Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Afvallen II (=vol)

+6
Beachgirl
Sunshine
Pannetoet
Julia
Tiana
Jerry
10 plaatsers

Pagina 7 van 9 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende

Ga naar beneden

Afvallen II (=vol) - Pagina 7 Empty Re: Afvallen II (=vol)

Bericht  Phileine di 18 jan 2011 - 4:27

@ Ik zelf: Poeh, ik heb in de zomer een tijdje als postbezorger gewerkt, toen vlogen de kilo's eraf. Toen ik daarmee gestopt ben, dat is nu een maand of vier geleden, staakte het afvallen een beetje. Maar ik heb het idee dat het nu weer wat op gang komt. Ik heb nu een regelmatig eetpatroon, maar af en toe neem ik ook wel wat lekkers hoor! Maar dat probeer ik te beperken tot het weekend, bijvoorbeeld op vrijdag- of zaterdagavond chips/popcorn. Ik ben minder alcohol gaan drinken (zitten ook veel calorieën in) en probeer elke maaltijd lekker te maken. Ik eet geen supergezond broodbeleg, meestal jam, speculoos, maar dan wel een niet al te dikke laag. Ook eet ik 's avonds niet altijd gezond, maar ik probeer wel te variëren. Wat fijn dat het weer wat beter gaat met je been smile
Phileine
Phileine
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1894
Punten : 2065
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Pannetoet di 18 jan 2011 - 23:41

@ Vilein: Ik vind het nogmaals heel knap van je dat je je levensstyle zo hebt omgegooid en dat ook vol blijft houden.. Hoe doe jij dat als je doordeweeks vreselijk veel zin in iets lekkers hebt zoals chocola?

Met mijn been gaat het steeds iets beter smile Hij is nu bovenaan nog maar 4cm dikker en als hij vrijdag normaal is mag ik smiddags in het ziekenhuis een kous aan laten meten dus ik hoop zooo dat ik dat ga halen! Want anders moet ik nog een week wachten..en daar heb ik niet zoveel zin in 👅 Lopen gaat ook al aardig goed en de pijn valt hard mee nu, gelukkig maar! Gisteren geprobeerd om auto te rijden maar dat ging totaal niet en daar baal ik best van .. maja .. geduld!
Pannetoet
Pannetoet
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2192
Punten : 2318
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Phileine wo 19 jan 2011 - 5:41

Ik_zelf_87 schreef:@ Vilein: Ik vind het nogmaals heel knap van je dat je je levensstyle zo hebt omgegooid en dat ook vol blijft houden.. Hoe doe jij dat als je doordeweeks vreselijk veel zin in iets lekkers hebt zoals chocola?

Met mijn been gaat het steeds iets beter smile Hij is nu bovenaan nog maar 4cm dikker en als hij vrijdag normaal is mag ik smiddags in het ziekenhuis een kous aan laten meten dus ik hoop zooo dat ik dat ga halen! Want anders moet ik nog een week wachten..en daar heb ik niet zoveel zin in 👅 Lopen gaat ook al aardig goed en de pijn valt hard mee nu, gelukkig maar! Gisteren geprobeerd om auto te rijden maar dat ging totaal niet en daar baal ik best van .. maja .. geduld!

Bedankt smile Wat bij mij echt goed helpt tegen lekkere trek: Koffie! Meestal krijg ik zo rond een uur of drie/vier zin in iets lekkers, maar dan neem ik een kopje nespresso en dan is de zin in lekkers verdwenen.
Phileine
Phileine
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1894
Punten : 2065
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Tiana wo 19 jan 2011 - 7:30

Mijn knop is nu echt omgezet! Ik wil dit gewicht niet meer hebben en dit figuur ook niet! Dus daar moet ik wat aan gaan doen. Ben in een jaar tijd echt veel aangekomen, mede dankzij mijn knie, maar toch blijft het mijn eigen schuld. Ik heb besloten om dus op dieet te gaan. Voor mij moet het wel zo drastisch, anders sluipen er steeds meer ongezonde gewoontes in mijn eetpatroon.

Mijn ontbijt zal bestaan uit een bekertje yoghurt met een theelepel honing, een wasa cracker met philadelphia/slankie smeerkaas, tussendoor eet ik worteltjes/cherrytomaatjes/komkommer, als lunch zal ik 2/3 wasa crackers eten, een handje cherrytomaatjes, een stuk fruit, tussendoor een stuk fruit of 2 rijstwafels met beleg, 's avonds zal ik gewoon mee eten met wat er gekookt wordt, maar ik pas de porties wel aan: meer groente, minder vlees. 's Avonds mag ik nog een plak ontbijtkoek met boter.

Ik zal hier ook vaker posten, ik merk dat ik nu echt gemotiveerd ben!

@ Ikzelf: wel rustig aan doen met je been he! Wat je nog niet kan, moet je ook zeker niet doen!
@ Mimpie: fijn dat je je weer wat beter voelt!
@ Vilein: knap van je dat je het al zo lang vol houdt!
Tiana
Tiana
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3135
Punten : 3238

Bericht  applestar wo 19 jan 2011 - 7:43

Mooi lijstje!

@vilein: wat goed dat er weer 400 gram af is!

@Ik_zelf wat lekker dat het weer een stuk beter gaat met je been! Hopelijk zijn de overige 4 cm er ook snel af en kan je er snel weer alles mee.
Balen van die vreetkick zeg! Ik denk dat je het het beste nu gewoon achter je kan laten en gewoon weer goed verder moet gaan.

@Mimpie: jij bent ook al zo goed bezig! Ik heb juist het tegenovergestelde met mijn darmen. Als ik ziek ben en weinig eet, krijg ik diaree. Heel vaag. Mijn darmen moeten juist geprikkeld blijven want als dat niet gebeurd doe nze helemaal niets en loopt het er zo uit ( oke, dat was niet zo smakelijk )

@Stylegirl: Wat goed dat de knop nu helemaal om is! Wat je zojuist getypt heb komt op mij heel positief over en probeer dat ook vast te houden ;’)

All: Hier is het maandag en dinsdag goed gegaan alleen vandaag want minder. Ben heel erg verkouden en voel me niet zo lekker. Ik merkte dat ik vandaag heel snel heel flauw werd en ook af en toe sterretjes begon te zien. Misschien doordat ik mij niet zo lekker voel maar dat was voor mij wel de reden om vandaag iets meer te eten.
Hopelijk voel ik mij morgen weer een stukje beter! En trek ik heb om morgen avond te sporten want ik heb er wel zin in alleen mijn lijf wil gewoon op dit moment niet.
Ondanks dat ik mij niet zo lekker voelde ben ik toch gaan werken maar ben nu helemaal verrot. Kids waren erg druk en er moest steeds veel tegelijkertijd gebeuren.
Ook mocht ik er nog eens vroeg uit voor mijn rijles. Had even een felle discussie met mijn rij instructeur maar ik had gelijk =D haha.
applestar
applestar
Prater
Prater

Aantal berichten : 893
Punten : 948
Registratiedatum : 22-11-10

http://www.samscrapsels.blogspot.com

Bericht  Pannetoet wo 19 jan 2011 - 9:19

@ Vilein: Hmm en laat ik nou net geen koffie lusten 👅

@ Stylegirl: Ja ik weet dat ik geduld moet hebben maar ik wil zoo graag weer normaal lopen, autorijden enzo want nu ben ik heel afhankelijk van mijn vriend en mijn moeder en dat is echt niks voor mij...maja geduld is een schone zaak hihi.. Maar wat fijn dat je zo gemotiveerd bent nu, ik hoop dat je het volhoud maar waarom eet je geen brood? Daar zitten meer voedingsstoffen in dan crackers..

@ Applestar: Je moet niet met je zieke lijf gaan sporten...goed uitzieken meid! Beterschap smile
Pannetoet
Pannetoet
Kletskop
Kletskop

Bericht  Tiana wo 19 jan 2011 - 20:44

@ Ikzelf: ik weet hoe het is om afhankelijk van anderen te moeten zijn, maar zolang jij niet veilig auto kunt rijden, zou ik het gewoon echt niet doen. Ik ben nu ook weer blij dat ik weer op mijn brommer kan, maar van mijn fysio mocht het pas als ik mijn knie verder dan 90 graden kon buigen, dus toen moest ik nog even wachten :P. Ik eet geen brood meer omdat ik geneigd ben om dan meer brood te eten en er sneller iets ongezonds van maak, zo heb ik geen genoeg aan 1 tosti (al komt dat meer doordat ik het dan lekker vind en blijf eten) of doe ik er dubbel beleg op. En voor mij werkt het beter om crackers te eten smile. Het zijn wel van die wasa crackers, knackebröd heet het volgens mij?

@ Applestar: jij moet gewoon goed uitzieken en niet gaan sporten deze week! Anders blijf je ermee rondlopen en ik spreek uit ervaring :P...

Tiana
Tiana
Ratel
Ratel

Bericht  Jerry wo 19 jan 2011 - 21:38

Hey girls
Goed om te lezen dat jullie er zo goed mee bezig zijn!
Mij hebben jullie sinds vorige week niet meer veel gehoord en dat zal in eerste instantie wel zo blijven... Vorige week de sleutel gekregen van ons nieuwe huis, dus daar zijn we nu heel druk in bezig! Ik hoop dat, zodra het 1 maart is geweest (dan moeten we de sleutel van ons oude appartement inleveren, dus moet 't nieuwe zo goed als klaar zijn), ik me hier weer aan kan sluiten..!
Jerry
Jerry
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3719
Punten : 4112

Bericht  Julia wo 19 jan 2011 - 22:45

Applestar: Ik zou maar rustig aan doen, dadelijk ga je te snel en word je echt ziek ziek. Dat schiet natuurlijk ook niet op. En een felle discussie met je rijinstructeur? haha, die had ik ook vaak, eigenwijze man :P Maar fijn dat je gelijk hebt gekregen!
Stylegirl: Wat misschien een tip is, is zuurdesembrood. Ik eet dat sinds kort(geroosterd) en dat vult veel meer dan normaal brood omdat er veel meer voedingsstoffen inzit. Misschien is dat een optie? Mijn vriend at altijd 8 boterhammen op een dag en nu 4 van deze. Maakt echt verschil. Ik eet overigens ook knackebrod hoor, afgewisseld met dit brood.Je klinkt overigens echt heel fanatiek, goed hoor Very Happy

Hier gaat het opzich wel goed..heb gisteren alleen gezondigd met 2 kleine loempia's van de markt. Ik kon de geur niet weerstaan!!

Julia
Julia
Prater
Prater

Aantal berichten : 966
Punten : 1244
Registratiedatum : 29-11-10

Bericht  Pannetoet do 20 jan 2011 - 2:29

@ StyleGirl: Ja rot is dat hé om afhankelijk te zijn van anderen... maare je tosti probleem herken ik helemaal haha die zijn zoo lekker!

@ Jerry: Klusser de klus dus Wink

@ Julia: Lekker genieten van de loempia's! En nu er weer fijn tegenaan meid...
Pannetoet
Pannetoet
Kletskop
Kletskop

Bericht  Tiana vr 21 jan 2011 - 4:06

@ Jerry: succes met het klussen!

@ Julia: Ik hoop dat je hebt genoten van die loempia's! Zo erg is het niet om dat een keertje te eten hoor! smile

Hier gaat het nog steeds goed, vanmiddag had ik geen zin in crackers en heb ik lekker verse spinazie klaar gemaakt met een tomaatje en een uitje en een stuk zalm I love you. Het was lekker en gezond. Vanavond gaan we kaasfondue'en, maar ik ga gewoon niet zoveel eten..
Tiana
Tiana
Ratel
Ratel

Bericht  Pannetoet vr 21 jan 2011 - 7:32

@ Stylegirl: Je bent goed bezig...ik vind het knap van je!

Wie deed ookal weer de tabel? Mijn huidige gewicht is 66.2 smile M'n been is weer aardig normaal dus ik neem gewoon aan dat dit mijn gewicht is!

En ik mocht vandaag eindelijk een kous aan laten meten in het ziekenhuis Very Happy Gelukkig hadden ze er één op voorraad dus ik heb hem al haha en god wat zit dat ding strak zeg! Maja veel te willen heb ik niet... Verder gaat ie goed!!

Fijn weekend meiden
Pannetoet
Pannetoet
Kletskop
Kletskop

Bericht  Tiana vr 21 jan 2011 - 10:33

@ Ikzelf: succes met je kous, mag of kun je hem wel zelf afdoen?

Iedereen zit beneden aan de chips of nootjes en ik heb niks genomen Very Happy. Morgenavond mag ik een klein bakje met wat lekkers, maar als ik er geen behoefte aan heb, neem ik niks. Ik heb toen straks wel 1 blokje chocolade op, maar dat valt te verwaarlozen, want ik heb toen net gesport. Wel vooral krachttraining voor mijn armen, rug, buik en schouders, want ik mag nog niks doen met mijn knie en verder in totaal 15 min. cardio, vond ik al heel netjes voor 2 weken na de operatie smile. Vanaf volgende week ga ik weer aan de slag bij de fysio op de praktijk. Ik zal me morgen wegen, alleen ben ik ongesteld dus ik ben benieuwd of ik nu veel zwaarder ben.
Tiana
Tiana
Ratel
Ratel

Bericht  Pannetoet za 22 jan 2011 - 0:02

Stylegirl schreef:@ Ikzelf: succes met je kous, mag of kun je hem wel zelf afdoen?

Ja ik moet hem zelf aandoen.. in het ziekenhuis hebben ze mij daarmee geholpen en vanmorgen heb ik het zelf thuis gedaan; jezus wat een crime! Ik werd er eerst al chagie van haha maar het is mij wel gelukt. Je kan het vergelijken met een broek die 2 maten te klein is 👅 Bijna onmogelijk om daarin te komen haha

Wat goed van je dat je je zo ingehouden hebt! Knap zeg! .. Het is inderdaad supernetjes en supergoed van je dat je alweer gaat sporten, voor zover dat gaat Very Happy

Ik heb gisteravond een handje paprikachips gehad, ik voel mij er niet schuldig over want in het weekend mag dat.. alleen wel met mate smile Ik ga straks even naar de supermarkt voor crystal clear citroen, ik vind ze allemaal smerig maar deze is errug lekker!

En ik wil een nieuwe telefoon + abbo en ik kom er maar niet uit! Pfff.. :shock:

EDIT: Ik heb een BB Bold gekozen! Very Happy En ik ben helemaal gelukkig haha ik moet nog wel alles uitvinden maar dat komt wel..jammer genoeg gaat het abbo pas 22feb in omdat ik eerst BEN nog op moet opzeggen maar wat is nu één maand?

Oké fijn weekend meiden!
Pannetoet
Pannetoet
Kletskop
Kletskop

Bericht  Tiana zo 23 jan 2011 - 8:55

Ik durfde mezelf niet te wegen, dus ik weet niet of er al wat af is bij mij. Ben zo bang dat wanneer ik weer op de weegschaal ga staan, ik weer de 80 kilo zie staan en dat wil ik niet...
Tiana
Tiana
Ratel
Ratel

Bericht  Pannetoet zo 23 jan 2011 - 23:39

Stylegirl schreef:Ik durfde mezelf niet te wegen, dus ik weet niet of er al wat af is bij mij. Ben zo bang dat wanneer ik weer op de weegschaal ga staan, ik weer de 80 kilo zie staan en dat wil ik niet...

Waarom durf je je niet te wegen? Heb je niet zo goed gegeten de afgelopen dagen?
Pannetoet
Pannetoet
Kletskop
Kletskop

Bericht  Julia ma 24 jan 2011 - 0:19

Stylegirl ik herken het wel hoor, ik ben amper afgevallen deze week. Ik heb verder van niemand een pm gehad..hoeft ook niet hoor. Maar dan is er ook geen nieuw tabelletje haha :P
Julia
Julia
Prater
Prater

Bericht  Pannetoet ma 24 jan 2011 - 1:26

@ Julia: Ik zet mijn gewicht gewoon hier neer...mag dat ook? Ik had het vrijdag hier neergezet maar ik weeg op het moment 66.2 smile dat is nu mijn huidige gewicht! Je zou wel gewoon elke maandag de tabel hier neer kunnen zetten..ongeacht of er veranderingen zijn..zo blijf je goed op de hoogte en zie je ook meteen hoe je er zelf voor staat..
Pannetoet
Pannetoet
Kletskop
Kletskop

Bericht  Julia ma 24 jan 2011 - 4:26

Dat is waar, ik kijk er straks even naar!
Julia
Julia
Prater
Prater

Bericht  Pannetoet ma 24 jan 2011 - 6:24

Haha is goed... tenminste dat leek mij wel handig! Ik weet natuurlijk niet hoe de rest hierover denkt?

Het is rustig hier trouwens..
Pannetoet
Pannetoet
Kletskop
Kletskop

Bericht  Tiana ma 24 jan 2011 - 7:00

Ik vind het goed, vind het ook handiger om het hier te plaatsen!

Nou, ik heb juist wel gezond gegeten, maar ben zo bang dat er niks vanaf is en dan frustreert het me alleen..
Tiana
Tiana
Ratel
Ratel

Bericht  Pannetoet di 25 jan 2011 - 4:34

@ Stylegirl: Jeetje meid waarom ben je zo bang voor de weegschaal? Het allerergste wat je kan overkomen is dat je iets bent aangekomen..niet leuk!! Maar dan ga je er weer met volle moed tegenaan en afvallen gaat met ups maar helaas ook met downs.. En je hebt hartstikke goed gegeten meid daar moet je trots op zijn! Very Happy

**Hier gaat ie goed! Vandaag weer auto gereden en dat ging best goed! Het eten gaat ook aardig goed.. ik verveel mij alleen want ik kan nog steeds niet werken maar dat zal ook wel goed komen!
Pannetoet
Pannetoet
Kletskop
Kletskop

Bericht  Tiana di 25 jan 2011 - 10:35

@ Ikzelf: fijn dat je weer kunt autorijden! En de rest komt vanzelf wel weer, je kunt nu in ieder geval weer overal zelf naartoe, dat vond ik zelf al superfijn smile. Ik weet dat ik niet "bang" moet zijn voor de weegschaal, maar als ik niet afgevallen ben, ben ik bang dat ik doorsla en steeds minder ga eten.. Wat natuurlijk helemaal niet goed is.. Ik zal me voortaan maar 1 keer in de week of anders 1 keer in de 2 weken wegen en sowieso niet meer iedere dag (wat ik eerst deed). Ik ga morgen eens kijken of er al iets vanaf is.. Verder heb ik de hele week stageweek dus geen verleidingen om lekkere dingen te komen. Heb maandag al een traktatie afgeslagen van een kindje (het cakeje op het bureau laten liggen en in de pauze hebben mijn mentor en ik het beide weg gegooid) en vanmiddag heb ik soesjes afgeslagen. Ben dus wel trots op mezelf smile.
Tiana
Tiana
Ratel
Ratel

Bericht  Julia di 25 jan 2011 - 22:52

[quote="Julia"]
Naam startgewicht streefgewicht huidige gewicht tot nu toe afgevallen
Jerry 67 kg 62 kg 64,3 kg 2,7 kg
Sunshine 73 kg 65 kg 71,2 kg 1,8 kg
Mimpie108 kg 75 kg 102 kg 6 kg
Applestar 96,4 kg 80 kg94,9 kg 1,5 kg
Cherry Darling 96 kg 80 kg 96 kgX
Stylegirl 80 kg 68 kg 80 kg X
Julia 69,662 kg 66,6 kg3 kg
Ik_Zelf_87 67,9 kg 60 kg 66,2 kg1,7 kg
Vilein110,7 kg 89,9 kg99,7 kg 11 kg
Mila 90 kg70 kg 90 kg X
Ek86,7 kg 70 kg 83,8 kg2,9 kg

Het gaat hier wel aardig, maar ik snoep wel weer ietsje meer als 2 weken geleden. Ik zou dus wel harder kunnen afvallen, maar zo vind ik het prettiger. Ik voel me al weer aardig slank, alleen mijn na-zwangerschapbuikje wil ik graag nog wat strakker. Dus meer hardlopen!

Stylegirl, dat klinkt goed! En af en toe wat lekker mag natuurlijk wel.
Ik-zelf_87, fijn dat je weer kan autorijden! Wat doe je nu met name dan, nu je thuis zit?
Julia
Julia
Prater
Prater

Bericht  Pannetoet di 25 jan 2011 - 23:52

@ Stylegirl: Dat is toch al hartstikke goed dat je die 2 dingen af hebt geslagen! En daar moet je inderdaad heeeel trots op zijn smile

@ Julia: Hoe langzamer, hoe beter he Wink

Nu ik thuis zit lees ik heel veel, ik zit heel veel achter internet+dit forum, smiddags even een uurtje liggen en dat was het haha en nu ik iets meer kan haal ik een paar boodschappen, ik maak het huis schoon en straks ga ik even de stad in om wat leesvoer te kopen 👅 En aangezien ik nog niet al te snel loop kost alles 3x zoveel tijd dus ik kom dan de dag wel door haha ergens heb ik wel weer zin om te werken maar ergens ook niet..ik verveel me maar kan toch alles doen wat ik wil en waar ik zin in heb..maar dat kan ook komen omdat het nog niet op en top gaat!

Nah succes vandaag!
Pannetoet
Pannetoet
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 7 van 9 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: