hoe zeker ben jij van je relatie op dit moment?
+34
Snoes
Dani
vlinder-2011
sanne-84
Highway
Bosjesvrouw
Theeleut
SarahKey
Flinder
Tamina
Joontjuh
PluDan
Parisienne
Caresses
xxDila
studiebol
Fearie
ProudMom
Tsjip
Shanna
Susan
Ugly Betty
minoessepoes
Bet Weter
Gizmo
Lejow
Jelin
VeryCherry
Kamperseboekenwurm
Tullow
Suus
Miss G
Rush
snoep
38 plaatsers
Pagina 1 van 3
Pagina 1 van 3 • 1, 2, 3
hoe zeker ben jij van je relatie op dit moment?
- als hij je NU ten huwelijk zou vragen, zou je 'ja' zeggen?
snoep- Fluisteraar
- Aantal berichten : 17
Punten : 33
Registratiedatum : 30-05-11
Re: hoe zeker ben jij van je relatie op dit moment?
Ja, maar dan wel voor over 5 jaar.
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Ja. Hij heeft me in januari al ten huwelijk gevraagd, maar ik zou vandaag nog steeds ja zeggen hoor
Miss G- Fluisteraar
- Aantal berichten : 367
Punten : 376
Registratiedatum : 29-01-11
Hij heeft me twee weken geleden gevraagd en ik heb 'ja' gezegd
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10
Ik zou volmondig 'JA' zeggen, maar op dit moment kunnen we het absoluut niet betalen. Dus idd voor over een aantal jaar !
Tullow- Kletskop
- Aantal berichten : 2518
Punten : 2617
Registratiedatum : 23-12-10
---
Laatst aangepast door Kamperseboekenwurm op vr 12 okt 2018 - 3:05; in totaal 1 keer bewerkt
Kamperseboekenwurm- Prater
- Aantal berichten : 533
Punten : 779
Registratiedatum : 18-11-10
Als mijn vriend me nu ten huwelijk wil vragen zeg ik al 'ja' voor hij überhaupt uitgepraat is
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Ik ben al getrouwd . Maar als hij me nog een keer zou vragen, zou ik weer ja zeggen.
Jelin- Kletskop
- Aantal berichten : 1856
Punten : 1892
100% zeker en ik zou dan ook zeker JA antwoorden. Graag zelfs!
Ik heb een ring van mijn vriend gekregen voor mijn verjaardag en de vraag van mijn oma was "is dat je verlovingsring?"
Ik heb een ring van mijn vriend gekregen voor mijn verjaardag en de vraag van mijn oma was "is dat je verlovingsring?"
Gast- Gast
Ik zou ja zeggen en een vreugdedansje doen whaha
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
+1Lejow schreef:Ik zou ja zeggen en een vreugdedansje doen whaha
Gizmo- Prater
- Aantal berichten : 1151
Punten : 1285
Ik zou nee zeggen. En niet omdat ik aan onze relatie twijfel, maar het is te vroeg.
Gast- Gast
Het gaat er toch ook niet over dat je morgen gaat trouwen?Elodie schreef:Ik zou nee zeggen. En niet omdat ik aan onze relatie twijfel, maar het is te vroeg.
Rush- Lady Post-a-lot
Ik ben heel zeker van mijn relatie, maar ik zie trouwen daar niet als de ultieme bezegeling voor. Dat laten we elkaar gewoon elke dag merken op heel eenvoudige wijze. Is voor mij van veel meer waarde dan een huwelijksaanzoek, het huwelijk zegt mij sowieso niet zoveel.
Bet Weter- Fluisteraar
- Aantal berichten : 351
Punten : 372
Registratiedatum : 21-07-11
Ik ben zeker van mijn relatie en ik zou ja zeggen.
Gast- Gast
Nou er wordt gevraagd wat je zou doen als je NU gevraagd zou worden, toch. Dus ik zeg dan nee. Omdat ik over een paar jaar een keer gevraagd zou willen worden, maar niet nu.Rush schreef:Het gaat er toch ook niet over dat je morgen gaat trouwen?Elodie schreef:Ik zou nee zeggen. En niet omdat ik aan onze relatie twijfel, maar het is te vroeg.
Gast- Gast
Ik ben heel zeker van mijn relatie. Maar ik hoef niet te trouwen, dus ik zou nee zeggen, niet als een afwijzing maar omdat ik het niet nodig vind.
Mocht mijn vriend nou heel graag hebben willen trouwen dan zou ik niet heel star in zijn, het lijkt me ook geen ramp om te trouwen, het voegt alleen weinig toe voor mij. Maar ik weet dat mijn vriend ook niet wil/ hoeft te trouwen dus wat dat betreft zitten we op 1 lijn en verwacht ik die vraag ook niet.
Mocht mijn vriend nou heel graag hebben willen trouwen dan zou ik niet heel star in zijn, het lijkt me ook geen ramp om te trouwen, het voegt alleen weinig toe voor mij. Maar ik weet dat mijn vriend ook niet wil/ hoeft te trouwen dus wat dat betreft zitten we op 1 lijn en verwacht ik die vraag ook niet.
minoessepoes- Ratel
- Aantal berichten : 3814
Punten : 3868
Ik zou net als 1,5 maand geleden JA zeggen!
Gast- Gast
Ohzo. Ik neem trouwen sowieso niet serieus. Dus ik zou Ja zeggen en het gewoon niet doen, haha.Elodie schreef:Nou er wordt gevraagd wat je zou doen als je NU gevraagd zou worden, toch. Dus ik zeg dan nee. Omdat ik over een paar jaar een keer gevraagd zou willen worden, maar niet nu.Rush schreef:Het gaat er toch ook niet over dat je morgen gaat trouwen?Elodie schreef:Ik zou nee zeggen. En niet omdat ik aan onze relatie twijfel, maar het is te vroeg.
Het zou ook niet best zijn als m`n vriend me nu al serieus zou vragen trouwens.
Rush- Lady Post-a-lot
Mijn ex heeft het er wel eens over gehad en toen had ik gelijk zo'n gevoel van; nee. Relatie zat dus ook niet goed. Maar het was wel slimmer geweest als ik ook naar dat gevoel had geluisterd toen we een huis kochten.
Gast- Gast
Ik ben al getrouwd, maar zou meteen ja zeggen (nee niet "weer ja" want hij heeft me nooit gevraagd)
Ugly Betty- Kletskop
- Aantal berichten : 1681
Punten : 1762
Niet voor iedereen is die koppeling dus zo helder of heeft trouwen dezelfde betekenis.Jolee schreef:Mijn ex heeft het er wel eens over gehad en toen had ik gelijk zo'n gevoel van; nee. Relatie zat dus ook niet goed.
Ik zou trouwens wel volmondig ja zeggen, maar daarvan wordt mijn vertrouwen niks meer of minder.
Bet Weter- Fluisteraar
- Aantal berichten : 351
Punten : 372
Registratiedatum : 21-07-11
Bet Weter schreef:Niet voor iedereen is die koppeling dus zo helder of heeft trouwen dezelfde betekenis.Jolee schreef:Mijn ex heeft het er wel eens over gehad en toen had ik gelijk zo'n gevoel van; nee. Relatie zat dus ook niet goed.
Ik zou trouwens wel volmondig ja zeggen, maar daarvan wordt mijn vertrouwen niks meer of minder.
Als je nee zegt dan zegt dat inderdaad niet per se iets over je relatie, maar als je ja zegt dan zegt het in ieder geval wel dat je een toekomst met diegene ziet. Dat je ook zonder te trouwen een toekomst met iemand kan zien doet daar niks aan af.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Maar de vraag of je Ja zou zeggen, is toch gekoppeld aan de titel van dit topic? Dus of je zeker bent van je relatie. Op die manier heb ik de vraag dan ook gelezen.
Dat je nee zou zeggen omdat je het niets vindt toevoegen aan je relatie is weer een ander verhaal inderdaad, maar dat is niet hoe ik de vraag begreep mbt de topic titel.
Dat je nee zou zeggen omdat je het niets vindt toevoegen aan je relatie is weer een ander verhaal inderdaad, maar dat is niet hoe ik de vraag begreep mbt de topic titel.
Gast- Gast
Pagina 1 van 3 • 1, 2, 3
Soortgelijke onderwerpen
» Heb jij op dit moment een relatie?
» De hoeveelste relatie is je huidige relatie?
» Hoe zeker weet jij ...
» Ik weet het niet zeker
» Welk film wil je zeker zien in 2012?
» De hoeveelste relatie is je huidige relatie?
» Hoe zeker weet jij ...
» Ik weet het niet zeker
» Welk film wil je zeker zien in 2012?
Pagina 1 van 3
Permissies van dit forum: