Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Afstuderen-motivatie-topic :)

+18
Lousanne
Shopelle
Antibes
Snoes
Discordia
Gympie
Siem
Oasis
Minx
Mees
Blond
SoGood
Kaat
Middleme
Benthe
Atelier Madame
Parisienne
Polly
22 plaatsers

Pagina 12 van 13 Vorige  1, 2, 3 ... , 11, 12, 13  Volgende

Ga naar beneden

Afstuderen-motivatie-topic :) - Pagina 12 Empty Re: Afstuderen-motivatie-topic :)

Bericht  Gast zo 26 aug 2012 - 10:19

Ik hoop hier morgen ook te kunnen posten dat ik ben geslaagd smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Afstuderen-motivatie-topic :) - Pagina 12 Empty Re: Afstuderen-motivatie-topic :)

Bericht  Gast zo 26 aug 2012 - 23:45

Ik ben geslaagd Afstuderen-motivatie-topic :) - Pagina 12 281626781 Afstuderen-motivatie-topic :) - Pagina 12 281626781 Afstuderen-motivatie-topic :) - Pagina 12 281626781 Ik heb een 6.4 gehaald!!!!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Afstuderen-motivatie-topic :) - Pagina 12 Empty Re: Afstuderen-motivatie-topic :)

Bericht  Lousanne ma 27 aug 2012 - 0:12

Gefeliciteerd!!

Ik lever vanmiddag mijn conceptversie in, dan vrijdag de definitieve versie. Dus ook bijna klaar!
Lousanne
Lousanne
Prater
Prater

Aantal berichten : 574
Punten : 661
Registratiedatum : 29-05-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Afstuderen-motivatie-topic :) - Pagina 12 Empty Re: Afstuderen-motivatie-topic :)

Bericht  Gast ma 27 aug 2012 - 0:23

Gefeliciteerd AM en Yasmin!!!! Very Happy :cheering:

Ik moet donderdag mijn eindpresentatie houden en krijg dan gelijk mijn punt. Ben zo zenuwachtig.. heb er vanacht al over gedroomd Rolling Eyes

Er hangt zoveel (geld) vanaf.. Als ik het nu haal dan is het gewoon klaar maar anders kan ik in oktober weer maar dat kost €1000 euro Cry .. Ik wil het zo graag halen. Als ik zak dan weet ik gewoon echt niet meer wat ik moet veranderen.

Ik ga zo nog de laatste paar dingetjes met de hand inkleuren omdat dat een mooier effect geeft. En dan morgen en overmorgen mijn presentatie oefenen. Meer kan ik niet doen.

Gelukkig ben ik met de auto donderdag (20 A1 foamborden, 2 maquettes en 2 dikke A3 verslagen), en mijn vader die gaat mij rijden en die wacht ook. Dus mocht ik zakken dan kan ik achterin de auto onder een dekentje een potje gaan janken haha.

Maar ik wil het zooo graag halen.. echt please Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Afstuderen-motivatie-topic :) - Pagina 12 Empty Re: Afstuderen-motivatie-topic :)

Bericht  Blond ma 27 aug 2012 - 3:17

Ik ga voor je duimen Punk'd! En als je dan geslaagd bent ga je een heel mooi iets uitzoeken bij de Zara wat je normaal te duur vindt Very Happy
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Afstuderen-motivatie-topic :) - Pagina 12 Empty Re: Afstuderen-motivatie-topic :)

Bericht  Gast ma 27 aug 2012 - 6:06

Haha idd, echt iets voor jezelf kopen dan smile Ik ga donderdag denk ik om een zonnebril, wil al een tijdje er één van Ray-ban maar vond altijd te duur

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Afstuderen-motivatie-topic :) - Pagina 12 Empty Re: Afstuderen-motivatie-topic :)

Bericht  GreenGrass ma 27 aug 2012 - 6:07

Ik ben ook bijna klaar! Vrijdag scriptie inleveren en dan de 11e nog presenteren!
GreenGrass
GreenGrass
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1786
Punten : 1891
Registratiedatum : 18-08-11
Woonplaats : Friesland

Terug naar boven Ga naar beneden

Afstuderen-motivatie-topic :) - Pagina 12 Empty Re: Afstuderen-motivatie-topic :)

Bericht  Gast ma 27 aug 2012 - 6:27

Chance schreef:Ik ga voor je duimen Punk'd! En als je dan geslaagd bent ga je een heel mooi iets uitzoeken bij de Zara wat je normaal te duur vindt Very Happy

Als ik het donderdag haal ga ik serieus denken over een tattoo.. En ander nog even doorsparen en dan een mooie lerenjasje van ZARA kopen.. (wha 179 euro lichter haha). Maar ik ben al dolblij als ik het gewoon haal. Dat is al een cadeau genoeg Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Afstuderen-motivatie-topic :) - Pagina 12 Empty Re: Afstuderen-motivatie-topic :)

Bericht  Blond ma 27 aug 2012 - 8:23

Yasmin schreef:Haha idd, echt iets voor jezelf kopen dan smile Ik ga donderdag denk ik om een zonnebril, wil al een tijdje er één van Ray-ban maar vond altijd te duur
Ik zei altijd dat ik een Tod's zonnebril zou kopen als ik mijn diploma zou halen. Ik heb hem nog steeds niet gekocht... (In plaats daarvan wel een tas van Fred de la Bretoiniere, was ook al een duur cadeautje aan mezelf).
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Afstuderen-motivatie-topic :) - Pagina 12 Empty Re: Afstuderen-motivatie-topic :)

Bericht  Gast do 30 aug 2012 - 4:04

Ik ben gewoon gezakt Cry

Het kwam echt als een best grote schok. Het ging heel erg goed, ik durf mijn hand ervoor in het vuur te steken dat ik nog nooit zo'n uitgebreide presentatie heb neergezet. Qua vragen viel het ook reuze mee en kon ik goed antwoord geven.

Studiegenoten die zich hadden opgegeven om bij mijn presentatie te komen kijken waren ook echt positief over mijn werk en gaven zelf nog aan dat ik zoveel extra had gedaan (denk aan installaties en extra perspectieven).

Ik had er gewoon echt een heel goed gevoel over.. Toen werd ik alleen teruggeroepen en toen wist ik het al. Gezakt dus.

Redenen:

Te pragmatisch Neutral (Okee, ik wist niet dat we ook op karakter werden beoordeeld)
Weinig creativiteit. Ik kan hier inkomen maar ik ben nu eenmaal niet van het eigen meubelontwerp en het verzinnen en echt nieuwe dingen. Ik roei met de riemen die ik heb en kan vinden (daarom vind ik mijzelf ook meer een stylist).

Ze vonden dat de plattegronden onduidelijk waren en qua indeling begonnen ze ook te zeuren.

Maar verder had ik wel bijna alles ruimvoldoende. Ik was dus op het randje gezakt.. (Ja, ik zak liever kei hard dan op deze manier).

Verder heb ik het verhaal niet meer gehoord, toen was ik zo van de wereld en konden ze van mij wel in de stront zakken. Ben dus wel benieuwd naar mijn beoordelingsformulier welke ik via de mail krijg. Als het goed is belt mijn afstudeerbegeleider mij morgen om het een en ander te bespreken.

Bah. Ik weet het gewoon niet meer. Voor wie doe ik het eigenlijk? Ik vind de opleiding al een hele tijd niet leuk meer, ik ga nooit in de interieurbranche werken want die branche trekt mij niet en ik heb er geen plezier meer in. (En dan moet ik nu dus gaan herkansen).

BAHBAHBAH..

Okee klaagwater uit laughcry

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Afstuderen-motivatie-topic :) - Pagina 12 Empty Re: Afstuderen-motivatie-topic :)

Bericht  Blond do 30 aug 2012 - 4:11

Oh nee hé, wat ontzettend balen Punk'd Afstuderen-motivatie-topic :) - Pagina 12 1371890812. Je had er zoveel werk in zitten..
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Afstuderen-motivatie-topic :) - Pagina 12 Empty Re: Afstuderen-motivatie-topic :)

Bericht  Atelier Madame do 30 aug 2012 - 5:12

Aah bah wat super kut!! Hopelijk kun je met repareren de boel nog een beetje proberen te lijmen en snel ook. Sterkte met balen iig de komende dagen.
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Afstuderen-motivatie-topic :) - Pagina 12 Empty Re: Afstuderen-motivatie-topic :)

Bericht  Beachgirl do 30 aug 2012 - 5:17

Iedereen heel veel succes!!

Ik heb juist afgelopen maandag mijn allerlaatste toets gehaald die wegens omstandigheden nog open stond en mijn punten zijn nu compleet en ben dus nu ook geslaagd!

Ik mag half september mijn diploma (Bachelor of Health) in ontvangst gaan nemen met daarop een 8,8 voor mijn scriptie! Very Happy
Beachgirl
Beachgirl
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2626
Punten : 2789
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Afstuderen-motivatie-topic :) - Pagina 12 Empty Re: Afstuderen-motivatie-topic :)

Bericht  June do 30 aug 2012 - 5:37

Wat ontzettend superkut zeg Punk'D. Hopelijk krijg je wel iets meer duidelijkheid uit dat formulier, maar ja, dat maakt het niet beter natuurlijk. Afstuderen-motivatie-topic :) - Pagina 12 699888 Afstuderen-motivatie-topic :) - Pagina 12 699888 Afstuderen-motivatie-topic :) - Pagina 12 699888
June
June
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1976
Punten : 2040
Registratiedatum : 04-06-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Afstuderen-motivatie-topic :) - Pagina 12 Empty Re: Afstuderen-motivatie-topic :)

Bericht  GreenGrass do 30 aug 2012 - 6:51

Agh bah Punk'd dat is echt balen! Vooral als je er al zo tegenop zag! Ik was/ben ook bang met scripties dat het niet goed genoeg is; ik zie altijd op tegen feedback van de docent.

Inmiddels heb ik vanmiddag mijn scriptie opgestuurd naar mijn begeleider... nu afwachten. Volgens mij (op basis van eeste feedback) zit het wel prima en ik ben dan hopelijk op 12 september Master!
GreenGrass
GreenGrass
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1786
Punten : 1891
Registratiedatum : 18-08-11
Woonplaats : Friesland

Terug naar boven Ga naar beneden

Afstuderen-motivatie-topic :) - Pagina 12 Empty Re: Afstuderen-motivatie-topic :)

Bericht  Benthe do 30 aug 2012 - 7:56

Aah, wat balen Punk'd, echt niet leuk. Hopelijk krijg je feedback waar je wat mee kunt. En dat je je motivatie weer wat kunt vinden.
Hier wel goed nieuws! Ik heb vandaag te horen gekregen dat mijn scriptie is goedgekeurd! Joehoe! Echt zo blij! :cheering:
Benthe
Benthe
Prater
Prater

Aantal berichten : 594
Punten : 621
Registratiedatum : 16-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Afstuderen-motivatie-topic :) - Pagina 12 Empty Re: Afstuderen-motivatie-topic :)

Bericht  Atelier Madame vr 31 aug 2012 - 10:35

Benthe gefeliciteerd!
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Afstuderen-motivatie-topic :) - Pagina 12 Empty Re: Afstuderen-motivatie-topic :)

Bericht  Benthe za 1 sep 2012 - 4:17

Thanks! Een hele opluchting zo vlak voor 1 september.
Benthe
Benthe
Prater
Prater

Aantal berichten : 594
Punten : 621
Registratiedatum : 16-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Afstuderen-motivatie-topic :) - Pagina 12 Empty Re: Afstuderen-motivatie-topic :)

Bericht  Oasis za 1 sep 2012 - 4:54

Gefeliciteerd Beachgirl en Benthe! :cheering:

En wat balen, Punk'd. Ik weet hoe het voelt Sad. Je mag best even balen, en dan gas erop zodat je in oktober dat papiertje hebt. Dat is ook mijn plan! Dikke hug
Oasis
Oasis
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4392
Punten : 4662
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Afstuderen-motivatie-topic :) - Pagina 12 Empty Re: Afstuderen-motivatie-topic :)

Bericht  Oasis ma 3 sep 2012 - 19:57

A.s donderdag gaat er € 537,12 van mijn rekening af voor school, jeeeej laughcry.
En als nou de kwaliteit ook beter werd, maar ok...

Hoor ergens deze week hoe nu verder met scriptie!
Hoe gaat het met jou, Punk'd?
Oasis
Oasis
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4392
Punten : 4662
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Afstuderen-motivatie-topic :) - Pagina 12 Empty Re: Afstuderen-motivatie-topic :)

Bericht  Gast ma 3 sep 2012 - 21:54

Ik moet (als ik in Oktober afstudeer) 950 euro betalen. (nouja mijn ouders.. En ik voel mij daar zo schuldig over.. Maar ik heb het er met hun overgehad en ik mag mij echt niet schuldig voelen van hun. Maar toch steekt het gewoon. Mijn vader is afgelopen week zijn baan kwijtgeraakt en ik voel mij gewoon ontzettend genaaid door school. Ik blijf erbij dat ik het had moeten halen).

Gisteren mijn beoordelingsformulier gehad en er staan onvoldoendes bij bepaalde dingen waar ik gewoon van moest lachen. Ik kan die commissie niet serieus meer nemen.

Morgen heb ik een gesprek met mijn begeleider op school en dan wil ik concreet horen wat ik moet veranderen. Ik heb vooral veel onvoldoendes in mijn onderzoeksfase en dat was de startfase. Hier heb ik (sinds maart, toen ik ben begonnen) bijna geen negatieve feedback over gekregen, en de feedback die ik kreeg heb ik gebruikt. Het klopt gewoon van geen kant wat zij zeggen.

Maar goed, als student sta je met je rug tegen de muur.



(zoals je hoort, nog steeds zwaar gefrustreerd hier :P )

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Afstuderen-motivatie-topic :) - Pagina 12 Empty Re: Afstuderen-motivatie-topic :)

Bericht  Gast ma 3 sep 2012 - 22:02

Ik hoor dat toch veel te vaak in mijn omgeving. Alleen maar goede feedback en dan bij de beoordeling is opeens alles fout. Ik kan daar met mijn hoofd echt niet bij.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Afstuderen-motivatie-topic :) - Pagina 12 Empty Re: Afstuderen-motivatie-topic :)

Bericht  GreenGrass ma 3 sep 2012 - 23:42

Oasis schreef:A.s donderdag gaat er € 537,12 van mijn rekening af voor school, jeeeej laughcry.
En als nou de kwaliteit ook beter werd, maar ok...

Hoor ergens deze week hoe nu verder met scriptie!
Hoe gaat het met jou, Punk'd?

Whow, het aanstaande donderdag al een inningsdag?!?
GreenGrass
GreenGrass
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1786
Punten : 1891
Registratiedatum : 18-08-11
Woonplaats : Friesland

Terug naar boven Ga naar beneden

Afstuderen-motivatie-topic :) - Pagina 12 Empty Re: Afstuderen-motivatie-topic :)

Bericht  Oasis di 4 sep 2012 - 1:49

GreenGrass schreef:
Oasis schreef:A.s donderdag gaat er € 537,12 van mijn rekening af voor school, jeeeej laughcry.
En als nou de kwaliteit ook beter werd, maar ok...

Hoor ergens deze week hoe nu verder met scriptie!
Hoe gaat het met jou, Punk'd?

Whow, het aanstaande donderdag al een inningsdag?!?

Blijkbaar, ik kreeg er een mailtje over.

@Punk'd, dan kan jij nog relatief goedkoop afstuderen, als het je alleen maar 950 euro kost. Mij kost het du nu 537 en de volgende maanden 480 euro. Blegh, naaiers.
En het gevoel van onrecht ken ik ook HEEL goed helaas. Succes nog even!
Oasis
Oasis
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4392
Punten : 4662
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Afstuderen-motivatie-topic :) - Pagina 12 Empty Re: Afstuderen-motivatie-topic :)

Bericht  GreenGrass di 4 sep 2012 - 2:33

Ik betaal collegegeld nadat ik ben uitgeschreven denk ik... 12 september diploma aanvragen, maar de inning van september/oktober is pas eind september!
GreenGrass
GreenGrass
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1786
Punten : 1891
Registratiedatum : 18-08-11
Woonplaats : Friesland

Terug naar boven Ga naar beneden

Afstuderen-motivatie-topic :) - Pagina 12 Empty Re: Afstuderen-motivatie-topic :)

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 12 van 13 Vorige  1, 2, 3 ... , 11, 12, 13  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum