Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Afvallen II (=vol)

+6
Beachgirl
Sunshine
Pannetoet
Julia
Tiana
Jerry
10 plaatsers

Pagina 6 van 9 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende

Ga naar beneden

Afvallen II (=vol) - Pagina 6 Empty Re: Afvallen II (=vol)

Bericht  Pannetoet wo 12 jan 2011 - 3:50

@ Vilein: Wat goed dat je ervoor kiest om te fietsen en om niet het OV te pakken..

@ StyleGirl: Hoe gaat het met je knie?

*Ik heb mij vanmorgen even gewogen en er is 1.6kg af smile Jerry/Julia dit hoeft nog niet aangepast te worden want wil eerst wachten totdat mijn been weer normaal is...
Pannetoet
Pannetoet
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2192
Punten : 2318
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Phileine wo 12 jan 2011 - 3:56

Ik_zelf_87 schreef:@ Vilein: Wat goed dat je ervoor kiest om te fietsen en om niet het OV te pakken..

@ StyleGirl: Hoe gaat het met je knie?

*Ik heb mij vanmorgen even gewogen en er is 1.6kg af smile Jerry/Julia dit hoeft nog niet aangepast te worden want wil eerst wachten totdat mijn been weer normaal is...

Dankjewel! Het is niet zo'n hele moeilijke keuze meer, want ik heb geen OV meer, dus dat zou weer onnodig geld kosten...Bovendien merk ik ook dat het best lekker is om lekker uit waaien voordat ik twee/drie uur in de tentamenzaal moet zitten. Op de terugweg nog even langs het winkelcentrum...het heeft meerdere positieve kanten smile

Wat goed dat er bij jou 1,6 kilo af is! Ik wens je een spoedig herstel toe, het lijkt mij echt heel vervelend. Sterkte!
Phileine
Phileine
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1894
Punten : 2065
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  applestar wo 12 jan 2011 - 4:13

@EK; Wauw 1,8kg eraf is best veel, ondanks dat je aangeeft dat je veel feestjes hebt gehad, maar super meid!

@Jerry: balen van dat momentje( met de koeken) wel een handige regel die je jezelf hebt opgelegt alleen ik weet nu al dat dat voor mij niet gaat werken. Dan zou ik na elk stuk fruit alleen al denken dat ik nog honger heb

@Ik_zelf: balen dat het zonder zwachtel nog niet echt gaat. Hopelijk over een paar dagen wel!
Wel goed 1,6kg er? Is dit puur het vocht uit je been of ook door het afvallen ( klinkt misschien een beetje raar, maar weet even niet hoe ik het anders kan vragen Wink )

@vilein: dat is nog eens een voordeel van een tentamen hahah. Lukken de tentamens wel een beetje ?

@All: gister is aardig goed gedaan. Had alleen rond half 5 een momentje dat ik mijzelf echt even in moest houden om geen koekjes ofzo te pakken. Gelukkig was het lekker druk op het werk.

Wel heb ik gister amper gedronken dus zat gisteravond met een giga hoofdpijn op de bank. Hmm
Waren ook wel een beetje de zenuwen want ik moest vandaag afrijden. Ben alleen gezakt. ( voor de tweede keer al ) ik reed te snel op een voorrangskruispunt en daardoor vond de examinator dat ik niet goed gekeken had.
Toen ik daarna thuis kwam heb ik best wel veel gesnaaid. Ik kon mijzelf niet meer houden (a)

Nu heb ik spijt  Vanavond eet ik ook al raar, om 5 uur i.p.v kwart over 6 want ik heb vergaderingen op mijn werk.

Wat voor mij wel werkt is ochtends altijd fruit eten als tussendoortje. Hoeveel trek ik dan ook heb en/of daarna nog, het werkt wel. S’middags neem ik soms wel een plak ontbijtkoek of een rijstewafel ofzo maar voornamelijk probeer ik fruit te pakken. Ben nu ook vanalles aan het uitproberen qua fruit want voordat ik bezig was met afvallen at ik eigenlijk alleen appels als fruit maar nu heb ik volgens mij alle soorten fruit wel een keer gehad.
applestar
applestar
Prater
Prater

Aantal berichten : 893
Punten : 948
Registratiedatum : 22-11-10

http://www.samscrapsels.blogspot.com

Bericht  Jerry wo 12 jan 2011 - 11:19

Zo... Lange lange werkdag vandaag: half 9 begonnen en kwart voor 10 klaar... Al een poosje niet meer gedaan, niet gewend, spanning voor de verhuizing = giga hoofdpijn...

Ben nu aan het wachten tot de paracetamols gaan werken en duik dan lekker m'n bedje in.

Vandaag heb ik me redelijk goed gehouden volgens mij! Vanavond een lekkere grote maaltijdsalade van de AH met gerookte kip, appel en aardappelpartjes, mjammm!
Jerry
Jerry
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3719
Punten : 4112

Bericht  Pannetoet wo 12 jan 2011 - 23:03

@ Applestar: Wat ontzettend balen dat je gezakt bent!! Volgende keer beter...3x is scheepsrecht zeggen ze toch;) _ Mijn startgewicht was 67.9, toen mijn been op zijn dikst was heb ik mij gewogen en toen woog ik een kilo meer dus 68.9 .. maar toen ik er gistermorgen op ging staan woog ik 66.3 .. snap je het?? 👅

@ Jerry: Ookal zo'n fan van maaltijdsalade's 👅 Hoe gaat het nu met je hoofdpijn?

Pannetoet
Pannetoet
Kletskop
Kletskop

Bericht  Julia wo 12 jan 2011 - 23:41

Ik_zelf_87 schreef:@ Applestar: Wat ontzettend balen dat je gezakt bent!! Volgende keer beter...3x is scheepsrecht zeggen ze toch;) _ Mijn startgewicht was 67.9, toen mijn been op zijn dikst was heb ik mij gewogen en toen woog ik een kilo meer dus 68.9 .. maar toen ik er gistermorgen op ging staan woog ik 66.3 .. snap je het?? 👅

@ Jerry: Ookal zo'n fan van maaltijdsalade's 👅 Hoe gaat het nu met je hoofdpijn?

Nou ik snap idd ook niet hoe je het voor elkaar krijgt, wat is je geheim :P Heb je al minder last van je been?

Applestar: Balen dat je gezakt bent zeg! Afrijden is ook lastig, met name de zenuwen zorgen ervoor dat het alleen nog maar moeilijker wordt, is mijn ervaring. Hopelijk slaag je de volgende keer en ben je er van af.

Volgens mij gaat het afvallen wel goed als ik iedereen zo "hoor". Hier gaat het ook wel aardig, ik ga geloof ik niet hard maar het gaat wel goed. Ik kan me goed inhouden qua snacken en eet gezond Very Happy Wel heb ik met mezelf afgesproken dat ik in t weekend 1 dag echt mag eten waar ik zin in heb, patat, lasagne of bv rookworst haha. Dus daar kan ik dan mooi naar uitkijken. Nu wil ik alleen nog steeds beginnen met hardlopen, alleen dat wil nog niet echt lukken. Overdag door de week kan ik niet, want dan ben ik thuis met mijn 4 maand oude dochtertje en 's avonds is t donker en het regent steeds, grr!
Julia
Julia
Prater
Prater

Aantal berichten : 966
Punten : 1244
Registratiedatum : 29-11-10

Bericht  Phileine do 13 jan 2011 - 0:04

@ applestar: De tentamens gaan wel goed, maar het zijn er wel heel veel. Balen dat je gezakt bent! Ik snap dat je daarna wat hebt gegeten, maar dat is niet erg. Vandaag is weer een nieuwe dag en ik hoop dat je de volgende keer wel slaagt voor je examen! Had je wel een leuke examinator? Ik was altijd ontzettend zenuwachtig en ben daardoor de eerste keer gezakt, maar de tweede keer had ik een rustgevend middel van de huisarts gekregen en ik had een ontzettend lieve examinator, dus dat was mijn redding.
Phileine
Phileine
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gast do 13 jan 2011 - 6:18

Zo ik meld mij ook weer! Hier gaat het redelijk. Ik ben vorige week weer begonnen met sporten en dat gaat best lekker (wel veel spierpijn gehad na de eerste keer). Het minder snoepen gaat aardig, heb geen chips en chocola gegeten en eet nu af en toe gewoon een tussendoortje. Omdat mijn weegschaal er vorige week mee stopte heb ik gister een nieuwe gekocht en deze gaf aan dat ik 1,7 kilo was afgevallen. Ik weet natuurlijk niet het verschil tussen mijn oude en nieuwe weegschaal, maar ben er wel blij mee moet ik zeggen! Ik moet alleen nu eigenlijk nog wat strenger gaan zijn voor mezelf, want anders sluipt het lekkers er te makkelijk weer in.

Gast
Gast

Bericht  Pannetoet do 13 jan 2011 - 7:48

@ Julia: Ik stond er zelf ook een beetje van te kijken haha maar ik merk het aan mijn andere been en mijn sleutelbot (die zie je nu en die zag je nooit).. Mijn geheim? Pijn! 👅 Ik eet nu veel minder omdat ik bijna niks doe en het lopen kost écht zoveel energie dus ik denk daardoor.. Met mijn benen gaat het redelijk. Vandaag weer meer pijn maar dat hoort erbij, het heeft tijd nodig.. ][ Maar jij bent lekker op weg met gezond eten en dan komt het hardlopen vanzelf wel een keertje, het is al hartstikke goed dat je gezond eet!! *Ik heb nu eigenlijk heel veel zin in chocola*

@ Mila: Spierpijn is goed zeggen ze altijd hihi en dan weet je ook dat je wat gedaan hebt toch? Goed bezig!
Pannetoet
Pannetoet
Kletskop
Kletskop

Bericht  applestar do 13 jan 2011 - 8:04

@Jerry: dat ik wel een hele lange werkdag! Ik dacht dat je niet langer dan 9 uur op een dag mocht werken? Hopelijk is je hoofdpijn snel overgegaan!
Je maaltijd salade klinkt erg lekker en terwijl ik daar helemaal niet zo van hou.

@ik_zelf: ik snap hem! Wink Ga je nu uit van je laatste gewicht, 66,3 of van je eerste gewicht?
@vilein: Mijn examinator was opzich wel een hele aardige man. Zat veel te praten mijn mijn rij instructeur dus had er niet zoveel last van.

rustgevend middel had ik ookal van de huisarts bij beide keren afrijden. Dit gelijk maar uit voorzorg gedaan want bij mijn tussentijdse toets was is zo zenuwachtig dat ik een blackout kreeg.

@Mila: goed dat je begonnen bent met sporten! Fijn dat het begin er is en dat je vanaf nu met deze weegschaal verder kan gaan smile

@All: vandaag was ook goede dag Wink moest dat van gister wel even rechttrekken. Ik heb netjes 3 maaltijden gegeten en als tussendoortjes fruit en veel water gedronken. Iets te veel want nu moet ik om de 20 minuten naar de wc om te plassen hahah.
Gelukkig kan ik 31-1 nog een kee
r afrijden alleen ik moet wel mijn theorie overnieuw doen want die verloopt de 26ste. Nu heb ik die staan op de 25ste dus ben ook vanaf vandaag hard aan het leren.

Morgen weer een drukke dag. Eerst werken van 9.00 tot 18.30, daarna komt een vriendin mijn haarknippen en daarna heb ik nog een feest. Lekker druk en zaterdagochtend gaat de wekker weer om 7.30 omdat ik ga x-co en om half 10.
applestar
applestar
Prater
Prater

Bericht  Pannetoet vr 14 jan 2011 - 23:21

Meiden waar zijn we????
We moeten natuurlijk niet hebben dat deze totaal inzakt!!
Pannetoet
Pannetoet
Kletskop
Kletskop

Bericht  Julia za 15 jan 2011 - 1:41

Ik ben er nog wel hoor :-) Hier gaat t wel goed. Ik heb vanochtend voor het eerst weer hard gelopen met start to run, dus dat voelt wel goed. Dat mag ook wel want ik heb gisteren een stukje zelfgemaakte appeltaart van mijn vriend gehad. Maargoed dat was ook het eerste "slechte" wat ik deze week heb gegeten haha.
Wegen jullie trouwens 's ochtends of 's middags? Ik merk dat dat bij mij wel 0.5 kg uitmaakt bijna!
Julia
Julia
Prater
Prater

Bericht  Beachgirl za 15 jan 2011 - 1:48

Ik heb helaas al een paar dagen last van mn buik (buikgriep?). Kan gewoon werken etc. alleen moet ik echt niks geks eten want dat gaat niet goed. Heb de afgelopen dagen op droog brood en crackers geleefd, kon niet eens warm eten.
Helaas kom ik als ik ziek ben juist aan ipv dat ik afval... dus die weegschaal blijft voor mij voorlopig even in de kast staan. Als ik weer beter ben ga ik weer wegen. Durf nu niet te kijken haha!

@ Julia: ik weeg thuis altijd sochtends, maar bij de dietiste eigenlijk altijd smiddags of savonds.
Beachgirl
Beachgirl
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2626
Punten : 2789

Bericht  Tiana za 15 jan 2011 - 22:25

Hee meiden! Sorry dat ik al een aantal dagen niet meer gereageerd heb, heb het nogal druk gehad met school! En mijn mentor op stage verwacht ook nogal veel van me (die denkt dat ik naast stage niks anders te doen heb geloof ik), dus nu heb ik eindelijk weer eens tijd om even te relaxen. Hoe het met het afvallen staat: geen idee, ik zal me maandag weer eens wegen! Met mijn knie gaat het nu wel goed, ik loop nu al 1 week met 1 kruk en ik wil volgende week zonder krukken gaan lopen! Ik kan ook al weer wat langere afstanden lopen, dus de afgelopen dagen heb ik veel gewandeld.
Tiana
Tiana
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3135
Punten : 3238

Bericht  Pannetoet zo 16 jan 2011 - 2:01

@ Julia: Wat goed dat je aan hardlopen doet! Dat is dus echt niks voor mij (naja..ik heb totaal geen zelfdiscipline hihi) Ik weeg mij trouwens altijd smorgens puur om het feit dat je dan lichter ben 👅

@ Mimpie: Beterschap!! Wel goed uitzieken.. lekker op de bank met een boekje en kopje thee!

@ Stylegirl: Wat fijn dat het zo goed met gaat!

*Hier gaat het op&af.. Qua eten gaat het aardig goed smile Gisteren wel een bros en een stukje appeltaart gehad maar in het weekend mag ik dat van mijzelf. En dat laat ik er ook lekker in want genieten hoort erbij is mijn motto haha.. Met mijn been gaat het redelijk; de ene keer meer pijn dan de andere keer en ik kan gewoon maar max 15m lopen nu :shock: Soms vraag ik me wel af hoelang mijn been nog dik en pijnlijk blijft.. ookal heeft het tijd nodig het maakt me op momenten wel onzeker Embarassed
Pannetoet
Pannetoet
Kletskop
Kletskop

Bericht  applestar zo 16 jan 2011 - 2:34

@Julia: ik weeg mij altijd in de ochtend als ik net wakker ben. Nadat ik naar de wc ben geweest en voor mijn ontbijt.

@Mimpie: Balen van de buikgriep. Gelukkig kan je nog wel iets doen. Wat raar dat je aankomt als je ziek bent, je zou juist zeggen dat je met buikgriep juist afvalt.

@Stylegirl: wat goed dat het beter gaat met je knie en dat er vooruitgang in zit.
Ik herken je verhaal over je stage helemaal. Volgens mij heeft iedere stage plek dat. Ze denken dat je naast je stage helemaal niets te doen hebt.

@Ik_Zelf: af en toe was lekkers moet gewoon kunnen anders is het helemaal niet vol te houden.

Halloo! Ben er nog hoor. =D
Vrijdag avond alleen iets verkeerds gegeten waar mijn maag niet echt tegen kon dus heb de hele zaterdag ochtend boven de wc pot gehangen  Gelukkig was het ’s avonds al weer over en ben ik met vrienden naar de film gegaan.
Maar doordat ik zo aan het overgeven was ben ik niet gaat sporten dus baal wel een beetje.

Vandaag een lekker relax dagje met niet zo veel te doen. Ben nu een dvd box van greys anatomy aan het kijken. Helemaal verslavend. Ik heb nu seizoen 1 en2 in huis en heb net seizoen 3 besteld op bol.com

Vrijdag alleen niet zo’n goed nieuws gehoord op mijn werk. Ik had het al zien aankomen maar als je het dan echt hoort komt het toch wel hard aan. Ze moeten nog meer bezuinigen en er zijn nu zelfs mensen over met een vast contract. En omdat ze die werk moeten blijven aanbieden komen er voor mij dagen te vervallen. Dus dat betekend dat er voor mij binnenkort geen werk meer is.
Nu ben ik al een beetje aan het rondkijken voor wat anders maar weet nog niet zo goed hoe ik het ga aanpakken……..

Enn ik heb mij weer gewogen gister. Deze week vond ik hetzelf iets minder gaan dan vorige week, maar iedereen heeft goede en slechte weken toch? Maar er is wel 0.3kg af! Dus de teller staat nu op -1,5kg maar voordat ik met deze afvalpoging begon was ik ook al bijna 3 kg afgevallen dus ik vind zelf dat dit wel goed begin is.
applestar
applestar
Prater
Prater

Bericht  Julia zo 16 jan 2011 - 2:59

Mimpie: Oej balen zeg! En wat gek dat je aankomt als je ziek bent, misschien dat je vocht vast houdt ofzo? Hopelijk voel je je snel beter.
Stylegirl: Wat fijn dat het lopen beter gaat!
Ik_zelf_87": Ik herken het van de appeltaart,ik heb me er dit weekend ook schuldig aangemaakt Embarassed
Applestar: Ik heb je pm ontvangen en wat goed dat je wat bent afgevallen!

Ik heb de afgelopen 2 weken echt gezond gegeten en ben gisteren zelfs weer begonnen met hardlopen...alleen gister ben ik ook de fout ingegaan. Ik heb aardappelkroketjes en rookworst gehad...en appeltaart! :shock: En nu voel ik me echt schuldig. En 's avonds gaf de weegschaal ineens 1.5 kilo meer aan. Dat kan toch niet? Hoop ik silent Maar ik zal me vanavond weer even wegen. Hopelijk is het dan weer wat minder haha.

Wij eten vanavond wat gezond...zalmmootje met knoflook en olijfolie en tomaatjes uit de oven en dan een handje volkoren pasta ernaast.
Julia
Julia
Prater
Prater

Bericht  Ek zo 16 jan 2011 - 8:59

Hee meiden,

jeetje heb het zo druk wil zo graag met jullie meeschrijven.
Maar heb te weinig uren in mijn dag...
Volgende week wordt mijn zoontje alweer een jaar dus al flink bezig met de voorbereidingen.
Hele leuk traktaties gemaakt voor op het kinderdagverblijf.

Deze week is redelijk goed gegaan.
Heb me vanmorgen al gewogen ipv morgen.
Vandaag zijn vrienden wezen eten dus wil je dan wel weer iets lekkers op tafel zetten... dus een beetje gezodigd.
Maar dus weer 1.1 kilo eraf!
Mijn streven was eigenlijk 0.5 kilo per week, dus ben eigenlijk best wel heel erg tevreden.

@ Julia zal je zo even een pm sturen met mijn gegevens van deze week.
Goed dat je 1 dag hebt waar je mag zondigen, denk dat je dat ook moeten hebben om ergens naar uit te kijken.
Dan kan je het zeker ook goed volhouden.
Wij eten normaal gesproken op zondag friet maar wil dat zeker ook blijven doen!
We mogen toch wel iets hebben!
Ik weeg dus ook altijd 's morgens... het scheelt altijd iets met 's avonds.
Hoe gaat het met de start to run. Vind je het niet zwaar? Is toch opbouwen... 1 minuut hard lopen... 2 minuten wandelen.

@ik_zelf: Hoe is het met je been?

@ Mimpie: Ben je weer opgeknapt? Vreemd zeg dat je dan juist aankomt, meestal val je dan af toch!

@ Stylegirl: Fijn dat het weer beter gaat met je knie... Wel rustig aan doen hoor!

@ applestar: balen dat je bent gezakt. 3x is scheepsrecht!
Weer flink geleerd voor je theorie?
Echt klote van je werk? Weet je al wat je er mee gaat doen?
Maar 0.3 kilo is er toch maar weer af moet je denken!
Beter eraf dan erbij toch....

Succes allemaal nog vandaag en morgen op de weegschaal... toi toi toi

Kus
Ek
Ek
Zwijger
Zwijger

Aantal berichten : 7
Punten : 22
Registratiedatum : 02-01-11

Bericht  applestar ma 17 jan 2011 - 7:27

Hello!

Hoe is het gedaan vandaag dames? Was de weegschaal nog een beetje lief voor jullie, en jullie nog een beetje lief voor de weegschaal nerd

Vandaag is het bij mij goed gedaan en heb netjes gegeten. Dit is wat ik vandaag op heb:
Ontbijt: 2 boterhammen met vruchtenhagel
Td: 3x thee en 2x water
Lunch: 3 boterhammen met kipfilet, glas melk en glas water
Td; Appel en weer 3 x thee
Avondeten: Peen en uien stamppot met bakje yoghurt.
en straks nog wat drinken en een stuk fruit.

Ik merk nu dat ik niet meer zo vaak trek heb. Wat naar mijn idee een goed teken is! toch?
Verder heb ik niet zoveel bijzonders te melden,

Ohja, ben benieuwd naar het lijstje
applestar
applestar
Prater
Prater

Bericht  Julia ma 17 jan 2011 - 21:12

Naam startgewicht streefgewicht huidige gewicht tot nu toe afgevallen
Jerry 67 kg 62 kg 64,3 kg 2,7 kg
Sunshine 73 kg 65 kg 71,2 kg 1,8 kg
Mimpie108 kg 75 kg 102 kg 6 kg
Applestar 96,4 kg 80 kg94,9 kg 1,5 kg
Cherry Darling 96 kg 80 kg 96 kgX
Stylegirl 80 kg 68 kg 80 kg X
Julia 69,662 kg 67,2 kg2,4 kg
Ik_Zelf_87 67,9 kg 60 kg 67,9 kgX
Vilein110,7 kg 89,9 kg99,7 kg 11 kg
Mila 90 kg70 kg 90 kg X
Ek86,7 kg 70 kg 83,8 kg2,9 kg

Ik heb maar van 2 mensen een pm ontvangen met hun nieuwe gewicht, dus alleen het gewicht van mij, applestar en ek is veranderd. Doet iedereen nog wel mee trouwens? smile

Applestar: Je eetlijstje ziet er goed uit hoor! Je bent jezelf ook niet aan het uithongeren ofzo, dat scheelt ook he. Hou je het ook langer vol. Ik heb soms de neiging als ik aan het dieeten ben om dan ook weinig te gaan eten, terwijl dat absoluut niet werkt.
Ek: Wat heb je gemaakt voor het kinderdagverblijf? Ben benieuwd Very Happy Ik heb nog maar 1 lesje gehad met start to run,ik moest eigenlijk gisteren weer, maar het is er niet van gekomen dus nu ga ik vanavond. Ik vond het nog wel meevallen eigenlijk. Het was minder erg dan ik dacht haha.
Julia
Julia
Prater
Prater

Bericht  Phileine ma 17 jan 2011 - 22:04

Ik ben er ook nog, vanochtend gaf de weegschaal 99,3 kg aan smile Dus er is weer 400 gram af. Ik zie veel positieve berichten hier, mooi!
Phileine
Phileine
Kletskop
Kletskop

Bericht  Pannetoet ma 17 jan 2011 - 23:32

@ Applestar: Je hebt een mooi eetlijstje hoor! Volgens mij begint je lichaam dan te wennen aan het voedsel wat het nu krijgt dus dat lijkt me inderdaad alleen maar goed Very Happy

@ Julia: Mijn gewicht is wel veranderd maar dat is heel moeilijk te peilen nu ivm mijn been dus ik wacht nog even 1 á 2 weekjes..

@ Vilein: Mooi Very Happy Dan weet je weer waarvoor je het doet hé!

»»» Hier gaat ie iets minder.. mijn broertje was zondag jarig en ik heb zondag 2 stukjes appeltaart gehad en gisteren ook weer 1 Embarassed Ik voel me er nu best wel schuldig over maar ik had zo'n vreetkick..bah!! Ik moet het nu weer op gaan pakken want ik wil er niks bij hebben aangezien ik vrijwel niks doe nu met mijn been.. daar gaat het trouwens wel goed mee! Bloedwaarde is goed dus ik hoef niet meer te spuiten en ik kan weer aardig lopen smile Het bovenbeen is ook 5cm afgezakt dus nog 4 te gaan hihi waarschijnlijk mag ik vrijdag naar het ziekenhuis voor een kous..eindelijk!
Pannetoet
Pannetoet
Kletskop
Kletskop

Bericht  Beachgirl di 18 jan 2011 - 0:44

Ik doe ook nog mee hoor! Alleen weeg ik niet elke week. Wel af en toe thuis maar die weegschaal geeft iets anders aan als bij de Dietiste. Die bij m'n dietiste is een stuk betrouwbaarder. (die weegt ook vet, vocht, en ze meet mijn taille)

Heb net gewogen maar ik sta een beetje stil merk ik. Hebben meer mensen dat gehad als ze al een tijdje bezig zijn?

Ben alweer redelijk opgeknapt trouwens, kan weer redelijk alles eten, maar af en toe protesteert mijn maag weer heel erg.
Ik kom trouwens aan als ik ziek ben omdat mijn darmen dan stilstaan omdat ik veel te weinig eet. Normaal eet ik 6x per dag en dan blijft mijn stoelgang ook bezig. Als ik ziek ben en ik leef op af en toe een crackertje en een kopje thee, dan staan mijn darmen echt stil, en heb ik weer last van obstipatie.
Mijn pa is vandaag jarig dus ik hoop dat mijn maag de heerlijke appeltaart van mijn moeder kan verdragen! En ik ga er heerlijk van genieten haha!Very Happy

@Vilein: Jeetje jij gaat ook goed zeg met je 11kg! Hoe lang ben je al bezig? Doe je het zelf of doe je iets van Weight Watchers ofzo?

@Iedereen: Heel veel succes, hou vol! Voel je niet te schuldig als je een keertje gesnoept hebt, het moet ook wel leuk blijven natuurlijk! Te streng zijn werkt alleen maar averechts!

Leuk weetje trouwens: Je moet 7000 calorieen binnen (extra-> dus naast je gewone dagelijkse eten) binnen krijgen wil je 1kg aankomen.... Dus zeg maar 2 weken lang elke dag 1 hele zak chips van 500 kcal. En dan ben je daarna 1kg aangekomen. Dus dat stukje appeltaart, of die paar dropjes kunnen heus wel hoor!
Beachgirl
Beachgirl
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2626
Punten : 2789

Bericht  Phileine di 18 jan 2011 - 2:29

@ Mimpie: Ik ben in juni 2010 begonnen met afvallen. Ik doe zonder hulp van een programma, omdat ik weet dat bij het probleem in emotie/overeten zit. Ik heb nu een regelmatiger eetpatroon en snoep veel minder. Jij bent ook al mooi op weg zie ik! Fijn dat je je nu weer wat beter voelt.
Phileine
Phileine
Kletskop
Kletskop

Bericht  Pannetoet di 18 jan 2011 - 4:19

@ Mimpie: Wat fijn dat je stuk beter voelt! Maar het kan inderdaad kloppen dat je een tijdje stil blijft staan met afvallen.. ik heb namelijk ooit ergens gelezen dat ons lichaam niet van afvallen houd en daarom een stop inlast.. eigenlijk heel logisch als je het zo bekijkt smile

@ Vilein: Wat knap van je dat je het helemaal zelf doet en ook weet vol te houden! Wat is jou geheim 👅
Pannetoet
Pannetoet
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 6 van 9 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: