Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Hoe zeker weet jij ...

+22
Atelier Madame
Toet
SuperGrover
xxDila
Paper Crown
Pannetoet
Tunrida
luisa
nina
Susan
Julia
Kabouter
Guus
Merai
Antibes
Prosecco
Zonnetje
lyke
Kaboutertje
Arwyn
Tania
Zora
26 plaatsers

Pagina 4 van 16 Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 10 ... 16  Volgende

Ga naar beneden

Hoe zeker weet jij ... - Pagina 4 Empty Re: Hoe zeker weet jij ...

Bericht  Gast wo 8 jun 2011 - 0:55

freakielief schreef:Ladies, wat valt er hier nou überhaupt te overtuigen? Je kunt best een eigen visie op relaties hebben, maar toch nooit in de relatie van de ander kijken. Laat iedereen lekker geloven/denken wat ze willen, daar heb jij toch geen last van? Niet iedereen denkt nou eenmaal even 'technisch'.

Haha ja ik weet ook niet waarom ik me er uberhaupt in vast bijt maar ik vind het denk ik frustrerend dat iemand iets als een mening ziet, wat een feit is. En dan word ik beschuldigd van eigenwijsheid? Ja dahaag.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe zeker weet jij ... - Pagina 4 Empty Re: Hoe zeker weet jij ...

Bericht  Merai wo 8 jun 2011 - 0:55

Marin schreef:Het enige wat ik haar duidelijk wilde maken is dat ze niet in de toekomst kan kijken, dus dat ze geen uitspraken over haar relatie in de toekomst kan doen. Echt dat, en niets meer, niets minder. Daarom kan zij (of wie dan ook) niet vol overtuiging zeggen dat je 100% zeker weet dat je vriend nooit zal vreemdgaan. That's all.


Maar daarin ga je volledig voorbij aan het feit dat ik aangeef me er bewust van te zijn dat dingen kunnen veranderen, dat is irritant omdat je daarmee net doet alsof ik inderdaad dat naïeve meisje ben waar je me kennelijk voor aanziet. En ja, ik ben blij dat anderen ook zien dat je dat negeert, omdat het nogal een essentieel gedeelte van de discussie is.
Ik hoef helemaal niemand te overtuigen, zoals ik al eerder gezegd heb, ik ben blij dat ik het zeker weet.
Merai
Merai
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4765
Punten : 5075
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Amsterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe zeker weet jij ... - Pagina 4 Empty Re: Hoe zeker weet jij ...

Bericht  Susan wo 8 jun 2011 - 0:56

In feite kun je ook niet zeker weten of je vriend ooit oude vrouwtjes gaat verkrachten of vliegtuigen gaat kapen, maar de meeste mensen zullen toch echt zeggen dat hun vriend dat nooit zal doen. Ik snap ook wel dat vreemdgaan heel wat waarschijnlijker is, maar ik denk dat de grens voor iedereen anders ligt als het gaat om wat je wel en niet denkt te kunnen voorspellen van een ander.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe zeker weet jij ... - Pagina 4 Empty Re: Hoe zeker weet jij ...

Bericht  Gast wo 8 jun 2011 - 0:57

Julia schreef:
Fauve schreef:Ja Marin, wat doe je eigenwijs. Iemand overtuigen van je eigen gelijk, pff, je bent echt de enige in dit topic die dat doet! laughcry

Flauw, bovendien lees je blijkbaar niet goed.. Het gaat niet om het feit dat Marin een andere mening heeft, maar om het feit dat ze ervoor kiest om een belangrijk argument van Merai weg te laten. En vervolgens het onvolledige argument te bekritiseren.

Mijn god moet ik dan op elke letter gaan reageren?

Merai heeft in dit hele topic haar eigen argument in stand gehouden dat zij haar vriend volledig 100% vertrouwt in dat hij nooit vreemd zal gaan. Daar gaat deze discussie immers over. En dan komen er meerdere mensen zeggen dat je dat niet kunt weten, en uiteindelijk zegt zij ook dat ze niet weet hoe haar relatie er over tig jaar uit ziet. En dat laat ik dan achterwege, want dat is voor mij een beetje een 'duh' momentje. moet ik dan zeggen: Goed zo Merai dat je eindelijk het licht ziet?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe zeker weet jij ... - Pagina 4 Empty Re: Hoe zeker weet jij ...

Bericht  Gast wo 8 jun 2011 - 0:58

Je kunt technisch gezien trouwens ook niet wéten dat je vriend nooit een bomaanslag zal plegen, een bejaarde zal verkrachten of een schoolklas zal uitmoorden (of wellicht zelfs dit alles op één dag). En toch zullen er heel veel mensen zijn die daar toch hun hand voor in het vuur steken en om dat af te doen als naiëf vind ik heel erg veroordelend. De grens van 'dat is wel heel erg vergezocht' ligt voor iedereen anders.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe zeker weet jij ... - Pagina 4 Empty Re: Hoe zeker weet jij ...

Bericht  Merai wo 8 jun 2011 - 0:58

Marin schreef:
freakielief schreef:Ladies, wat valt er hier nou überhaupt te overtuigen? Je kunt best een eigen visie op relaties hebben, maar toch nooit in de relatie van de ander kijken. Laat iedereen lekker geloven/denken wat ze willen, daar heb jij toch geen last van? Niet iedereen denkt nou eenmaal even 'technisch'.

Haha ja ik weet ook niet waarom ik me er uberhaupt in vast bijt maar ik vind het denk ik frustrerend dat iemand iets als een mening ziet, wat een feit is. En dan word ik beschuldigd van eigenwijsheid? Ja dahaag.

Je kunt in alle discussies de keuze maken om een selectie te maken uit de argumenten van de tegenstander en je daarin vast te bijten. Dat is inderdaad behoorlijk eigenwijs, omdat je daarmee voorbij gaat aan de feitelijke discussie.
Merai
Merai
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4765
Punten : 5075
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Amsterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe zeker weet jij ... - Pagina 4 Empty Re: Hoe zeker weet jij ...

Bericht  Julia wo 8 jun 2011 - 0:58

/


Laatst aangepast door Julia op wo 8 jun 2011 - 0:59; in totaal 1 keer bewerkt
Julia
Julia
Prater
Prater

Aantal berichten : 966
Punten : 1244
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe zeker weet jij ... - Pagina 4 Empty Re: Hoe zeker weet jij ...

Bericht  luisa wo 8 jun 2011 - 0:59

Sorry dat ik me ook in meng..
Maar niet lullig bedoeld hoor Merai, maar wil je het niet begrijpen of kan je het niet begrijpen.
Marin valt puur over het woordje WETEN. Jij kent je vriend ongetwijfeld zeer goed en bent daardoor OVERTUIGT van zijn eerlijkheid en ook van het feit dat mocht er iets in jullie relatie zal veranderen de relatie uit gaat voordat vriend met een ander zoent/sext. Allemaal prima, alleen maar goed voor jullie.

Feit blijft echter dat zolang mensen de toekomst niet kunnen lezen of voorspellen niemand kan WETEN wat er zal gebeuren.
En of het dan over vreemdgaan gaat of over iets heel onbenulligs, toekomst is onbekend dus 100% zeker weten kan gewoon niet.
luisa
luisa
Prater
Prater

Aantal berichten : 1315
Punten : 1382
Registratiedatum : 23-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe zeker weet jij ... - Pagina 4 Empty Re: Hoe zeker weet jij ...

Bericht  Gast wo 8 jun 2011 - 0:59

Ik zie dat Susan me net voor was.laughcry

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe zeker weet jij ... - Pagina 4 Empty Re: Hoe zeker weet jij ...

Bericht  Merai wo 8 jun 2011 - 0:59

Marin schreef:
Julia schreef:
Fauve schreef:Ja Marin, wat doe je eigenwijs. Iemand overtuigen van je eigen gelijk, pff, je bent echt de enige in dit topic die dat doet! laughcry

Flauw, bovendien lees je blijkbaar niet goed.. Het gaat niet om het feit dat Marin een andere mening heeft, maar om het feit dat ze ervoor kiest om een belangrijk argument van Merai weg te laten. En vervolgens het onvolledige argument te bekritiseren.

Mijn god moet ik dan op elke letter gaan reageren?

Merai heeft in dit hele topic haar eigen argument in stand gehouden dat zij haar vriend volledig 100% vertrouwt in dat hij nooit vreemd zal gaan. Daar gaat deze discussie immers over. En dan komen er meerdere mensen zeggen dat je dat niet kunt weten, en uiteindelijk zegt zij ook dat ze niet weet hoe haar relatie er over tig jaar uit ziet. En dat laat ik dan achterwege, want dat is voor mij een beetje een 'duh' momentje. moet ik dan zeggen: Goed zo Merai dat je eindelijk het licht ziet?


Ik merk dat jij er heel goed in bent om de dingen zo te draaien dat ze passen in wat jij wil zien, dat maakt je een hele irritante discussiepartner.
Merai
Merai
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4765
Punten : 5075
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Amsterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe zeker weet jij ... - Pagina 4 Empty Re: Hoe zeker weet jij ...

Bericht  Gast wo 8 jun 2011 - 1:00

Haha wat een omgekeerde wereld.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe zeker weet jij ... - Pagina 4 Empty Re: Hoe zeker weet jij ...

Bericht  Gast wo 8 jun 2011 - 1:00

Mijn vriend oefent een bepaald beroep uit waardoor veel mensen ervan uitgaan dat hij vreemdgaat. Nou dat is ook irritant hoor. Als ik dan zeg dat ik zeker weet dat hij niet vreemdgaat, dan kijken ze mij dus zo vaag aan... Sommigen zeggen zelfs recht in mijn gezicht dat ze dat niet geloven en mij maar naief vinden... (dit zijn wel altijd mensen die mijn vriend niet eens kennen). Dan zeg ik ook altijd: je reactie zegt meer over jou, dan over mijn vriend en onze relatie.... Zo jammer, die vooroordelen....

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe zeker weet jij ... - Pagina 4 Empty Re: Hoe zeker weet jij ...

Bericht  Gast wo 8 jun 2011 - 1:00

freakielief schreef:Ik zie dat Susan me net voor was.laughcry

Haha ja vet mooi, die voorbeelden van jullie. :P

Verder met Luisa eens.

Sorry Merai dat ik je stukje tekst negeerde, maar je herhaalde echter wat ik al de hele tijd tegen jou probeerde duidelijk te maken waarvan jij mij overtuigde dat het niet zo was. Je herhaalde dus mijn eigen argument en daarom vond ik het niet nodig dat nogmaals te zeggen, immers je werd er al mee doodgegooid door mij.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe zeker weet jij ... - Pagina 4 Empty Re: Hoe zeker weet jij ...

Bericht  Susan wo 8 jun 2011 - 1:01

freakielief schreef:Ik zie dat Susan me net voor was.laughcry

Jaaaaa, just in the nick of time.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe zeker weet jij ... - Pagina 4 Empty Re: Hoe zeker weet jij ...

Bericht  Tunrida wo 8 jun 2011 - 1:01

Ik weet 100% zeker dat mijn vriend nooit is vreemdgegaan. Ik geloof voor 99,99999% dat ie het ook nooit zou doen. Ten eerste weet ik altijd waar hij is (gewoon omdat ie dat vertelt), ten tweede omdat hij niet alleen uitgaat. Als we gaan, gaan we samen omdat we gezamenlijke vrienden hebben. Ten derde omdat hij niet een man is waar iedere meid haar hoofd voor om zou draaien. Ten vierde omdat wij ontzettend gek op elkaar zijn en dat elkaar nog elke dag vertellen. Ik ben gewoon gek op hem en hij op mij. I love you
Tunrida
Tunrida
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 92
Punten : 105
Registratiedatum : 31-05-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe zeker weet jij ... - Pagina 4 Empty Re: Hoe zeker weet jij ...

Bericht  Gast wo 8 jun 2011 - 1:01

Haha en nou ben ik de slechte discussie partner. Dit is echt mooi.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe zeker weet jij ... - Pagina 4 Empty Re: Hoe zeker weet jij ...

Bericht  Merai wo 8 jun 2011 - 1:01

luisa schreef:Sorry dat ik me ook in meng..
Maar niet lullig bedoeld hoor Merai, maar wil je het niet begrijpen of kan je het niet begrijpen.
Marin valt puur over het woordje WETEN. Jij kent je vriend ongetwijfeld zeer goed en bent daardoor OVERTUIGT van zijn eerlijkheid en ook van het feit dat mocht er iets in jullie relatie zal veranderen de relatie uit gaat voordat vriend met een ander zoent/sext. Allemaal prima, alleen maar goed voor jullie.

Feit blijft echter dat zolang mensen de toekomst niet kunnen lezen of voorspellen niemand kan WETEN wat er zal gebeuren.
En of het dan over vreemdgaan gaat of over iets heel onbenulligs, toekomst is onbekend dus 100% zeker weten kan gewoon niet.

Ik zeg ook nergens dat ik in de toekomst kan kijken, maar ik weet wel dat als onze relatie zo goed blijft als hij nu is, mijn vriend nooit zal vreemdgaan. Als onze relatie wel ten nadele verandert zullen we uit elkaar gaan en is het technisch geen vreemdgaan meer.
Merai
Merai
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4765
Punten : 5075
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Amsterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe zeker weet jij ... - Pagina 4 Empty Re: Hoe zeker weet jij ...

Bericht  Merai wo 8 jun 2011 - 1:02

Marin schreef:Haha en nou ben ik de slechte discussie partner. Dit is echt mooi.

Dat je niet inhoudelijk op argumenten ingaat is daar voldoende bewijs voor. Je hebt werkelijk nog niet een keer gereageerd op het feit dat ik aangeef me er bewust van te zijn dat dingen kunnen veranderen. En ja, dat is behoorlijk irritant omdat dat een belangrijk deel van de discussie is.
Merai
Merai
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4765
Punten : 5075
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Amsterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe zeker weet jij ... - Pagina 4 Empty Re: Hoe zeker weet jij ...

Bericht  Gast wo 8 jun 2011 - 1:02

@Noa, militair?? Hahaha!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe zeker weet jij ... - Pagina 4 Empty Re: Hoe zeker weet jij ...

Bericht  Gast wo 8 jun 2011 - 1:03

Ja maar DAT zei je niet in het begin, dat zeg je er nu bij, dat het zo is "als het zo goed blijft gaan". Ja als het zo goed blijft gaan als nu weet ik ook zeker dat mijn vriend niet vreemdgaat.


Laatst aangepast door Fauve op wo 8 jun 2011 - 1:04; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe zeker weet jij ... - Pagina 4 Empty Re: Hoe zeker weet jij ...

Bericht  Gast wo 8 jun 2011 - 1:04

Merai schreef:
luisa schreef:Sorry dat ik me ook in meng..
Maar niet lullig bedoeld hoor Merai, maar wil je het niet begrijpen of kan je het niet begrijpen.
Marin valt puur over het woordje WETEN. Jij kent je vriend ongetwijfeld zeer goed en bent daardoor OVERTUIGT van zijn eerlijkheid en ook van het feit dat mocht er iets in jullie relatie zal veranderen de relatie uit gaat voordat vriend met een ander zoent/sext. Allemaal prima, alleen maar goed voor jullie.

Feit blijft echter dat zolang mensen de toekomst niet kunnen lezen of voorspellen niemand kan WETEN wat er zal gebeuren.
En of het dan over vreemdgaan gaat of over iets heel onbenulligs, toekomst is onbekend dus 100% zeker weten kan gewoon niet.

Ik zeg ook nergens dat ik in de toekomst kan kijken, maar ik weet wel dat als onze relatie zo goed blijft als hij nu is, mijn vriend nooit zal vreemdgaan. Als onze relatie wel ten nadele verandert zullen we uit elkaar gaan en is het technisch geen vreemdgaan meer.
En dat kan je dus niet weten.. :-)

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe zeker weet jij ... - Pagina 4 Empty Re: Hoe zeker weet jij ...

Bericht  Gast wo 8 jun 2011 - 1:04

Merai schreef:Ik ben in de verste verte niet naïef. Ik weet gewoon wat wij samen hebben en hoe mijn vriend in elkaar zit. En daarmee blijf ik erbij dat dat nooit zal gebeuren. Mocht hij ooit in de verleiding komen dan zal hij er niet op ingaan of in het ergste geval dat er ook gevoelens bij komen kijken de relatie met mij eerst verbreken.

Als we toch bezig zijn, kom ik me er ook nog maar in mengen. Dit zei Merai dus al op pagina 3.

Verder denk ik dat je wél in kunt schatten wanneer je een einde aan je relatie maakt. Merai en haar vriend stoppen er gewoon mee als het niet meer werkt, een ander gaat vreemd. Tja, daar kun je toch wel van overtuigd zijn?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe zeker weet jij ... - Pagina 4 Empty Re: Hoe zeker weet jij ...

Bericht  Merai wo 8 jun 2011 - 1:05

Fauve schreef:Ja maar DAT zei je niet in het begin, dat zeg je er nu bij, dat het zo is "als het zo goed blijft gaan".

Ik zei dat niet in mijn eerste stukje, maar wel al heel snel daarna toen er kennelijk mensen waren die het een vreemde opmerking vonden. Ik ben blij dat jullie samen zo'n dikke vriendinnen zijn maar een beetje realistisch kijken naar wat er wel en niet gezegd wordt en wanneer is ook wel handig.
Merai
Merai
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4765
Punten : 5075
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Amsterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe zeker weet jij ... - Pagina 4 Empty Re: Hoe zeker weet jij ...

Bericht  Gast wo 8 jun 2011 - 1:05

Tunrida schreef:Ik weet 100% zeker dat mijn vriend nooit is vreemdgegaan. Ik geloof voor 99,99999% dat ie het ook nooit zou doen. Ten eerste weet ik altijd waar hij is (gewoon omdat ie dat vertelt), ten tweede omdat hij niet alleen uitgaat. Als we gaan, gaan we samen omdat we gezamenlijke vrienden hebben. Ten derde omdat hij niet een man is waar iedere meid haar hoofd voor om zou draaien. Ten vierde omdat wij ontzettend gek op elkaar zijn en dat elkaar nog elke dag vertellen. Ik ben gewoon gek op hem en hij op mij. I love you

Don't mean to burst your bubble maar je kan mensen ook op andere plaatsen ontmoeten. Komt hij buiten?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe zeker weet jij ... - Pagina 4 Empty Re: Hoe zeker weet jij ...

Bericht  Gast wo 8 jun 2011 - 1:05

Merai schreef:
Merai schreef:Ik weet héél erg zeker dat hij nooit is vreemdgegaan en ja, ik weet ook zeker dat hij dat nooit zal doen. Alle bladiebla over individuen ten spijt, ik ken hem en ik weet het zeker smile

Ik ben in de verste verte niet naïef. Ik weet gewoon wat wij samen hebben en hoe mijn vriend in elkaar zit. En daarmee blijf ik erbij dat dat nooit zal gebeuren. Mocht hij ooit in de verleiding komen dan zal hij er niet op ingaan of in het ergste geval dat er ook gevoelens bij komen kijken de relatie met mij eerst verbreken.


Dit is het eerste wat je zegt. Heb het voor de goede orde nu toch maar opgezocht aangezien je mij nu als slechte discussie partner veroordeeld en ik blijkbaar over dingen heenlees.

Dit is wat jij zei, hier reageerde ik op. Hier zeg jij nergens iets over situaties die veranderen in de loop van een relatie. HIER reageerde ik op, en probeerde ik je op duidelijk te maken dat je het niet kunt weten of je vriend ooit vreemd zal gaan. Blijkbaar neem je halverwege de discussie een wat milder standpunt in en heb je het over dat wanneer je relatie zo goed blijft als ie nu is, je het zeker weet. Maar dat is al een heel ander standpunt dan wat je eerst zei.

Ja sorry hoor als je wilt gaan mierenneuken dan kan je het krijgen ook.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe zeker weet jij ... - Pagina 4 Empty Re: Hoe zeker weet jij ...

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 4 van 16 Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 10 ... 16  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum