Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

N.a.v. Hoeveel wil jij nog afvallen?

+15
Bliss
Jeanette
Bay
Arwyn
Lavendel
Marin
Blond
Reeza
Silver
Lenster
Kowalski
RioolSpook
ChocoChip
Ooh La La!
Feline
19 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

N.a.v. Hoeveel wil jij nog afvallen? Empty N.a.v. Hoeveel wil jij nog afvallen?

Bericht  Gast ma 2 jul 2012 - 9:10

Aardig wat meiden zijn aan het afvallen of zijn al heel wat kilo's kwijt.
Ik ben wel benieuwd of je al wat kwijt bent (en hoeveel Wink), wat je nog kwijt wil en hoe je dat probeert te bereiken (of niet).

Kwijt: 12 kilo
Te gaan: 3-5 kilo
Manier: Letten op eten, maar vooral door hardlopen (3x p.w.)

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v. Hoeveel wil jij nog afvallen? Empty Re: N.a.v. Hoeveel wil jij nog afvallen?

Bericht  Feline ma 2 jul 2012 - 9:12

Ik ben nog niets kwijt. Pas nog steeds in een spijkerbroek die ik 4 jaar geleden ook al droeg (wat op zich ook al een prestatie is haha).. Zou graag 10 kilo kwijt willen.

Kan niet hard sporten wegens blessure dus ik ga 't doen door geen tot weinig koolhydraten + fietsen..
Feline
Feline
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2234
Punten : 2527
Registratiedatum : 21-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v. Hoeveel wil jij nog afvallen? Empty Re: N.a.v. Hoeveel wil jij nog afvallen?

Bericht  Gast ma 2 jul 2012 - 9:13

Kwijt: ruim 8 kilo
Wat ik nog kwijt wil raken: minimaal 7 kilo, maximaal 10 kilo, voor nu
Hoe?: Door op de hoeveelheden van het eten te letten, en te blijven bewegen en zwemmen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v. Hoeveel wil jij nog afvallen? Empty Re: N.a.v. Hoeveel wil jij nog afvallen?

Bericht  Gast ma 2 jul 2012 - 9:20

Kwijt: 20 kg
Hoeveel nog?: 15-20kg
Hoe? Nog geen idee. Ik hoop met Sonja Bakker en sporten, maar wil best 'strengere' maatregelen nemen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v. Hoeveel wil jij nog afvallen? Empty Re: N.a.v. Hoeveel wil jij nog afvallen?

Bericht  Ooh La La! ma 2 jul 2012 - 9:22

Kwijt: 3,5 kg
Nog te gaan: 7-10 kg
Hoe: 17 dagen dieet
Streefdatum: 1 november 2012

Ooh La La!
Prater
Prater

Aantal berichten : 1381
Punten : 1576
Registratiedatum : 12-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v. Hoeveel wil jij nog afvallen? Empty Re: N.a.v. Hoeveel wil jij nog afvallen?

Bericht  ChocoChip ma 2 jul 2012 - 9:33

Kwijt: 13,5
Nog te gaan: officieel 5/6 kilo, maar ik merk dat het zo makkelijk gaat dat ik me grens steeds verleg.
Hoe: complete levensstijl omgegooid, niet vreten maar eten, gezonder,bewuster en minder. En samen met me man, die er 33 kwijt is. Elkaar motiveren en 3x p.w op de mouintainbike.
ChocoChip
ChocoChip
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 150
Punten : 158
Registratiedatum : 03-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v. Hoeveel wil jij nog afvallen? Empty Re: N.a.v. Hoeveel wil jij nog afvallen?

Bericht  Gast ma 2 jul 2012 - 9:37

Het is al een hele lange tijd de bedoeling dat ik ga afvallen. En ik val wel af... Maar kom het ook net zo snel weer aan. De reden is dat ik niet om kan gaan met stress en het weg eet en drink.

Kwijt: 0
Nog te gaan: Minstens 20 kg
Hoe: Gezonder eten en drinken. Bewegen. Minstens drie maal per week een uur lopen.

Streefdatum heb ik niet meer.

Ik ben trouwens alweer een week bezig en ik val helemaal niets af. Normaal val ik met dit dieet toch wel iets af. Maar nu het zomer is, is het zeer, maar dan ook zeer matig. En de reden??? Vocht vasthouden???

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v. Hoeveel wil jij nog afvallen? Empty Re: N.a.v. Hoeveel wil jij nog afvallen?

Bericht  RioolSpook ma 2 jul 2012 - 9:42

Kwijt: 38 kilo sinds januari
Wil nog minimaal 5 kilo eraf. Ik accepteer het gegeven dat ik nooit slank zal gaan worden. Maar vind 90 kilo voor mij een prima gewicht. Mocht ik toch meer kwijt raken is dat alleen maar mooi meegenomen.
Hoe: in januari dit jaar een gastric bypass operatie laten doen. Nu opletten met wat ik eet door gezond te eten en vooral veel te bewegen.
RioolSpook
RioolSpook
Prater
Prater

Aantal berichten : 824
Punten : 905
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v. Hoeveel wil jij nog afvallen? Empty Re: N.a.v. Hoeveel wil jij nog afvallen?

Bericht  Kowalski ma 2 jul 2012 - 9:45

RioolSpook schreef:Kwijt: 38 kilo sinds januari
Wil nog minimaal 5 kilo eraf. Ik accepteer het gegeven dat ik nooit slank zal gaan worden. Maar vind 90 kilo voor mij een prima gewicht. Mocht ik toch meer kwijt raken is dat alleen maar mooi meegenomen.
Hoe: in januari dit jaar een gastric bypass operatie laten doen. Nu opletten met wat ik eet door gezond te eten en vooral veel te bewegen.

Rioolspook (wat een naam trouwens N.a.v. Hoeveel wil jij nog afvallen? 394967 ), je zegt 'slank zal ik nooit gaan worden', maar ik moet toch zeggen dat ik je er op die foto in het andere topic echt heel erg goed, mooi en vrouwelijk uit vind zien hoor!
Kowalski
Kowalski
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4344
Punten : 4466
Registratiedatum : 17-05-12

Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v. Hoeveel wil jij nog afvallen? Empty Re: N.a.v. Hoeveel wil jij nog afvallen?

Bericht  Gast ma 2 jul 2012 - 9:50

Kwijt: 0 kg
Nog te gaan: 15-20 kg
Hoe: eten volgens 'De Voedselzandloper'.
Streefdatum: Geen. Manier van eten voor de rest van m'n leven.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v. Hoeveel wil jij nog afvallen? Empty Re: N.a.v. Hoeveel wil jij nog afvallen?

Bericht  RioolSpook ma 2 jul 2012 - 9:53

Kowalski schreef:
RioolSpook schreef:Kwijt: 38 kilo sinds januari
Wil nog minimaal 5 kilo eraf. Ik accepteer het gegeven dat ik nooit slank zal gaan worden. Maar vind 90 kilo voor mij een prima gewicht. Mocht ik toch meer kwijt raken is dat alleen maar mooi meegenomen.
Hoe: in januari dit jaar een gastric bypass operatie laten doen. Nu opletten met wat ik eet door gezond te eten en vooral veel te bewegen.

Rioolspook (wat een naam trouwens N.a.v. Hoeveel wil jij nog afvallen? 394967 ), je zegt 'slank zal ik nooit gaan worden', maar ik moet toch zeggen dat ik je er op die foto in het andere topic echt heel erg goed, mooi en vrouwelijk uit vind zien hoor!
Dank je wel, maar dat is wat corrigerend ondergoed voor je doet. Ik heb gewoon echt nog een dikke buik en kont en geloof ook niet dat ik die ooit kwijt raak. En van de zijkant gezien is het nog steeds dramatisch. Maar iig beter dan dat het een half jaar geleden was.
RioolSpook
RioolSpook
Prater
Prater

Aantal berichten : 824
Punten : 905
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v. Hoeveel wil jij nog afvallen? Empty Re: N.a.v. Hoeveel wil jij nog afvallen?

Bericht  Gast ma 2 jul 2012 - 19:13

Kwijt: 5 kg
Nog te gaan: niets tot 3 kg :P
Hoe: 17 dagen dieet
Streefdatum: 1 augustus 2012

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v. Hoeveel wil jij nog afvallen? Empty Re: N.a.v. Hoeveel wil jij nog afvallen?

Bericht  Lenster ma 2 jul 2012 - 19:31

Al kwijt: 12 kilo
nog te gaan: 6 kilo.
streefdatum heb ik eigenlijk niet. Moet er alleen opletten dat ik niet weer doorsla.
hoe: Minder eten. gezonder eten en zo vaak mogelijk sporten. sport nu 3 a 4 keer in de week.

Maura, volgens mij woon je bij mij in de buurt, misschien samen gaan wandelen? Zijn we elkaars stok achter de deur!
Lenster
Lenster
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 252
Punten : 452
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v. Hoeveel wil jij nog afvallen? Empty Re: N.a.v. Hoeveel wil jij nog afvallen?

Bericht  Silver ma 2 jul 2012 - 19:35

Kwijt: 9 kg
Nog te gaan: 2-3 kg
Hoe: Regelmatig sporten en minder snaaien.
Streefdatum: 1 augustus '12
Silver
Silver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4646
Punten : 4902
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v. Hoeveel wil jij nog afvallen? Empty Re: N.a.v. Hoeveel wil jij nog afvallen?

Bericht  Reeza ma 2 jul 2012 - 19:45

Kwijt: momenteel 3.5 kg
Nog te gaan: 4.5 kg
Hoe: minder koolhydraten en misschien ooit nog sporten (ik haat het)
Streefdatum: 14-09-2012
Reeza
Reeza
Prater
Prater

Aantal berichten : 1062
Punten : 1180
Registratiedatum : 21-06-12

Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v. Hoeveel wil jij nog afvallen? Empty Re: N.a.v. Hoeveel wil jij nog afvallen?

Bericht  Blond ma 2 jul 2012 - 19:49

Kwijt: 15 kg
Nog te gaan: officieel zo'n 5 tot 10 kg, vrees echter dat het nooit gaat gebeuren
Hoe: Regelmatig eten, niet snoepen, vaker fietsen
Streefdatum: Heb ik niet. Ik denk namelijk niet dat het ooit nog gaat gebeuren. Mijn lichaam vindt een bepaald gewicht blijkbaar prima voor me Wink
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v. Hoeveel wil jij nog afvallen? Empty Re: N.a.v. Hoeveel wil jij nog afvallen?

Bericht  Gast ma 2 jul 2012 - 21:35

Kwijt: +/- 10 kg
Nog te gaan: +/- 5 kg
Hoe: Gezond eten (meerdere kleine porties op een dag) en krachttraining
Streefdatum: 1 oktober 2012

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v. Hoeveel wil jij nog afvallen? Empty Re: N.a.v. Hoeveel wil jij nog afvallen?

Bericht  Gast ma 2 jul 2012 - 21:38

Kwijt: 6,5 kilo tov voor de zwangerschap
Nog te gaan: ongeveer 2,5 kg
Hoe: Geen idee, ik sta al een tijdje stil, dus moet echt even iets verzinnen om dat laatste beetje eraf te krijgen. Ik beweeg veel, loop veel trappen, op mijn werk loop ik veel en ik let op mijn eten.
Streefdatum: Verjaardag van mijn boys, maar heb er een hard hoofd in dat het gaat lukken

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v. Hoeveel wil jij nog afvallen? Empty Re: N.a.v. Hoeveel wil jij nog afvallen?

Bericht  Marin ma 2 jul 2012 - 21:43

Even naar m'n ticker kijken voor het precieze aantal hoor Wink

Edit:

Kwijt: 6.1 kg
Totaal: 12 kg
Nog kwijt te raken: 5.9 kg
Hoe: Gezond eten, weinig carbs, en meer bewegen (hardlopen)

Ben net over de helft dus. Maar dit is van een tijdje terug en ben intussen weer iets aangekomen, maar zit nu weer biiiijna op dit gewicht, dus vanaf dan kan ik m'n ticker weer echt bijhouden.


Laatst aangepast door Marin op ma 2 jul 2012 - 21:44; in totaal 2 keer bewerkt
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v. Hoeveel wil jij nog afvallen? Empty Re: N.a.v. Hoeveel wil jij nog afvallen?

Bericht  Lavendel ma 2 jul 2012 - 21:43

Kwijt: 2.5 kilo in 1.5 jaar tijd ongeveer N.a.v. Hoeveel wil jij nog afvallen? 394967
Nog te gaan: 5
Hoe: Meer bewegen en bewust en gezond eten. Minderen met koolydraten.
Streefdatum: 13 Augustus
Lavendel
Lavendel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3651
Punten : 3920
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v. Hoeveel wil jij nog afvallen? Empty Re: N.a.v. Hoeveel wil jij nog afvallen?

Bericht  Gast ma 2 jul 2012 - 22:30

Kwijt: 7 kilo
Wil nog kwijt: 3 kilo en gewoon wat strakker in mijn vel.
Hoe: meer sporten, minder chips ;-).
Streefdatum: Qua kilo's eigenlijk 21 juli maar dat heb ik me gister pas bedacht haha, mijn eerdere streefdatum was 9 augustus want dan gaan we op vakantie. Moet te doen zijn qua kilo's, maar of ik dan al helemaal strak in mijn vel zit vraag ik me af!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v. Hoeveel wil jij nog afvallen? Empty Re: N.a.v. Hoeveel wil jij nog afvallen?

Bericht  Gast ma 2 jul 2012 - 22:31

Ik fiets trouwens sinds een halfjaar veel meer dan eerst en ik merk echt duidelijk verschil bij mijn benen. Ze zijn zeker strakker en dunner geworden. Dus voor de niet zulke sportfanaten die wel willen bewegen, naar dingen toe fietsen is een goeie!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v. Hoeveel wil jij nog afvallen? Empty Re: N.a.v. Hoeveel wil jij nog afvallen?

Bericht  Arwyn di 3 jul 2012 - 4:10

Kwijt: Euh.. 2kilo?
Nog te gaan: Minimaal 8, liefst 12 kilo.
Hoe: Ik moet nodig eens gaan sporten. En die vreetkicks om 4uur zijn ook echt niet handig!
Streefdatum: Heb ik niet.
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v. Hoeveel wil jij nog afvallen? Empty Re: N.a.v. Hoeveel wil jij nog afvallen?

Bericht  Bay di 3 jul 2012 - 4:22

Kwijt: 1,5 kg sinds vorige week
Nog te gaan: Minimaal 5 het liefst 10 tot 15 kg
Hoe: Gezond eten en sporten deed ik al dus ik probeer het 17 dagen dieet
Streefdatum: Heb ik niet echt maar ik hoop dat er midden augustus in ieder geval 5 kg af is.
Bay
Bay
Prater
Prater

Aantal berichten : 971
Punten : 1160
Registratiedatum : 19-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v. Hoeveel wil jij nog afvallen? Empty Re: N.a.v. Hoeveel wil jij nog afvallen?

Bericht  Jeanette di 3 jul 2012 - 9:07

Qua kilo's hoef het niet zo, maar ik wil mijn buik strakker!
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v. Hoeveel wil jij nog afvallen? Empty Re: N.a.v. Hoeveel wil jij nog afvallen?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum