Hoe zeker weet jij ...
+22
Atelier Madame
Toet
SuperGrover
xxDila
Paper Crown
Pannetoet
Tunrida
luisa
nina
Susan
Julia
Kabouter
Guus
Merai
Antibes
Prosecco
Zonnetje
lyke
Kaboutertje
Arwyn
Tania
Zora
26 plaatsers
Pagina 16 van 16
Pagina 16 van 16 • 1 ... 9 ... 14, 15, 16
Re: Hoe zeker weet jij ...
Ik zag ergens in een ander topic dat ik blijkbaar grapjes had gemaakt, dus ik dacht ik kom even kijken.
Gloria, wat een eer.
En thnx voor de felicitaties.
Edit: Yugh, moet morgen nog maar even een andere ticker zoeken. Deze was om mijn alter ego zo min mogelijk freakie-achtig te maken.
Gloria, wat een eer.
En thnx voor de felicitaties.
Edit: Yugh, moet morgen nog maar even een andere ticker zoeken. Deze was om mijn alter ego zo min mogelijk freakie-achtig te maken.
Gast- Gast
Niet het topic gelezen, dat duurde me te lang haha.
Ik heb er 99,9% vertrouwen in dat hij niet vreemdgaat/is gegaan. Ik denk niet dat hij vreemdgaat, maar heeeeeel soms is er wel eens een stemmetje dat zich afvraagt, kun je dat wel zeker weten?
Ik heb er 99,9% vertrouwen in dat hij niet vreemdgaat/is gegaan. Ik denk niet dat hij vreemdgaat, maar heeeeeel soms is er wel eens een stemmetje dat zich afvraagt, kun je dat wel zeker weten?
girli- Ratel
- Aantal berichten : 4192
Punten : 4619
Registratiedatum : 13-01-11
Ticker, Marin. Je leest ECHT niet he?Marin schreef:Wat is er freakie aan je avatar, freakie? Ik vind 'm wel lief
Gast- Gast
freakielief schreef:Ticker, Marin. Je leest ECHT niet he?Marin schreef:Wat is er freakie aan je avatar, freakie? Ik vind 'm wel lief
Ik bedoelde ook echt ticker!!! Kolere nou val ik echt door de mand.
Gast- Gast
Haha. Dus. Maar het ging erom dat de ticker juist niet freakie-achtig is. Beetje moeilijk uit te leggen waarom. Maar valt voor mij een beetje in dezelfde categorie als dit soort plaatjes:Marin schreef:freakielief schreef:Ticker, Marin. Je leest ECHT niet he?Marin schreef:Wat is er freakie aan je avatar, freakie? Ik vind 'm wel lief
Ik bedoelde ook echt ticker!!! Kolere nou val ik echt door de mand.
Ik hou toch van iets strakker. Maar goed, nu is het echt bedtijd. Welterusten allemaal.
Gast- Gast
Aaaach so. Ja dat is vrij ernstig, dat soort plaatjes. Maar ik vind Lilypie altijd wel super schattig.
Gast- Gast
Ik zou het toch wel vrij verontrustend vinden als mijn kind er zo gekleed uitfloept. Maar goed, ik ging slapen. Nu is het zaak om geen nachtmerries te krijgen.Marin schreef:Aaaach so. Ja dat is vrij ernstig, dat soort plaatjes. Maar ik vind Lilypie altijd wel super schattig.
Gast- Gast
[quote="luisa"]
Mijn laatste reactie hier, omdat het me frustreert dat jullie blijkbaar denken dat ik het niet snap, terwijl ik het andersom voel. Ik ben ervan overtuigd dat hij niet zal vreemdgaan, en voor mij is dat hetzelfde als dat ik het zeker weet. En nee, ik heb geen glazen bol maar ik ken mezelf, hem, onze relatie en onze normen en waarden. De reactie van mijn vriend op deze discussie was overigens precies hetzelfde. Ik ontken nergens dat er in de toekomst iets kan veranderen, ik geef alleen aan dat ik weet dat wij beide het respect voor elkaar hebben en zullen hebben dat we hier iets aan doen voordat er feitelijk wordt vreemdgegaan. Waarmee ik dus weer terugkom op wat ik eerder al zei: ik weet dat mijn vriend niet zal vreemdgaan.
Merai schreef:luisa schreef:Merai schreef:luisa schreef:Merai schreef:Marin schreef:Pff vermoeidend type ben jij. Zal ik dan voortaan al je posts 10x doorlezen en zorgen dat ik op elke letter reageer? Dit topic gaat nogal snel, ik kan niet op alles reageren en pik de dingen er nu uit die ik het meest interessant vind. En sorry, dat gemierenneuk over of ik nou op dit ene kleine stukje of dat andere stukje reageer, daar doe ik niet aan hoor. Daar gaat dit topic me te snel voor en ik ga niet de moeite er in steken om elke reactie van jou terug te lezen om te kijken welke stukjes ik er uit moet halen om letterlijk expliciet op te reageren. Je begrijpt mijn essentie best. Ik de jouwe ook.
Bedankt voor je complimenten. Ik blijf bij mijn mening, omdat je precies datgene eruit filtert wat in jouw straatje past. Dat je dat niet wil zien is een ander verhaal, de hoop dat je dat wel gaat doen heb ik ondertussen allang opgegeven.
Maar Merai, de discussie verandert er niet door.
Ok, jij hebt je standpunt genuanceerd door aan te geven dat jouw vriend het eerst met je zal uitmaken (doordat de relatie verandert, want nu niet aan orde) alvorens een ander te zoenen. Dus is geen vreemdgaan dan.
Maar blijft steeds overeind dat jij dit niet zeker kan weten, in dit geval dus eerst relatie beeindigen. Ik geloof jou best hoor, dat jouw vriend het zo zal aanpakken enzo, maar het is jouw gevoel/verwachting/overtuiging en geen feit.
Ik ben er bijvoorbeeld van overtuigd dat marsmannetjes niet bestaan. Helaas kan ik niet met 100% zekerheid zeggen dat dit ook echt zo is. Al is de kans nog zo minimaal en onwaarschijnlijk, 100% zekerheid heb je niet.
Dus als ik zeg dat ik ervan overtuigd ben dat hij nooit vreemd zal gaan mag het opeens wel? Dat vind ik echt muggenzifterij, dat is toch een pot nat? Zoals ik al eerder zei, ik heb er geen last van dat ik het zeker weet. Sterker nog, ik vind het een ontzettend fijn gevoel en na deze discussie misschien nog wel meer omdat er kennelijk genoeg mensen zijn die het niet zeker weten. Ik begrijp niet zo goed wat de discussie nog is.
Als ik me niet sterk vergis ging juist de hele discussie over die nuance tussen overtuigd zijn en 100% zeker weten. Daar zit wel degelijk een verschil in, misschien voor jouw gevoel niet maar feitelijk wel. Idd een discussie van niks.
De inhoudelijke discussie was al heel lang niet boeiend meer, het ging er gewoon om dat Marin mijns inziens niet alle aangedragen argumenten meenam in haar verweer waardoor ze me precies zo kon afschilderen als ze in gedachten had, namelijk als naïef meisje.[/quote
Zo zie ik het toch niet. Aangezien jouw argument m.i al geen stand houdt in de hele discussie. De discussie wordt dan alleen verplaatst, maar veranderd feitelijk niet. Zie wat ik in deze quote zeg.
Goed, ben het wel met je eens dat het muggenziffterij is hoor,zal er mee stoppen.( Maar als ik heel eerlijk ben vraag ik me nog steeds af of je snapt wat wij bedoelen omdat ik niet in zie hoe iemand kan ontkennen dat je iets in toekomst niet zeker kan weten.)
Mijn laatste reactie hier, omdat het me frustreert dat jullie blijkbaar denken dat ik het niet snap, terwijl ik het andersom voel. Ik ben ervan overtuigd dat hij niet zal vreemdgaan, en voor mij is dat hetzelfde als dat ik het zeker weet. En nee, ik heb geen glazen bol maar ik ken mezelf, hem, onze relatie en onze normen en waarden. De reactie van mijn vriend op deze discussie was overigens precies hetzelfde. Ik ontken nergens dat er in de toekomst iets kan veranderen, ik geef alleen aan dat ik weet dat wij beide het respect voor elkaar hebben en zullen hebben dat we hier iets aan doen voordat er feitelijk wordt vreemdgegaan. Waarmee ik dus weer terugkom op wat ik eerder al zei: ik weet dat mijn vriend niet zal vreemdgaan.
Merai- Ratel
- Aantal berichten : 4765
Punten : 5075
Registratiedatum : 18-11-10
Ik heb geen relatie, maar ik zou een man nooit meer voor 100% vertrouwen. Alle relaties die ik gehad hebben zijn met mannen geweest die of in de relatie zelf vreemd gingen, of in een verleden vreemd zijn gegaan. Ik denk ook niet dat je dat kan garanderen. Dingen kunnen veranderen, betekent niet dat mannen per definitite niet te vertrouwen zijn, maar ik zou daar nooit mijn hand voor in het vuur steken. Voor mijzelf ook niet trouwens.
Bolleke- Kletskop
- Aantal berichten : 1962
Punten : 2096
Registratiedatum : 17-11-10
Ik wel. Maak me niet uit wat anderen ervan vinden. Maar ik vertrouw mijn vriend wel.
Gast- Gast
Dolcis_ schreef:Ik wel. Maak me niet uit wat anderen ervan vinden. Maar ik vertrouw mijn vriend wel.
Ik vertrouw mijn vriend ook, dat is de discussie helemaal niet.
Gast- Gast
Gelukkig niet zeg..Jen_ schreef:Dolcis_ schreef:Ik wel. Maak me niet uit wat anderen ervan vinden. Maar ik vertrouw mijn vriend wel.
Gast- Gast
_Donnaa schreef:Gelukkig niet zeg..Jen_ schreef:Dolcis_ schreef:Ik wel. Maak me niet uit wat anderen ervan vinden. Maar ik vertrouw mijn vriend wel.
Ik heb dat 100% er achter weg gehaald, anders komen daar weer reacties op.
Ik vertrouw mijn vriend dus 100%. Ook al zeggen anderen dat dat niet kan en blablabla..
Gast- Gast
Volgens mij heb jij iets niet helemaal goed gelezenDolcis_ schreef:_Donnaa schreef:Gelukkig niet zeg..Jen_ schreef:Dolcis_ schreef:Ik wel. Maak me niet uit wat anderen ervan vinden. Maar ik vertrouw mijn vriend wel.
Ik heb dat 100% er achter weg gehaald, anders komen daar weer reacties op.
Ik vertrouw mijn vriend dus 100%. Ook al zeggen anderen dat dat niet kan en blablabla..
Gast- Gast
Succes met de overige pagina`s dan, hahahDolcis_ schreef:Klopt, alleen de openingspost en daar wat reacties op.
Gast- Gast
Ik vertouw mijn vriend voor 100 %.. maar zeker weten doe je het nooit, al kan ik het me gewoon niet voorstellen bij hem.
Ik weet zeker dat hij open en eerlijk tegen mij zal zijn.
Ik weet zeker dat hij open en eerlijk tegen mij zal zijn.
Gast- Gast
Niet. Ik had niet verwacht dat mijn vriend vreemd zou gaan. Ik vertrouwde hem voor 100% maar niets blijkt minder waar te zijn.
Laquisia- Prater
- Aantal berichten : 1424
Punten : 1531
Registratiedatum : 05-01-11
Pagina 16 van 16 • 1 ... 9 ... 14, 15, 16
Soortgelijke onderwerpen
» Ik weet het niet zeker
» hoe zeker ben jij van je relatie op dit moment?
» Hoe weet je dat je..
» Wie weet dit?
» Hoe weet je of..
» hoe zeker ben jij van je relatie op dit moment?
» Hoe weet je dat je..
» Wie weet dit?
» Hoe weet je of..
Pagina 16 van 16
Permissies van dit forum: