Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Medicijnen en afvallen

2 plaatsers

Ga naar beneden

Medicijnen en afvallen Empty Medicijnen en afvallen

Bericht  silly-one ma 21 mei 2012 - 6:27

Al weken probeer ik af te vallen en ik was op de goede weg. Tot twee weken geleden. Ik kreeg andere medicatie en ineens begon ik aan te komen. Eerst dacht ik dat het kwam doordat ik iets teveel had gesnoept in die periode ( twee keer uit eten in een week tijd met een biertje/wijntje erbij).
Gisteren kreeg ik het idee dat het door mijn nieuwe medicatie zou kunnen komen, vandaag de bijsluiter eens gelezen en idd gewichtstoename is een bijwerking.
Nu wil ik de komende weken gewoon blijven eten aan de hand van Dr. Frank. Ik eet dan rond de 1500 kcal per dag, maar ik weet niet of dit gaat werken in combinatie met de medicatie. Daarbij sport ik ook nog eens 4-5 keer per week, dus aan beweging geen gebrek.

Heeft iemand nog tips/ervaringen met willen afvallen en medicatie die als bijwerking gewichtstoename heeft. Ik raak hier behoorlijk gefrustreerd door, aangezien ik juist zo goed bezig was.
silly-one
silly-one
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3937
Punten : 4097
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : N.ijmegen

Terug naar boven Ga naar beneden

Medicijnen en afvallen Empty Re: Medicijnen en afvallen

Bericht  Siem ma 21 mei 2012 - 8:19

Dat ligt aan het soort medicatie wat je hebt, het beste is om even met de huisarts te overleggen en eventueel naar een dietiste.

Siem
Prater
Prater

Aantal berichten : 1035
Punten : 1200
Registratiedatum : 11-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum