Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Hoe zeker weet jij ...

+22
Atelier Madame
Toet
SuperGrover
xxDila
Paper Crown
Pannetoet
Tunrida
luisa
nina
Susan
Julia
Kabouter
Guus
Merai
Antibes
Prosecco
Zonnetje
lyke
Kaboutertje
Arwyn
Tania
Zora
26 plaatsers

Pagina 5 van 16 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 10 ... 16  Volgende

Ga naar beneden

Hoe zeker weet jij ... - Pagina 5 Empty Re: Hoe zeker weet jij ...

Bericht  Merai wo 8 jun 2011 - 1:05

June schreef:
Merai schreef:Ik ben in de verste verte niet naïef. Ik weet gewoon wat wij samen hebben en hoe mijn vriend in elkaar zit. En daarmee blijf ik erbij dat dat nooit zal gebeuren. Mocht hij ooit in de verleiding komen dan zal hij er niet op ingaan of in het ergste geval dat er ook gevoelens bij komen kijken de relatie met mij eerst verbreken.

Als we toch bezig zijn, kom ik me er ook nog maar in mengen. Dit zei Merai dus al op pagina 3.

Verder denk ik dat je wél in kunt schatten wanneer je een einde aan je relatie maakt. Merai en haar vriend stoppen er gewoon mee als het niet meer werkt, een ander gaat vreemd. Tja, daar kun je toch wel van overtuigd zijn?

Bedankt, dit was inderdaad mijn tweede reactie. Maar sommige mensen willen graag hun eigen gelijk teruglezen en vergeten voor het gemak even de daadwerkelijke inhoud.
Merai
Merai
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4765
Punten : 5075
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Amsterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe zeker weet jij ... - Pagina 5 Empty Re: Hoe zeker weet jij ...

Bericht  Pannetoet wo 8 jun 2011 - 1:06

Prosecco schreef:Dat weet ik niet zeker. Hij weet echter wat de consequenties zijn dus ik hoop dat hij voor mij kiest wanneer hij in de verleiding komt. Anders is het einde verhaal.

+1
Pannetoet
Pannetoet
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2192
Punten : 2318
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe zeker weet jij ... - Pagina 5 Empty Re: Hoe zeker weet jij ...

Bericht  Gast wo 8 jun 2011 - 1:06

Merai schreef:
Fauve schreef:Ja maar DAT zei je niet in het begin, dat zeg je er nu bij, dat het zo is "als het zo goed blijft gaan".

Ik zei dat niet in mijn eerste stukje, maar wel al heel snel daarna toen er kennelijk mensen waren die het een vreemde opmerking vonden. Ik ben blij dat jullie samen zo'n dikke vriendinnen zijn maar een beetje realistisch kijken naar wat er wel en niet gezegd wordt en wanneer is ook wel handig.

Ehhh. Okee laat ik hier maar niet op ingaan. Nu moet ik gaan want ik moet even Marin haar kont gaan likken. Echt nergens voor nodig die opmerking.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe zeker weet jij ... - Pagina 5 Empty Re: Hoe zeker weet jij ...

Bericht  Gast wo 8 jun 2011 - 1:06

Merai schreef:
Marin schreef:Haha en nou ben ik de slechte discussie partner. Dit is echt mooi.

Dat je niet inhoudelijk op argumenten ingaat is daar voldoende bewijs voor. Je hebt werkelijk nog niet een keer gereageerd op het feit dat ik aangeef me er bewust van te zijn dat dingen kunnen veranderen. En ja, dat is behoorlijk irritant omdat dat een belangrijk deel van de discussie is.

Laatste keer: Dit haalde je per halverwege de discussie aan, nadat ik het je letterlijk gezegd hebt. Ik heb hierboven je eerste argument gequote. Lees die nog maar eens door. DAAR reageerde ik op.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe zeker weet jij ... - Pagina 5 Empty Re: Hoe zeker weet jij ...

Bericht  Gast wo 8 jun 2011 - 1:07

Maar Marin, het stáát toch gewoon in dat stukje dat je quote? Of lees ik nou verkeerd? Ik dacht dat mijn Nederlands toch best aardig was nerd.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe zeker weet jij ... - Pagina 5 Empty Re: Hoe zeker weet jij ...

Bericht  Gast wo 8 jun 2011 - 1:07

Fauve schreef:
Tunrida schreef:Ik weet 100% zeker dat mijn vriend nooit is vreemdgegaan. Ik geloof voor 99,99999% dat ie het ook nooit zou doen. Ten eerste weet ik altijd waar hij is (gewoon omdat ie dat vertelt), ten tweede omdat hij niet alleen uitgaat. Als we gaan, gaan we samen omdat we gezamenlijke vrienden hebben. Ten derde omdat hij niet een man is waar iedere meid haar hoofd voor om zou draaien. Ten vierde omdat wij ontzettend gek op elkaar zijn en dat elkaar nog elke dag vertellen. Ik ben gewoon gek op hem en hij op mij. I love you

Don't mean to burst your bubble maar je kan mensen ook op andere plaatsen ontmoeten. Komt hij buiten?
lol! Nu ligt er thee in m`n toetsenbord en hangt het onder m`n neus..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe zeker weet jij ... - Pagina 5 Empty Re: Hoe zeker weet jij ...

Bericht  Gast wo 8 jun 2011 - 1:07

Kostelijk vermaak Very Happy

Ik wilde eigenlijk de keuken dweilen maar ik lees nog even mee hoor.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe zeker weet jij ... - Pagina 5 Empty Re: Hoe zeker weet jij ...

Bericht  Julia wo 8 jun 2011 - 1:08

Ik snap dat Marin in eerste instantie aangaf dat je niet kan weten of er wat veranderd in de toekomst of dat je partner zal vreemdgaan. Maar als Merai tijdens de disucussie aangeeft dat hun relatie uit zal gaan op het moment dat hun relatie veranderd, maakt dat toch verschil. En daarom maakt het ook uit dat Marin dat argument negeert. Ze blijft namelijk maar doorgaat op wat Merai in haar eerste post(s) zegt en niet op de toevoeging en dat is denk ik het punt. Doordat Marin geen oog heeft voor de toevoeging kan je uiteindelijk ook gewoon niet verder discussieren en dat vind ik eigenwijs ja. En dat mag je ook wel zijn, maar ik vind het wel eigenwijs :P
Julia
Julia
Prater
Prater

Aantal berichten : 966
Punten : 1244
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe zeker weet jij ... - Pagina 5 Empty Re: Hoe zeker weet jij ...

Bericht  Merai wo 8 jun 2011 - 1:08

Marin schreef:
Merai schreef:
Marin schreef:Haha en nou ben ik de slechte discussie partner. Dit is echt mooi.

Dat je niet inhoudelijk op argumenten ingaat is daar voldoende bewijs voor. Je hebt werkelijk nog niet een keer gereageerd op het feit dat ik aangeef me er bewust van te zijn dat dingen kunnen veranderen. En ja, dat is behoorlijk irritant omdat dat een belangrijk deel van de discussie is.

Laatste keer: Dit haalde je per halverwege de discussie aan, nadat ik het je letterlijk gezegd hebt. Ik heb hierboven je eerste argument gequote. Lees die nog maar eens door. DAAR reageerde ik op.

Heb je ook het stukje gezien wat June net quote? Dat was namelijk hetzelfde stukje als jij net quote, waarin ik het dus al zei.
Merai
Merai
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4765
Punten : 5075
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Amsterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe zeker weet jij ... - Pagina 5 Empty Re: Hoe zeker weet jij ...

Bericht  Gast wo 8 jun 2011 - 1:08

Arm toetsenbord.. Sad

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe zeker weet jij ... - Pagina 5 Empty Re: Hoe zeker weet jij ...

Bericht  Gast wo 8 jun 2011 - 1:08

Merai schreef:Ik ben blij dat jullie samen zo'n dikke vriendinnen zijn ...

Ooeeh en nu zitten we te roddelen over je via whatsapp, dikke vriendinnen he! Wat heeft dat er nou weer mee te maken, Merai?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe zeker weet jij ... - Pagina 5 Empty Re: Hoe zeker weet jij ...

Bericht  Gast wo 8 jun 2011 - 1:09

_Donnaa schreef:
Fauve schreef:
Tunrida schreef:Ik weet 100% zeker dat mijn vriend nooit is vreemdgegaan. Ik geloof voor 99,99999% dat ie het ook nooit zou doen. Ten eerste weet ik altijd waar hij is (gewoon omdat ie dat vertelt), ten tweede omdat hij niet alleen uitgaat. Als we gaan, gaan we samen omdat we gezamenlijke vrienden hebben. Ten derde omdat hij niet een man is waar iedere meid haar hoofd voor om zou draaien. Ten vierde omdat wij ontzettend gek op elkaar zijn en dat elkaar nog elke dag vertellen. Ik ben gewoon gek op hem en hij op mij. I love you

Don't mean to burst your bubble maar je kan mensen ook op andere plaatsen ontmoeten. Komt hij buiten?
lol! Nu ligt er thee in m`n toetsenbord en hangt het onder m`n neus..

Gatsie Donnaa, smeerlap Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe zeker weet jij ... - Pagina 5 Empty Re: Hoe zeker weet jij ...

Bericht  Gast wo 8 jun 2011 - 1:09

Tunrida schreef:Ik weet 100% zeker dat mijn vriend nooit is vreemdgegaan. Ik geloof voor 99,99999% dat ie het ook nooit zou doen. Ten eerste weet ik altijd waar hij is (gewoon omdat ie dat vertelt), ten tweede omdat hij niet alleen uitgaat. Als we gaan, gaan we samen omdat we gezamenlijke vrienden hebben. Ten derde omdat hij niet een man is waar iedere meid haar hoofd voor om zou draaien. Ten vierde omdat wij ontzettend gek op elkaar zijn en dat elkaar nog elke dag vertellen. Ik ben gewoon gek op hem en hij op mij. I love you
Ik denk dat dit juist een factor is waarom iemand wel zou kunnen vreemdgaan. Als je nooit aandacht krijgt van andere vrouwen, dan ben je ook totaal niet gewend om daarmee om te gaan. Als je dan wel een keer die aandacht krijgt, dan denk ik dat je sneller overstag gaat dan iemand die altijd wel vrouwen aantrekt.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe zeker weet jij ... - Pagina 5 Empty Re: Hoe zeker weet jij ...

Bericht  Merai wo 8 jun 2011 - 1:09

Fauve schreef:
Merai schreef:
Fauve schreef:Ja maar DAT zei je niet in het begin, dat zeg je er nu bij, dat het zo is "als het zo goed blijft gaan".

Ik zei dat niet in mijn eerste stukje, maar wel al heel snel daarna toen er kennelijk mensen waren die het een vreemde opmerking vonden. Ik ben blij dat jullie samen zo'n dikke vriendinnen zijn maar een beetje realistisch kijken naar wat er wel en niet gezegd wordt en wanneer is ook wel handig.

Ehhh. Okee laat ik hier maar niet op ingaan. Nu moet ik gaan want ik moet even Marin haar kont gaan likken. Echt nergens voor nodig die opmerking.

Het is gewoon een feit dat jij automatisch met haar meegaat en het voor haar opneemt, terwijl je normaal gesproken goed kunt lezen en normaal in kunt gaan op wat er gezegd wordt.
Merai
Merai
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4765
Punten : 5075
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Amsterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe zeker weet jij ... - Pagina 5 Empty Re: Hoe zeker weet jij ...

Bericht  Merai wo 8 jun 2011 - 1:09

Marin schreef:
Merai schreef:Ik ben blij dat jullie samen zo'n dikke vriendinnen zijn ...

Ooeeh en nu zitten we te roddelen over je via whatsapp, dikke vriendinnen he! Wat heeft dat er nou weer mee te maken, Merai?

Zie wat ik hierboven heb getypt.
Merai
Merai
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4765
Punten : 5075
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Amsterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe zeker weet jij ... - Pagina 5 Empty Re: Hoe zeker weet jij ...

Bericht  Gast wo 8 jun 2011 - 1:10

Marin schreef:
Merai schreef:Ik ben blij dat jullie samen zo'n dikke vriendinnen zijn ...

Ooeeh en nu zitten we te roddelen over je via whatsapp, dikke vriendinnen he! Wat heeft dat er nou weer mee te maken, Merai?

Dat de discussie op dit moment wel anders wordt gevoerd. Laat ik het zo zeggen: op een minder nette manier. Ik krijg ook het gevoel dat het met name te maken heeft met het feit dat jullie het hier zo eens zijn en samen Merai zo dom vinden. Correct me if I'm wrong hoor, maar dat is wel wat ik proef.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe zeker weet jij ... - Pagina 5 Empty Re: Hoe zeker weet jij ...

Bericht  Gast wo 8 jun 2011 - 1:10

June schreef:Maar Marin, het stáát toch gewoon in dat stukje dat je quote? Of lees ik nou verkeerd? Ik dacht dat mijn Nederlands toch best aardig was nerd.

Welk stukje? Kan je het quoten?
Ik durf nu niet meer op Merai te reageren zonder elke letter uit te pluizen want oh jee als ik een stukje over sla. Ik zie nu echt de bomen door het bos niet meer.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe zeker weet jij ... - Pagina 5 Empty Re: Hoe zeker weet jij ...

Bericht  Gast wo 8 jun 2011 - 1:10

Dat is gewoonweg niet waar. Ik ben het vaak zat niet met Marin eens, ik heb alleen niet altijd zin om dat op het forum te uiten en dat doe ik dan op een andere manier. Volgens mij ben ik het in 2 topics al niet met haar een geweest vandaag.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe zeker weet jij ... - Pagina 5 Empty Re: Hoe zeker weet jij ...

Bericht  Gast wo 8 jun 2011 - 1:11

En ik vind Merai niet dom, maar ik vind haar wel koppig (ik ben zelf ook koppig hoor, zeker in discussies). En ik vind het flauw dat ze nu onze vriendschap erbij haalt, ze weet niet waarover ze praat.


Laatst aangepast door Fauve op wo 8 jun 2011 - 1:12; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe zeker weet jij ... - Pagina 5 Empty Re: Hoe zeker weet jij ...

Bericht  Merai wo 8 jun 2011 - 1:11

Marin schreef:
Merai schreef:
Merai schreef:Ik weet héél erg zeker dat hij nooit is vreemdgegaan en ja, ik weet ook zeker dat hij dat nooit zal doen. Alle bladiebla over individuen ten spijt, ik ken hem en ik weet het zeker smile

Ik ben in de verste verte niet naïef. Ik weet gewoon wat wij samen hebben en hoe mijn vriend in elkaar zit. En daarmee blijf ik erbij dat dat nooit zal gebeuren. Mocht hij ooit in de verleiding komen dan zal hij er niet op ingaan of in het ergste geval dat er ook gevoelens bij komen kijken de relatie met mij eerst verbreken.


Dit is het eerste wat je zegt. Heb het voor de goede orde nu toch maar opgezocht aangezien je mij nu als slechte discussie partner veroordeeld en ik blijkbaar over dingen heenlees.

Dit is wat jij zei, hier reageerde ik op. Hier zeg jij nergens iets over situaties die veranderen in de loop van een relatie. HIER reageerde ik op, en probeerde ik je op duidelijk te maken dat je het niet kunt weten of je vriend ooit vreemd zal gaan. Blijkbaar neem je halverwege de discussie een wat milder standpunt in en heb je het over dat wanneer je relatie zo goed blijft als ie nu is, je het zeker weet. Maar dat is al een heel ander standpunt dan wat je eerst zei.

Ja sorry hoor als je wilt gaan mierenneuken dan kan je het krijgen ook.

In dit stukje dus...
Merai
Merai
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4765
Punten : 5075
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Amsterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe zeker weet jij ... - Pagina 5 Empty Re: Hoe zeker weet jij ...

Bericht  Gast wo 8 jun 2011 - 1:12

Fauve schreef:Dat is gewoonweg niet waar. Ik ben het vaak zat niet met Marin eens, ik heb alleen niet altijd zin om dat op het forum te uiten en dat doe ik dan op een andere manier. Volgens mij ben ik het in 2 topics al niet met haar een geweest vandaag.

Daarom zei ik ook 'hier'. Het staat op deze pagina, dus ik ga het even niet quoten.

Marin ik had het vet gedrukt en ik ben ervan overtuigd dat je het prima hebt gelezen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe zeker weet jij ... - Pagina 5 Empty Re: Hoe zeker weet jij ...

Bericht  Gast wo 8 jun 2011 - 1:12

Merai schreef:
luisa schreef:Sorry dat ik me ook in meng..
Maar niet lullig bedoeld hoor Merai, maar wil je het niet begrijpen of kan je het niet begrijpen.
Marin valt puur over het woordje WETEN. Jij kent je vriend ongetwijfeld zeer goed en bent daardoor OVERTUIGT van zijn eerlijkheid en ook van het feit dat mocht er iets in jullie relatie zal veranderen de relatie uit gaat voordat vriend met een ander zoent/sext. Allemaal prima, alleen maar goed voor jullie.

Feit blijft echter dat zolang mensen de toekomst niet kunnen lezen of voorspellen niemand kan WETEN wat er zal gebeuren.
En of het dan over vreemdgaan gaat of over iets heel onbenulligs, toekomst is onbekend dus 100% zeker weten kan gewoon niet.

Ik zeg ook nergens dat ik in de toekomst kan kijken, maar ik weet wel dat als onze relatie zo goed blijft als hij nu is, mijn vriend nooit zal vreemdgaan. Als onze relatie wel ten nadele verandert zullen we uit elkaar gaan en is het technisch geen vreemdgaan meer.

Maar Merai, dan nog kan het wel even duren voor de relatie beeindigd wordt, als hij niet meer zo goed is als 'ie nu is. Of zie ik dat verkeerd? Ik denk niet dat de knoop dan van de een op de andere dag wordt doorgehakt. Daar gaat meestal wat tijd overheen, omdat je niet op wilt geven in een relatie.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe zeker weet jij ... - Pagina 5 Empty Re: Hoe zeker weet jij ...

Bericht  Gast wo 8 jun 2011 - 1:13

_Donnaa schreef:@Noa, militair?? Hahaha!

Of kok nerd

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe zeker weet jij ... - Pagina 5 Empty Re: Hoe zeker weet jij ...

Bericht  Gast wo 8 jun 2011 - 1:14

Julia schreef:Ik snap dat Marin in eerste instantie aangaf dat je niet kan weten of er wat veranderd in de toekomst of dat je partner zal vreemdgaan. Maar als Merai tijdens de disucussie aangeeft dat hun relatie uit zal gaan op het moment dat hun relatie veranderd, maakt dat toch verschil. En daarom maakt het ook uit dat Marin dat argument negeert. Ze blijft namelijk maar doorgaat op wat Merai in haar eerste post(s) zegt en niet op de toevoeging en dat is denk ik het punt. Doordat Marin geen oog heeft voor de toevoeging kan je uiteindelijk ook gewoon niet verder discussieren en dat vind ik eigenwijs ja. En dat mag je ook wel zijn, maar ik vind het wel eigenwijs :P
Dat maakt ook verschil, maar een relatie hoeft voor de 1 gevoelsmatig niet veranderd te zijn om voor de ander vreemd te gaan..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe zeker weet jij ... - Pagina 5 Empty Re: Hoe zeker weet jij ...

Bericht  Gast wo 8 jun 2011 - 1:14

Jen_ schreef:
_Donnaa schreef:@Noa, militair?? Hahaha!

Of kok nerd
Gaan die ook regelmatig vreemd ja? Barkeepers!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe zeker weet jij ... - Pagina 5 Empty Re: Hoe zeker weet jij ...

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 5 van 16 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 10 ... 16  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum