Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Afstuderen-motivatie-topic :)

+18
Lousanne
Shopelle
Antibes
Snoes
Discordia
Gympie
Siem
Oasis
Minx
Mees
Blond
SoGood
Kaat
Middleme
Benthe
Atelier Madame
Parisienne
Polly
22 plaatsers

Pagina 11 van 13 Vorige  1, 2, 3 ... 10, 11, 12, 13  Volgende

Ga naar beneden

Afstuderen-motivatie-topic :) - Pagina 11 Empty Re: Afstuderen-motivatie-topic :)

Bericht  Benthe do 16 aug 2012 - 23:05

Oh jee Oasis, wat is er aan de hand? Is het niet goed gekeurd?

Ik ben nu de laatste hand aan het leggen aan mijn scriptie. Vanmiddag hopelijk opsturen en hopelijk is het dan ook goed. Ik ben ook best wel bang dat ik het weer terug krijg. Maar ik heb alles gedaan wat er nog verbeterd moest worden, dus we hopen er maar het best van.
Benthe
Benthe
Prater
Prater

Aantal berichten : 594
Punten : 621
Registratiedatum : 16-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Afstuderen-motivatie-topic :) - Pagina 11 Empty Re: Afstuderen-motivatie-topic :)

Bericht  Atelier Madame do 16 aug 2012 - 23:56

het gaat goed komen Benthe! Afstuderen-motivatie-topic :) - Pagina 11 281626781 Afstuderen-motivatie-topic :) - Pagina 11 827601 Moet je nog verdedigen?

Oasis je heb PM terug! Hopelijk lukt het nog om nog op tijd af te studeren?
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Afstuderen-motivatie-topic :) - Pagina 11 Empty Re: Afstuderen-motivatie-topic :)

Bericht  Benthe vr 17 aug 2012 - 0:13

Alleen een eindgesprek met mijn begeleiders. Maar niet verdedigen gelukkig. Ik zal zo blij zijn als het er eindelijk op zit, wat een pokkeklus is het eigelijk, zo'n scriptie Afstuderen-motivatie-topic :) - Pagina 11 3079029344
Benthe
Benthe
Prater
Prater

Aantal berichten : 594
Punten : 621
Registratiedatum : 16-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Afstuderen-motivatie-topic :) - Pagina 11 Empty Re: Afstuderen-motivatie-topic :)

Bericht  Atelier Madame vr 17 aug 2012 - 0:51

Ja een scriptie, helemaal een masterscriptie is echt verschrikkelijk. Het loopt altijd uit en je moet er gewoon zoveel aan doen! Ik leer liever een paar boeken zoals nu uit m'n hoofd :p
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Afstuderen-motivatie-topic :) - Pagina 11 Empty Re: Afstuderen-motivatie-topic :)

Bericht  Benthe vr 17 aug 2012 - 1:06

Nou inderdaad. Ik had ook liever een tentamen of zo. Ik vond het zelfs jammer dat we in de master helemaal geen tentamens hadden. Afstuderen-motivatie-topic :) - Pagina 11 394967
Benthe
Benthe
Prater
Prater

Aantal berichten : 594
Punten : 621
Registratiedatum : 16-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Afstuderen-motivatie-topic :) - Pagina 11 Empty Re: Afstuderen-motivatie-topic :)

Bericht  Atelier Madame ma 20 aug 2012 - 0:40

Bah ik ben het zat! Dit mooie weer en ik zit al weken binnen Sad het is echt afzien. Maar goed nog even, hopelijk kan ik woensdag knallen en haal ik m'n mondeling met een mooi cijfer! (helaas is bij ons een mooi cijfer maximaal een 7 en dan doe je het echt heel goed)
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Afstuderen-motivatie-topic :) - Pagina 11 Empty Re: Afstuderen-motivatie-topic :)

Bericht  Gast ma 20 aug 2012 - 23:09

Ik mag presenteren Afstuderen-motivatie-topic :) - Pagina 11 281626781 Afstuderen-motivatie-topic :) - Pagina 11 281626781 Afstuderen-motivatie-topic :) - Pagina 11 281626781

Volgende week maandag!!!! Ik besef het nog niet helemaal, ben er al 1.5 jaar mee bezig met veel hobbels zegmaar

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Afstuderen-motivatie-topic :) - Pagina 11 Empty Re: Afstuderen-motivatie-topic :)

Bericht  Oasis ma 20 aug 2012 - 23:28

Yasmin schreef:Ik mag presenteren Afstuderen-motivatie-topic :) - Pagina 11 281626781 Afstuderen-motivatie-topic :) - Pagina 11 281626781 Afstuderen-motivatie-topic :) - Pagina 11 281626781

Volgende week maandag!!!! Ik besef het nog niet helemaal, ben er al 1.5 jaar mee bezig met veel hobbels zegmaar

:cheering: Super goed, Yasmin! Toi toi toi Very Happy
Oasis
Oasis
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4392
Punten : 4662
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Afstuderen-motivatie-topic :) - Pagina 11 Empty Re: Afstuderen-motivatie-topic :)

Bericht  Atelier Madame ma 20 aug 2012 - 23:59

Jeah fijn yasmin!!!

Ik ben zenuwachtig voor morgennnn Brr blij als het klaar is :p
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Afstuderen-motivatie-topic :) - Pagina 11 Empty Re: Afstuderen-motivatie-topic :)

Bericht  Lousanne di 21 aug 2012 - 0:40

Ook ik kom me hier melden in dit topic!

AM, je bent er bijna vanaf, wat fijn! En Yasmin jij ook, super!

Ben stiekem een beetje jaloers, ik wou zooooo graag dat ik ook klaar was! Ben bezig met mijn scriptie, en ben het echt zo verschrikkelijk ontzettend niet normaal ZAT! Ik ben echt niet gemaakt om scripties te schrijven, de hele dag achter een computer, wordt er helemaal lamlendig van. En ik ben ook nog eens echt niet goed in dingen schrijven, kan dingen altijd veel beter zeggen dan schrijven. M'n onderwerp is opzich best oke, maar ben hiervoor echt niet gemaakt. De rest van mijn studie is erg praktisch, heb bijna nog nooit een verslag hoeven maken dus het valt me echt heel erg tegen!
Gelukkig hoef ik nog maar 2 weken, dan moet het ingeleverd zijn, maar dit worden wel 2 weken waarin ik nog heeeel veel moet doen.. (En nu zit ik hier op het forum). Kan mezelf er echt moeilijk toe zetten om er iets aan te doen, terwijl ik dit normaal helemaal niet heb, ben altijd in alles gedisciplineerd en harde werker, maar dit lukt me echt niet! Ik hou mezelf maar voor dat alles wat ik nu doen ik later niet meer hoef te doen, en dat het toch een keer afmoet, maar vind het echt lastig om geen studie-ontwijkend gedrag te vertonen..
Nouja, einde klaagzang, heb het even van me af getypt;)
Lousanne
Lousanne
Prater
Prater

Aantal berichten : 574
Punten : 661
Registratiedatum : 29-05-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Afstuderen-motivatie-topic :) - Pagina 11 Empty Re: Afstuderen-motivatie-topic :)

Bericht  Atelier Madame di 21 aug 2012 - 2:53

Jezelf af en toe belonen wil nog wel eens helpen, iig bij mij, misschien ook iets voor jou Lousanne? Wat voor scriptie is het en wat voor onderwerp is het?

Ik heb net nog even de verdediging van een vriendinnetje bijgewoond, lekker gevoel dat ik mijn eigne scriptie een maand geleden dan al af heb gehad. Inderdaad nog 1 dag en heb er wel vertrouwen in. Maar ben ergens ook wel heeeel erg zenuwachtig, toch een lastig gesprek van een uur met een hoogleraar.
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Afstuderen-motivatie-topic :) - Pagina 11 Empty Re: Afstuderen-motivatie-topic :)

Bericht  Oasis di 21 aug 2012 - 2:55

Nog even succes met voorbereiden, AM! Bijna klaar! Lijkt mij een geweldig gevoel haha! En begin je dan zonder vakantie aan HBO-V?

Ik heb ook weer een update. Scriptie dus niet ingeleverd op tijd, en het is ook niet veel soeps Sad. Begeleider gaat in overleg, en misschien krijg ik een andere begeleider.. Hoe dan ook, ik word van alle kanten geholpen op school en dat is wel heel fijn! Over uiterlijk twee weken weet ik meer.
Oasis
Oasis
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4392
Punten : 4662
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Afstuderen-motivatie-topic :) - Pagina 11 Empty Re: Afstuderen-motivatie-topic :)

Bericht  Atelier Madame di 21 aug 2012 - 3:38

Oasis schreef:Nog even succes met voorbereiden, AM! Bijna klaar! Lijkt mij een geweldig gevoel haha! En begin je dan zonder vakantie aan HBO-V?

Ik heb ook weer een update. Scriptie dus niet ingeleverd op tijd, en het is ook niet veel soeps Afstuderen-motivatie-topic :) - Pagina 11 1371890812. Begeleider gaat in overleg, en misschien krijg ik een andere begeleider.. Hoe dan ook, ik word van alle kanten geholpen op school en dat is wel heel fijn! Over uiterlijk twee weken weet ik meer.

Het moet goedkomen bij jou hoor! Ga je nog wel inleveren binnen nu en twee weken of helemaal niet meer?

Ik ga nog een week op vakantie hoor naar Spanje, begin pas begin september met HBO-v.. en morgen studeer ik dus af als het goed is Afstuderen-motivatie-topic :) - Pagina 11 281626781
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Afstuderen-motivatie-topic :) - Pagina 11 Empty Re: Afstuderen-motivatie-topic :)

Bericht  Oasis di 21 aug 2012 - 3:42

Binnen nu en twee weken niet nee, dat gaat 'm niet meer worden. Ik hoor in de week van 3 september hoe of wat nu verder.. Ben opgelucht, maar toch ook wel weer zenuwachtig. Maar ik zal moed houden, wil hoe dan ook eens een keer afstuderen!!

Succes morgen en daarna lekker genieten in Spanje, AM! smile
Oasis
Oasis
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4392
Punten : 4662
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Afstuderen-motivatie-topic :) - Pagina 11 Empty Re: Afstuderen-motivatie-topic :)

Bericht  Lousanne di 21 aug 2012 - 3:44

Het is een masterscriptie van de studie geneeskunde. Het is ook de enige scriptie die we moeten schrijven tijdens onze studie, dus heb er helemaal geen ervaring in. Doe onderzoek naar het antibioticagebruik in het ziekenhuis, dus best wel interessant, maar ik vind het schrijven echt lastig. Ben nu met de discussie bezig, en vind dat ook echt het lastigst! Mezelf belonen doe ik opzich wel, misschien iets te veel juist;)

AM alvast veel succes morgen!
Oasis, hoop dat je scriptie wordt goedgekeurd! Vind je t zelf 'niet veel soeps', of vinden ze dat op je school ook? Ik hoop van niet!
Lousanne
Lousanne
Prater
Prater

Aantal berichten : 574
Punten : 661
Registratiedatum : 29-05-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Afstuderen-motivatie-topic :) - Pagina 11 Empty Re: Afstuderen-motivatie-topic :)

Bericht  Oasis di 21 aug 2012 - 3:56

Lousanne schreef:
Oasis, hoop dat je scriptie wordt goedgekeurd! Vind je t zelf 'niet veel soeps', of vinden ze dat op je school ook? Ik hoop van niet!

Hij kan niet goedgekeurd worden, want heb niks ingeleverd Wink. Het is niet veel soeps, vinden wij allemaal. Dus ik, en school. Nu wordt er naar een oplossing gezocht waar iedereen vrede mee kan hebben. Want afstuderen, dat moet ik uiteindelijk toch!

Jouw onderwerp klinkt inderdaad erg interessant! Wanneer moet jij je scriptie inleveren?
Oasis
Oasis
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4392
Punten : 4662
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Afstuderen-motivatie-topic :) - Pagina 11 Empty Re: Afstuderen-motivatie-topic :)

Bericht  Lousanne di 21 aug 2012 - 4:01

Oasis schreef:
Lousanne schreef:
Oasis, hoop dat je scriptie wordt goedgekeurd! Vind je t zelf 'niet veel soeps', of vinden ze dat op je school ook? Ik hoop van niet!

Hij kan niet goedgekeurd worden, want heb niks ingeleverd Wink. Het is niet veel soeps, vinden wij allemaal. Dus ik, en school. Nu wordt er naar een oplossing gezocht waar iedereen vrede mee kan hebben. Want afstuderen, dat moet ik uiteindelijk toch!

Jouw onderwerp klinkt inderdaad erg interessant! Wanneer moet jij je scriptie inleveren?

Oh sorry, dat had ik verkeerd begrepen! (en je laatste post was gelijk met de mijne ongeveer, had die niet gelezen;)) wel fijn dat er gezocht wordt naar een oplossing..hoe moet ik me dat ongeveer voorstellen die oplossing? Jou een niet zo hoog cijfer geven maar wel zorgen dat je t haalt? of dat je nog aanpassingen moet doen? Succes iig!

Mijn onderwerp is inderdaad best wel interessant ja..kon slechter. Ik moet donderdag mijn concept inleveren bij mijn begeleider (whaaa over minder dan 2 dagen!), en over 1.5 week moet ik de defnitieve versie inleveren bij de universiteit. Gelukkig ben ik er dus ook bijna vanaf, maar pfoe, de spreekwoordelijke laatste loodjes wegen wel echt het zwaarst!
Lousanne
Lousanne
Prater
Prater

Aantal berichten : 574
Punten : 661
Registratiedatum : 29-05-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Afstuderen-motivatie-topic :) - Pagina 11 Empty Re: Afstuderen-motivatie-topic :)

Bericht  Oasis di 21 aug 2012 - 4:03

Lousanne schreef:
Oasis schreef:
Lousanne schreef:
Oasis, hoop dat je scriptie wordt goedgekeurd! Vind je t zelf 'niet veel soeps', of vinden ze dat op je school ook? Ik hoop van niet!

Hij kan niet goedgekeurd worden, want heb niks ingeleverd Wink. Het is niet veel soeps, vinden wij allemaal. Dus ik, en school. Nu wordt er naar een oplossing gezocht waar iedereen vrede mee kan hebben. Want afstuderen, dat moet ik uiteindelijk toch!

Jouw onderwerp klinkt inderdaad erg interessant! Wanneer moet jij je scriptie inleveren?

Oh sorry, dat had ik verkeerd begrepen! (en je laatste post was gelijk met de mijne ongeveer, had die niet gelezen;)) wel fijn dat er gezocht wordt naar een oplossing..hoe moet ik me dat ongeveer voorstellen die oplossing? Jou een niet zo hoog cijfer geven maar wel zorgen dat je t haalt? of dat je nog aanpassingen moet doen? Succes iig!

Mijn onderwerp is inderdaad best wel interessant ja..kon slechter. Ik moet donderdag mijn concept inleveren bij mijn begeleider (whaaa over minder dan 2 dagen!), en over 1.5 week moet ik de defnitieve versie inleveren bij de universiteit. Gelukkig ben ik er dus ook bijna vanaf, maar pfoe, de spreekwoordelijke laatste loodjes wegen wel echt het zwaarst!

Dat is inderdaad bijna, veel succes nog even! Ben je daarna arts? (sorry als het een domme vraag is Embarassed ).

En ik moet aanpassingen doen ja, dus moet nog wat maandjes door helaas..
Oasis
Oasis
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4392
Punten : 4662
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Afstuderen-motivatie-topic :) - Pagina 11 Empty Re: Afstuderen-motivatie-topic :)

Bericht  Lousanne di 21 aug 2012 - 4:08

Oasis schreef:
Lousanne schreef:
Oasis schreef:
Lousanne schreef:
Oasis, hoop dat je scriptie wordt goedgekeurd! Vind je t zelf 'niet veel soeps', of vinden ze dat op je school ook? Ik hoop van niet!

Hij kan niet goedgekeurd worden, want heb niks ingeleverd Wink. Het is niet veel soeps, vinden wij allemaal. Dus ik, en school. Nu wordt er naar een oplossing gezocht waar iedereen vrede mee kan hebben. Want afstuderen, dat moet ik uiteindelijk toch!

Jouw onderwerp klinkt inderdaad erg interessant! Wanneer moet jij je scriptie inleveren?

Oh sorry, dat had ik verkeerd begrepen! (en je laatste post was gelijk met de mijne ongeveer, had die niet gelezen;)) wel fijn dat er gezocht wordt naar een oplossing..hoe moet ik me dat ongeveer voorstellen die oplossing? Jou een niet zo hoog cijfer geven maar wel zorgen dat je t haalt? of dat je nog aanpassingen moet doen? Succes iig!

Mijn onderwerp is inderdaad best wel interessant ja..kon slechter. Ik moet donderdag mijn concept inleveren bij mijn begeleider (whaaa over minder dan 2 dagen!), en over 1.5 week moet ik de defnitieve versie inleveren bij de universiteit. Gelukkig ben ik er dus ook bijna vanaf, maar pfoe, de spreekwoordelijke laatste loodjes wegen wel echt het zwaarst!

Dat is inderdaad bijna, veel succes nog even! Ben je daarna arts? (sorry als het een domme vraag is Embarassed ).

En ik moet aanpassingen doen ja, dus moet nog wat maandjes door helaas..

Geen domme vraag hoor, daarna ben ik idd arts. Zie er echt naar uit om te beginnen met werken, vind het nu wel mooi geweest met het studeren..
Jij ook succes dan met de aanpassingen!
Lousanne
Lousanne
Prater
Prater

Aantal berichten : 574
Punten : 661
Registratiedatum : 29-05-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Afstuderen-motivatie-topic :) - Pagina 11 Empty Re: Afstuderen-motivatie-topic :)

Bericht  Atelier Madame di 21 aug 2012 - 19:17

Lekker dat je steaks klaar ben Lousanne!

Waaaa ik ben zenuwachtig!!! Nog een paar uurtjes, wachten tot 2 duurt lang :nopompom:
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Afstuderen-motivatie-topic :) - Pagina 11 Empty Re: Afstuderen-motivatie-topic :)

Bericht  Oasis di 21 aug 2012 - 19:50

Zet 'm op vandaag AM! Nog ff en je bent afgestudeerd!! :cheering:
En dan lekker ontspannen in Spanje, vooraleer je het nieuwe avontuur aangaat.
Oasis
Oasis
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4392
Punten : 4662
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Afstuderen-motivatie-topic :) - Pagina 11 Empty Re: Afstuderen-motivatie-topic :)

Bericht  Atelier Madame di 21 aug 2012 - 22:28

Tututut ik ben de uren aan het aftellen.. ondertussen de stof nog een keer aan het doornemen, maar begin een beetje scheel te kijken van alle kennis :P
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Afstuderen-motivatie-topic :) - Pagina 11 Empty Re: Afstuderen-motivatie-topic :)

Bericht  Atelier Madame wo 22 aug 2012 - 2:22

Afgestudeerd :-D

7,5 voor m'n mondeling!
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Afstuderen-motivatie-topic :) - Pagina 11 Empty Re: Afstuderen-motivatie-topic :)

Bericht  Oasis wo 22 aug 2012 - 2:40

Gefeliciteerd!!!! :cheering: :cheering: :cheering:

Afstuderen-motivatie-topic :) - Pagina 11 7010309-afstuderen-cap-opknoping-op-een-school-bord-met-felicitaties
Oasis
Oasis
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4392
Punten : 4662
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Afstuderen-motivatie-topic :) - Pagina 11 Empty Re: Afstuderen-motivatie-topic :)

Bericht  Lousanne wo 22 aug 2012 - 19:31

Gefeliciteerd!!!Afstuderen-motivatie-topic :) - Pagina 11 281626781
Lousanne
Lousanne
Prater
Prater

Aantal berichten : 574
Punten : 661
Registratiedatum : 29-05-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Afstuderen-motivatie-topic :) - Pagina 11 Empty Re: Afstuderen-motivatie-topic :)

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 11 van 13 Vorige  1, 2, 3 ... 10, 11, 12, 13  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum