Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Afstuderen-motivatie-topic :)

+18
Lousanne
Shopelle
Antibes
Snoes
Discordia
Gympie
Siem
Oasis
Minx
Mees
Blond
SoGood
Kaat
Middleme
Benthe
Atelier Madame
Parisienne
Polly
22 plaatsers

Pagina 3 van 13 Vorige  1, 2, 3, 4 ... 11, 12, 13  Volgende

Ga naar beneden

Afstuderen-motivatie-topic :) - Pagina 3 Empty Re: Afstuderen-motivatie-topic :)

Bericht  Oasis wo 16 mei 2012 - 9:11

Pff heb nog 9 dagen voor de eerste feedback ronde, maar kom amper meer vooruit.
Zit ook al ZO lang aan de scriptie, pff. Motivatie is ver te zoeken maarja geen keuze..

Dus SCHOP ik mezelf maar aan het werk Wink.

Hoe gaat het met de rest?
Oasis
Oasis
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4392
Punten : 4662
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Afstuderen-motivatie-topic :) - Pagina 3 Empty Re: Afstuderen-motivatie-topic :)

Bericht  Polly wo 16 mei 2012 - 11:33

Oasis schreef:Pff heb nog 9 dagen voor de eerste feedback ronde, maar kom amper meer vooruit.
Zit ook al ZO lang aan de scriptie, pff. Motivatie is ver te zoeken maarja geen keuze..

Dus SCHOP ik mezelf maar aan het werk Wink.

Hoe gaat het met de rest?

Sterkte!!! Er is licht aan het einde van de tunnel, echt waar. Hou vol! Ik moet binnenkort mijn thesis gaan verdedigen, maar dat hoort een formaliteit te zijn, geloof ik. Ben benieuwd.
Polly
Polly
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1550
Punten : 1599
Registratiedatum : 07-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Afstuderen-motivatie-topic :) - Pagina 3 Empty Re: Afstuderen-motivatie-topic :)

Bericht  Siem wo 16 mei 2012 - 11:38

Woohoo vandaag is het me eindelijk gelukt om mezelf naar de UB te slepen en heb zowaar 3 hoofdstukken samengevat Afstuderen-motivatie-topic :) - Pagina 3 281626781

Siem
Prater
Prater

Aantal berichten : 1035
Punten : 1200
Registratiedatum : 11-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Afstuderen-motivatie-topic :) - Pagina 3 Empty Re: Afstuderen-motivatie-topic :)

Bericht  Oasis wo 16 mei 2012 - 12:29

Polly schreef:
Oasis schreef:Pff heb nog 9 dagen voor de eerste feedback ronde, maar kom amper meer vooruit.
Zit ook al ZO lang aan de scriptie, pff. Motivatie is ver te zoeken maarja geen keuze..

Dus SCHOP ik mezelf maar aan het werk Wink.

Hoe gaat het met de rest?

Sterkte!!! Er is licht aan het einde van de tunnel, echt waar. Hou vol! Ik moet binnenkort mijn thesis gaan verdedigen, maar dat hoort een formaliteit te zijn, geloof ik. Ben benieuwd.

Thanks, dat had ik even nodig smile.
Wanneer heb je de verdediging? En wat bedoel je met formaliteit?
Alvast succes!!
Oasis
Oasis
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4392
Punten : 4662
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Afstuderen-motivatie-topic :) - Pagina 3 Empty Re: Afstuderen-motivatie-topic :)

Bericht  Gast za 19 mei 2012 - 22:28

Chipp schreef:
Chipp schreef:

Mijn to do list:
- 3 weken stage (=6dagen) -> 4 dagen
- Eindgesprek stage (14 mei) --> 29 mei
- 3 weken school (=7 dagen) -> 4 dagen

- Opdracht vakconcepten
- Presentatie functiegids (wk 19)
- Presentatie brede zorg (wk 19)

- Profiel gym (14 mei)

- Situatie 1 meesterstuk
- Situatie 2 meesterstuk
- Visie meesterstuk


- Meesterstuk (21 mei)
- Gymdossier ( 1 juni)

- Eindpresentatie (wk 22/23)
- Eindgesprek, CGI (wk 23/24)
- Diplomauitreiking!! (28 juni)


Twee weken verder en ik heb echt hard gewerkt in mijn vakantie, niet zo ver als gehoopt maar wel verder dan verwacht Wink

Hoe is het bij jullie?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Afstuderen-motivatie-topic :) - Pagina 3 Empty Re: Afstuderen-motivatie-topic :)

Bericht  Atelier Madame zo 20 mei 2012 - 9:38

Morgen 2 interviews gepland staan (interview 3 en 4). Deze week nummer 5 en 6, volgende week nummer 7. Hopelijk kan ik er nog 2/3 afnemen volgende week. Dan hebben we die stap in ieder geval gehad Afstuderen-motivatie-topic :) - Pagina 3 281626781
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Afstuderen-motivatie-topic :) - Pagina 3 Empty Re: Afstuderen-motivatie-topic :)

Bericht  Middleme ma 21 mei 2012 - 3:31

Ik heb vandaag mn akkoordverklaring voor mn scriptie gehad, mn scriptie en portfolio in tweevoud geprint en ingebonden. Ik zit nu ff buiten uit te rusten.

Het enige wat nog rest:
- portfolio en scriptie op cd branden
- cd in mapje formulieren stoppen en dat mapje compleet maken
- bewijsstukken in tweevoud op usb
- morgenmiddag inleveren Very Happy

Dan:
- 7 juni hoor ik of mn scriptie voldoende is
- bij voldoende de week erna eindassessment
- is dta voldoende dan ben ik geslaagd en heb ik 5 juli mn diploma!
Middleme
Middleme
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1837
Punten : 1870
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Afstuderen-motivatie-topic :) - Pagina 3 Empty Re: Afstuderen-motivatie-topic :)

Bericht  Oasis ma 21 mei 2012 - 3:33

Spannend Middleme!!

Ik kom maar niet meer vooruit, en ik moet wel want a.s. vrijdag mijn laatste feedback moment.
Dan moet ik eigenlijk zo goed als klaar zijn. De laatste loodjes wegen echt het zwaarst, pff.
Oasis
Oasis
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4392
Punten : 4662
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Afstuderen-motivatie-topic :) - Pagina 3 Empty Re: Afstuderen-motivatie-topic :)

Bericht  Middleme ma 21 mei 2012 - 3:35

Oasis schreef:Spannend Middleme!!

Ik kom maar niet meer vooruit, en ik moet wel want a.s. vrijdag mijn laatste feedback moment.
Dan moet ik eigenlijk zo goed als klaar zijn. De laatste loodjes wegen echt het zwaarst, pff.

Uhu, maar op zich heb iker wel vertrouwen in.

Kan me dat gevoel van die laatste zwaarste loodjes zooooo goed voorstellen. Kom, nog ff bikkelen dan hebben we straks heerlijk vakantie!
Middleme
Middleme
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1837
Punten : 1870
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Afstuderen-motivatie-topic :) - Pagina 3 Empty Re: Afstuderen-motivatie-topic :)

Bericht  Mees ma 21 mei 2012 - 7:03

Zoo..bij ons gaat het ook eindelijk de goede kant op!
Vorige week had ik een gesprek met onze Ă©Ă©n van onze begeleidsters en die zei dat het wel heel gek moest lopen, wilden we het niet halen. Mijn groepsgenoten beginnen ook eindelijk in te zien dat ze echt wat moeten gaan doen, dus om dat zo te houden, heb ik ze niet verteld wat ik van onze begeleidster heb gehoord.

Had ook nog een gesprek over mijn eigen functioneren en dat gesprek was zeeeer positief!! Daar ben ik dus erg blij mee Very Happy.

Nog vier weken en dan moet het allemaal af zijn. Dan hebben we nog twee weken om alles na te laten kijken en te verbeteren.
Mees
Mees
Prater
Prater

Aantal berichten : 1110
Punten : 1147
Registratiedatum : 12-01-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Afstuderen-motivatie-topic :) - Pagina 3 Empty Re: Afstuderen-motivatie-topic :)

Bericht  Middleme di 22 mei 2012 - 8:49

Heb vandaag ingeleverd en dat voelt goed! Nu er niet meer aan denken tot 6 of 7 juni, dan hoor ik of het akkoord is!
Middleme
Middleme
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1837
Punten : 1870
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Afstuderen-motivatie-topic :) - Pagina 3 Empty Re: Afstuderen-motivatie-topic :)

Bericht  Minx di 22 mei 2012 - 8:59

Pff wat een gestress op het laatste, moet nog een vervangende opdracht in elkaar draaien,
Mijn planning tot nu toe:

donderdag: vervangende opdracht + stageverslag
volgende week woensdag: eindgesprek stage
volgende week zaterdag: portfolio afmaken + sollicitatiebrief voor eindgesprek
5 juni: eindgesprek stage + beoordeling
algemeen eindgesprek

En dan moet ik nog wachten op een klasgenoot want die heeft nog een beoordeling die in mijn portfolio moet. Ofwel ik HAAT samenwerken schiet gewoon niet op. Vandaag zijn er ook de niet zo vriendelijke mails uit gegaan...
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Afstuderen-motivatie-topic :) - Pagina 3 Empty Re: Afstuderen-motivatie-topic :)

Bericht  Gast di 22 mei 2012 - 9:01

Hier gaat het goed, sinds mn nieuwe begeleider gaat het echt zoveel beter smile Ik heb ook vandaag mn vragenlijst weer verstuurd naar de klanten, de herinnering zegmaar. Ik heb nu 16 respondenten van de 127 klanten.. Ik hoop er uiteindelijk iets van 30-40 te krijgen smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Afstuderen-motivatie-topic :) - Pagina 3 Empty Re: Afstuderen-motivatie-topic :)

Bericht  Atelier Madame zo 27 mei 2012 - 23:31

[quote="Atelier Madame"]
Atelier Madame schreef:Goed idee ja!

week 7 mei

Methoden hoofdstuk verbeteren
Theorie verbeteren
Interviews inplannen

Week 14 mei
Hopelijk interviews afnemen
Interview inplannen

week 21 mei
Interviews afnemen en uitwerken

week 28 mei - 15 juni
2 interviews nog afnemen
opzet analyse maken
Interviews uitwerken en analyseren
Transscripten volledig uitwerken
2 hoofdstukken schrijven van resultaten

week 18 juni - 28 juni
Conclusies schrijven
Complete rapport aan elkaar schrijven qua conclusies, overgang theorie naar empirisch onderzoek duidelijk krijgen

week 2 juli
concept rapport inleveren

eind augustus
Scriptieverdediging

Gaat goed bij jullie allemaal zeg!

Hier gaat het ook wel oke! Heb inmiddels 7 interviews afgenomen en ga er
nog 2 doen donderdag. Dan heb ik voldoende respondenten om mijn analyse
te kunnen doen. Ben nu bezig om alvast te bedenken wat ik precies in de
analyse wil doen. Zodat ik straks in 1 ruk doorkan.
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Afstuderen-motivatie-topic :) - Pagina 3 Empty Re: Afstuderen-motivatie-topic :)

Bericht  Oasis zo 27 mei 2012 - 23:52

Goed bezig meiden!

Ik heb morgen (ipv de 25e) feedback vanuit stage en school, en dan is 5 juni de echte deadline.
Zoals het er nu naar uit ziet, heb ik 5 juni ook mijn eindpresentatie dus 4 juni moet de scriptie helemaal klaar/geprint zijn. Hmpf. :nopompom:
Oasis
Oasis
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4392
Punten : 4662
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Afstuderen-motivatie-topic :) - Pagina 3 Empty Re: Afstuderen-motivatie-topic :)

Bericht  Gast ma 28 mei 2012 - 6:50

Punk'd schreef:

Week van 7 mei
Afronden analyses (onderzoek) + PVE
Concept (woord+beeld) af en sterk kunnen onderbouwen
Definitief ontwerp (B)
Voorlopig moodboard (B)
Reflectie tot zover

Week van 14 mei
Voorlopig ontwerp(C)
Voorlopig moodboard (C)
Procesverslag

Week van 21 mei
Definitief ontwerp (C)
Voorlopig ontwerp (A)
Voorlopig moodboard (A)

Week van 28 mei
Definitief ontwerp (A+B+C) - inclusief kleuren etc.
Definitieve moodboarden (A+B+C)
Lichtplan (A+B+C)
3D tekeningen (4x)

Week van 4 juni
Doorsneden + aanzichten
Detailtekeningen
Maquette

Week van 11 juni
Proces verslag afronden
Reflecties afronden
Portfolio afronden


Loop een beetje achter. Morgen en overmorgen heb ik hele dagen ingepland om hard door te werken. Wil mijn planning tot nu gewoon af hebben.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Afstuderen-motivatie-topic :) - Pagina 3 Empty Re: Afstuderen-motivatie-topic :)

Bericht  Oasis zo 3 jun 2012 - 1:47

Hoe gaat het hier, dames?

Ik krijg vandaag de aller-aller-aller laatste feedback van school, en dan moet ie morgenochtend voor 8.30 uur in de inbox van het copycenter zitten.
Dan kan ik er dus NIKS meer aan doen. Spannend hoor! Nog even doorzetten dus Wink.
Oasis
Oasis
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4392
Punten : 4662
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Afstuderen-motivatie-topic :) - Pagina 3 Empty Re: Afstuderen-motivatie-topic :)

Bericht  Gast zo 3 jun 2012 - 20:50

Oasis schreef:Hoe gaat het hier, dames?

Ik krijg vandaag de aller-aller-aller laatste feedback van school, en dan moet ie morgenochtend voor 8.30 uur in de inbox van het copycenter zitten.
Dan kan ik er dus NIKS meer aan doen. Spannend hoor! Nog even doorzetten dus Wink.

Spannend!!

Ik heb vandaag een voortganspeiling (groenlicht gesprek) maar ik ga er nog niet officieel voor, maar je moet verplicht deelnemen aan die presentaties.

Ik wil 4 juli klaar zijn. Dus nog precies een maand.

Even mijn to do list bijwerken Wink

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Afstuderen-motivatie-topic :) - Pagina 3 Empty Re: Afstuderen-motivatie-topic :)

Bericht  Atelier Madame zo 3 jun 2012 - 20:52

Hier officieel alle interviews binnen Very Happy, alles is nu ook uitgetypt en ik heb ze van het weekend gemarkeerd zodat ik de verschillende fragmenten er makkelijk uit kan halen. Mijn doel is eind deze week een concept van mijn resultatenhoofdstuk te hebben.. heel ambitieus, maar aangezien ik nog 4 weken heb om de hele boel af te schrijven zal ik wel moeten Afstuderen-motivatie-topic :) - Pagina 3 827601 .. zullen nog wel wat nachtelijke uurtjes in gaan zitten.
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Afstuderen-motivatie-topic :) - Pagina 3 Empty Re: Afstuderen-motivatie-topic :)

Bericht  Gast zo 3 jun 2012 - 20:52

Week van 7 mei
Afronden analyses (onderzoek) + PVE
Concept (woord+beeld) af en sterk kunnen onderbouwen
Definitief ontwerp (B)
Voorlopig moodboard (B)

Week van 14 mei
Voorlopig ontwerp(C)
Voorlopig moodboard (C)

Week van 21 mei
Definitief ontwerp (C)
Voorlopig ontwerp (A)
Voorlopig moodboard (A)

Week van 28 mei
Definitief ontwerp (A+B+C) - inclusief kleuren etc.
Definitieve moodboarden (A+B+C)
Lichtplan (A+B+C)
3D tekeningen (4x) (nog 3 te gaan)

Week van 4 juni
Doorsneden + aanzichten (nog 2 te gaan)
Detailtekeningen
Maquette

Week van 11 juni
Proces verslag
Reflecties afronden
Portfolio afronden


Loop redelijk op schema. Moet nog 1 etage helemaal ontwerpen en verder vooral de afwerking en technische kant.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Afstuderen-motivatie-topic :) - Pagina 3 Empty Re: Afstuderen-motivatie-topic :)

Bericht  Oasis zo 3 jun 2012 - 20:58

Nou,feedback was niet zo positief en moet eigenlijk teveel aan passen in de tijd die ik nog heb.
Morgenochtend om 11 uur eindpresentatie @ stage. Dus scriptie moet vandaag ook nog ergens afgedrukt en ingebonden worden..
*stresssssss*
Oasis
Oasis
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4392
Punten : 4662
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Afstuderen-motivatie-topic :) - Pagina 3 Empty Re: Afstuderen-motivatie-topic :)

Bericht  Gast zo 3 jun 2012 - 21:05

Goed bezig meiden! Welke studie doen jullie eigenlijk en wat is het thema van jullie eindproject?
Oasis, balen zeg! Hopelijk gaat het allemaal lukken! Ben je het wel een beetje eens met de feedback? Succes met je presentatie alvast!
AM, fijn dat alles binnen is, dan kun je nu lekker aan de slag en alles afmaken!
Punk'd, nog even hard doorwerken, maar dat komt wel goed toch? Deadlines werken erg motiverend Wink Ik ben benieuwd naar het eindresultaat, ga je de loft ook echt inrichten?

Woensdag heb ik de eindpresentatie van bewegingsonderwijs, dus vandaag filmpjes en presentatie maken. Daarna afwachten tot 15 juni of ik voor het algemene gedeelte op gesprek mag. Ik sluit een afwijzing niet uit, maar zou wel zeer verbaasd zijn. Dus ik ben aardig rustig en overtuigd dat ik 28 juni mijn papiertje ga ophalen smile



Chipp schreef:

Mijn to do list:
- 3 weken stage (=6dagen) -> 4 dagen
- Eindgesprek stage (14 mei) --> 29 mei
- 3 weken school (=7 dagen) -> 4 dagen

- Opdracht vakconcepten
- Presentatie functiegids (wk 19)
- Presentatie brede zorg (wk 19)

- Profiel gym (14 mei)

- Situatie 1 meesterstuk
- Situatie 2 meesterstuk
- Visie meesterstuk


- Meesterstuk (21 mei)
- Gymdossier ( 1 juni)

- Eindpresentatie > 6 juni
- Eindgesprek, CGI (wk 23/24)
- Diplomauitreiking!! (28 juni)


Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Afstuderen-motivatie-topic :) - Pagina 3 Empty Re: Afstuderen-motivatie-topic :)

Bericht  Discordia zo 3 jun 2012 - 21:05

Zwaar ellendig open ik dit topic. Ik ben al sinds februari 2011 bezig en nu eindelijk is het einde in zicht.... Ik heb weinig hoop op een 8 of hoger. Maar ik hoop dat ik toch nog een 6/7 uit mijn onderzoek kan slepen.
Discordia
Discordia
Prater
Prater

Aantal berichten : 829
Punten : 944
Registratiedatum : 11-04-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Afstuderen-motivatie-topic :) - Pagina 3 Empty Re: Afstuderen-motivatie-topic :)

Bericht  Gast zo 3 jun 2012 - 21:08

Discordia schreef:Zwaar ellendig open ik dit topic. Ik ben al sinds februari 2011 bezig en nu eindelijk is het einde in zicht.... Ik heb weinig hoop op een 8 of hoger. Maar ik hoop dat ik toch nog een 6/7 uit mijn onderzoek kan slepen.

Als je al zolang bezig ben, lijkt het me al heerlijk om het af te kunnen sluiten! Ik vind een voldoende ook prima, niemand die gaat vragen naar exacte cijfers.
Hoe komt het dat je vastgelopen bent? Waardoor is de knop om en ga je de deadline nu wel redden?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Afstuderen-motivatie-topic :) - Pagina 3 Empty Re: Afstuderen-motivatie-topic :)

Bericht  Oasis zo 3 jun 2012 - 21:21

@Discordia: Hebben we beiden die eerste deadline niet gehaald dus Wink. Jammer!
Wat is nu je definitieve deadline? Zet 'm op he, het zal ons lukken!! Het leven is veel leuker zonder het moeten schrijven van een scriptie haha.
Oasis
Oasis
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4392
Punten : 4662
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Afstuderen-motivatie-topic :) - Pagina 3 Empty Re: Afstuderen-motivatie-topic :)

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 3 van 13 Vorige  1, 2, 3, 4 ... 11, 12, 13  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum