Motivatie
3 plaatsers
Pagina 1 van 1
Motivatie
Help, hoe vinden jullie motivatie om bezig te gaan voor school? Ik moet nog 2 verslagen af maken (1 half af, de andere verbeteren, samen met een klasgenoot die telkens niks laat horen). Ik wil ze af hebben voor dat school dicht gaat voor de zomer (18 juli), maar ik kan zooooo geen motivatie vinden.. Hoe eerder ik ze af heb, hoe eerder ik ook écht vakantie heb, maar dat helpt niet veel qua motivatie.
sonly- Prater
- Aantal berichten : 823
Punten : 887
Registratiedatum : 18-11-10
Re: Motivatie
Misschien kun je een schema maken en jezelf af en toe belonen, dus van 9.00 tot 12.00 aan het verslag werken, daarna een lekker broodje gaan eten, dan weer van 13.00 tot 17.00 aan je verslag werken, daarna iets leuks gaan doen met een vriendin. Of steeds twee uurtjes werken en dan een half uurtje internetten of lezen in een bibliotheekboek. Je moet even uitzoeken wat werkt voor jou.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Re: Motivatie
Inderdaad wat susan zegt. Ik moet nu een studieboek uitlezen en ik schrijf op een blaadje wanneer ik hoeveel bladzijden gelezen moet hebben(+aantekeningen maken). Dus bijv. van 12:00 - 12:30 blz. 1t/m8 en dan moet ik dat gewoon af hebben, dus afdwalen kan niet. Meestal heb ik meer af en dan ga ik gewoon door en daardoor kan ik meestal wat eerder stoppen, dat geeft echt een super gevoel. Ik mag van mezelf tussendoor wel een broodje eten of even stil zitten(naar buiten turen) maar niet achter de computer(die staat ook uit) of tv. Dan blijf ik er te lang achter en ga ik nooit meer aan het werk.
Monte- Ratel
- Aantal berichten : 4853
Punten : 5410
Soortgelijke onderwerpen
» Motivatie motivatie... scriptie
» Motivatie kwijt
» Motivatie
» Help :shock: Motivatie is weg!
» Even helemaal geen motivatie
» Motivatie kwijt
» Motivatie