Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Afvallen II (=vol)

+6
Beachgirl
Sunshine
Pannetoet
Julia
Tiana
Jerry
10 plaatsers

Pagina 1 van 9 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende

Ga naar beneden

Afvallen II (=vol) Empty Afvallen II (=vol)

Bericht  Jerry wo 29 dec 2010 - 21:44

Omdat het topic 'afvallen in 2011' zo superdruk bezocht wordt en ik nu al weet dat dat voor mij niet motiverend gaat werken (dan ben ik wat anoniemer en als ik dan een kilo ben aangekomen, zal niemand dat opvallen...).
Dusssss, wie wil er in dit topic meedoen? Zou mooi zijn als er ongeveer 10 meiden zich aanmelden, dan blijft het overzichtelijk, wat 'persoonlijker', lijkt mij wat fijner Embarassed

Wie er meedoet:

1. Jerry
2. Stylegirl
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.


Laatst aangepast door Jerry op zo 2 jan 2011 - 3:59; in totaal 2 keer bewerkt
Jerry
Jerry
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3719
Punten : 4112
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Afvallen II (=vol) Empty Re: Afvallen II (=vol)

Bericht  Tiana wo 29 dec 2010 - 22:25

Ik wil meedoen! Het andere topic vind ik te druk en dat houd ik dan niet vol, omdat ik het leuker vind om elkaar individueel te stimuleren en met zo'n grote groep kan ik niet op iedereen een reactie geven. Ik ga mezelf komende maandag wegen en daarna word ik geopereerd aan mijn knie, maar ik zal wel actief blijven posten in dit topic smile.
Tiana
Tiana
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3135
Punten : 3238
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Afvallen II (=vol) Empty Re: Afvallen II (=vol)

Bericht  Julia wo 29 dec 2010 - 23:09

Ik doe ook mee Very Happy
Ik ben 4 maand geleden bevallen en ik wil de extra kilo's nu wel kwijt eigenlijk. Ik denk dat ik ongeveer 5 kilo wil afvallen. Ik heb alleen geen enkel idee hoe zwaar ik nu ben. Moet dus maar even een weegschaal kopen.
Ben van plan af te vallen door weer te gaan hardlopen en door gezonder te gaan eten!
Julia
Julia
Prater
Prater

Aantal berichten : 966
Punten : 1244
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Afvallen II (=vol) Empty Re: Afvallen II (=vol)

Bericht  Pannetoet wo 29 dec 2010 - 23:43

Ik wil ook wel meedoen Very Happy Al zal ik ook wel in het andere topic reageren..
Pannetoet
Pannetoet
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2192
Punten : 2318
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Afvallen II (=vol) Empty Re: Afvallen II (=vol)

Bericht  Jerry do 30 dec 2010 - 7:06

1. Jerry
2. Stylegirl
3. Julia
4. Ik_Zelf_87
5.
6.
7.
8.
9.
10.

Leuk meiden!
Julia, congrats. Vind 't altijd verbazend dat sommige vrouwen na een bevalling na twee weken weer zo slank als voorheen lijken te zijn..!
Jerry
Jerry
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3719
Punten : 4112
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Afvallen II (=vol) Empty Re: Afvallen II (=vol)

Bericht  Sunshine do 30 dec 2010 - 7:15

Ik wil ook meedoen.
Het andere topic is inderdaad wat aan de volle kant.
Er is niet eens op mijn bericht gereageerd.

Dus graag wil ik me hier aanmelden
Sunshine
Sunshine
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 190
Punten : 247
Registratiedatum : 26-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Afvallen II (=vol) Empty Re: Afvallen II (=vol)

Bericht  Tiana do 30 dec 2010 - 7:19

Dan zijn we al met z'n vijven Very Happy! Volgend jaar ga ik het afvallen echt consequent volhouden en ik laat me hierbij niet tegenhouden door mijn knie. Dit jaar ben ik stiekem best wel wat aangekomen, mede door lekker eten, maar ook door mijn knie. Ik ben in januari aangereden, heb toen 6 weken gips gehad, in totaal een half jaar op krukken gelopen en 3 van de 4 kniebanden zijn volledig afgescheurd. De binnen- en buitenbanden van mijn knie genezen vanzelf weer, maar de voorste kruisband niet. Hier wil de arts in de toekomst een operatie voor gaan uitvoeren. Komende maandag krijg ik een kijkoperatie omdat ik heel veel pijn blijf houden in mijn knie, met vaak een instabiel gevoel en doorzakken door de knie. Ook knakt hij vaak, dus de arts denkt aan een scheurtje in de meniscus. Ik ben trouwens ontzettend bang voor de operatie, ben nog nooit geopereerd Sad.
Tiana
Tiana
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3135
Punten : 3238
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Afvallen II (=vol) Empty Re: Afvallen II (=vol)

Bericht  Sunshine do 30 dec 2010 - 7:29

Voordat je het weet zitten we aan de 10.
@ Stylgirl, logisch dat je bang bent voor de operatie, zeker omdat je er nog nooit een gehad heb. Ik ook niet, dus kan ook niet vertellen hoe of wat.
Maar waarschijnlijk zal de arts van te voren wel helemaal gaan vertellen hoe of wat. Kans is groot dat je na de operatie weer tijdelijk op krukken zal belanden.

Ik wil er dit jaar ook helemaal voor gaan, 2011 moet MIJN jaar gaan worden, op verschillende gebieden. Bij mij zit het geval in het snoepen tussendoor, onregelmatig en slecht eetpatroon en het niet sporten. Ben vooral van plan om echt heel regelmatig te gaan eten, wekelijks m'n avondeten te plannen en maar 1x of uiterlijk 2x in de week boodschappen te doen. Hoe vaak ik nu boodschappen doe en allemaal ongezonde dingen koop is schrikbarend. Daar moet echt een einde aan komen haha!
Sunshine
Sunshine
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 190
Punten : 247
Registratiedatum : 26-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Afvallen II (=vol) Empty Re: Afvallen II (=vol)

Bericht  Jerry do 30 dec 2010 - 9:02

StyleGirl, logisch dat je 't allemaal spannend vind. En je zit er al bijna 'n jaar mee, jakkes (en snap dan ook heel goed dat je wat kilo's aankomt...)
Hoe wil jij 't aan gaan pakken? Puur letten op wat je eet? Of een sport waarbij je je knie niet (teveel) belast (maarja, wat ga je dan doen..? Zwemmen? Maar dan beweegt je knie door de stuwing van 't water van links naar rechts... Lukt fietsen? Dan kun je in ieder geval lekker bewegen!)

Leuk, nog iemand erbij!
Ik laat me deze dagen echt gaan, denk 'volgende week gaat 't roer echt om' en 't kan me nu echt niet schelen wat ik allemaal naar binnen werk:P Kan er dan ook lekker van genieten! :P

Wie weet hoe je op 't nieuwe forum een tabel moet maken...?
Jerry
Jerry
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3719
Punten : 4112
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Afvallen II (=vol) Empty Re: Afvallen II (=vol)

Bericht  Tiana do 30 dec 2010 - 9:09

Sunshine: ik hoop dat 2011 het jaar van ons allemaal wordt smile! Hoop ook op een emotioneel beter jaar, zit nu ook al een lange tijd niet goed in mijn vel. Ik moet na de operatie sowieso minimaal 1 week op krukken.

Jerry: ik laat me deze dagen ook nog even lekker gaan en sla nu niks lekkers af, dan kan ik volgende week echt van start. Ik wil sowieso goed op gaan letten met eten, 's ochtends wil ik mijn brood vervangen door wat crackers met beleg of cruesli met yoghurt, aangezien ik bijna geen zuivel binnen krijg. Verder mag ik van mezelf niks meer "stiekem" kopen, want ik heb hier regelmatig zakken chips en chocolade verstopt op mijn kamer. Qua sport wil ik zodra mijn knie het weer een beetje toelaat, weer aan fitness gaan doen. Gewoon rustig aan op de loopband en crosstrainer en wat krachttraining. (Al zijn krukken ook een behoorlijke krachttraining, ik kan het gewicht nu veel zwaarder zetten dan voor ik krukken had)

Ik kan niet zwemmen omdat je daarbij juist de banden nodig hebt, die bij mij kapot zijn. En fietsen kan ik alleen op de hometrainer van de fysio, in de sportschool doet het pijn als ik ga fietsen en op een gewone fiets kan ik nog steeds niet helaas Sad. Maar het komt wel goed met mijn knie, heb er alleen wel de balen van dat het zo lang duurt.

2011 WORDT ONS JAAR king!
Tiana
Tiana
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3135
Punten : 3238
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Afvallen II (=vol) Empty Re: Afvallen II (=vol)

Bericht  Gast do 30 dec 2010 - 9:14

Hee meiden, kan ik ook meedoen? Ik wil graag vanaf aanstaande maandag (3 januari) weer beginnen...

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Afvallen II (=vol) Empty Re: Afvallen II (=vol)

Bericht  Tiana do 30 dec 2010 - 9:40

Tuurlijk mag je meedoen smile!
Tiana
Tiana
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3135
Punten : 3238
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Afvallen II (=vol) Empty Re: Afvallen II (=vol)

Bericht  Jerry do 30 dec 2010 - 10:08

Jerry schreef:1. Jerry
2. Stylegirl
3. Julia
4. Ik_Zelf_87
5. Sunshine
6. Sannanas
7.
8.
9.
10.


Misschien makkelijk dat als je nieuw bent, je even je naam op 't lijstje zet?
(stiekem vind ik het wel fijn om 't bij 10 te houden... Maar weet niet wat de rest hiervan vindt..?)
Jerry
Jerry
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3719
Punten : 4112
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Afvallen II (=vol) Empty Re: Afvallen II (=vol)

Bericht  Sunshine do 30 dec 2010 - 10:39

Jerry schreef:
Jerry schreef:1. Jerry
2. Stylegirl
3. Julia
4. Ik_Zelf_87
5. Sunshine
6. Sannanas
7.
8.
9.
10.


Misschien makkelijk dat als je nieuw bent, je even je naam op 't lijstje zet?
(stiekem vind ik het wel fijn om 't bij 10 te houden... Maar weet niet wat de rest hiervan vindt..?)

10 is precies goed denk ik, anders wordt het wel heel erg veel.
Sunshine
Sunshine
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 190
Punten : 247
Registratiedatum : 26-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Afvallen II (=vol) Empty Re: Afvallen II (=vol)

Bericht  Gast do 30 dec 2010 - 11:00

10 lijkt mij juist heel goed, aangezien het anders zo vreselijk druk wordt en dan haak ik al snel af, moet ik eerlijk bekennen...
Ik ben nu erg moe en was van plan te gaan slapen, ik wens iedereen een heel fijne jaarwisseling en ik laat in 2011 gauw van mijn wilde nu-ga-ik-écht-afvallen-plannen horen!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Afvallen II (=vol) Empty Re: Afvallen II (=vol)

Bericht  Tiana za 1 jan 2011 - 3:15

Zo, ik ben vanaf vandaag begonnen smile! Heb net wel lekker gebruncht, met 2 broodjes. Maar normaal gesproken pak ik er 3, dus vind het al een goed begin smile.

Hoe was jullie Oud & Nieuw? Ik heb gisteren wel wat lekkere dingen op, maar de taart en oliebollen had ik afgeslagen.
Tiana
Tiana
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3135
Punten : 3238
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Afvallen II (=vol) Empty Re: Afvallen II (=vol)

Bericht  Beachgirl za 1 jan 2011 - 4:46

Stylegirl schreef:Zo, ik ben vanaf vandaag begonnen smile! Heb net wel lekker gebruncht, met 2 broodjes. Maar normaal gesproken pak ik er 3, dus vind het al een goed begin smile.

Hoe was jullie Oud & Nieuw? Ik heb gisteren wel wat lekkere dingen op, maar de taart en oliebollen had ik afgeslagen.

Had je er beter 3 kunnen nemen. Op brood moet je eigenlijk niet "bezuinigen".

Ik wil ook wel meedoen, ben al een tijdje bezig maar vind een iets kleiner topic wel fijn. Ik loop bij een dietiste en ga daar eens in de 3 weken naartoe om te wegen en tips te krijgen en drempels te bespreken e.d.
Beachgirl
Beachgirl
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2626
Punten : 2789
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Afvallen II (=vol) Empty Re: Afvallen II (=vol)

Bericht  Phileine za 1 jan 2011 - 4:50

Jerry schreef:
Jerry schreef:1. Jerry
2. Stylegirl
3. Julia
4. Ik_Zelf_87
5. Sunshine
6. Sannanas
7. Vilein
8.
9.
10.


Misschien makkelijk dat als je nieuw bent, je even je naam op 't lijstje zet?
(stiekem vind ik het wel fijn om 't bij 10 te houden... Maar weet niet wat de rest hiervan vindt..?)

Ik wil mij ook graag bij jullie aansluiten. Ik ben het afgelopen half jaar 11 kg afgevallen en net op mijn eerste streefgewicht.
Phileine
Phileine
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1894
Punten : 2065
Registratiedatum : 17-11-10
Woonplaats : In mijn dromen ben ik overal

Terug naar boven Ga naar beneden

Afvallen II (=vol) Empty Re: Afvallen II (=vol)

Bericht  Beachgirl za 1 jan 2011 - 4:53

Heb me er even bij gezet

1. Jerry
2. Stylegirl
3. Julia
4. Ik_Zelf_87
5. Sunshine
6. Sannanas
7. Vilein
8. Mimpie
9.
10.



Beachgirl
Beachgirl
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2626
Punten : 2789
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Afvallen II (=vol) Empty Re: Afvallen II (=vol)

Bericht  Jerry za 1 jan 2011 - 4:54

Ik begin morgen/ overmorgen (dus overmorgen :P ).
Heb óf gister iets verkeerds gegeten óf een virusje te pakken (op m'n werk, zorginstelling, waren er ook al een aantal afdelingen gesloten ivm buikgriepvirus)... Valt op zich wel mee, maar (zonder teveel in detail te treden) het loopt er allemaal lekker door... Goeie detox zal ik dan maar denken Rolling Eyes
Ik heb gister allemaal lekkers gegeten (vandaag trouwens ook).

Ik eet thuis 's ochtends nooit aan tafel (dek geen tafel voor 't ontbijt). Ik eet 's ochtends één boterham met hagelslag (dat ga ik ook niet veranderen, ga niet vruchtenhagel nemen...). Vanochtend nieuwjaarsontbijt bij m'n schoonouders. Dan eet ik véél meer! Het staat er dan en dan denk ik 'ach, ik eet nog wel een broodje' terwijl ik thuis, als ik m'n boterhammetje op heb, ik niet denk 'ik smeer er nog maar eentje'...

Gaan jullie er ook (extra) bij sporten?
Ik ga in februari verhuizen naar een andere stad en zeg dus m'n fitness-abo hier op. Maar hardlopen wil ik weer wat meer gaan doen (nu de sneeuw weg is, kan 't weer mooi!)
Jerry
Jerry
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3719
Punten : 4112
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Afvallen II (=vol) Empty Re: Afvallen II (=vol)

Bericht  Sunshine za 1 jan 2011 - 6:00

@ Jerry

Nee ik ga er niet extra bij sporten, ik doe eigenlijk helemaal niets aan sport omdat ik er geen tijd voor heb.
Heel slecht eigenlijk, maar ik weet dat als ik een fitness abbo ga nemen, dat zonde van m'n geld is en ik er toch niet naartoe ga. Daarnaast zit er hier eigenlijk helemaal niet zoveel in de buurt.

Ik ga allereerst eens beginnen met een regelmatig eetpatroon te creeëren. Ik ontbijt meestal 's ochtends met 2 crackers, lunch sla ik vaak over, of op school koop ik dan een lekker kaasbroodje ofso, om dan vervolgens ook 's avonds het eten over te slaan omdat ik te lui ben om te koken. Rond een uur of 20:00 krijg ik dan honger, en dan gaat de chips zak open ... niet echt heel erg gezond dus (A)
Sunshine
Sunshine
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 190
Punten : 247
Registratiedatum : 26-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Afvallen II (=vol) Empty Re: Afvallen II (=vol)

Bericht  Jerry za 1 jan 2011 - 8:20

sunshine, dat klinkt als iets waar, als je écht je eetpatroon verandert, je snel resultaat van zult merken!

(En als iemand zegt 'ik heb geen tijd om te sporten' wordt altijd een beetje allergisch... Embarassed angel )
Jerry
Jerry
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3719
Punten : 4112
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Afvallen II (=vol) Empty Re: Afvallen II (=vol)

Bericht  Cherry Darling za 1 jan 2011 - 8:27

Ik zou ook graag mee willen doen. Dan heb ik een beetje een stok achter de deur als t wat minder gaat! Er moet behoorlijk wat af, heb me vorige maand al aangemeld bij de sportschool.. dat is in elk geval al een begin!

1. Jerry
2. Stylegirl
3. Julia
4. Ik_Zelf_87
5. Sunshine
6. Sannanas
7. Vilein
8. Mimpie
9. Cherry Darling
10.
Cherry Darling
Cherry Darling
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 57
Punten : 74
Registratiedatum : 16-12-10
Woonplaats : Sneek

Terug naar boven Ga naar beneden

Afvallen II (=vol) Empty Re: Afvallen II (=vol)

Bericht  Sunshine za 1 jan 2011 - 9:26

Jerry schreef:sunshine, dat klinkt als iets waar, als je écht je eetpatroon verandert, je snel resultaat van zult merken!

(En als iemand zegt 'ik heb geen tijd om te sporten' wordt altijd een beetje allergisch... Embarassed angel )

Ik hoop het! (A)
En wat betreft de allergie, tsja, begrijp je wel .. maar als je een voltijd opleiding doet en daarnaast 4 avonden in de week en 1 dag in het weekend werk, dan kan ik me tijd wel anders gebruiken dan naar de sportschool te gaan.
Heb jaren lang op tennis gezeten, maar daar heb ik wegens blessures etc mee moeten stoppen. Maar echt de sportschool, aangezien die hier niet in de buurt zit heb ik inderdaad geen tijd om daar naartoe te gaan.

Sorry!
Sunshine
Sunshine
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 190
Punten : 247
Registratiedatum : 26-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Afvallen II (=vol) Empty Re: Afvallen II (=vol)

Bericht  applestar za 1 jan 2011 - 9:33

dames ik wil ook wel meedoen. nieuw jaar en nieuwe kansen. ik begin gelijk morgen zodat ik het niet kan uitstellen
applestar
applestar
Prater
Prater

Aantal berichten : 893
Punten : 948
Registratiedatum : 22-11-10
Woonplaats : M.

http://www.samscrapsels.blogspot.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Afvallen II (=vol) Empty Re: Afvallen II (=vol)

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 9 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum