Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Ik moet mijn huis uit:(

+5
Lynn_
Try
Snoes
Zwerver
smooch
9 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Ik moet mijn huis uit:( Empty Ik moet mijn huis uit:(

Bericht  Gast vr 18 maa 2011 - 4:06

Ahhhh zo kut. Ik woon anti-kraak en nu moet ik over 2 weken mijn huis uit. Ik woon hier nu 1,5 jaar en ben zooo blij met dit huis, maar helaas is het nu toch echt afgelopen. Ik ben dakloos!

Iemand nog tips om in Amsterdam aan een fijn huis te komen? Bij anti-kraak zijn ze voor ons aan het zoeken, maar weten ze het ook niet zeker. Dus als iemand wat weet;)!

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik moet mijn huis uit:( Empty Re: Ik moet mijn huis uit:(

Bericht  smooch vr 18 maa 2011 - 4:10

Oeh, dat is niet leuk!
Helaas geen tips maar wel veel sterkte en succes met het vinden van een andere woning.

En wat als je binnen 2 weken niks hebt gevonden, kan je dan nog bij vrienden terecht?
smooch
smooch
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2385
Punten : 2453
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast vr 18 maa 2011 - 4:11

Ow nee, jij ook al zo snel? Try ook.

Ik zal ogen & oren open houden meis! Vriend kent veel mensen in A'dam, dus zal eens vragen.

Gast
Gast

Bericht  Zwerver vr 18 maa 2011 - 4:11

Staat er niet in je contract dat zij je moeten helpen met het vinden van het huis? En heb je een ib60 formulier?

Ik woon ook anti kraak, maar wij krijgen wel een nieuwe woning aangeboden
Zwerver
Zwerver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast vr 18 maa 2011 - 4:14

Ahh bedankt meiden. Als je zo willen vragen Isabella, zou super lief zijn!
WC-eend, er staat in mijn contract dat ze alles in hun macht doen om een nieuw huis te vinden, maarja.. Als er geen aanbod is is er geen aanbod. Wat is een IB60 formulier??

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 18 maa 2011 - 5:05

Ik werk bij D.irect W.onen, kan wel even voor je kijken? Meeste huizen in A'dam zijn wel flink prijzig! Weet niet of je miss met een vriendin wat kan delen dan? Dat lijkt me realistischer...

Gast
Gast

Bericht  Snoes vr 18 maa 2011 - 5:11

Aw nee, dat is slecht nieuws!

Kan je wel ergens terecht als je over 2 weken niets hebt gevonden? Bij je vriend ofzo tijdelijk?

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120

Bericht  Gast vr 18 maa 2011 - 5:22

ow dat is balen, kan je wel bij iemand terecht als je over 2 weken niks gevonden hebt?

Gast
Gast

Bericht  Try vr 18 maa 2011 - 5:28

Wat Isabella al zei, ik zit met precies hetzelfde probleem. Ik woon ook anti-kraak en moet over 2 weken mijn huis uit Sad Ik huur via C.amelot en zij hebben nu geen aanbod in deze regio dus dan houdt het op. Ik ken niemand die me bij Ad Hoc kan voorstellen dus dat gaat ook niet en via de woningbouw lukt ook niet omdat ik nog niet lang genoeg ingeschreven sta. Ik ben nu via kamernet naar kamers aan het zoeken maar het is toch niet echt wat ik zoek.

Ookal woon je anti-kraak, zoiets valt toch rauw op je dak en binnen 2 weken iets anders zoeken is echt lastig!

Succes PB!
Try
Try
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2117
Punten : 2294

Bericht  Lynn_ vr 18 maa 2011 - 5:57

Ik moest ook meteen aan jou denken, Try. Wat balen voor jullie... Kun je wel ergens terecht als je nog niks kunt vinden voor die tijd?
Lynn_
Lynn_
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1985
Punten : 2068
Registratiedatum : 30-12-10

Bericht  Laquisia vr 18 maa 2011 - 5:59

Öoh wat super vervelend Powerbabe en Try. Ik hoop dat jullie beide snel een nieuwe woonplek hebben gevonden.
Laquisia
Laquisia
Prater
Prater

Aantal berichten : 1424
Punten : 1531
Registratiedatum : 05-01-11

Bericht  Gast vr 18 maa 2011 - 6:38

Oh ja leaf als je zou willen kijken? Prijzig maakt opzich niet heel veel uit, want kan wel samenwonen met vriendje of een vriendin!

Klote he try.. ik woon via A.nti-K.raak b.v. en ik pas op op de kinderen van de baas dus ik heb wel voorrang maarja als er geen huis is, dan is er geen huis, dus dan schiet voorrang ook weinig op. Ik kan wel bij mijn ouders terecht maarja, dat is ook niet echt ideaal haha!

Gast
Gast

Bericht  Try vr 18 maa 2011 - 6:42

Powerbabe schreef: Ik kan wel bij mijn ouders terecht maarja, dat is ook niet echt ideaal haha!

Same smile En idd, aan voorrang heb je niets als er geen woningen beschikbaar zijn. Ik hoop dat je snel iets vind! Hoe doe jij dat trouwens met je spulletjes als je niet meteen iets kan vinden?
Try
Try
Kletskop
Kletskop

Bericht  Zwerver vr 18 maa 2011 - 7:26

Ik huur via I.nterveste. Misschien iets voor jou Try? Ik weet niet waar jij wilt aan wonen maar ze hebben iig niks in amsterdam
Zwerver
Zwerver
Ratel
Ratel

Bericht  Try vr 18 maa 2011 - 7:29

wc-eend schreef:Ik huur via I.nterveste. Misschien iets voor jou Try? Ik weet niet waar jij wilt aan wonen maar ze hebben iig niks in amsterdam
Ik wil graag in Utrecht wonen smile Ik heb geloof ik al bij hun gekeken maar kon of de site niet op, of ze hadden niets?

Laatst aangepast door Try op vr 18 maa 2011 - 7:32; in totaal 1 keer bewerkt
Try
Try
Kletskop
Kletskop

Bericht  Zwerver vr 18 maa 2011 - 7:31

Heb net ff gekeken, maar alleen in Houten hebben ze wat momenteel.
Zwerver
Zwerver
Ratel
Ratel

Bericht  Merai vr 18 maa 2011 - 7:34

Wat vervelend voor jullie beiden! Wij hebben twee keer in korte tijd iets gevonden in Amsterdam, de eerste keer nav een advertentie die we hadden geplaatst op marktplaats en nu via een briefje op mijn werk. Dat is toch wel echt de beste tip, gewoon op de plekken waar je vaak komt briefjes ophangen, daar bereik je een heel ander publiek mee dan via internet.
Merai
Merai
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4765
Punten : 5075

Bericht  Try vr 18 maa 2011 - 7:35

wc-eend schreef:Heb net ff gekeken, maar alleen in Houten hebben ze wat momenteel.
Tja, dat zou te overzien zijn maar eigenlijk heeft dat niet mijn voorkeur..
Try
Try
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gast vr 18 maa 2011 - 8:00

Ik kan voor jou ook wel ff in Utrecht kijken Try? Maar de prijzen liggen wel vrij hoog bij D.irect W.onen. Voordeel is wel dat je de meeste woningen per direct kan huren.

Ik ga voor je kijken PB, ping me anders maandag nog even ter herinnering. Dan werk ik weer.

Gast
Gast

Bericht  Jerry vr 18 maa 2011 - 8:01

ik wilde posten 'tof, dan krijg je oprotpremie (a la 5000 euro) maar zag toen dat 't antikraak was... No

Kun je niet iets krijgen via de weg waarbij je ook aan je huidige huis bent gekomen (waar je nu dus uit moet..)?
Jerry
Jerry
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3719
Punten : 4112

Bericht  Try vr 18 maa 2011 - 8:21

_Leaf_ schreef:Ik kan voor jou ook wel ff in Utrecht kijken Try? Maar de prijzen liggen wel vrij hoog bij D.irect W.onen. Voordeel is wel dat je de meeste woningen per direct kan huren.
Graag. Ik sta daar ook wel ingeschreven, en heb donderdag een bezichtiging maar eigenlijk is dat toch helemaal niet wat ik zoek (te duur, ik wil max 500 maar dat is voor een (bijna) zelfstandige woning, kamer max 400). Lastige tante he? Wink
Try
Try
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gast vr 18 maa 2011 - 9:04

Ja ze zijn voor ons aan het zoeken, maar je weet het nooit. Dus ik probeer alle wegen waardoor ik aan een huis kan vinden haha!
leaf ik ping je maandag wel even inderdaad! lief van je:).

Ik kan mijn spullen wel thuis kwijt voor een groot deel ja.. en anders wel in de loods van anti-kraak.. toch ergens nog handig die connecties met anti-kraak haha.

Gast
Gast

Bericht  lieke89 vr 18 maa 2011 - 9:20

Try schreef:Wat Isabella al zei, ik zit met precies hetzelfde probleem. Ik woon ook anti-kraak en moet over 2 weken mijn huis uit Sad Ik huur via C.amelot en zij hebben nu geen aanbod in deze regio dus dan houdt het op. Ik ken niemand die me bij Ad Hoc kan voorstellen dus dat gaat ook niet en via de woningbouw lukt ook niet omdat ik nog niet lang genoeg ingeschreven sta. Ik ben nu via kamernet naar kamers aan het zoeken maar het is toch niet echt wat ik zoek.

Ookal woon je anti-kraak, zoiets valt toch rauw op je dak en binnen 2 weken iets anders zoeken is echt lastig!

Succes PB!

ik woon wel via adhoc. in ieder geval nog wel. Ik kreeg ook een brief dat ik eruit moest maar heb het geluk dat ik gewoon in m'n huisje kan blijven. Dat is omdat de eigenaar van dit pand ophoud met Adhoc en via een andere verhuurder verdergaat. Maargoed, zolang ik nog bij Adhoc zit wil ik jullie best aandragen hoor.
lieke89
lieke89
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 230
Punten : 233
Registratiedatum : 21-11-10

Bericht  Try vr 18 maa 2011 - 9:49

Dat is idd handig PB! Ik ben vandaag bij zo'n opslagloods wezen kijken maar oh my, wat is dat duur zeg!

Lieke, ik ga je even een berichtje sturen oke? smile
Try
Try
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gast vr 18 maa 2011 - 9:51

Try schreef:Dat is idd handig PB! Ik ben vandaag bij zo'n opslagloods wezen kijken maar oh my, wat is dat duur zeg!

Lieke, ik ga je even een berichtje sturen oke? Ik moet mijn huis uit:( 561177
Klopt. Mijn spullen hebben 1,5 jaar in zo'n opslagruimte gestaan en ik betaalde iets van 110 euro per maand.

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: