Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Afvallen II (=vol)

+6
Beachgirl
Sunshine
Pannetoet
Julia
Tiana
Jerry
10 plaatsers

Pagina 4 van 9 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende

Ga naar beneden

Afvallen II (=vol) - Pagina 4 Empty Re: Afvallen II (=vol)

Bericht  Julia di 4 jan 2011 - 7:24

Ik_zelf_87 schreef:Ik heb wel alles vluchtig doorgelezen maar omdat ik zo weg moet reageer ik morgen even op iedereen!

Maar hier gaat het redelijk! Ik heb zo'n last van de blaasontsteking! Het straalt gewoon helemaal door naar mijn linkerbeen waardoor ik haast niet kan lopen :shock: Het eten ging daarintegen wel goed!

Fijne avond meiden!

Krijg je al wel wat tegen de blaasontsteking? Wat mij toen goed heeft geholpen waren van die hele grote vitamine C pillen. Echt van die bommetjes. En veel water drinken. Maar erg naar voor je, is echt een rot gevoel :shock:

Jerry je hebt weer een pm van me. Ik stond vanavond weer op de weegschaal en toen bleek ik ineens 2.5 kilo zwaarder. Wat bleek nou..ik stond de eerste keer met de weegschaal op het kleed en dat werkt dus niet goed, dus ik ben gewoon zwaarder Sad
Julia
Julia
Prater
Prater

Aantal berichten : 966
Punten : 1244
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  applestar di 4 jan 2011 - 7:47

@vilein: Je hoeft ook niet snel af te vallen. Je kan beter geleidelijk en iets langzamer afvallen dan binnen 3 weken 10 kilo want dan zit alles er zo weer aan als je weer gewoon gaat eten. En als je idd goed wilt afvallen en daarna ook op de gewicht wilt blijven dan moet je je levenstijl/eetgewoontes omgooien.

Fietsen op de hometrainer begint bij mij echt een verslaving te worden. Ik ben er mee begonnen op de sportschool en voordat ik het weet is er alweer een halfuur voorbij. ( het zijn wel luxe hometrainers met een tv scherm erin dus tijdens het sporten zit ik lekker tv te kijken ) In het begin heel licht maar nu zit ik al op stand 7, al behoorlijk zwaar
@Ek: Ja vandaag is ook goed gegaan. Alleen vanmiidag 6 dropjes op. Nu kom je daarvan natuurlijk geen kilo’s aan maar ik had liever gezien dat ik die niet genomen had.

Over mijn werk.: Ik werk in de kinderopvang met nu nog een 0 uren invalcontract maar ik sta wel vast op een vaste locatie voor 5 dagen in de week. Nu kunnen ze mij geen zekerheid bieden omdat er 3 van de 6 peuterspeelzalen dichtmoeten omdat de gemeente er niets meer inwilt steken en 2 van de 9 kinderdagverblijf gaan dicht vanwege terugloop van kinderen. Dit gaat allemaal gebeuren in juli2011 dus er moeten behoorlijk wat ontslagen vallen.
Nu houden ze mij dus aan het lijntje door van alles te beloven over mijn contract ( want ik wil graag een vast aantal uren contract ) Nu snap ik dat je dat in deze tijden niet zo makkelijk meer weggeeft maar dat moeten ze mij ook niet gek lopen maken met bijvoorbeeld: Volgende maand kijken we op je een vast contract krijgt, voorlopig kan je hier nog 5 dagen blijven en de volgende dag weer zeggen dat het niet zo is.
Nu kan ik natuurlijk altijd nog opzoek gaan naar een andere baan maar het liefst blijf ik daar gewoon. Ik ken iedereen, alle gewoontes en alle schema’s enz van de kinderen en ik vind het gewoon een super leuke plek om te werken.

@Jerry: ik drink ook veelste weinig. Als ik niet oplet kan ik zo niets drinken overdag. Erg slecht

@Mila: ahh hoofdpijn is niet fijn! Beterschap

@Ik_zelf: Jeetje dat je zo’n last hebt van je blaasontsteking. Ik dacht vandaag dat ik ook een blaasontsteking had, dus ik had urine weggebracht bij de huisarts voor onderzoek maar dat ik helemaal schoon. Nu moet ik zorgen dat ik meer van 2l vocht binnen krijg het liefst water en vitaminec pillen slikken. Als de klachten na het weekend nog niet overzijn moet ik weer terug komen.

@Julia: Ja moet idd opletten waar je je weegschaal zet. Soms komt er iets mooiers uit als de weegschaal een beetje scheef staat.

@All: Hiervan is het ook goed gedaan. Ik heb alleen vanmiddag 6 dropjes op. Nu kom je daarvan geen kilo’s aan alleen ik had liever gehad dat ik deze niet had genomen.
Dit is wat ik op heb

6.30 kellogsontbijtgranen met melk
10.00: Plakje ontbijtkoek
11.30: 2 boterhammen met kipfilet en glas melk
15.30: appel en 6 dropjes
18.00: Filetlapje en sperzibonen met applemoes
En dan natuurlijk 2l water verdeeld over de dag.

Volgt er iemand van jullie het Sonja bakker dieet? Ik wilde het eerst gaan volgen maar dan krijg ik heel weinig vezels binnen en dat heb ik juist nodig voor mijn darmen anders liggen die weer helemaal lam:s
applestar
applestar
Prater
Prater

Aantal berichten : 893
Punten : 948
Registratiedatum : 22-11-10

http://www.samscrapsels.blogspot.com

Bericht  Julia di 4 jan 2011 - 7:54

Ik ben eerlijk gezegd niet zo'n fan van het sonja bakker dieet...het is niet echt heel erg gezond geloof ik. Tussendoortjes als eierkoeken en ontbijtkoeken doen echt niets voor je. Bovendien lijkt het me erg lastig om dat voor altijd vol te houden, en ongezond.

Wat ik vandaag heb gegeten:
08.15: 2 knackebrod met kaas
12.00: glas tomatensap met lijnzaad, handje amandelen
14.00: Biologische yoghurt met bosbessen en een beetje lijnzaad
16.00: glas tomatensap met lijnzaad, handje amandelen
18.00: 2 handjes volkoren macaroni met kip,champignons, pijnboompitjes en pesto
19.30: 1 appel

Ik ben vanaf vandaag begonnen met gezonder en biologisch eten, maar ik moet nog een beetje mijn draai erin vinden. Heb suikertrek, zal wel moeten afkicken :P Heb ineens zo'n zin in een rookworst :shock:
Julia
Julia
Prater
Prater

Bericht  applestar di 4 jan 2011 - 8:41

ik heb ook veel negatieve verhalen gehoord over sonja bakker maar dacht misschie dat jullie wel positive verhalen hebben. ik heb trouwens wel een tijdje weight watchers gevolgd dat vond ik zelf wel prettig
applestar
applestar
Prater
Prater

Bericht  Tiana di 4 jan 2011 - 22:46

@ Applestar: ik zou niet aan Sonja Bakker gaan doen als ik jou was, je eet dan echt veel te weinig. Ik heb het 2 weken geprobeerd en toen ben ik ermee gestopt, voelde me zo flauw!

@ Ikzelf: wat vervelend dat je blaasontsteking hebt! Heb je er wel medicijnen voor gekregen?

@ Julia: je lijstje ziet er goed uit hoor! Je kunt je gewicht hier ook gewoon posten in het topic hoor, dat hoeft niet perse via de PM smile.

Hier gaat het wel goed, eet nu ook alleen de hoofdmaaltijden omdat ik nu toch het grootste deel van de dag in bed lig of op de bank zit. Woog me net met kleren aan en toen woog ik al een kilo minder. Vrijdag zal ik me wegen voor het lijstje smile.
Tiana
Tiana
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3135
Punten : 3238
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Cherry Darling wo 5 jan 2011 - 0:16

Ik zal me dan ook maar eens voorstellen!
Ik ben 23 jaar en woon samen met mn vriend en kat. Sinds een paar maandjes ben ik druk aan het solliciteren, maar dat schiet niet zo op helaas...
In de afgelopen jaren elk jaar weer wat kilo's aangekomen. Er hangt bij mij van alles in de kast, maat 38 tot 44! Lekker eten en geen regelmaat is bij mij de boosdoener. Heb een jaartje brood&banket opleiding gedaan plus stage bij een banketbakkerij.. dat heeft zeker geen goed gedaan voor mijn figuur Laughing scratch

Wat ik hierboven lees over te weinig drinken heb ik inderdaad ook. Ik heb vorige week een waterkan gekocht van 1 liter, deze vul ik 's ochtends en probeer dan gedurende de dag hem leeg te krijgen. Lukt niet altijd, maar ja smile
Verder ga ik proberen om drie gezonde maaltijden elke dag te nemen en minde eh.. niet Wink te snoepen.
Cherry Darling
Cherry Darling
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 57
Punten : 74
Registratiedatum : 16-12-10

Bericht  applestar wo 5 jan 2011 - 3:09

dames heelluupp ik heb honger!! ik heb netjes tussen de middag 2 boterhammen en nu net al 2 appels maar ik heb nog honger. argghh en het duurd nog lang tot 7 uur want dan kan ik pas mijn avond eten eten want ik moet werken tot half 7
applestar
applestar
Prater
Prater

Bericht  Jerry wo 5 jan 2011 - 4:07

das geen honger, das trek! Water drinken of tanden poetsen!
Jerry
Jerry
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3719
Punten : 4112

Bericht  Pannetoet wo 5 jan 2011 - 6:20

@ Stylegirl: Ja ik moest maandag meteen naar de apotheek om nitrofurantoine op te halen, moet er 4 op een dag slikken..en eigenlijk zou ik me nu al beter moeten voelen maar het tegendeel is waar:( Hoe gaat het nu met jou?

@ Applestar: Sonja bakker heb ik eventjes gevolgd maar het is echt veel te weinig! Ik zou als ik jou was gewoon lekker gezond gaan eten, dan maar een boterham extra! Ik eet heel vaak tussendoor ontbijtkoek, fruit, cracker kaas ofzo-iets..

@ Cherry Darling: Welkom!

@ Mila: Beterschap!

@ Julia: Goed eetlijstje hoor! Ik zet mijn gewicht ook gewoon hier neer..kan mij het schelen 👅 Als het goed is word het alsmaar minder!

Ik voel me niet zo best Neutral Het eten gaat hier goed gelukkig!

*Ontbijt: Boterham met gekleurde hagelslag, yakhult en water
*Tussendoor: 1 Bammetje en een glas water
*Lunch: 3 crackers met slankie, bammetje, kiwi en cup-a-soup
*Avondeten: Gebakken aardappeltjes met sla/tomaat/ei en kippenpootjes en water

Alleen m'n linkerbeen/heup doet zo ontzettend zeer, loop nu zo min mogelijk want kan er haast niet op staan maar hij voelt ook warm aan en is wat dikker dan het andere been..?!?! Lijkt me niet dat dit bij de blaasontsteking hoort! Morgen toch maar even de dokter bellen! En nu ga ik lekker in bad, misschien helpt de warmte iets...
Pannetoet
Pannetoet
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2192
Punten : 2318

Bericht  applestar wo 5 jan 2011 - 7:27

Jerry: Je hebt gelijk gewoon trek en afkick verschijnselen. Maar ik heb het wel kunnen volhouden tot 7 uur haha alleen wel een extra appel gegeten.

@Ik_zelf: Daar zat ik inderdaad ook aan te denken. Ik heb wel bij Sonja bakker gekeken wat voor tussendoortjes je daar allemaal mocht enz. Maak denk ik gewoon mijn eigen versie ervan want ik moet aan minimaal 40gr vezels komen anders trekken mijn darmen het echt niet haha

Jou eetlijstje voor vandaag ziet er ook keurig uit!
Hmm raar van je been, dat hoort zeker niet bij een blaasontsteking. Is het je been waaraan je geopereerd ben of de andere. Want als het het been is waaraan je geopereerd ben kan het zijn dat het een beetje ontstoken is en als het je andere been is kan het misschien door overbelasting komen? Maar ik zou zeker even de dokter bellen zeker als je twijfeld

@All: Jeetje merk vandaag echt wel dat ik moet afkicken van al dat lekkers en al die suikers zeg. Ik had de hele dag door trek niet normaal. Gelukkig niet eraan toegegeven want ik dacht als ik dat nu al ga doen dan wordt het natuurlijk helemaal niets.
Ik heb alleen een extra appel genomen maar dat maakt volgens mij helemaal niet uit.

Dit heb ik vandaag op:
5.30: kellogsontbijtgranen met melk
11.30: 2 boterhammen met smeerkaas
15.00: Appel
17.00 Appel
19.00: Japanse noedels met roerbakgroente.
En verdeeld over de hele dag min. 2l water gedronken
nu mag ik straks nog mijn bakje yoghurt met nog een appel .

Op welke dagen willen jullie je gaan wegen want ik dacht eerst de zondag maar dan ben ik er nog niet helemaal uit. Het liefst wil ik het op een doordeweekse dag doen omdat ik de ene zondag er vroeg uit moet en de andere weer niet en op een doordeweekse dag ben ik er standaard wel vroeg uit.
applestar
applestar
Prater
Prater

Bericht  Sunshine wo 5 jan 2011 - 7:56

Hoi meiden,

Sorry dat ik momenteel niet zo reageer, maar in m'n afvalvoornemen is even een barstje!
Heb namelijk gisteren te horen gekregen dat ik een pinda/noten allergie heb, ook voor sporen van pinda/noten.
Wat dus momenteel even inhoud dat ik heel m'n voeding om moet gaan gooien waar veel tijd in gaat zitten.

Anderzijds natuurlijk genoeg reden om juist dan door te gaan met afvallen, maar het maakt het wel net ff iets lastiger.

Hoe gaat het met jullie?
Sunshine
Sunshine
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 190
Punten : 247
Registratiedatum : 26-12-10

Bericht  Ek wo 5 jan 2011 - 8:40

Hoi meiden,
heb net even snel gelezen, reageer morgen weer op iedereen.
Hier gaat het goed.
Hongergevoel valt mee, het is nog "goed" vol te houden.
Wel ben ik echt heel benieuwd wat ik weeg, heb de neiging om iedere dag op de weegschaal te staan.
Maar ik wacht netjes af tot maandag.
Fijne avond allemaal
Ek
Ek
Zwijger
Zwijger

Aantal berichten : 7
Punten : 22
Registratiedatum : 02-01-11

Bericht  Jerry wo 5 jan 2011 - 22:08

applestar schreef:Jerry: Je hebt gelijk gewoon trek en afkick verschijnselen. Maar ik heb het wel kunnen volhouden tot 7 uur haha alleen wel een extra appel gegeten.

Als ik me om dat soort dingen ook druk moet maken, kan ik beter meteen stoppen met mijn afvalpoging... :shock:

Bij mij gaat 't wel goed. Gister ziek, koorts, rillerig en de hele dag in m'n bedje, maar nu wel weer beter...

Wat ik lastig vind, zijn de dagen dat ik thuis ben. Normaal lunch ik met twee boterhammen met kipfilet, maar als ik thuis ben, lunch ik liever met zoetigheid, of een gebakken eitje ofzo...
We hebben nu helemaal geen lekkers in huis en als enige tussendoortjes hebben we kruidkoek of ontbijtkoek.

Heeft iemand gister ook afvallers xxl gezien? Daarin gaf die man ook de tip om tanden te poetsen als je trek krijgt, vond ik wel grappig, want dat vond ik altijd 'mijn tip'. :P
Jerry
Jerry
Ratel
Ratel

Bericht  Phileine do 6 jan 2011 - 2:47

Ik heb even bijgelezen, maar ik heb niet precies onthouden wie wat heeft geschreven. Maar volgens mij is iedereen goed bezig! Af en toe eens iets meer of lekkers eten kan geen kwaad, als je maar niet terugvalt en de draad maar weer oppakt. Bij mij gaat het goed, vanochtend op de weegschaal gestaan, maar nog steeds ongeveer hetzelfde gewicht (één ons meer, maar ik hou het maar gewoon op hetzelfde). Best netjes, zo na de feestdagen smile Al had ik verwacht dat er iets af zou zijn, maar goed, volgende keer beter!

Wat ik nog even wou zeggen: Wees niet teleurgesteld als je de eerste maand/twee maanden weinig afvalt. Ik ben de eerste maand ongeveer 2 kilo afgevallen en dat stelde mij toen teleur. Ik deed zo mijn best, liet allerlei lekkers staan, maar uiteindelijk gaan die kilo's er wel af, maar langzaam. Ik vind het altijd zo verbazingwekkend als mensen bij Sonja Bakker in acht weken tijd tien kilo afvallen en dat ze (+ Sonja) teleurgesteld zijn! Kortom: succes allemaal, doe je best, maar blijf ook genieten, maar met mate Wink
Phileine
Phileine
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1894
Punten : 2065
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Tiana do 6 jan 2011 - 3:49

Gisteravond kwamen er vriendinnen op bezoek en ik kon de verleiding niet weerstaan en heb chips op tafel gezet (en er zelf veel van gegeten! Sad). Maar goed, het was geen ramp geloof ik. Morgen zullen we het resultaat zien op de weegschaal.
Tiana
Tiana
Ratel
Ratel

Bericht  Julia do 6 jan 2011 - 3:53

Stylegirl schreef:Gisteravond kwamen er vriendinnen op bezoek en ik kon de verleiding niet weerstaan en heb chips op tafel gezet (en er zelf veel van gegeten! Sad). Maar goed, het was geen ramp geloof ik. Morgen zullen we het resultaat zien op de weegschaal.

Dat is geen ramp joh, gewoon de aankomende dagen dat niet meer doen en dan kan het heus geen kwaad. Maar ik snap het wel hoor. Ik krijg vanavond ook 2 vriendinnen op bezoek en ik weet niet wat ik ze moet "geven". Ik wil ze niet aan de komkommer zetten haha. Evil or Very Mad
Julia
Julia
Prater
Prater

Bericht  Phileine do 6 jan 2011 - 3:54

Stylegirl schreef:Gisteravond kwamen er vriendinnen op bezoek en ik kon de verleiding niet weerstaan en heb chips op tafel gezet (en er zelf veel van gegeten! Sad). Maar goed, het was geen ramp geloof ik. Morgen zullen we het resultaat zien op de weegschaal.

Een keertje chips kan geen kwaad smile Ik eet meestal een keer in de week iets lekkers, tortilla's met gesmolten kaas of popcorn meestal. Het moet wel leuk blijven Wink
Phileine
Phileine
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1894
Punten : 2065
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Julia do 6 jan 2011 - 4:50

Hou eens op over die tortillas met gesmolten kaas, ik probeer aan groentes en gezonde dingen te denken joh Wink
Vandaag heb ik een goed dagje, tot nu toe dan haha.
Vanochtend: Glas tomatensap met lijnzaad
2 rijstwafels met hummus en tomaat (erg lekker!)
Vanmiddag : 2 rijstwafels met hummus en tomaat
1 paprika met hummus(heb een nieuwe verslaving :P )
Vanavond : Ik denk iets van volkoren pasta met spinazie en zalm ofzo. Ik moet me nog een beetje weg wijs maken in de gezonde wereld.

En nog ff iets gezonds bedenken voor mijn vriendinnen vanavond :shock:
Julia
Julia
Prater
Prater

Bericht  applestar do 6 jan 2011 - 6:05

@sunshine: Jeetje een noten allergie. Mijn zusje heeft het ook en er kunnen in veel producten sporen van noten/pindas zitten. Zij lees altijd de verpakking voordat ze wat gaat eten.

@Jerry: om die ene appel wil ik me niet druk maken hoor. Ik bedoelde eigenlijk te zeggen dat ik een appel extra heb gegeten i.p.v. te gaan snaaien etc maar als ik mijn vorige berichtje terug lees komt het wel een beetje raar over. Oepss en sorry.
Ik herken je probleem wel een beetje over de lunch. Als ik thuis lunch heb ik ook helemaal lekkere dingen en op mijn werk is er maar het minimale

Ik heb de afvallers xxl niet gezien, wilde wel maar er kwam wat tussen. Eens kijken of ik het nog kan terug zien op internet en anders ga ik het vanaf volgende week wel kijken

@Stylegirl: een keer chips eten is toch niet erg. Je moet jezelf ook nog wel het lekkers gunnen anders kan je helemaal niet meer genieten. Toen ik bij de dieetiste liep vertelde zij mij dat je 1 a 2 keer per week wel iets lekkers mag. En als dat dan iets uit de hand liep dat je de dag daarna een balansdag kon doen

@Julia: jou lijstje klinkt aardig lekker maar wat is Hummus?

@all: vandaag is het goed gegaan qua eten en honger/trek gevoel had ik niet echt.
Ik wilde vanavond gaan sporten maar zit met een giga hoofdpijn die niet weg wil gaan dus dat is niet echt een goed plan….
Morgen wil ik wel weer meegaan doen met een xco les en zaterdagochtend ook dus een sporttief weekend voor de boeg.

applestar
applestar
Prater
Prater

Bericht  Jerry do 6 jan 2011 - 8:27

Balen van je hoofdpijn, vaker last van?
Wel goed dat je voornemens was om te gaan sporten, dat ontbreekt er bij mij nog een beetje aan Embarassed
Jerry
Jerry
Ratel
Ratel

Bericht  Pannetoet do 6 jan 2011 - 8:51

Oké geen lekker begin van het nieuwe jaar! Ik heb vanmorgen toch maar de dokter gebeld omdat mijn been zo gruwelijk zeer deed, kon bijna niet lopen en m'n spijkerbroek knelde eromheen! Twee uur kon ik terecht..maar ik werd vrijwel meteen doorgestuurd naar het ziekenhuis..ik moest naar radiologie/echografie en daarna naar de internist..wachten, wachten, wachten, eindelijk aan de beurt voor een echo van m'n buik/lies en been. En toen kreeg ik dus te horen dat ik een trombosebeen heb :shock: Daarna weer wachten want ze moesten een longfoto maken (omdat daar ook bloedpropjes konden zitten) Toen door naar de internist en daar ook weer wachten, wachten en nog eens wachten! Maar ik moet stoppen met de pil (daardoor kan het gekomen zijn), gezonder eten en bewegen..ze hebben nu m'n been ingezwachteld, dit moet 2 weken zo en daarna krijg ik voor minstens 2 jaar een kous en ik moet voor ongeveer een half jaar aan de tabletten (bloedverdunners&anti-stollings) en ik moet mijzelf prikken bij de navel....gelukkig was de longfoto goed! En nu moet ik morgen verband e.d. ophalen (die moet mijn moeder of vriend dagelijks verwisselen) en de trombosedienst belt mij voor de spuitjes en tabletten....en dat was 5uurtjes ziekenhuis!
Pannetoet
Pannetoet
Kletskop
Kletskop

Bericht  Julia do 6 jan 2011 - 11:02

@ Ik_zelf_87: Jeetje wat zal je geschrokken zijn zeg! Maar gelukkig weet je het nu en kan je er nu stappen tegen ondernemen. Voor hetzelfde geldt was het wel mis gegaan :shock: Op de 1 of andere manier verwacht je dat toch ook niet op deze leeftijd..of ben ik nu zo naif. Waardoor kan het precies veroorzaakt worden dan?
Julia
Julia
Prater
Prater

Bericht  Tiana do 6 jan 2011 - 22:31

@ Ikzelf: oh jeetje! Een trombosebeen, dat is niet niks! Was er laatst ook niet iemand anders op het forum die een trombosebeen had? Dat kwam waarschijnlijk ook door de pil toen volgens mij. Ik hoop dat het snel beter met je gaat smile.

Ik ben net op de weegschaal gaan staan (in mijn pyjama) en ik weeg nu 79,4 kg! Dus de eerste 0,6 kg is eraf Very Happy!
Tiana
Tiana
Ratel
Ratel

Bericht  Pannetoet do 6 jan 2011 - 22:38

Ze zeiden ook wel dat ik nog heeel jong was maar ze hebben laatst zelfs een meisje van 19 gehad!! Maar het kwam hoogstwaarschijnlijk door de pil dus daar ben ik ook meteen mee gestopt en tja..nu moet ik wel gezond eten en bewegen; nu gaat dat nog niet want ik loop nog heel moeilijk maar over een tijdje moet ik toch echt wel een half uur per dag bewegen en dat terwijl ik sporten haat! Maar wat moet, moet! Gisteren besefte ik het nog niet helemaal omdat er zoveel op je af komt..onderzoek hier en daar..heel veel informatie maar nu besef ik het wel en ik voel mij nu ook aardig k*t! Maar dat komt denk ik omdat mijn been nog zo dik is en gewoon echt pijn doet, vooral met lopen en je zit er gewoon voor jaren aan 'vast'.. Ik mag ook geen alcohol meer omdat ik bloedverdunners moet slikken en nu dronk ik toch bijna nooit maar het idee dat het 'niet mag'.. Dus bij mij zal het gezonde eten + afvallen wel goed gaan 👅 Maar ik blijf hier zeker komen om jullie te steunen!
Pannetoet
Pannetoet
Kletskop
Kletskop

Bericht  Julia do 6 jan 2011 - 23:51

@ Stylegirl, wat goed! Dat is toch altijd wel fijn om te zien en motiverend Very Happy
@ ik_zelf_87: Je hoort het steeds vaker heb ik het idee, dat je trombose krijgt door de pil..zet me toch wel een beetje aan het denken eigenlijk. Hopelijk heb je snel minder last van je been!

Mijn vriend doet ook een beetje mee aan het afvallen en het met name gezond eten, dat werkt wel goed. Hij heeft gister talapiavis ingesmeerd met pesto en zout&peper en even gebakken in olijfolie en hierbij voor ons allebei een klein handje volkoren macaroni en verse bladspinazie. Hiernaast nog een salade van tomaat & avocado. Dat werkt een stuk beter dan wanneer hij romige sausjes op tafel zou gaan zetten Cool

Wel merk ik dat ik nog wel een beetje moet afkicken van de slechte dingen,heb echt behoefte aan kaas en vet vlees enzo haha. Maar tot nu toe gaat het goed. Vanochtend heb ik ontbeten met 3 rijstwafels. 2 met hummus en tomaat. 1 met roerbakei en tomaat. Jammie Very Happy

Hoe gaat het bij jullie???
Julia
Julia
Prater
Prater

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 4 van 9 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: