Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Afstuderen-motivatie-topic :)

+18
Lousanne
Shopelle
Antibes
Snoes
Discordia
Gympie
Siem
Oasis
Minx
Mees
Blond
SoGood
Kaat
Middleme
Benthe
Atelier Madame
Parisienne
Polly
22 plaatsers

Pagina 2 van 13 Vorige  1, 2, 3, ... 11, 12, 13  Volgende

Ga naar beneden

Afstuderen-motivatie-topic :) - Pagina 2 Empty Re: Afstuderen-motivatie-topic :)

Bericht  Gast do 19 apr 2012 - 5:45

Ik zit er steeds meer aan te denken om te stoppen en een nieuwe stage te zoeken Sad
Ik ben nu al bijna 1.5 jaar bezig en elke keer is het niet goed. Ben nog niet eens aan onderzoek toegekomen omdat mn theorie gewoon niet goed is. Het lastige is een beetje dat ik in het buitenland heb stage gelopen, of ja, heb niet meegewerkt want het is een bedrijf waar ik niet mee kon werken. Verder heb ik daar heel weinig gedaan omdat ik niet wist wat ik moest doen en ik durfde ook niet goed te vragen omdat ik niet dom over wilde komen. Elke keer denk ik van: nu gaat het goed en dan is het weer niet goed. Het begint me nu allemaal zo tegen te staan ook omdat ik totaal niet meer kan inschatten hoe lang ik nog bezig ben. Toen ik net terug kwam in juni dacht ik van: eventjes maandje doorbikkelen en dan is het klaar. Was het totaal niet goed. Op een gegeven moment zei die begeleider vanuit school: ik heb geen tijd meer om je te begeleiden. Heb nu een andere begeleider, die heeft me de hele verkeerde kant opgestuurd, weer allemaal tijd verloren. Nu denk ik van: ik kan de gok nemen en doorgaan dat ik op tijd afstudeer maar voor zelfde geld is het weer steeds niet goed en zal het nooit afkomen.En als ik in september bijv de keus zou maken om nieuwe stage te zoeken moet ik nog iets van 4 maanden collegegeld betalen+boete. Dan kan ik beter nu een andere stage zoeken en daarvoor gaan smile Dan kom ik ook in die boete maar dan maar iets van 1 maand, scheelt toch hele hoop geld..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Afstuderen-motivatie-topic :) - Pagina 2 Empty Re: Afstuderen-motivatie-topic :)

Bericht  Siem za 21 apr 2012 - 6:51

Kunnen jullie je wel voldoende motiveren in het weekend, ik heb daar nl wel grote problemen mee en weet niet goed hoe ik me dan voldoende kan motiveren..

Siem
Prater
Prater

Aantal berichten : 1035
Punten : 1200
Registratiedatum : 11-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Afstuderen-motivatie-topic :) - Pagina 2 Empty Re: Afstuderen-motivatie-topic :)

Bericht  Kaat za 21 apr 2012 - 8:54

@Yasmin Misschien zorgt een nieuwe stage wel voor een frisse blik en het inzicht om verder te komen. Misschien op je huidige stage eens een goed gesprek aangaan met je begeleider?

Ik heb van de tweede beoordelaar goedkeuring gekregen voor mijn onderzoek, maar daar is alles mee gezegd. Geen enkel positief woord en alleen maar kritiek. Hij twijfelde in eerste instantie of hij mij wel een voldoende zou geven. Heb gelijk mijn begeleider gevraagd om overleg, want dit zag ik niet aankomen. Ben er echt even overstuur van geweest en vind het moeilijk om nu vol vertrouwen verder te gaan, want blijkbaar is de basis van het onderzoek niet in orde.

Ik vind het ook lastig, want het roept allemaal vragen op die ik mijn tweede beoordelaar wil stellen, maar ik weet niet of dat toegestaan is vanuit zijn rol.
Kaat
Kaat
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 290
Punten : 312
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Afstuderen-motivatie-topic :) - Pagina 2 Empty Re: Afstuderen-motivatie-topic :)

Bericht  Kaat za 21 apr 2012 - 8:56

En ik heb nog steeds last van een soort uitstelgedrag. Ik wil nu die mail met feedback openen om actiepunten voor mijzelf op te stellen, maar durf niet zo goed :-( Ik heb de mail gister al gelezen, maar toen werd ik er echt overstuur van.
Kaat
Kaat
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 290
Punten : 312
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Afstuderen-motivatie-topic :) - Pagina 2 Empty Re: Afstuderen-motivatie-topic :)

Bericht  Gast zo 22 apr 2012 - 19:06

Ik kom me ook melden! Nog vier weken tot de deadline van mijn 'meesterstuk' (portfolio). Daarna nog een weekje om mijn gymdossier af te ronden.
Zullen we een lijstje maken van wat je nog moet? Dan kun je het afstrepen en zien we de vooruitgang!

Mijn to do list:
- 3 weken stage (=6dagen)
- Eindgesprek stage (14 mei)
- 3 weken school (=7 dagen)

- Opdracht vakconcepten
- Presentatie functiegids (wk 19)
- Presentatie brede zorg (wk 19)
- Profiel gym (14 mei)

- Situatie 1 meesterstuk
- Situatie 2 meesterstuk
- Visie meesterstuk

- Meesterstuk (21 mei)
- Gymdossier ( 1 juni)

- Eindpresentatie (wk 22/23)
- Eindgesprek, CGI (wk 23/24)
- Diplomauitreiking!! (28 juni)


Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Afstuderen-motivatie-topic :) - Pagina 2 Empty Re: Afstuderen-motivatie-topic :)

Bericht  Atelier Madame di 24 apr 2012 - 1:41

Vandaag een aardig gemotiveerde dag! Volgende week afspraak met mijn begeleider en moet mijn methoden dan hebben opgezet zodat ik interviews kan gaan afnemen. Heeft me heel lang gekost voordat ik de rode draad hier duidelijk in kreeg, maar inmiddels begint hij beetje bij beetje te komen. Het kost gewoon tijd.. Morgen een interview met de provincie ter verkenning van de problematiek. Hopelijk dan volgende week een go om te gaan interviewen. Nog precies 10 weken tot ik mijn concept moet inleveren!!
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Afstuderen-motivatie-topic :) - Pagina 2 Empty Re: Afstuderen-motivatie-topic :)

Bericht  Middleme di 24 apr 2012 - 4:47

Ok, een to do:
- Afspraak met begeleider voor inhoud presentatie
- Eindmeting afnemen in eigen en controlegroep
- Eindmeting verwerken
- Verslag waar nodig aanvullen
- Aanmelden eindassessment
- Presentatie houden (15 mei)
- Portfolio bijwerken
- Inleveren eindverslag + portfolio (22 mei)
- Eindassessment (hopelijk - week van 11 of 18 juni)
- Diplomauitreiking (5 juli)
Middleme
Middleme
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1837
Punten : 1870
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Afstuderen-motivatie-topic :) - Pagina 2 Empty Re: Afstuderen-motivatie-topic :)

Bericht  Parisienne di 24 apr 2012 - 9:07

Ok meiden.. ik ga er weer helemaal voor!

De afgelopen tijd heb ik me zo rot gevoeld. Ik moet door die cirkel van lusteloosheid/moeheid/demotivatie heen zien te komen, dat kan ik alleen bereikend door te DOEN. Ik moet het gewoon echt afronden, moet eind juni mijn scriptie inleveren. Verschillende factoren hebben eraan bijgedragen dat ik zo ontzettend vertraging heb opgelopen. Het is mijn eigen schuld, want ik ben waarschijnlijk verkeerd met situaties om gegaan. Ik heb teveel toegegeven aan hoe ik me voel. Als ik me rot voelde deed ik ook helemaal niks. Hele dagen thuis zitten (samen met N.), gewoon 'lekker' niks doen. Zelfs een afwas is/was me teveel. Bah.. ik wil me niet meer zo voelen!

Vandaag een gesprek met mijn vriend gehad. Hij maakt zich (terecht) zorgen. Ik doe dat ook, maar schuif die gevoelens naar de achtergrond. Ik wil er nu gewoon echt voor gaan. Ik wil mijn dochter later trots kunnen vertellen dat ik deze studie heb afgerond, dat ik uiteindelijk toch heb doorgezet.

Morgenochtend ga ik de hele ochtend en halve middag op school aan de slag. Ga daar een lekker hoekje voor mezelf creëren en keihard aan het werk. Heb al een aantal weken mijn scriptie niet bekeken, dus ga nu eens echt goed een to-do lijstje maken. De lijst en planning die ik had, daar heb ik nu niks meer aan :P Morgen dus mijn to-do list!

Let's do this! cheers
Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Afstuderen-motivatie-topic :) - Pagina 2 Empty Re: Afstuderen-motivatie-topic :)

Bericht  Middleme wo 25 apr 2012 - 5:48

Middleme schreef:Ok, een to do:
- Afspraak met begeleider voor inhoud presentatie
- Eindmeting afnemen in eigen en controlegroep
- Eindmeting verwerken
- Verslag waar nodig aanvullen
- Aanmelden eindassessment
- Presentatie houden (15 mei)
- Portfolio bijwerken
- Inleveren eindverslag + portfolio (22 mei)
- Eindassessment (hopelijk - week van 11 of 18 juni)
- Diplomauitreiking (5 juli)
Middleme
Middleme
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1837
Punten : 1870
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Afstuderen-motivatie-topic :) - Pagina 2 Empty Re: Afstuderen-motivatie-topic :)

Bericht  Gast zo 6 mei 2012 - 8:22

Chipp schreef:

Mijn to do list:
- 3 weken stage (=6dagen) -> 4 dagen
- Eindgesprek stage (14 mei)
- 3 weken school (=7 dagen) -> 4 dagen

- Opdracht vakconcepten
- Presentatie functiegids (wk 19)
- Presentatie brede zorg (wk 19)
- Profiel gym (14 mei)

- Situatie 1 meesterstuk -> link Engels & link Gesprekken nog maken
- Situatie 2 meesterstuk
- Visie meesterstuk


- Meesterstuk (21 mei)
- Gymdossier ( 1 juni)

- Eindpresentatie (wk 22/23)
- Eindgesprek, CGI (wk 23/24)
- Diplomauitreiking!! (28 juni)


Twee weken verder en ik heb echt hard gewerkt in mijn vakantie, niet zo ver als gehoopt maar wel verder dan verwacht Wink

Hoe is het bij jullie?


Laatst aangepast door Chipp op zo 6 mei 2012 - 9:17; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Afstuderen-motivatie-topic :) - Pagina 2 Empty Re: Afstuderen-motivatie-topic :)

Bericht  Siem zo 6 mei 2012 - 9:02

Slecht, heb al bijna 2 weken niets gedaan. Mijn motivatie is gewoon weg, kan me er niet toe aanzetten om te beginnen. En ik zal wel moeten wil ik uberhaupt nog een kans maken op afstuderen dit studiejaar..

Maar wat goed dat jij zoveel hebt kunnen doen!

Siem
Prater
Prater

Aantal berichten : 1035
Punten : 1200
Registratiedatum : 11-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Afstuderen-motivatie-topic :) - Pagina 2 Empty Re: Afstuderen-motivatie-topic :)

Bericht  Gast zo 6 mei 2012 - 9:20

Go, Bloempie, go!

Afstuderen-motivatie-topic :) - Pagina 2 Kick_

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Afstuderen-motivatie-topic :) - Pagina 2 Empty Re: Afstuderen-motivatie-topic :)

Bericht  Oasis zo 6 mei 2012 - 20:11

Ik heb om 11 uur een gesprek met mijn stagebegeleider van het bedrijf waarvoor ik mijn scriptie schrijf.
Daarna heb ik nog een kleine maand om alles af te krijgen, dus dat wordt ook even flink aanpoten maar ik ga er voor!! Very Happy
Oasis
Oasis
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4392
Punten : 4662
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Afstuderen-motivatie-topic :) - Pagina 2 Empty Re: Afstuderen-motivatie-topic :)

Bericht  Atelier Madame zo 6 mei 2012 - 20:14

Vorige week gesprek gehad bij mijn scriptiebegeleider, die is vanaf nu op reis dus ik krijg nog een andere begeleider die mijn eindverslag nakijkt. Ik zit op dit moment even in een dipje. Ik moet interviews gaan inplannen en afnemen bij 10 gemeentes. Heb er inmiddels 8 een email gestuurd want ik ben niet zo'n beller. Hopelijk lukt het om eind deze week een paar afspraken te plannen want ik moet echt opschieten. Heb nog maar 8 weken om mn verslag in te leveren.
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Afstuderen-motivatie-topic :) - Pagina 2 Empty Re: Afstuderen-motivatie-topic :)

Bericht  Gast zo 6 mei 2012 - 22:20

Goed bezig met die lijstjes! Ik moet dat ook maar eens doen.. Razz Planmatig werken is niet echt mijn sterkste kant!

Week van 7 mei
Afronden analyses (onderzoek) + PVE
Concept (woord+beeld) af en sterk kunnen onderbouwen
Definitief ontwerp (B)
Voorlopig moodboard (B)
Reflectie tot zover

Week van 14 mei
Voorlopig ontwerp(C)
Voorlopig moodboard (C)
Procesverslag

Week van 21 mei
Definitief ontwerp (C)
Voorlopig ontwerp (A)
Voorlopig moodboard (A)

Week van 28 mei
Definitief ontwerp (A+B+C) - inclusief kleuren etc.
Definitieve moodboarden (A+B+C)
Lichtplan (A+B+C)
3D tekeningen (4x)

Week van 4 juni
Doorsneden + aanzichten
Detailtekeningen
Maquette

Week van 11 juni
Proces verslag afronden
Reflecties afronden
Portfolio afronden


Er is een voortgangspeiling in de week van 4 juni en eentje in de week van 2 juli.. Ik wil eigenlijk die van 4 juni halen maar dan moet ik wel heeel hard werken. (dan krijg ik wel begin juli mijn diploma) als ik die niet haal heb ik mijn eindgesprek in augustus.. Maar goed.. Ik ga maar weer verder werken en hoop vandaag al wat te kunnen afstrepen Laughing


Laatst aangepast door Punk'd op wo 16 mei 2012 - 20:14; in totaal 2 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Afstuderen-motivatie-topic :) - Pagina 2 Empty Re: Afstuderen-motivatie-topic :)

Bericht  Atelier Madame zo 6 mei 2012 - 22:42

Goed idee ja!

week 7 mei

Methoden hoofdstuk verbeteren
Theorie verbeteren
Interviews inplannen

Week 14 mei
Hopelijk interviews afnemen

week 21 mei
Interviews afnemen en uitwerken

week 28 mei - 15 juni
Interviews uitwerken en analyseren
Transscripten volledig uitwerken
2 hoofdstukken schrijven van resultaten

week 18 juni - 28 juni
Conclusies schrijven
Complete rapport aan elkaar schrijven qua conclusies, overgang theorie naar empirisch onderzoek duidelijk krijgen

week 2 juli
concept rapport inleveren

eind augustus
Scriptieverdediging
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Afstuderen-motivatie-topic :) - Pagina 2 Empty Re: Afstuderen-motivatie-topic :)

Bericht  Gympie zo 6 mei 2012 - 22:57

Ik heb nog 6 weken. Afstuderen-motivatie-topic :) - Pagina 2 827601

Afstuderen-motivatie-topic :) - Pagina 2 394967 Afstuderen-motivatie-topic :) - Pagina 2 394967 Afstuderen-motivatie-topic :) - Pagina 2 394967

pale
Gympie
Gympie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2131
Punten : 2367
Registratiedatum : 23-04-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Afstuderen-motivatie-topic :) - Pagina 2 Empty Re: Afstuderen-motivatie-topic :)

Bericht  Gast ma 7 mei 2012 - 4:34

Gympie_ schreef:Ik heb nog 6 weken. Afstuderen-motivatie-topic :) - Pagina 2 827601

Afstuderen-motivatie-topic :) - Pagina 2 394967 Afstuderen-motivatie-topic :) - Pagina 2 394967 Afstuderen-motivatie-topic :) - Pagina 2 394967

pale

Ik heb twee weken tot mijn meesterstuk nerd Daarna alleen nog eindpresentatie en gesprek.

Vakantie
:cheering: :cheering: :cheering:

Euhmm.. Tot die tijd.. :nopompom:

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Afstuderen-motivatie-topic :) - Pagina 2 Empty Re: Afstuderen-motivatie-topic :)

Bericht  Middleme ma 7 mei 2012 - 7:09

Ah, ik heb nog twee weken, maar daarvoor :

- moet mijn scriptie door Ephorus zijn én moet ik er een akkoordverklaring van mijn begeleider voor hebben.
- moet ik mijn eindbeoordeling van mijn mentor hebben.
- moet ik een akkoordverklaring van mijn SLB'er hebben voor mijn portfolio

Week van 7 mei:
- Donderdag 15:00 gesprek met medestudent en SLB'er over eindportfolio
- Afmaken scriptieverslag + uploaden op Ephorus

Week van 14 mei:
- Presentatie op stage over scriptie (+ beoordeling van daar)
- Eindbeoordeling
- Portfolio afmaken

Week van 21 mei:
- Afronden portfolio
- Afdrukken van portfolio en scriptie in tweevoud
- Op CD zetten van pf + s
Middleme
Middleme
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1837
Punten : 1870
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Afstuderen-motivatie-topic :) - Pagina 2 Empty Re: Afstuderen-motivatie-topic :)

Bericht  Gast ma 7 mei 2012 - 8:29

Misschien echt een hele domme vraag hoor, maar voor jullie HBO scriptie, hebben jullie dan echt zoveel wetenschappelijke artikelen waar je naast verwijst? En waar halen jullie deze bronnen vandaan? Ik kom dan voornamelijk scripties tegen maar weet niet of die ook zijn toegestaan als bron?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Afstuderen-motivatie-topic :) - Pagina 2 Empty Re: Afstuderen-motivatie-topic :)

Bericht  Oasis wo 9 mei 2012 - 1:15

Mijn eerste deadline is 25 mei (voor feedback), dan 30 juni eindpresentatie op stage en 5 juni inleveren op school.

... En ik krijg vandaag niks gedaan %^$*# frustrerend!! Mad
Oasis
Oasis
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4392
Punten : 4662
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Afstuderen-motivatie-topic :) - Pagina 2 Empty Re: Afstuderen-motivatie-topic :)

Bericht  Atelier Madame wo 9 mei 2012 - 3:11

Maandag mijn tweede interview gepland staan.. ondertussen nog iets van 4/5 lijntjes uitgegooid waarmee ik hopelijk nog de mogelijkheid krijg om een interview te houden. Moet er in totaal 10 doen dus sowieso nog 8 te regelen... Afstuderen-motivatie-topic :) - Pagina 2 827601
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Afstuderen-motivatie-topic :) - Pagina 2 Empty Re: Afstuderen-motivatie-topic :)

Bericht  Middleme do 10 mei 2012 - 4:42

Middleme schreef:Ah, ik heb nog twee weken, maar daarvoor :

- moet mijn scriptie door Ephorus zijn én moet ik er een akkoordverklaring van mijn begeleider voor hebben.
- moet ik mijn eindbeoordeling van mijn mentor hebben.
- moet ik een akkoordverklaring van mijn SLB'er hebben voor mijn portfolio

Week van 7 mei:
- Donderdag 15:00 gesprek met medestudent en SLB'er over eindportfolio
- Afmaken scriptieverslag + uploaden op Ephorus

Week van 14 mei:
- Presentatie op stage over scriptie (+ beoordeling van daar)
- Eindbeoordeling
- Portfolio afmaken

Week van 21 mei:
- Afronden portfolio
- Afdrukken van portfolio en scriptie in tweevoud
- Op CD zetten van pf + s

Yes, akkoordverklaring portfolio in de pocket Very Happy
Middleme
Middleme
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1837
Punten : 1870
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Afstuderen-motivatie-topic :) - Pagina 2 Empty Re: Afstuderen-motivatie-topic :)

Bericht  Atelier Madame zo 13 mei 2012 - 5:41

Atelier Madame schreef:Goed idee ja!

week 7 mei

Methoden hoofdstuk verbeteren
Theorie verbeteren
Interviews inplannen

Week 14 mei
Hopelijk interviews afnemen
Interview inplannen

week 21 mei
Interviews afnemen en uitwerken

week 28 mei - 15 juni
Interviews uitwerken en analyseren
Transscripten volledig uitwerken
2 hoofdstukken schrijven van resultaten

week 18 juni - 28 juni
Conclusies schrijven
Complete rapport aan elkaar schrijven qua conclusies, overgang theorie naar empirisch onderzoek duidelijk krijgen

week 2 juli
concept rapport inleveren

eind augustus
Scriptieverdediging

tot nu toe wordt mijn to do list alleen maar langer en uitgesteld.. heb inmiddels wel 3 interviews nog ingepland en hoef er dus nog maar 6 te doen. Hoop echt zo ontzettend dat het lukt deze komende week ze in te plannen want anders heb ik maar 4 weken voor de totale verwerking van mn scriptie Afstuderen-motivatie-topic :) - Pagina 2 1270000679
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Afstuderen-motivatie-topic :) - Pagina 2 Empty Re: Afstuderen-motivatie-topic :)

Bericht  Middleme di 15 mei 2012 - 5:26

Middleme schreef:
Middleme schreef:Ah, ik heb nog twee weken, maar daarvoor :

- moet mijn scriptie door Ephorus zijn én moet ik er een akkoordverklaring van mijn begeleider voor hebben.
- moet ik mijn eindbeoordeling van mijn mentor hebben.
- moet ik een akkoordverklaring van mijn SLB'er hebben voor mijn portfolio

Week van 7 mei:
- Donderdag 15:00 gesprek met medestudent en SLB'er over eindportfolio
- Afmaken scriptieverslag + uploaden op Ephorus

Week van 14 mei:
- Presentatie op stage over scriptie (+ beoordeling van daar)
- Eindbeoordeling

- Portfolio afmaken

Week van 21 mei:
- Afronden portfolio
- Afdrukken van portfolio en scriptie in tweevoud
- Op CD zetten van pf + s

Yes, akkoordverklaring portfolio in de pocket Very Happy

Presentatie scriptie gehad, scriptieverslag voor goedkeuring naar begeleider gestuurd en stagebeoordelinggehad Very Happy
Middleme
Middleme
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1837
Punten : 1870
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Afstuderen-motivatie-topic :) - Pagina 2 Empty Re: Afstuderen-motivatie-topic :)

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 13 Vorige  1, 2, 3, ... 11, 12, 13  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum