Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Het sportschool motivatie topic

+25
Flippin' Bitch
May
Jeanette
Dennenappel
KOL
Travelgurly
SarahKey
RYW
SuzieQ
Pannetoet
Bacio
Benthe
Bluestar
Mouse10
Verona
widko
Suus
Enelya
Sterre
Blond
Bisq
Novalee
Carra
Ooh La La!
Marin
29 plaatsers

Pagina 1 van 4 1, 2, 3, 4  Volgende

Ga naar beneden

Het sportschool motivatie topic Empty Het sportschool motivatie topic

Bericht  Sterre wo 31 okt 2012 - 23:17

Ik ben deze week lid geworden van de sportschool, in mijn eentje. Op zich prima, je sport toch alleen en dit doe ik echt puur voor mezelf. Toch ben ik bang dat ik al gauw minder ga dan ik eigenlijk wil omdat het regent/ik moe ben/mijn mooiste sportkleding in de was zit etc.

Hebben meer meiden dit? Is het een idee om elkaar een beetje te motiveren door hier te posten wanneer je van plan bent te gaan, wat je doel is, en of je bent geweest? Vooraf een vragenlijstje:

Hoe lang ben je al lid?
Hoe vaak train je?
Wat voor training doe je?
Wat is je doel?


Laatst aangepast door Sterre op wo 31 okt 2012 - 23:21; in totaal 1 keer bewerkt

Sterre
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3682
Punten : 3849
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het sportschool motivatie topic Empty Re: Het sportschool motivatie topic

Bericht  Sterre wo 31 okt 2012 - 23:21

Ik begin wel:

Hoe lang ben je al lid? Minder dan een week
Hoe vaak train je? Ik wil naast mijn vaste squashdate het liefst nog 2 keer per week naar deze sportschool.
Wat voor training doe je? 1x per week een lesje Bodyshape en 1x per week fitnessen (cardio en kracht)
Wat is je doel? Vooral mijn conditie en spieren versterken, en meer energie krijgen.

Sterre
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3682
Punten : 3849
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het sportschool motivatie topic Empty Re: Het sportschool motivatie topic

Bericht  Marin wo 31 okt 2012 - 23:24

Ja leuk topic!

Zoals je zag ben ik nu nog wel mega gemotiveerd, maar ik vrees dat daar gauw een einde aan zal komen.

Wat bij mij heel erg scheelt is dat we samen gaan. De één kan de ander dus van de bank af slepen. We moeten nog even een precies ritme zien te vinden, maar als het goed is willen we op dinsdag, donderdag en zaterdag gaan. Zo komt het in elk geval afgelopen twee weken zo uit.

Ik ben vorige week naar de Decathlon gegaan en heb daar voor weinig geld kleding van de budget lijn gekocht daar. Super leuk shirtje in mooie felblauwe kleur. En een handige sporttas. En een sportbroek die zo heerlijk zit en je om hoog kan doen alsof het een positiebroek is dat ik steeds doe alsof ik zwanger ben nerd Als dat soort kleine dingen, zoals leuke en lekker zittende kleding, motiveert al enorm, ik word er blij van!

Dus zorg voor minstens twee leuke setjes van sportkleding, dat scheelt al, dan zit het niet in de was.

Kijk ook of je leuke work out mixes kunt downloaden voor je mp3 speler. Al die boemboem muziek vind ik niet zo leuk, maar m'n vriend had de Rock Work Out Mix gedownload, en die is wel erg leuk! En lekker tv kijken tijdens cardio, zo heb ik al Family Guy en Say Yes to the Dress enzo gekeken, dat maakt het echt een stuk leuker. Je kunt zelfs van te voren de tv gids checken voor iets wat je leuk vindt en dan naar de sportschool gaan zodat je het daar kan kijken. (mits je zenders mag veranderen).

Anyway, dat zijn paar tips waar ik tot nu toe tegenaan gelopen ben wat het voor mij leuk maakt.

Echt resultaat zie ik nog niet, ik denk dat dát de grootste motivator zal zijn. Ik zie nog geen spieren verschijnen en ik val ook nog niet af, maar hopelijk begint dat volgende week een beetje. En dat ik niet kapot ben naderhand scheelt ook erg bij m'n motivatie. Het geeft een lekker gevoel, niet een dood-ik-ben-kapot gevoel, dus voor de volgende keer kan ik die sport-high dan wel weer herinneren ipv dat ik terugdenk aan hoe erg het was. Dus hopelijk kan je het net zo zwaar voor jezelf maken dat je dát gevoel krijgt en dan wil je dat de volgende keer weer en ga je er sneller heen.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Het sportschool motivatie topic Empty Re: Het sportschool motivatie topic

Bericht  Marin wo 31 okt 2012 - 23:25


Oh hahaha er was ook een lijstje Wink


Hoe lang ben je al lid? Twee weken
Hoe vaak train je? Tot nu toe drie keer per week en dat is ook ons streven
Wat voor training doe je? 3x per week hetzelfde: Begin met 10 minuten warming up cardio (fietsen het liefst), dan alle krachttraining 3x15 keer per apparaat, 3 beenspier, 1 kontspier, 2 armspier en 2 buikspier, en dan nog 20 tot 30 minuten cardio op de loopband/crosstrainer.
Wat is je doel? Met name afvallen, maar ook betere conditie en sterkere spieren. Voor m'n gezondheid is sporten en beweging ook gewoon echt heel goed. Dus ook hopelijk minder pijn krijgen!
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Het sportschool motivatie topic Empty Re: Het sportschool motivatie topic

Bericht  Sterre wo 31 okt 2012 - 23:32

Ja dat lijstje had ik later toegevoegd, leek me overzichtelijker smile. Maar je bent echt goed bezig! Met drie keer dezelfde training zul je ook wel snel resultaat merken denk ik.

Mijn vriend is heel fanatiek gaan hardlopen. Ik wilde dat ook weer gaan oppakken maar kreeg daarbij last van mijn heupen, dus daarom heb ik voor de sportschool gekozen. Ook ben ik niet zo van het hardlopen in het donker, dus dit is sowieso beter. Hij wilde ook al naar de Decathlon om sportkleding in de slaan. Die zit bij Amsterdam Arena toch? Goede tip!

Op mijn sportschool staan er meerdere tv's, maar volgens mij kan je niet zelf de zender bepalen. Ik was ook niet echt kapot van de muziek die er aan stond, dus volgende keer een leuke mix op mijn Ipod meenemen is ook een goed plan ja.

Sterre
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3682
Punten : 3849
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het sportschool motivatie topic Empty Re: Het sportschool motivatie topic

Bericht  Ooh La La! wo 31 okt 2012 - 23:36

Hoe lang ben je al lid? Ruim een jaar
Hoe vaak train je? Bijna nooit, ben denk ik 6x geweest
Wat voor training doe je? Spinning, crosstrainer en wat buikspier oefeningen
Wat is je doel? Afvallen en een betere conditie krijgen.

Ik kan behoorlijk wat motivatie gebruiken. Vorig jaar heb ik een abonnement afgesloten bij een sportschool maar ben mede door een blessure maar een keer of 6 geweest. Daarnaast heb ik wel veel op de racefiets gezeten, dat dan weer wel Wink
Maar nu het koud wordt vind ik het minder relaxt op de fiets en zal ik dus meer naar de sportschool moeten.
Helaas schort het nog gigantisch aan motivatie.

Ooh La La!
Prater
Prater

Aantal berichten : 1381
Punten : 1576
Registratiedatum : 12-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Het sportschool motivatie topic Empty Re: Het sportschool motivatie topic

Bericht  Marin wo 31 okt 2012 - 23:37

Ja vind het echt leuk als we elkaar beetje kunnen motiveren. Want zelfs al ben je enthousiast, het werkt volgens mij nog beter als je dat dan ook kan delen.

Goed van je dat je je in hebt geschreven! Bij welke sportschool zit je? Wij zitten bij Fit4Free. Allemaal vrij basis (prijs is er ook naar) en massaal, maar ik vind het wel lekker.. Het is een gemengd publiek en doordat het zo groot is, gaat iedereen lekker z'n eigen gang. Voel me gelukkig niet zo bekeken. Bij ons kan je de zenders volgens mij wel aanpassen als je het aan de balie vraagt, maar eigenlijk heb ik tot nu toe gewoon een rondje gelopen om alle tv's en een apparaat uitgekozen wat bij de leukste zender stond (en beschikbaar was). Ik vind het wel best druk bij ons alleen, dat is wel een nadeel.

Hardlopen heb ik ook gedaan maar durfde ik niet meer zo goed met de modder in het bos waar ik liep. Als alles goed gaat, wil ik van de zomer 2x hardlopen per week en 1x sportschool doen, maar voor nu in de winter is 3x sportschool al goed!

Decathlon zit idd daar bij de Arena. Grote winkel. Je kunt ook passen!



Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Het sportschool motivatie topic Empty Re: Het sportschool motivatie topic

Bericht  Bluestar wo 31 okt 2012 - 23:44

Hoe lang ben je al lid? Sinds 1,5 maand. Voor mijn zwangerschap ongeveer 4 jaar lid geweest bij een andere sportschool.
Hoe vaak train je? Nu 3 keer per week, als mijn verlof voorbij is waarschijnlijk 2 keer per week.
Wat voor training doe je? Vooal kickfun. Maar ook cardio/ kracht, en andere groepslessen. De afwisseling van groepslessen en vrij sporten zorgt er voor dat ik het vol hou.
Wat is je doel? Grootste doel is afvallen en fit worden/blijven. Maar ik vind vooral kickfun super leuk, daar ga ik echt met plezier naar toe.

Soms sport ik samen, soms alleen. Samen de groepslessen, alleen vrij sporten. Ik kan mezelf wel heel goed motiveren, maar vind sporten lekker om te doen.
Bluestar
Bluestar
Prater
Prater

Aantal berichten : 601
Punten : 700
Registratiedatum : 11-04-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Het sportschool motivatie topic Empty Re: Het sportschool motivatie topic

Bericht  Gast wo 31 okt 2012 - 23:45

Hoe lang ben je al lid? Al ongeveer 10 jaar geloof ik
Hoe vaak train je? Momenteel 1 x per week
Wat voor training doe je? Groepsles Total Body. Woord zegt het al, in de groepsles komt alles aan bod, van cardio tot krachttraining tot buikspieroefeningen etc.
Wat is je doel? De boel wat 'onderhouden'. Voor de conditie loop ik al 2 x per week hard. Aangezien 'gewoon' fitnessen niks voor mij is, is dit voor mij de ideale stok achter de deur en het is nog leuk ook.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Het sportschool motivatie topic Empty Re: Het sportschool motivatie topic

Bericht  Marin wo 31 okt 2012 - 23:54

Wat goed dat jij al 10 jaar gaat zeg! Wow.

Die groepslessen lijken mij trouwens helemaal niks. Ik vind dat individuele lekkerder. Maar zo is er voor ieder iets, dat is handig.

Ik zit er trouwens aan te denken om Start to Run op m'n mp3 speler te zetten, zodat ik dat als 30 minuten cardio kan doen. Ik heb de serie nooit afgemaakt namelijk en vind het eigenlijk zonde om dat te laten gaan. Ik vond dat zo lekker! Op het apparaat kan je ook wel instellen dat je sneller/langzamer en zwaarder/lichter rent met een interval programma, maar misschien vind ik het wel leuk om het zelf in te stellen en dan gewoon STR luisteren. Zou dat kunnen?
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Het sportschool motivatie topic Empty Re: Het sportschool motivatie topic

Bericht  Bluestar do 1 nov 2012 - 0:57

Jahoor kan prima!
Bluestar
Bluestar
Prater
Prater

Aantal berichten : 601
Punten : 700
Registratiedatum : 11-04-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Het sportschool motivatie topic Empty Re: Het sportschool motivatie topic

Bericht  Sterre do 1 nov 2012 - 1:07

Whoe leuk dat er meer mensen mee gaan posten smile Ik moet zaterdag van mezelf weer naar een lesje Body shape, dus daarna moet ik verslag uitbrengen!

Ik ben ook lid geworden van een low budget sportschool, die geen onderdeel is van een keten. Ik moest wel gelijk een jaar lid worden, maar het is maar 20 euro p/m voor onbeperkt sporten. Helaas merk ik wel dat de toestellen wat minder zijn dan die bij een duurdere sportschool waar ik ooit lid van ben geweest. Maar ach, ze doen hun werk.

Sterre
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3682
Punten : 3849
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het sportschool motivatie topic Empty Re: Het sportschool motivatie topic

Bericht  Marin do 1 nov 2012 - 1:16

Ja, die overweging hebben wij ook gemaakt hoor Sterre. M'n vriend zat hiervoor bij een hele goede, maar dure sportschool. Hier ook echt op de hoek, dus lekker laagdrempelig om heen te gaan. Maar die was 90 euro per maand. Voor die prijs kunnen we hier een half jaar sporten! Echt zo'n groot verschil. Ja, de apparaten zijn iets minder goed (schijnbaar, dit is eerste keer sportschool voor mij), want bij die andere sportschool telden de apparaten met je mee en onthouden ze je gegevens met behulp van een chip, dus dat is wel super de luxe. Maar uiteindelijk hadden wij ook zoiets van: Je kan daar wel voor betalen, maar uiteindelijk ligt het aan jezelf dat je gaat bewegen. Dus dan maar veel goedkoper!
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Het sportschool motivatie topic Empty Re: Het sportschool motivatie topic

Bericht  Carra do 1 nov 2012 - 1:27

Ik kan ook wel wat motivatie gebruiken! Soms heb ik de motivatie gevonden en ga ik een paar weken achter elkaar 3 keer per week. Dan gebeurt er weer 'iets', (vakantie, ziek, ik kan altijd wel iets bedenken) en vervolgens lukt het me niet om weer op te starten. Ik ben half oktober teruggekomen van vakantie en sindsdien niet meer naar de sportschool geweest. Het lúkt me gewoon niet.

Terwijl ik weet dat het goed voor me is. 1,5 jaar geleden ben ik begonnen omdat ik zo vaak ziek was. Ik merkte dat het echt effect had en dat ik wat meer weerstand op begon te bouwen. Toch lukt het me niet om het vol te houden.

Elke dag denk ik: Ja, vanavond ga ik écht. Om mezelf aan het eind van de avond op de bank voor de tv terug te vinden..

Dus ik heb dit topic misschien juist wel nodig.

Hoe lang ben je al lid? 1,5 jaar
Hoe vaak train je? eeeehm.... onregelmatig. 3 keer per week, dan weer 3 weken niet..
Wat voor training doe je? fitness. In totaal 40 minuten cardio en krachttraining
Wat is je doel? Fit worden, betere conditie, meer energie

Oh, en zaterdagochtend. Dan ga ik écht écht!
Carra
Carra
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1894
Punten : 2018
Registratiedatum : 03-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het sportschool motivatie topic Empty Re: Het sportschool motivatie topic

Bericht  Marin do 1 nov 2012 - 1:30

Vraag voor de mensen die 's avonds sporten:

Wat vinden jullie lekkerder? Eerst (licht) avondeten zodra je uit je werk komt, dan even laten zakken en dan gaan sporten? Of eerst gaan sporten zodra je uit je werk komt (evt licht tussendoortje) en dan bij terugkomst pas avondeten?

Ben benieuwd!
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Het sportschool motivatie topic Empty Re: Het sportschool motivatie topic

Bericht  Blond do 1 nov 2012 - 4:21

Hoe lang ben je al lid? Sinds december 2011
Hoe vaak train je? één keer per week (en dat blijft zo)
Wat voor training doe je? BodyBalance
Wat is je doel? Wekelijks blijven gaan Wink. Sporten is niet mijn hobby en zal het ook nooit worden. Maar één keer in de week een uurtje sporten moet kunnen en BodyBalance vind ik nog wel leuk ook. Ook ben ik echt heel trouw, ik haal dus ook lessen in als ik bijvoorbeeld op vakantie ben geweest.
Ik ga trouwens elke maandagavond van 19.45 tot 20.45 uur. Dus dan kan ik niet op t forum zitten

Wink
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het sportschool motivatie topic Empty Re: Het sportschool motivatie topic

Bericht  Blond do 1 nov 2012 - 4:28

Marin schreef:Vraag voor de mensen die 's avonds sporten:

Wat vinden jullie lekkerder? Eerst (licht) avondeten zodra je uit je werk komt, dan even laten zakken en dan gaan sporten? Of eerst gaan sporten zodra je uit je werk komt (evt licht tussendoortje) en dan bij terugkomst pas avondeten?

Ben benieuwd!

Ik eet gewoon daarvoor, niet per sé iets lichts. Maar ik eet rond 6 uur en ga pas om kwart voor 8 sporten. Zit best een tijd tussen om het te laten zakken dus.
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het sportschool motivatie topic Empty Re: Het sportschool motivatie topic

Bericht  Marin do 1 nov 2012 - 4:32

Chance schreef:
Marin schreef:Vraag voor de mensen die 's avonds sporten:

Wat vinden jullie lekkerder? Eerst (licht) avondeten zodra je uit je werk komt, dan even laten zakken en dan gaan sporten? Of eerst gaan sporten zodra je uit je werk komt (evt licht tussendoortje) en dan bij terugkomst pas avondeten?

Ben benieuwd!

Ik eet gewoon daarvoor, niet per sé iets lichts. Maar ik eet rond 6 uur en ga pas om kwart voor 8 sporten. Zit best een tijd tussen om het te laten zakken dus.

Dank je voor je antwoord!

Ik denk dat de grootste valkuil op die manier is dat je dan rond 8 uur écht geen zin meer hebt en al lekker op de bank zit. Dan wordt de drempel nog hoger. Maar tot nu toe hebben wij 't ook zo gedaan en dan rond half 8 op de sportschool zijn, dus rond 7 uur klaar maken. En rond 6 uur eten.

Maar m'n vriend is straks extra vroeg thuis dus dan kunnen we wel even een ontbijtkoek/banaan eten en dan rond half 6 gaan sporten en daarna eten. Ben benieuwd hoe dat bevalt.

Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Het sportschool motivatie topic Empty Re: Het sportschool motivatie topic

Bericht  Novalee do 1 nov 2012 - 4:34

Oh, dit topic komt echt als geroepen! De motivatie is ver beneden vriespunt gezakt en daar moet verandering in komen!

Hoe lang ben je al lid? Ik ben al eerder lid geweest van een sportschool maar dat was voor N. Bij deze sportschool heb ik me in februari ingeschreven
Hoe vaak train je? Officieel 2x in de week, maar ik mis nog wel eens een week (lees: regelmatig!). Máár, er zijn ook weken geweest dat ik 3x ging Yes
Wat voor training doe je? cardio en krachttraining: 10 min crosstrainer, zo'n 8 apparaten krachttraining (3x12) en dan nog zo'n 30 minuten cardio (meestal fiets of crosstrainer). De krachttraining wissel ik per 2 maanden
Wat is je doel? afvallen en m'n lichaam vormen

Ik sport ook alleen trouwens. Op zich heb ik wel een goede stok achter de deur, namelijk 2 oma's die dolgraag op willen passen Very Happy Maar ik verzin toch iets te vaak smoesjes de laatste tijd...
Novalee
Novalee
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2405
Punten : 2611
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het sportschool motivatie topic Empty Re: Het sportschool motivatie topic

Bericht  Bisq do 1 nov 2012 - 4:46

Hoe lang ben je al lid? Twee maanden ongeveer
Hoe vaak train je? Twee keer in de week
Wat voor training doe je? Fietsen, krachtcirquitje, roeien, loopband en sinds deze week ook wat groepslesjes
Wat is je doel? Vanaf lager dan nul weer wat conditie, kracht en vitaliteit opbouwen.

Ik maak altijd afspraken bij de sportschool, dat zorgt ervoor dat ik ook ga. Ik hou mezelf dan voor dat ik wel op de afspraak moet verschijnen en dat helpt.
Bisq
Bisq
Prater
Prater

Aantal berichten : 839
Punten : 915
Registratiedatum : 17-09-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Het sportschool motivatie topic Empty Re: Het sportschool motivatie topic

Bericht  Blond do 1 nov 2012 - 4:47

Marin schreef:
Chance schreef:
Marin schreef:Vraag voor de mensen die 's avonds sporten:

Wat vinden jullie lekkerder? Eerst (licht) avondeten zodra je uit je werk komt, dan even laten zakken en dan gaan sporten? Of eerst gaan sporten zodra je uit je werk komt (evt licht tussendoortje) en dan bij terugkomst pas avondeten?

Ben benieuwd!

Ik eet gewoon daarvoor, niet per sé iets lichts. Maar ik eet rond 6 uur en ga pas om kwart voor 8 sporten. Zit best een tijd tussen om het te laten zakken dus.

Dank je voor je antwoord!

Ik denk dat de grootste valkuil op die manier is dat je dan rond 8 uur écht geen zin meer hebt en al lekker op de bank zit. Dan wordt de drempel nog hoger. Maar tot nu toe hebben wij 't ook zo gedaan en dan rond half 8 op de sportschool zijn, dus rond 7 uur klaar maken. En rond 6 uur eten.

Maar m'n vriend is straks extra vroeg thuis dus dan kunnen we wel even een ontbijtkoek/banaan eten en dan rond half 6 gaan sporten en daarna eten. Ben benieuwd hoe dat bevalt.


Ja ik doe natuurlijk een groepsles, dus voor mij is dat de stok achter de deur. Toen ik nog aan fitness deed ging ik ook rond 7 uur 's avonds weg, want dan had ik na het sporten nog lekker even de tijd om bank te hangen Wink
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het sportschool motivatie topic Empty Re: Het sportschool motivatie topic

Bericht  Sterre do 1 nov 2012 - 4:50

Ik ben rond 18.15u thuis elke dag. Als ik vroeg (rond 7 uur) ga sporten eet ik iets kleins van te voren en na afloop nog een beetje. Als ik rond 20u sport eet ik wel van te voren, anders vind ik het slecht vol te houden.

Sterre
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3682
Punten : 3849
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het sportschool motivatie topic Empty Re: Het sportschool motivatie topic

Bericht  Enelya do 1 nov 2012 - 4:57

Hoe lang ben je al lid? Ehm vanaf januari 2009 volgens mij, of was het nou 2010. Daarvoor ook al jaren bij een andere sportschool lid geweest.
Hoe vaak train je? 2 à 3 keer in de week
Wat voor training doe je? Afwisselend Body Combat, Gritt Plyo, Body Pump en CXWorx. Dus niet alles elke week, wanneer het uitkomt. Gritt en CXWorx zijn lessen van een half uur. Meestal ga ik daarvoor of erna nog een half uurtje hardlopen.
Wat is je doel? Strak in mn vel blijven zitten. Op zich hoef ik niet af te vallen, al mag mn buik wel iets strakken. Maar wil wel graag kunnen blijven snoepen af en toe Wink

Oh ja, over het eten. Ik ben vaak om 18.00 uur thuis en op dinsdag begint de les om 19.00 uur. Dan eet ik vaak een beetje pasta, niet al te veel. Daarna als ik zin heb nog een bakje yoghurt ofzo. Op donderdag is de les om 20.00 uur dus dat wil wel met eten. De andere lessen zijn op zaterdag/zondagochtend dus dan ontbijt ik met muesli en yoghurt!


Laatst aangepast door Enelya op do 1 nov 2012 - 5:00; in totaal 1 keer bewerkt
Enelya
Enelya
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 147
Punten : 152
Registratiedatum : 21-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het sportschool motivatie topic Empty Re: Het sportschool motivatie topic

Bericht  Suus do 1 nov 2012 - 4:58

Ik kan ook wel wat extra motivatie gebruiken!

Hoe lang ben je al lid? een jaar of 3
Hoe vaak train je? De laatste keer was in augustus... Embarassed
Wat voor training doe je? Cardio 3 kwartier, een stuk of 10 apparaten voor verschillende spiergroepen.
Wat is je doel? Strakker in mijn vel en een betere conditie.

Ik ben al een hele tijd niet geweest en zo vergaat mijn hele sportschooltijd mij al eigenlijk. De ene keer een paar maanden 3x per week, dan weer een paar maanden niet... Tot ik op vakantie ging in augustus ging ik netjes 3x per week, maar na de vakantie had ik allemaal smoesjes: eerst maar eens trouwen, moet nu trainen voor de 4 Mijl, geen tijd, enz. Ik heb trouwens tot half oktober wel netjes 3x per week hardgelopen, maar moet eigenlijk meer doen dan alleen dat. Heb de afgelopen 2 weken rustig aan gedaan, maar vandaag ben ik weer begonnen met goed hardlopen. Na het weekend wil ik écht weer naar de sportschool! (Het weekend zelf ben ik weg, anders zou ik dan wel beginnen). Ik wil 2 of 3x per week hardlopen en 2 of 3x per week naar de sportschool. Hardlopen kan ook in plaats van de cardio op de sportschool, dat zou helemaal ideaal zijn.
Suus
Suus
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het sportschool motivatie topic Empty Re: Het sportschool motivatie topic

Bericht  Gast do 1 nov 2012 - 5:08

Hoe lang ben je al lid? Ik denk een jaar of 5?
Hoe vaak train je? 1 keer per week en als ik tijd heb wat vaker, maar dat komt weinig voor.
Wat voor training doe je? Vooral groepslessen. Steps sowieso en de rest wisselt.
Wat is je doel? Beweging en gezelligheid.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Het sportschool motivatie topic Empty Re: Het sportschool motivatie topic

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 4 1, 2, 3, 4  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum