Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Afvallen II (=vol)

+6
Beachgirl
Sunshine
Pannetoet
Julia
Tiana
Jerry
10 plaatsers

Pagina 9 van 9 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9

Ga naar beneden

Afvallen II (=vol) - Pagina 9 Empty Re: Afvallen II (=vol)

Bericht  Phileine do 3 maa 2011 - 1:25

Jerry, zwemmen is ook heel goede lichaamsbeweging. Ik vind het echt heerlijk, maar ik heb helaas nog steeds een drempel om naar het zwembad te gaan.

Ik heb mij vanochtend gewogen en er is weer 0,6 kg vanaf! Dat geeft wel een heerlijk gevoel na al een tijd op hetzelfde gewicht te hebben gezeten smile
Phileine
Phileine
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1894
Punten : 2065
Registratiedatum : 17-11-10
Woonplaats : In mijn dromen ben ik overal

Terug naar boven Ga naar beneden

Afvallen II (=vol) - Pagina 9 Empty Re: Afvallen II (=vol)

Bericht  Jerry do 3 maa 2011 - 6:25

Zonde dat de drempel nog te hoog voor je is; zwemmen is zo'n goeie sport. Blessures krijg je er bijna niet van, doordat je vrijwel onbelast aan het bewegen bent en je bent lekker calorieën aan het verbranden!

Ik merk dat ik het vooral moeilijk vind om niet te snaaien en dan met name op mijn werk. Er is altijd wel iemand jarig, gaat met ontslag (een cliënt, zit in de revalidatie) of 'zomaar, omdat we al zo lang niks lekkers bij de koffie hebben gehad' (staat nu weer een grote pot paaseitjes..). Ik neem altijd fruit mee voor 's middags tussen bij de thee ('s ochtends bij de koffiepauze moet ik iets van koek eten, anders val ik om; vaak sultana's of liga's ofzo).

Gister op m'n werk met kleren aan op de weegschaal, toen was ik 65 kg (niet nuchter). Ik zal me dit weekend weer eens wegen en ga een nieuw startgewicht voor mezelf instellen en iedere week wegen. Denk niet dat 't zin heeft om hier weer het tabelletje in leven te roepen?
Jerry
Jerry
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3719
Punten : 4112
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Afvallen II (=vol) - Pagina 9 Empty Re: Afvallen II (=vol)

Bericht  Beachgirl ma 28 maa 2011 - 7:30

Ernstig stil hier Rolling Eyes
Beachgirl
Beachgirl
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2626
Punten : 2789
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Afvallen II (=vol) - Pagina 9 Empty Re: Afvallen II (=vol)

Bericht  Jerry ma 28 maa 2011 - 20:04

heb me er maar bij neergelegd dat dat zo blijft :P

Inmiddels wel een paar kilo's kwijt smile Nog 1,4 tot mijn streefgewicht, maar volgens mij komt dat vooral doordat ik minder sport, dus minder spiermassa heb... Neutral
Jerry
Jerry
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3719
Punten : 4112
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Afvallen II (=vol) - Pagina 9 Empty Re: Afvallen II (=vol)

Bericht  Phileine ma 28 maa 2011 - 20:47

Jerry schreef:heb me er maar bij neergelegd dat dat zo blijft :P

Inmiddels wel een paar kilo's kwijt smile Nog 1,4 tot mijn streefgewicht, maar volgens mij komt dat vooral doordat ik minder sport, dus minder spiermassa heb... Neutral

Ik ben er ook nog! Ik heb precies het omgekeerde, omdat ik meer sport/beweeg, ben ik juist iets aangekomen. Maar ik ben wel strakker geworden, dus dat is wel fijn. En ik zit nog steeds onder de 100. Zolang dat maar blijft, dan ben ik tevreden, al hoop ik dat het sporten zijn vruchten wel af gaat werpen, ook wat betreft gewicht.
Phileine
Phileine
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1894
Punten : 2065
Registratiedatum : 17-11-10
Woonplaats : In mijn dromen ben ik overal

Terug naar boven Ga naar beneden

Afvallen II (=vol) - Pagina 9 Empty Re: Afvallen II (=vol)

Bericht  Beachgirl di 29 maa 2011 - 7:15

Ik sta helaas nog steeds stil Sad Baal echt want het ging zo lekker in het begin. Moet ook meer sporten maar zit op dit moment half thuis (werk halve dagen) omdat ik veel last heb van stress en oververmoeidheid. Ben aan het afstuderen en werk daarnaast 36 uur p/w en dat trok ik op een gegeven moment niet meer.
Heb het dus erg druk, en sporten heb ik op dit moment even totaal geen zin in, en tijd voor.
Beachgirl
Beachgirl
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2626
Punten : 2789
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Afvallen II (=vol) - Pagina 9 Empty Re: Afvallen II (=vol)

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 9 van 9 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum