Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Hoe zeker weet jij ...

+22
Atelier Madame
Toet
SuperGrover
xxDila
Paper Crown
Pannetoet
Tunrida
luisa
nina
Susan
Julia
Kabouter
Guus
Merai
Antibes
Prosecco
Zonnetje
lyke
Kaboutertje
Arwyn
Tania
Zora
26 plaatsers

Pagina 10 van 16 Vorige  1 ... 6 ... 9, 10, 11 ... 16  Volgende

Ga naar beneden

Hoe zeker weet jij ... - Pagina 10 Empty Re: Hoe zeker weet jij ...

Bericht  Gast wo 8 jun 2011 - 2:00

Noa schreef:Ik heb ook met zo'n lieve jongen die het liefst elke avond hetzelfde eet (letterlijk) en het is geen flirt etc. en hij is ook onzeker bijvoorbeeld over zijn seksuele kant, wat voor hem de drempel om gekke dingen te doen op dat vlak hoger maakt. Toch zeggen deze dingen lang niet alles. Je kunt alsnog nooit helemaal zeker zijn, je kent iemand ook niet helemaal. En daarbij: zeggen dat je vriend niet zou weten wat hij met een andere ''chick'' aan zou moeten... dat vind ik zelfs een beetje kleinerend overkomen...

Ik weet niet of dit naar mij bedoelt is.. Maar dat heb ik nergens gezegt. Ik zeg alleen dat hij niet kan flirten :P

Hij zegt het zelf zelfs :shock:

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe zeker weet jij ... - Pagina 10 Empty Re: Hoe zeker weet jij ...

Bericht  Gast wo 8 jun 2011 - 2:01

Noa schreef:Ik heb ook met zo'n lieve jongen die het liefst elke avond hetzelfde eet (letterlijk) en het is geen flirt etc. en hij is ook onzeker bijvoorbeeld over zijn seksuele kant, wat voor hem de drempel om gekke dingen te doen op dat vlak hoger maakt. Toch zeggen deze dingen lang niet alles. Je kunt alsnog nooit helemaal zeker zijn, je kent iemand ook niet helemaal. En daarbij: zeggen dat je vriend niet zou weten wat hij met een andere ''chick'' aan zou moeten... dat vind ik zelfs een beetje kleinerend overkomen...

Ja ik snap dat je dat zo zegt. Zij bedoelde het niet zo, meer dat hij te verlegen was, en dicht zou slaan, ipv actie ondernemen en erop in zou gaan.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe zeker weet jij ... - Pagina 10 Empty Re: Hoe zeker weet jij ...

Bericht  Gast wo 8 jun 2011 - 2:01

Mannen die vreemdgaan zijn ook echt niet perse alleen gladjakkers met die beruchte beroepen ofzo. Komt in alle kringen en karakters voor.

Edit: Vrouwen trouwens ook. Zijn ook niet perse echt alleen maar hoertjes op stiletto's en korte rokjes.


Laatst aangepast door Marin op wo 8 jun 2011 - 2:03; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe zeker weet jij ... - Pagina 10 Empty Re: Hoe zeker weet jij ...

Bericht  Paper Crown wo 8 jun 2011 - 2:02

Marin schreef:Mannen die vreemdgaan zijn ook echt niet perse alleen gladjakkers met die beruchte beroepen ofzo. Komt in alle kringen en karakters voor.

Idd beetje stom om te denken dat allemaal Stijns (ja ja.. die van Er komt een vrouw bij de dokter Stijn) vreemdgaan!
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe zeker weet jij ... - Pagina 10 Empty Re: Hoe zeker weet jij ...

Bericht  Gast wo 8 jun 2011 - 2:02

xxDila schreef:
freakielief schreef:Ik denk dat je praktisch ALTIJD kan vreemdgaan, tenzij je dag en nacht aan elkaar vastgeketend bent (en dan nog, misschien is de één hele vaste slaper). Maar dat je altijd weet waar je vriend is zegt in feite niets, hij kan ook in twee minuten tijd een collega pakken op de plee.

Eennsss!!

Ja erg he? Serieus, ik kan daar weleens helemaal in mee gaan, in die gedachten van mij. Denk je een fijne man te hebben, is altijd thuis, maar ondertussen heeft 'ie onder werktijd seks met zijn collega! Brrr.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe zeker weet jij ... - Pagina 10 Empty Re: Hoe zeker weet jij ...

Bericht  SuperGrover wo 8 jun 2011 - 2:03

Nou mijn dag is ook weer goed. Wat een gruwelijk topic is dit geworden laughcry Ik wil hem graag voordragen voor de slechtste discussie aller tijden. Een discussie over feiten en vergeten tekst...

Ik ga er ook niet verder op in, want dat ga ik ongetwijfeld tekst vergeten, en per ongeluk feiten ontkennen (en die ontkenning later weer ontkennen).
SuperGrover
SuperGrover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe zeker weet jij ... - Pagina 10 Empty Re: Hoe zeker weet jij ...

Bericht  Gast wo 8 jun 2011 - 2:03

Marin schreef:Mannen die vreemdgaan zijn ook echt niet perse alleen gladjakkers met die beruchte beroepen ofzo. Komt in alle kringen en karakters voor.

hahaha gladjakkers met beruchte beroepen.. Geef eens een voorbeeld :P


Laatst aangepast door Punk'd op wo 8 jun 2011 - 2:03; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe zeker weet jij ... - Pagina 10 Empty Re: Hoe zeker weet jij ...

Bericht  Gast wo 8 jun 2011 - 2:03

2CKC2 schreef:
Marin schreef:Mannen die vreemdgaan zijn ook echt niet perse alleen gladjakkers met die beruchte beroepen ofzo. Komt in alle kringen en karakters voor.

Idd beetje stom om te denken dat allemaal Stijns (ja ja.. die van Er komt een vrouw bij de dokter Stijn) vreemdgaan!

Oh shit die film wilde ik nog zien, was donderdag op tv he. Leek me heel ingrijpend en intrigerend.

Al vind ik Stijn niet eens perse een gladjakker en foute man hoor. Ik kan me nog foutere types voorstellen :P





Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe zeker weet jij ... - Pagina 10 Empty Re: Hoe zeker weet jij ...

Bericht  Gast wo 8 jun 2011 - 2:04

Punk'd schreef:
Marin schreef:Mannen die vreemdgaan zijn ook echt niet perse alleen gladjakkers met die beruchte beroepen ofzo. Komt in alle kringen en karakters voor.

hahaha gladjakkers met beruchte beroepen.. Geef is een voorbeeld :P

Wel opletten he, die zijn allang voorbij gekomen! DJ, Kok, horeca/bar, groenteboer.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe zeker weet jij ... - Pagina 10 Empty Re: Hoe zeker weet jij ...

Bericht  Gast wo 8 jun 2011 - 2:04

Punk'd schreef:
Marin schreef:Mannen die vreemdgaan zijn ook echt niet perse alleen gladjakkers met die beruchte beroepen ofzo. Komt in alle kringen en karakters voor.

hahaha gladjakkers met beruchte beroepen.. Geef eens een voorbeeld :P


Hahaha les het lijstje hier eens door, alles van DJ's tot barmannen tot melkboeren (zelfs de groentenman) is hier al voorbij gekomen haha.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe zeker weet jij ... - Pagina 10 Empty Re: Hoe zeker weet jij ...

Bericht  Gast wo 8 jun 2011 - 2:04

Volgens Google is dit een type gladjakker

Hoe zeker weet jij ... - Pagina 10 1303937157956

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe zeker weet jij ... - Pagina 10 Empty Re: Hoe zeker weet jij ...

Bericht  Gast wo 8 jun 2011 - 2:05

Jen_ schreef:

Wel opletten he, die zijn allang voorbij gekomen! DJ, Kok, horeca/bar, groenteboer.

Vooral kok is berucht, op z'n Engels dan.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe zeker weet jij ... - Pagina 10 Empty Re: Hoe zeker weet jij ...

Bericht  Merai wo 8 jun 2011 - 2:06

Punk'd schreef:
Merai schreef:
Punk'd schreef:
Merai schreef:
Punk'd schreef:

Tja, weetje wat het is.

Soms verlang ik ook eens naar Casanova, een vrouwenverslinder, een ontiegelijk geile donder die onwijs spontaan is naar iedereen en een groep vrienden om zich heen heeft en overal en nergens over kan praten.

Maar zo is hij gewoon niet. Hij is gewoon een lieve, mooie.. (klein beetje saaie - in vergelijking met mijzelf haha Wink ) jongen. Maar wel mijn schatje :P

En daar gaat het om smile Die van mij is overigens wel een geile donder die spontaan is en heeft veel vrienden om zich heen haha.. Moet ik me nu zorgen gaan maken? :P

Ik denk het wel hoor.. Pas maar op! Misschien slaap je wel zo diep dat je niet weet dat hij om 02:00 'S nachts de bloemetjes gaat buiten zetten.

Dan is hij meestal nog niet eens thuis angel

Dan zal ik maar eens een relatietherapie gaan als ik jullie was.

Laughing
Merai
Merai
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4765
Punten : 5075
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Amsterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe zeker weet jij ... - Pagina 10 Empty Re: Hoe zeker weet jij ...

Bericht  Paper Crown wo 8 jun 2011 - 2:06

Marin schreef:
2CKC2 schreef:
Marin schreef:Mannen die vreemdgaan zijn ook echt niet perse alleen gladjakkers met die beruchte beroepen ofzo. Komt in alle kringen en karakters voor.

Idd beetje stom om te denken dat allemaal Stijns (ja ja.. die van Er komt een vrouw bij de dokter Stijn) vreemdgaan!

Oh shit die film wilde ik nog zien, was donderdag op tv he. Leek me heel ingrijpend en intrigerend.

Al vind ik Stijn niet eens perse een gladjakker en foute man hoor. Ik kan me nog foutere types voorstellen :P





Ik heb hem 'gekocht' bij RTL gemist. Mooie film..
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe zeker weet jij ... - Pagina 10 Empty Re: Hoe zeker weet jij ...

Bericht  Gast wo 8 jun 2011 - 2:06

Marin schreef:
Jen_ schreef:

Wel opletten he, die zijn allang voorbij gekomen! DJ, Kok, horeca/bar, groenteboer.

Vooral kok is berucht, op z'n Engels dan.

Oh help.. Nu moet ik gelijk denken aan "I always get my sin Wink"

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe zeker weet jij ... - Pagina 10 Empty Re: Hoe zeker weet jij ...

Bericht  Gast wo 8 jun 2011 - 2:07

Haha Punk'd daar zou ik niet mee vreemdgaan hoor, bah :P Ook geen relatie mee willen hebben overigens :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe zeker weet jij ... - Pagina 10 Empty Re: Hoe zeker weet jij ...

Bericht  Gast wo 8 jun 2011 - 2:08

Marin schreef:Haha Punk'd daar zou ik niet mee vreemdgaan hoor, bah :P Ook geen relatie mee willen hebben overigens :P

Als nou meer vrouwen dat denken dan is dat juist wel weer een voordeel. Wink Weet je zeker dat hij niet vreemdgaat nerd

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe zeker weet jij ... - Pagina 10 Empty Re: Hoe zeker weet jij ...

Bericht  Merai wo 8 jun 2011 - 2:08

SuperGrover schreef:Nou mijn dag is ook weer goed. Wat een gruwelijk topic is dit geworden laughcry Ik wil hem graag voordragen voor de slechtste discussie aller tijden. Een discussie over feiten en vergeten tekst...

Ik ga er ook niet verder op in, want dat ga ik ongetwijfeld tekst vergeten, en per ongeluk feiten ontkennen (en die ontkenning later weer ontkennen).

Ik ben blij voor je dat dit je dag goed kan maken :P
Merai
Merai
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4765
Punten : 5075
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Amsterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe zeker weet jij ... - Pagina 10 Empty Re: Hoe zeker weet jij ...

Bericht  Gast wo 8 jun 2011 - 2:09

Ik ook, ik heb me goed vermaakt smile

Hoezo het forum is saai :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe zeker weet jij ... - Pagina 10 Empty Re: Hoe zeker weet jij ...

Bericht  Antibes wo 8 jun 2011 - 2:10

Grappig, als ik dan een berucht beroep zou moeten noemen: piloot! Of dj/barman inderdaad.. Maar kok?
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe zeker weet jij ... - Pagina 10 Empty Re: Hoe zeker weet jij ...

Bericht  Paper Crown wo 8 jun 2011 - 2:12

Antibes schreef:Grappig, als ik dan een berucht beroep zou moeten noemen: piloot! Of dj/barman inderdaad.. Maar kok?

Ja, die werken 'savonds en eigenlijk weet je nooit hoe laat ze precies klaar zijn
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe zeker weet jij ... - Pagina 10 Empty Re: Hoe zeker weet jij ...

Bericht  Gast wo 8 jun 2011 - 2:12

Antibes schreef:Grappig, als ik dan een berucht beroep zou moeten noemen: piloot! Of dj/barman inderdaad.. Maar kok?

Joh, echt alle koks gaan vreemd. Ja ik weet het ook wel, niet alle, maar trust me, heel veel. En piloot is ook een goede ja!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe zeker weet jij ... - Pagina 10 Empty Re: Hoe zeker weet jij ...

Bericht  Guus wo 8 jun 2011 - 2:12

een discussie over het discusseren ipv over het ondewerp kan ook heul interessant zijn blijkbaar clown

Ondanks dat ik het niet 100% zeker kan weten, wil ik wel even vermelden dat mijn vriend de aller-aller liefste/leukste/mooiste/fijnste/geilste donder is. Dus jullie kunnen ophouden met opscheppen, die prijs is al vergeven nerd
Guus
Guus
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1885
Punten : 1989
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe zeker weet jij ... - Pagina 10 Empty Re: Hoe zeker weet jij ...

Bericht  Gast wo 8 jun 2011 - 2:12

Antibes schreef:Grappig, als ik dan een berucht beroep zou moeten noemen: piloot! Of dj/barman inderdaad.. Maar kok?

Als kok kan je natuurlijk oneindig veel afrodisia voeren aan een leuke gast. Maar de vriezer in duiken is toch wat koeltjes.

Piloot lijkt me ook vrij berucht ja, met al die hotel overnachtingen in andere plaatsen, en dan met de stewardess natuurlijk.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe zeker weet jij ... - Pagina 10 Empty Re: Hoe zeker weet jij ...

Bericht  Gast wo 8 jun 2011 - 2:13

2CKC2 schreef:
Antibes schreef:Grappig, als ik dan een berucht beroep zou moeten noemen: piloot! Of dj/barman inderdaad.. Maar kok?

Ja, die werken 'savonds en eigenlijk weet je nooit hoe laat ze precies klaar zijn

Ook dat! Ik ben expert, heb er met een samengewoond Cool Nouja zo leuk was dat niet haha

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe zeker weet jij ... - Pagina 10 Empty Re: Hoe zeker weet jij ...

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 10 van 16 Vorige  1 ... 6 ... 9, 10, 11 ... 16  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum