Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Afstuderen-motivatie-topic :)

+18
Lousanne
Shopelle
Antibes
Snoes
Discordia
Gympie
Siem
Oasis
Minx
Mees
Blond
SoGood
Kaat
Middleme
Benthe
Atelier Madame
Parisienne
Polly
22 plaatsers

Pagina 6 van 13 Vorige  1, 2, 3 ... 5, 6, 7 ... 11, 12, 13  Volgende

Ga naar beneden

Afstuderen-motivatie-topic :) - Pagina 6 Empty Re: Afstuderen-motivatie-topic :)

Bericht  Gast do 14 jun 2012 - 0:01

Wauw, wat goed Middleme!! Gefeliciteerd!

Ik krijg morgen de uitslag en hopelijk uitnodiging voor gesprek, spannend.

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Afstuderen-motivatie-topic :) - Pagina 6 Empty Re: Afstuderen-motivatie-topic :)

Bericht  Gast do 14 jun 2012 - 4:11

Gefeliciteerd middleme!! Very Happy

Gast
Gast

Bericht  Gast do 14 jun 2012 - 4:17

Week van 11 juni
3D tekeningen (4x) (nog 1 te gaan)
Doorsneden + aanzichten (nog 1 te gaan)

Week van 18 juni
Maquette hele gebouw
Maquette 1 appartement
Proces verslag afronden

Week van 25 juni
Lichtplan (A)
Reflecties afronden
Portfolio afronden (voorlopig)

Week van 4 juli
Groenlichtgesprek

Loop redelijk op schema. Moet nog 1 etage helemaal ontwerpen en verder vooral de afwerking en technische kant.[/quote]

Laatst aangepast door Punk'd op di 19 jun 2012 - 19:29; in totaal 2 keer bewerkt

Gast
Gast

Bericht  Atelier Madame do 14 jun 2012 - 8:38

Jaa middelme gefeliciteerd!!

Ik loop ook op schema, morgen ga ik mijn resultaten afronden hopelijk. Moet nog twee paragrafen controleren. Daarna op naar de conclusie smile
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Bericht  Gast vr 15 jun 2012 - 5:05

Ik heb een voorlopig cijfer van een 8.5 voor mijn eindstuk! bounce bounce bounce
Nu ben ik al de hele middag aan het stuiteren, dit had ik echt niet verwacht! Woensdag mijn eindgesprek, dan gaan we het hebben over transfer en generalisatie. Niet eens de onderwerpen waar ik voor vreesde! En praten kan ik wel nerd
Mijn cijfer kan nog een punt omhoog/laag, maar onvoldoende wordt het niet meer (in theorie mogelijk, blablabla, maar zeer onwaarschijnlijk)

Ik stuiter even verder. bounce bounce bounce

Gast
Gast

Bericht  Middleme vr 15 jun 2012 - 9:31

Lekker, Chipp! Moet een goed gevoel zijn dat het eigenlijk niet meer fout kan gaan.

Ik ben nu een dag "student-af" (haha) en dat voelt wel raar, het idee dat je niet meer naar school hoeft, geen tentamens e.d.
Middleme
Middleme
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1837
Punten : 1870
Registratiedatum : 20-11-10

Bericht  Discordia vr 15 jun 2012 - 19:49

Om het allemaal nog spannender te maken.

Vorig jaar nam mijn begeleidster ontslag. Op het laatste moment moest ik op zoek naar een andere begeleider. Nu heb ik ruim een week geleden mijn scriptie ingeleverd, hoor ik dat mijn huidige begeleider afgelopen donderdag vader is geworden. :shock: Ik hoop dat hij alles al heeft gelezen en de 20e nog aanwezig is. (ik heb niets van hem gehoord tot nu toe)

Discordia
Discordia
Prater
Prater

Aantal berichten : 829
Punten : 944
Registratiedatum : 11-04-12

Bericht  Atelier Madame ma 18 jun 2012 - 2:23

Vandaag begonnen met de conclusies van mijn scriptie. Wel super belangrijk natuurlijk maar oooh ik ben zo blij dat het gewoon bijna af is Afstuderen-motivatie-topic :) - Pagina 6 281626781
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Bericht  Discordia di 19 jun 2012 - 3:16

Vandaag te horen gekregen dat mijn scriptie verdedigbaar is = voldoende. Welk cijfer ik nu al heb weet ik niet. Maar morgen dus de verdediging waardoor mijn cijfer nog een punt hoger of een punt lager kan uitvallen.

Ik vind het echt zenuwslopend en eigenlijk totaal niet leuk Sad
Discordia
Discordia
Prater
Prater

Bericht  Oasis di 19 jun 2012 - 4:09

Wat goed, Discordia, in ieder geval een voldoende!
En ik weet zeker dat jij het kan morgen, dat je met een mooi cijfer gaat afstuderen!
Eindelijk! Very Happy Je hebt zo hard je best gedaan, dit kun je ook! Zet 'm op!!
Oasis
Oasis
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4392
Punten : 4662
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast di 19 jun 2012 - 18:15

Vandaag heb ik mijn eindgesprek! Daarna ben ik helemaal klaar met school/studie. Spannend!

Gast
Gast

Bericht  Gast di 19 jun 2012 - 19:16

Spannend!!

Succes Very Happy

Gast
Gast

Bericht  Discordia di 19 jun 2012 - 20:04

Jeetje, ik voel me echt ellendig nu. Heb vanmorgen gehoord dat ik iig een 6/6,5 voor mijn scriptie heb. Nu nog verdedigen en dan hopen dat het nog wat hoger uitvalt. Ik heb echter nagenoeg niets voorbereid voor die verdediging. Dus ik hoop dat ik genoeg in mijn hoofd heb zitten om te redden wat er te redden valt.
Discordia
Discordia
Prater
Prater

Bericht  Atelier Madame di 19 jun 2012 - 20:20

Aah balen discordia van de 6 hoewel ik al blij ben als ik hem gewoon haal.

Hier een dipje, over 1,5 week deadline maar zie gewoon m'n agenda volraken. En moet nog zoveel doen Sad had tickets voor een festival gekocht maar ben bang dat dat m niet gaat worden Sad
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Bericht  Oasis di 19 jun 2012 - 20:26

@chipp: succes!!
@discordia: je hebt zolang aan die scriptie gewerkt, ik weet zeker dat je 'm goed kan verdedigen en dat je vandaag afstudeert! Hoe laat moeten we duimen voor je?
Oasis
Oasis
Ratel
Ratel

Bericht  Benthe di 19 jun 2012 - 20:27

Hier hetzelfde AM! Ik moet 2 juli mijn conceptversie inleveren. Gelukkig zijn mijn begeleiders nog wel bereid om mijn conceptversie te beoordelen zodat ik het nog kan verbeteren. Ik kwam er namelijk een paar weken geleden achter dat als je langer dan een jaar met je scriptie bezig bent, je alleen nog een definitieve versie mag inleveren. Ik schrok me rot, want ik kan nog wel wat feedback gebruiken, maar gelukkkig wilden ze dat wel doen. Dus over anderhalve week moet die klaar zijn. Ik krijg hem dan binnen twee weken terug en dan heb ik nog tot 18 augustus om aan te passen. Ik ben zo bang dat ze het helemaal afschieten en ik het niet haal voor 18 augustus. Maar goed, positive thinking! Ik ga vandaag weer vol aan de bak!
Benthe
Benthe
Prater
Prater

Aantal berichten : 594
Punten : 621
Registratiedatum : 16-12-10

Bericht  Discordia di 19 jun 2012 - 20:28

Oasis schreef:@chipp: succes!!
@discordia: je hebt zolang aan die scriptie gewerkt, ik weet zeker dat je 'm goed kan verdedigen en dat je vandaag afstudeert! Hoe laat moeten we duimen voor je?

Ik moet om 12.30 verdedigingen. Hij zit zeker goed in mijn hoofd, maar ik vind het lastig om te bedenken wat ze zouden willen horen. Dank je wel, ik hoop dat ik daarna wat rust vind, want ik ben bang dat ik ga janken tussen 12.30 en 13.30 laughcry
Discordia
Discordia
Prater
Prater

Bericht  Benthe di 19 jun 2012 - 20:31

Succes Discordia! Ik heb alleen bij mijn HBO diploma een soort van verdediging gehad, maar dat viel erg mee. Het was eigenlijk gewoon een gesprek waarin ze wat vroegen over hoe ik het gedaan had, soms wat vragen hadden over de inhoud e.d. Hopelijk valt het voor jou ook mee. Je hebt het in ieder geval al gehaald! Dat moet al een fijn gevoel geven toch? (Ik ben op een punt dat ik elk cijfer boven de 5,5 prima vind)
Benthe
Benthe
Prater
Prater

Bericht  Oasis di 19 jun 2012 - 20:33

Discordia schreef:
Oasis schreef:@chipp: succes!!

Ik moet om 12.30 verdedigingen. Hij zit zeker goed in mijn hoofd, maar ik vind het lastig om te bedenken wat ze zouden willen horen. Dank je wel, ik hoop dat ik daarna wat rust vind, want ik ben bang dat ik ga janken tussen 12.30 en 13.30 laughcry

Dat is altijd lastig, dat merk je pas als je de verdediging hebt. Ik zal voor je duimen, toi toi toi! En huilen mag daarna, van blijdschap Wink.

@ benthe & AM: ik herken het gevoel, maar we moeten even doorzetten. We willen tenslotte dat diploma! Succes met de laatste loodjes!
Oasis
Oasis
Ratel
Ratel

Bericht  Discordia wo 20 jun 2012 - 3:54

Oh boy! Ik ben geslaagd met (afgerond) een 7! :cheering: ik bevat het nog niet helemaal.

De rest: heel veel succes met de laatste loodjes! Als ik het kan, kan iedereen het.
Discordia
Discordia
Prater
Prater

Bericht  Benthe wo 20 jun 2012 - 3:56

Super! Gefeliciteerd Discordia!

Ik heb vandaag een klote dag. Het schiet voor geen meter op vandaag. Ik geef het bijna op en probeer het morgen maar weer denk ik. Weer met frisse tegenzin verder Afstuderen-motivatie-topic :) - Pagina 6 281626781
Benthe
Benthe
Prater
Prater

Bericht  Oasis wo 20 jun 2012 - 3:57

Discordia schreef:Oh boy! Ik ben geslaagd met (afgerond) een 7! :cheering: ik bevat het nog niet helemaal.

De rest: heel veel succes met de laatste loodjes! Als ik het kan, kan iedereen het.

Gefeliciteeeeerd!!! :cheering: :cheering: cheers drunken thumbup
Oasis
Oasis
Ratel
Ratel

Bericht  Gast wo 20 jun 2012 - 8:11

Gefeliciteerd Discordia!!

Ik ben ook geslaagd, met een negen! :cheering:

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 20 jun 2012 - 10:28

Gefeliciteerd Discordia!!

En chip.. Wauwwie goed bezig!! Very Happy Nogmaals gefeliciteerd.

Gast
Gast

Bericht  Oasis wo 20 jun 2012 - 10:30

Chipp schreef:Gefeliciteerd Discordia!!

Ik ben ook geslaagd, met een negen! :cheering:

Wat goed, gefeliciteerd!! :cheering:
Oasis
Oasis
Ratel
Ratel

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 6 van 13 Vorige  1, 2, 3 ... 5, 6, 7 ... 11, 12, 13  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: