Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Ik moet 't huis uit..

+29
Antibes
Toet
Lady4
Vanilla Queen
Tsjip
Suus
Paper Crown
Lejow
Benthe
loesje
slaatje
Marin
Bolleke
GreenGrass
ekjir@M
blondje1313
Carra
sanne-84
girli
Wennes
Spring
Niekske
Pompoen
Soleil
schuddebuikje
Rovine
Jeanette
Susan
Inge
33 plaatsers

Pagina 4 van 9 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende

Ga naar beneden

Ik moet 't huis uit.. - Pagina 4 Empty Re: Ik moet 't huis uit..

Bericht  Gast wo 11 jan 2012 - 3:33

Elodie schreef:
Yoyo schreef:
Elodie schreef:Het is wel achterlijk hoe kort van te voren ze de wijziging aankondigen..

Dit was anders al een hele tijd bekend..

Volgens mij is dat pas in december er door gekomen.. Eerst was het nog niet zeker toch?

Nou, dit is niet binnen één dag besloten. Dit was echt alwel bekend, alleen hebben de gemeenten de mensen misschien wat laat op de hoogte gebracht, dat kan.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik moet 't huis uit.. - Pagina 4 Empty Re: Ik moet 't huis uit..

Bericht  Lejow wo 11 jan 2012 - 3:34

Jolee schreef:
Lejow schreef:Ik vind dat iedereen wel erg hamert op het feit dat 'het helemaal niet zo erg is' om op jezelf te gaan en dat ze 'al 23' is.
Kennelijk voelt dat voor Bazinga wel zo, anders had ze het allang gedaan.

Mijn punt inderdaad.

Ja las het net dat je ook al zo iets getypt had haha
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik moet 't huis uit.. - Pagina 4 Empty Re: Ik moet 't huis uit..

Bericht  Gast wo 11 jan 2012 - 3:35

Smikkell schreef:
Yoyo schreef:
Elodie schreef:Het is wel achterlijk hoe kort van te voren ze de wijziging aankondigen..

Dit was anders al een hele tijd bekend..
+1

Plus dat het nog even duurt toch het echt allemaal gaat gebeuren.

Mensen die nu (na 1 januari 2012) in de bijstand komen, vallen direct onder de nieuwe regeling. Per 1-7-2012 gaan ook de mensen die al in de bijstand zaten over op de nieuwe regeling. In 2013 moet iedereen over zijn en is de wet helemaal van toepassing.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik moet 't huis uit.. - Pagina 4 Empty Re: Ik moet 't huis uit..

Bericht  Gast wo 11 jan 2012 - 3:35

kijk ik snap het zat ze liever nog niet op zichzelf wil wonen e.d. maar het punt waar ik over val is dat Zusje liever de boel flest dan dat ze op zichzelf woont tja dat vind ik wel zorgelijk ja.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik moet 't huis uit.. - Pagina 4 Empty Re: Ik moet 't huis uit..

Bericht  Gast wo 11 jan 2012 - 3:36

Yoyo schreef:
Smikkell schreef:
Yoyo schreef:
Elodie schreef:Het is wel achterlijk hoe kort van te voren ze de wijziging aankondigen..

Dit was anders al een hele tijd bekend..
+1

Plus dat het nog even duurt toch het echt allemaal gaat gebeuren.

Mensen die nu (na 1 januari 2012) in de bijstand komen, vallen direct onder de nieuwe regeling. Per 1-7-2012 gaan ook de mensen die al in de bijstand zaten over op de nieuwe regeling. In 2013 moet iedereen over zijn en is de wet helemaal van toepassing.
Ja, maar gezien het vorige topic dacht ik dat haar moeder al in de bijstand zat. Maar dat was dus een WW.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik moet 't huis uit.. - Pagina 4 Empty Re: Ik moet 't huis uit..

Bericht  Lejow wo 11 jan 2012 - 3:36

Lily schreef:kijk ik snap het zat ze liever nog niet op zichzelf wil wonen e.d. maar het punt waar ik over val is dat Zusje liever de boel flest dan dat ze op zichzelf woont tja dat vind ik wel zorgelijk ja.

Zusje?
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik moet 't huis uit.. - Pagina 4 Empty Re: Ik moet 't huis uit..

Bericht  Gast wo 11 jan 2012 - 3:37

Lejow schreef:
Lily schreef:kijk ik snap het zat ze liever nog niet op zichzelf wil wonen e.d. maar het punt waar ik over val is dat Zusje liever de boel flest dan dat ze op zichzelf woont tja dat vind ik wel zorgelijk ja.

Zusje?
Ja, Zusje is wel echt een luie donder. Nog een beetje bij haar ouders op de bank hangen op haar 33ste. En zich maar laten onderhouden.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik moet 't huis uit.. - Pagina 4 Empty Re: Ik moet 't huis uit..

Bericht  Gast wo 11 jan 2012 - 3:38

sorry bedoelde bazinga Embarassed

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik moet 't huis uit.. - Pagina 4 Empty Re: Ik moet 't huis uit..

Bericht  Lejow wo 11 jan 2012 - 3:42

Smikkell schreef:
Lejow schreef:
Lily schreef:kijk ik snap het zat ze liever nog niet op zichzelf wil wonen e.d. maar het punt waar ik over val is dat Zusje liever de boel flest dan dat ze op zichzelf woont tja dat vind ik wel zorgelijk ja.

Zusje?
Ja, Zusje is wel echt een luie donder. Nog een beetje bij haar ouders op de bank hangen op haar 33ste. En zich maar laten onderhouden.

Tssss en DAT soort lui moeten ze nou aanpakken!!

nerd
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik moet 't huis uit.. - Pagina 4 Empty Re: Ik moet 't huis uit..

Bericht  Paper Crown wo 11 jan 2012 - 4:06

Volgens mij weigeren een paar mensen hier te snappen dat het niet alleen een kwestie van niet kunnen loskomen van haar moeder is (wat ik overigens heeeeeeeeel goed begrijp,ik vind 23 niet eens echt oud) maar dat het ook een kwestie van geld is. Dus op d'r zelf gaan is niet eens een goede oplossing aangezien ze dan eigen vaste lasten zal krijgen en niet meer bij dr moeder kan inspringen, maar blijven is ook niet de oplossing aangezien er dan ook weer geld ingekort wordt bij haar moeder. Dus hoe dan ook, het is een klote situatie voor Bazinga. Dat dan iemand hier roept ik was met 23 jaar al zo lang het huis uit, ja en?! Dus?
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik moet 't huis uit.. - Pagina 4 Empty Re: Ik moet 't huis uit..

Bericht  Lejow wo 11 jan 2012 - 4:08

2CKC2 schreef:Volgens mij weigeren een paar mensen hier te snappen dat het niet alleen een kwestie van niet kunnen loskomen van haar moeder is (wat ik overigens heeeeeeeeel goed begrijp,ik vind 23 niet eens echt oud) maar dat het ook een kwestie van geld is. Dus op d'r zelf gaan is niet eens een goede oplossing aangezien ze dan eigen vaste lasten zal krijgen en niet meer bij dr moeder kan inspringen, maar blijven is ook niet de oplossing aangezien er dan ook weer geld ingekort wordt bij haar moeder. Dus hoe dan ook, het is een klote situatie voor Bazinga. Dat dan iemand hier roept ik was met 23 jaar al zo lang het huis uit, ja en?! Dus?

compleet + 1!!!
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik moet 't huis uit.. - Pagina 4 Empty Re: Ik moet 't huis uit..

Bericht  Suus wo 11 jan 2012 - 4:08

Wat een klotesituatie voor Bazinga, zeg!
Ik snap ook wel dat je nu niet direct het huis uit gaat, ook als je dat wel zou willen, zal je toch nog iets leuks moeten vinden, en dat is ook nog niet zo makkelijk momenteel.
Suus
Suus
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik moet 't huis uit.. - Pagina 4 Empty Re: Ik moet 't huis uit..

Bericht  Tsjip wo 11 jan 2012 - 4:12

2CKC2 schreef:Volgens mij weigeren een paar mensen hier te snappen dat het niet alleen een kwestie van niet kunnen loskomen van haar moeder is (wat ik overigens heeeeeeeeel goed begrijp,ik vind 23 niet eens echt oud) maar dat het ook een kwestie van geld is. Dus op d'r zelf gaan is niet eens een goede oplossing aangezien ze dan eigen vaste lasten zal krijgen en niet meer bij dr moeder kan inspringen, maar blijven is ook niet de oplossing aangezien er dan ook weer geld ingekort wordt bij haar moeder. Dus hoe dan ook, het is een klote situatie voor Bazinga. Dat dan iemand hier roept ik was met 23 jaar al zo lang het huis uit, ja en?! Dus?

Mee eens! Ik blijf ook nog altijd vinden dat de meesten hier het abnormaal vinden dat je niet op je 18e het huis uitgaat. Want volgens velen moet dat in iedere situatie kunnen als je het maar wil. Maar dit is een andere discussie maar toen ik bovenstaand stukje las moest ik het even kwijt. Wink

Voor Bazinga: Sterkte ermee...

Tsjip
Prater
Prater

Aantal berichten : 1489
Punten : 1512
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik moet 't huis uit.. - Pagina 4 Empty Re: Ik moet 't huis uit..

Bericht  Vanilla Queen wo 11 jan 2012 - 4:16



Ik heb het hele topic doorgelezen en wat een nare situatie Sad ik was op m'n 23e er trouwens ook nog helemaal niet aan toe om op mezelf te gaan wonen, ik vond het veel te fijn thuis. Dat punt kom vanzelf allemaal wel. Hopelijk komt er een oplossing voor jullie.
Vanilla Queen
Vanilla Queen
Prater
Prater

Aantal berichten : 502
Punten : 543
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik moet 't huis uit.. - Pagina 4 Empty Re: Ik moet 't huis uit..

Bericht  Marin wo 11 jan 2012 - 4:16

Of 23 een jonge of oude leeftijd is, ga ik me niet mee bemoeien, dat is totaal persoonlijk.

Ik zou zelf alleen nooit adviseren aan iemand om dan maar tegen de wet in te gaan, en dat zou ik in het geval van Bazinga dus ook niet doen. Als ik daaruit moet kiezen of op mezelf wonen, is dat een vrij makkelijke keuze voor mij. Ik ga niet het risico lopen daarmee, ook al voelt dat op dat moment als de makkelijkere keuze. Ik zou zelf dat risico niet willen lopen, en zou dan, ook al is het gedwongen, er voor te kiezen om een eigen plekje te zoeken.

(ik zou uit voorzorg ook dit topic maar verwijderen als je zegt tegen de wet in te gaan).
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik moet 't huis uit.. - Pagina 4 Empty Re: Ik moet 't huis uit..

Bericht  Bolleke wo 11 jan 2012 - 4:19

Marin schreef:Of 23 een jonge of oude leeftijd is, ga ik me niet mee bemoeien, dat is totaal persoonlijk.

Ik zou zelf alleen nooit adviseren aan iemand om dan maar tegen de wet in te gaan, en dat zou ik in het geval van Bazinga dus ook niet doen. Als ik daaruit moet kiezen of op mezelf wonen, is dat een vrij makkelijke keuze voor mij. Ik ga niet het risico lopen daarmee, ook al voelt dat op dat moment als de makkelijkere keuze. Ik zou zelf dat risico niet willen lopen, en zou dan, ook al is het gedwongen, er voor te kiezen om een eigen plekje te zoeken.

(ik zou uit voorzorg ook dit topic maar verwijderen als je zegt tegen de wet in te gaan).

Dit vind ik dus ook, en dan vind ik het wel relevant hoe oud iemand is. Dat ik op mijn 19de her huis uitging wil niet zeggen dat iedereen dat moet doen, maar met 23 is het toch een normale optie, toch niet iets geks of tegennatuurlijks?
Bolleke
Bolleke
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1962
Punten : 2096
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik moet 't huis uit.. - Pagina 4 Empty Re: Ik moet 't huis uit..

Bericht  Gast wo 11 jan 2012 - 4:20

Ik ga niet tegen de wet in..Ik ga bij mijn vader wonen en logeer 3 nachten bij mijn moeder, eet 5x per week met haar. Ik verhuis naar een ander huis, maar behoud mijn thuis. Een kind mag toch bij beide ouders wonen?

Tis gewoon belachelijk hoe dit de 'onschuldige' raakt, ik weet zeker dat wij namelijk niet de enige zijn..

Moet nu weer aan't werk, maar bedankt voor jullie reacties smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik moet 't huis uit.. - Pagina 4 Empty Re: Ik moet 't huis uit..

Bericht  Lejow wo 11 jan 2012 - 4:23

Lijkt me dat dat inderdaad geen probleem is Bazinga!

En kruimeltje. Jij vind het een normale optie, dat hoeft nog niet voor iedereen zo te zijn.
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik moet 't huis uit.. - Pagina 4 Empty Re: Ik moet 't huis uit..

Bericht  Marin wo 11 jan 2012 - 4:28

Lejow schreef:
En kruimeltje. Jij vind het een normale optie, dat hoeft nog niet voor iedereen zo te zijn.

Maar los van of ze er aan toe is of niet.. Eigenlijk móet ze nu wel. Dan kan ze er wel niet aan toe zijn, maar is het dan niet gewoon het moment om die stap te nemen? Als je inderdaad liever fraudeert dan op jezelf gaan wonen, is dat misschien wel een teken dat je er niet aan toe bent, maar vind ik wel een beetje zorgwekkend eigenlijk. Nou heeft Bazinga al in dit topic gezegd waarom ze zoveel moeite er mee heeft (die psychologische reden), maar dan zou ze misschien iets van persoonlijke begeleiding er bij moeten zoeken. Dat zou namelijk suggereren dat ze er misschien nooit aan toe is, of dat het nog héél lang duurt, of er gewoon meer moeite meer heeft dan een ander. Is niet erg, maar op dit moment móet ze eigenlijk wel, dus zou ik dan proberen om (desnoods met begeleiding of wat dan ook), toch die stap te gaan zetten, ipv je in allerlei (illegale?) bochten te gaan wringen om te zorgen dat je thuis kunt blijven wonen.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik moet 't huis uit.. - Pagina 4 Empty Re: Ik moet 't huis uit..

Bericht  Paper Crown wo 11 jan 2012 - 4:30

kruimelje schreef:
Marin schreef:Of 23 een jonge of oude leeftijd is, ga ik me niet mee bemoeien, dat is totaal persoonlijk.

Ik zou zelf alleen nooit adviseren aan iemand om dan maar tegen de wet in te gaan, en dat zou ik in het geval van Bazinga dus ook niet doen. Als ik daaruit moet kiezen of op mezelf wonen, is dat een vrij makkelijke keuze voor mij. Ik ga niet het risico lopen daarmee, ook al voelt dat op dat moment als de makkelijkere keuze. Ik zou zelf dat risico niet willen lopen, en zou dan, ook al is het gedwongen, er voor te kiezen om een eigen plekje te zoeken.

(ik zou uit voorzorg ook dit topic maar verwijderen als je zegt tegen de wet in te gaan).

Dit vind ik dus ook, en dan vind ik het wel relevant hoe oud iemand is. Dat ik op mijn 19de her huis uitging wil niet zeggen dat iedereen dat moet doen, maar met 23 is het toch een normale optie, toch niet iets geks of tegennatuurlijks?

Kruimeltje, als je nou even goed leest, lees je ook dat het niet alleen een kwestie van niet/wel een geschikte leeftijd is. Die keus mag gelukkig ieder voor zich maken. Maar het is een geldkwestie ook. Jij zou toch ook niet zomaar van de een op andere dag OF een paar hondereuro willen inleveren OF gauw een ander onderkomen willen zoeken? En al helemaal niet als je er gevoelsmatig niet klaar voor bent en wel goed zit zo, bepaald even de regering dat je gewoon wanneer jij uit huis moet, want anders korten ze je in.
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik moet 't huis uit.. - Pagina 4 Empty Re: Ik moet 't huis uit..

Bericht  Gast wo 11 jan 2012 - 4:35

Marin, ik heb idd een stoornis, wat niet betekent dat ik nooit op mezelf kan.. ik wil ook heus wel, uiteeindelijk. Niet op stel en sprong en niet omdat 't moet. Ze dwingen me nu, dat werkt benauwend en ik raak er door in paniek. Ik ben zo gelukkig thuis, heb 't naar m'n zin.. tuurlijk heb ik wel 's ruzie met mam en k ben dr met regelmaat zat en da's volledig wederzijds... Maar 't is thuis, ik heb alles wat ik nodig heb.. ik wil nog helemaal niet op mezelf. Maar goed, ik ga nu dus deels bij papa wonen en logeren bij mama smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik moet 't huis uit.. - Pagina 4 Empty Re: Ik moet 't huis uit..

Bericht  Paper Crown wo 11 jan 2012 - 4:37

Bazinga schreef:Marin, ik heb idd een stoornis, wat niet betekent dat ik nooit op mezelf kan.. ik wil ook heus wel, uiteeindelijk. Niet op stel en sprong en niet omdat 't moet. Ze dwingen me nu, dat werkt benauwend en ik raak er door in paniek. Ik ben zo gelukkig thuis, heb 't naar m'n zin.. tuurlijk heb ik wel 's ruzie met mam en k ben dr met regelmaat zat en da's volledig wederzijds... Maar 't is thuis, ik heb alles wat ik nodig heb.. ik wil nog helemaal niet op mezelf. Maar goed, ik ga nu dus deels bij papa wonen en logeren bij mama Ik moet 't huis uit.. - Pagina 4 561177

Ik denk ook trouwens als je nu iets voor jezelf zoekt tegen wil en dank omdat je moet dat je je nooit echt thuis gaat voelen daar. Het is anders als je er klaar voor was, dan waren allen if's and maybe's ook wel te overbruggen maar je wil niet. Punt.
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik moet 't huis uit.. - Pagina 4 Empty Re: Ik moet 't huis uit..

Bericht  Bolleke wo 11 jan 2012 - 4:38

2CKC2 schreef:
kruimelje schreef:
Marin schreef:Of 23 een jonge of oude leeftijd is, ga ik me niet mee bemoeien, dat is totaal persoonlijk.

Ik zou zelf alleen nooit adviseren aan iemand om dan maar tegen de wet in te gaan, en dat zou ik in het geval van Bazinga dus ook niet doen. Als ik daaruit moet kiezen of op mezelf wonen, is dat een vrij makkelijke keuze voor mij. Ik ga niet het risico lopen daarmee, ook al voelt dat op dat moment als de makkelijkere keuze. Ik zou zelf dat risico niet willen lopen, en zou dan, ook al is het gedwongen, er voor te kiezen om een eigen plekje te zoeken.

(ik zou uit voorzorg ook dit topic maar verwijderen als je zegt tegen de wet in te gaan).

Dit vind ik dus ook, en dan vind ik het wel relevant hoe oud iemand is. Dat ik op mijn 19de her huis uitging wil niet zeggen dat iedereen dat moet doen, maar met 23 is het toch een normale optie, toch niet iets geks of tegennatuurlijks?

Kruimeltje, als je nou even goed leest, lees je ook dat het niet alleen een kwestie van niet/wel een geschikte leeftijd is. Die keus mag gelukkig ieder voor zich maken. Maar het is een geldkwestie ook. Jij zou toch ook niet zomaar van de een op andere dag OF een paar hondereuro willen inleveren OF gauw een ander onderkomen willen zoeken? En al helemaal niet als je er gevoelsmatig niet klaar voor bent en wel goed zit zo, bepaald even de regering dat je gewoon wanneer jij uit huis moet, want anders korten ze je in.

Ik heb het goed gelezen, en dat het allemaal hals over kop moet, vind ik ook belachelijk. Ik vind zelfs dat er dan voor gezorgd moet worden dat ze geschikte woonruimte krijgt, aangezien er zo veel mensen nu dus op straat belanden.

Maar zij zou zich financieel toch kunnen redden, Bazinga werkt fulltime, buiten het woonruimte vinden zou er dan geen probleem zijn.

En op het persoonlijke vlak ben ik het met Marin eens, op deze manier schuif je het daadwerkelijke probleem, de seperatiestoornis voor je uit. Zoek dan desnoods begeleiding en professionele hulp.
Bolleke
Bolleke
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1962
Punten : 2096
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik moet 't huis uit.. - Pagina 4 Empty Re: Ik moet 't huis uit..

Bericht  Gast wo 11 jan 2012 - 4:41

Ckc, je hebt helemaal gelijk.. ik wil ook niet. Ik hoop ook dat m'n moeder een baan vindt, dan is t gewoon goed. Nu bij papa is een noodoplossing en vooralsnog een goede oplossing. Maar ik ga niet nu al een eigen huis zoeken niet omdat 't moet.. ik zoek wel, sta ingeschreven, maar dat duurt even, heb ik vrede mee..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik moet 't huis uit.. - Pagina 4 Empty Re: Ik moet 't huis uit..

Bericht  Gast wo 11 jan 2012 - 4:43

Kruimeltje hoe weet jij nou of Bazinga het financieel gaat redden?
En ook al wist je dat tot op de cent precies, dan is het nog niet aan jou om daarover te oordelen.

Ik vind het ontzettend klote voor jullie dat jullie in deze situatie zitten.
Ik denk dat je een goede oplossing hebt gevonden door deels bij je vader te gaan wonen.
Sterkte met alles!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik moet 't huis uit.. - Pagina 4 Empty Re: Ik moet 't huis uit..

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 4 van 9 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum