Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Afstuderen-motivatie-topic :)

+18
Lousanne
Shopelle
Antibes
Snoes
Discordia
Gympie
Siem
Oasis
Minx
Mees
Blond
SoGood
Kaat
Middleme
Benthe
Atelier Madame
Parisienne
Polly
22 plaatsers

Pagina 5 van 13 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 11, 12, 13  Volgende

Ga naar beneden

Afstuderen-motivatie-topic :) - Pagina 5 Empty Re: Afstuderen-motivatie-topic :)

Bericht  Oasis wo 6 jun 2012 - 1:33

Jawel, al was toen het advies nog niet af. De directeur heeft het niet meer gezien, tot gisteren en vooral hij kwam dus met dat concrete/praktische.
Dankjewel, ik hoop het ook. Nog maar een keer alles geven!! En 3x is scheepsrecht, zeggen ze, dat hoop ik van harte!
Oasis
Oasis
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4392
Punten : 4662
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Afstuderen-motivatie-topic :) - Pagina 5 Empty Re: Afstuderen-motivatie-topic :)

Bericht  Atelier Madame wo 6 jun 2012 - 1:37

Atelier Madame schreef:

week 7 mei
Methoden hoofdstuk verbeteren
Theorie verbeteren
Interviews inplannen

Week 14 mei
Hopelijk interviews afnemen
Interview inplannen

week 21 mei
Interviews afnemen en uitwerken

week 28 mei - 15 juni
2 interviews nog afnemen
opzet analyse maken
Interviews uitwerken en analyseren
Transscripten volledig uitwerken
1 hoofdstuk schrijven van resultaten

week 18 juni
Conclusies schrijven
Slotbeschouwing / aanbevelingen schrijven

week 26 juni
Complete rapport aan elkaar schrijven qua conclusies, overgang theorie naar empirisch onderzoek duidelijk krijgen

2 juli
concept rapport inleveren

eind augustus --> mogelijk al begin augustus
Scriptieverdediging
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Afstuderen-motivatie-topic :) - Pagina 5 Empty Re: Afstuderen-motivatie-topic :)

Bericht  Gast wo 6 jun 2012 - 2:22

Veel succes chipp!


Ik heb vandaag contact gehad met een makelaar en hij heeft mij grofweg casco prijzen per m3 gegeven. Ik weet nu dat 1m3 casco €350,- euro kost en de grondprijs gemiddeld €250,- per vierkante meter kost.

Nu heb ik alle appartementen qua m2 en m3 opgeteld en ben ik tot een casco verkoopprijs gekomen. Ben zoo trots op mijzelf!! (wel met hulp van mijn vader en de makelaar) Maar ik heb het gewoon.

Aankomende week heb ik een afspraak met mijn externe begeleider (een architect) en die kan mij hopelijk grofweg prijzen geven voor het plaatsen van instalaties en niet dragende muren zodat ik die prijzen nog kan optellen bij mijn casco verkoopprijs.

Ineens besef ik mijzelf dat het toch wel belangrijk is om deze informatie te hebben Yes :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Afstuderen-motivatie-topic :) - Pagina 5 Empty Re: Afstuderen-motivatie-topic :)

Bericht  Gast wo 6 jun 2012 - 10:33

Ik was even gaan lezen Oasis, nav het goedemorgentopic...

Wat zul jij balen zeg..... pffff......
Kun je de motivatie nog opbrengen?

Ik vind het ook wel een beetje apart van die docent, om nu nog met dat soort opmerkingen te komen.... en niet helemaal eerlijk naar jou toe....

*good luck vibes*

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Afstuderen-motivatie-topic :) - Pagina 5 Empty Re: Afstuderen-motivatie-topic :)

Bericht  Discordia wo 6 jun 2012 - 19:45

Om 12 uur lever ik mijn scriptie in.

53 pagina's scriptie + bijlagen a 40 pagina's.

Ik zal het niet snel vragen, maar duimen jullie voor me?
Discordia
Discordia
Prater
Prater

Aantal berichten : 829
Punten : 944
Registratiedatum : 11-04-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Afstuderen-motivatie-topic :) - Pagina 5 Empty Re: Afstuderen-motivatie-topic :)

Bericht  Oasis wo 6 jun 2012 - 19:47

@Discordia: Ik duim voor je!!!

PinkCoelho schreef:Ik was even gaan lezen Oasis, nav het goedemorgentopic...

Wat zul jij balen zeg..... pffff......
Kun je de motivatie nog opbrengen?

Ik vind het ook wel een beetje apart van die docent, om nu nog met dat soort opmerkingen te komen.... en niet helemaal eerlijk naar jou toe....

*good luck vibes*

Wat lief dat je reageert!
Ja ik moet de motivatie wel opbrengen, moet deze opleiding toch afronden.
Volgens mij is het inderdaad ook een beetje raar gelopen allemaal... maar op dit moment kan mij dat allemaal niet schelen, als ik maar afstudeer haha!
Thanks for the good luck vibes, die zullen vast helpen! Very Happy
Oasis
Oasis
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4392
Punten : 4662
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Afstuderen-motivatie-topic :) - Pagina 5 Empty Re: Afstuderen-motivatie-topic :)

Bericht  Gast wo 6 jun 2012 - 20:51

Discordia, ik duim ook hoor.... alle beetjes zouden kunnen helpen...

Oasis, ik vind het echt knap dat jij de situatie naast je neer kan leggen, en je doel voor ogen kunt houden: afstuderen. Het gaat je zeker lukken!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Afstuderen-motivatie-topic :) - Pagina 5 Empty Re: Afstuderen-motivatie-topic :)

Bericht  Middleme do 7 jun 2012 - 4:22

Is het allemaal gelukt, Discordia?

Ik heb vanmiddag een mail gehad dat mn scriptie voldoende is, heb een 7 gekregen! Very Happy volgende week nog mijn portfolio gespreken dan ben ik hopelijk echt juf! Very Happy
Middleme
Middleme
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1837
Punten : 1870
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Afstuderen-motivatie-topic :) - Pagina 5 Empty Re: Afstuderen-motivatie-topic :)

Bericht  Gast do 7 jun 2012 - 5:11

Ik duim voor je, Discordia! Hopelojk haal je het en ben je er voor de zomer vanaf!

Middleme, lekker! Dan ga je ook met een lekker gevoel je eindgesprek in!

Mijn gymbevoegdheid is binnen, dus dat is superlekker! Nu alleen nog 15 juni afwachten voor de uitslag van mijn portfolio en eventueel gesprek, dan ben ik ook klaar Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Afstuderen-motivatie-topic :) - Pagina 5 Empty Re: Afstuderen-motivatie-topic :)

Bericht  Gast do 7 jun 2012 - 10:59

Middleme schreef:Is het allemaal gelukt, Discordia?

Ik heb vanmiddag een mail gehad dat mn scriptie voldoende is, heb een 7 gekregen! Very Happy volgende week nog mijn portfolio gespreken dan ben ik hopelijk echt juf! Very Happy
Hoef je geen presentatie te houden dan? Bij ons maken ze de cijfers pas bekend als je ook gepresenteerd hebt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Afstuderen-motivatie-topic :) - Pagina 5 Empty Re: Afstuderen-motivatie-topic :)

Bericht  Middleme do 7 jun 2012 - 19:19

Yasmin schreef:
Middleme schreef:Is het allemaal gelukt, Discordia?

Ik heb vanmiddag een mail gehad dat mn scriptie voldoende is, heb een 7 gekregen! Very Happy volgende week nog mijn portfolio gespreken dan ben ik hopelijk echt juf! Very Happy
Hoef je geen presentatie te houden dan? Bij ons maken ze de cijfers pas bekend als je ook gepresenteerd hebt

Nee, omdat ik twee dingen heb moeten doen: een onderzoek en een portfolio. Dat onderzoek moest voldoende zijn voordat ik mijn eindassessment over mijn portfolio mag doen, waarin ik aan moet doen dat ik als startbekwaam leerkracht kan werken. Ikben dusnog niet afgestudeerd.

Trouwens, ik heb wel een presentatie moeten geven, maar dat was al voor het inleveren van mijn onderzoek en dat woog ook niet zo zwaar als in de zin die jij bedoelt.
Middleme
Middleme
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1837
Punten : 1870
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Afstuderen-motivatie-topic :) - Pagina 5 Empty Re: Afstuderen-motivatie-topic :)

Bericht  Gast do 7 jun 2012 - 20:48

Heb je het gehaald Discordia?

Hoe zijn je gesprekken verlopen Oasis?

Gefeliciteerd Chipp!!!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Afstuderen-motivatie-topic :) - Pagina 5 Empty Re: Afstuderen-motivatie-topic :)

Bericht  Atelier Madame vr 8 jun 2012 - 0:23

Hier bijna weekend gelukkig smile nja ga morgen en zondag wel wat doen maar dan hoef ik van mezelf er geen hele werkdag aan te besteden. Heb Inmiddels zon zeven pagina's aan resultaten wat betekent dat ik ongeveer op de helft ben. Volgende week nog alle tijd om het af te maken dus ik lig lekker op schema smile. 

Pfff ben zo blij als ik dat ding over drie weken in conceptvorm iig af heb!! 
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Afstuderen-motivatie-topic :) - Pagina 5 Empty Re: Afstuderen-motivatie-topic :)

Bericht  Oasis vr 8 jun 2012 - 21:35

PinkCoelho schreef:

Hoe zijn je gesprekken verlopen Oasis?

Wederom lief dat je er naar vraagt! smile
Het was even spannend, want er werd zelfs geroepen dat ik het dit schooljaar niet meer ging redden...
Maar het ziet er naar uit dat ik toch de kans nog krijg in augustus!! Very Happy Very Happy :cheering: Ik heb dinsdag een gesprek daar over met school, maar uit de mail kan ik wel afleiden dat dat wel goed zit. Pfff, ben zo opgelucht!! En nu vol gas er aan werken!!
Oasis
Oasis
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4392
Punten : 4662
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Afstuderen-motivatie-topic :) - Pagina 5 Empty Re: Afstuderen-motivatie-topic :)

Bericht  Discordia vr 8 jun 2012 - 21:37

20 juni heb ik mijn verdediging smile Daarna weet ik meer.
Discordia
Discordia
Prater
Prater

Aantal berichten : 829
Punten : 944
Registratiedatum : 11-04-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Afstuderen-motivatie-topic :) - Pagina 5 Empty Re: Afstuderen-motivatie-topic :)

Bericht  Oasis vr 8 jun 2012 - 21:40

Spannend, Discordia! Hoe kijk je er zelf tegen aan?
Wel toevallig, die datum had ik ook oorspronkelijk mijn verdediging..
Oasis
Oasis
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4392
Punten : 4662
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Afstuderen-motivatie-topic :) - Pagina 5 Empty Re: Afstuderen-motivatie-topic :)

Bericht  Discordia vr 8 jun 2012 - 21:52

Oasis schreef:Spannend, Discordia! Hoe kijk je er zelf tegen aan?
Wel toevallig, die datum had ik ook oorspronkelijk mijn verdediging..

Ik vind het erg spannend. Weet nog niets nu. Heb donderdag alles ingeleverd en nu is het wachten. Ik hoop dat ik, als ik wat moet verbeteren nog voor de 20e gedaan krijg. Dan zou ik 14 juli nog mee kunnen voor de diploma-uitreiking Very Happy
Discordia
Discordia
Prater
Prater

Aantal berichten : 829
Punten : 944
Registratiedatum : 11-04-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Afstuderen-motivatie-topic :) - Pagina 5 Empty Re: Afstuderen-motivatie-topic :)

Bericht  Gast vr 8 jun 2012 - 21:58

Fijn Oasis, dat er nog een mogelijkheid is. Je zult wel opgelucht zijn....

En Discordia, dat is over twee weken al, spannend ....

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Afstuderen-motivatie-topic :) - Pagina 5 Empty Re: Afstuderen-motivatie-topic :)

Bericht  Oasis vr 8 jun 2012 - 22:06

Discordia schreef:
Oasis schreef:Spannend, Discordia! Hoe kijk je er zelf tegen aan?
Wel toevallig, die datum had ik ook oorspronkelijk mijn verdediging..

Ik vind het erg spannend. Weet nog niets nu. Heb donderdag alles ingeleverd en nu is het wachten. Ik hoop dat ik, als ik wat moet verbeteren nog voor de 20e gedaan krijg. Dan zou ik 14 juli nog mee kunnen voor de diploma-uitreiking Very Happy

Oh ja zeker spannend! Ik duim voor je, natuurlijk dat je de 20e gewoon meteen geslaagd bent!!

PinkCoelho schreef:Fijn Oasis, dat er nog een mogelijkheid is. Je zult wel opgelucht zijn....


Ja, ben heel opgelucht! Wordt wel 1,5 maand nog flink werken, maar dat heb ik er voor over! smile
Oasis
Oasis
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4392
Punten : 4662
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Afstuderen-motivatie-topic :) - Pagina 5 Empty Re: Afstuderen-motivatie-topic :)

Bericht  Atelier Madame zo 10 jun 2012 - 23:55

goed hoor Oasis!! Hopelijk kun je in augustus je ook afgestudeerd noemen Afstuderen-motivatie-topic :) - Pagina 5 281626781

Hier even een dipje, heb echt super veel op papier staan, maar voor mijn gevoel net allemaal niet het juiste..
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Afstuderen-motivatie-topic :) - Pagina 5 Empty Re: Afstuderen-motivatie-topic :)

Bericht  Middleme wo 13 jun 2012 - 22:06

Jeeeeeeeeeeeeeeeeeeee ik ben afgestudeerd! cheers Yes Very Happy met een mooie 7 dus dik tevreden!
Middleme
Middleme
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1837
Punten : 1870
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Afstuderen-motivatie-topic :) - Pagina 5 Empty Re: Afstuderen-motivatie-topic :)

Bericht  Oasis wo 13 jun 2012 - 22:08

Super Middeme, gefeliciteerd!! :cheering: bounce :dance:
En nu op zoek naar een baan, of ga je er even tussenuit (Reizen)?
Oasis
Oasis
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4392
Punten : 4662
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Afstuderen-motivatie-topic :) - Pagina 5 Empty Re: Afstuderen-motivatie-topic :)

Bericht  Middleme wo 13 jun 2012 - 22:35

Ben wel op zoek,maar het is hier in mijn vakgebied niet dikgezaaid :p. Ga in de zomer lekker 2 weken ofzo met mn vriend op vakantie en dan in september selectie in voor iets totaal anders (luchtverkeersleiding)
Middleme
Middleme
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1837
Punten : 1870
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Afstuderen-motivatie-topic :) - Pagina 5 Empty Re: Afstuderen-motivatie-topic :)

Bericht  Oasis wo 13 jun 2012 - 23:03

Groot gelijk, lekker op vakantie! Very Happy
En wow, luchtverkeersleiding! Dat klinkt stoer. Zijn dat strenge selecties, kun je je wat voorbereiden?
Veel succes alvast!
Oasis
Oasis
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4392
Punten : 4662
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Afstuderen-motivatie-topic :) - Pagina 5 Empty Re: Afstuderen-motivatie-topic :)

Bericht  Middleme wo 13 jun 2012 - 23:26

Nee kun je je niet echt op voorbereiden. Zijn 5 rondes, dus best veel... Ga gewoon mn best doen en als het niet lukt ga ik lekker juf zijn!

Jij veel succes met afstuderen!
Middleme
Middleme
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1837
Punten : 1870
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Afstuderen-motivatie-topic :) - Pagina 5 Empty Re: Afstuderen-motivatie-topic :)

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 5 van 13 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 11, 12, 13  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum