Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Hoe zeker weet jij ...

+22
Atelier Madame
Toet
SuperGrover
xxDila
Paper Crown
Pannetoet
Tunrida
luisa
nina
Susan
Julia
Kabouter
Guus
Merai
Antibes
Prosecco
Zonnetje
lyke
Kaboutertje
Arwyn
Tania
Zora
26 plaatsers

Pagina 3 van 16 Vorige  1, 2, 3, 4 ... 9 ... 16  Volgende

Ga naar beneden

Hoe zeker weet jij ... - Pagina 3 Empty Re: Hoe zeker weet jij ...

Bericht  Gast di 7 jun 2011 - 23:59

Ja en ik vind het vreemd dat je niet inziet dat je het niet kunt weten, omdat je niet in de toekomst kunt kijken. Ik geloof het ook niet, maar ik kan het niet weten. Dat maakt mijn relatie niet minder sterk, of de kans dat mijn vriend vreemdgaat ook maar 1 procent meer dan bij die van jou.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe zeker weet jij ... - Pagina 3 Empty Re: Hoe zeker weet jij ...

Bericht  Merai wo 8 jun 2011 - 0:00

Marin schreef:Merai, je kunt het gewoon niet weten, punt. Je kunt hem volledig vertrouwen en daar heb je in een goede relatie alle recht toe (gelukkig maar), maar in de toekomst kijken kan je niet.

En dat is jouw mening. Mijn mening is dat vreemdgaan in alle gevallen een keuze is en je iemand goed genoeg kunt kennen én dezelfde normen en waarden kunt hebben op dat gebied waardoor je weet hoe diegene met die keuze om zal gaan.
Merai
Merai
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4765
Punten : 5075
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Amsterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe zeker weet jij ... - Pagina 3 Empty Re: Hoe zeker weet jij ...

Bericht  Gast wo 8 jun 2011 - 0:00

_Donnaa schreef:
Het schijnt trouwens dat vrouwen vaker/meer vreemdgaan dan mannen, maar ze kunnen het beter verbergen.. Mannen schijnen vaker steekjes te laten vallen of vrouwen zijn gewoon slimmer..

Haha oh ja ik denk dat dat best wel eens zou kloppen. Dat vrouwen veel slimmer en geniepiger zijn in het verbergen dan mannen. En het ligt zo in het verwachtingspatroon dat de man vreemdgaat, dus vrouwen vallen toch minder snel op denk ik.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe zeker weet jij ... - Pagina 3 Empty Re: Hoe zeker weet jij ...

Bericht  Gast wo 8 jun 2011 - 0:00

Ik weet 100% zeker dat hij niet is vreemdgegaan (nog) en ik vertrouw hem volkomen, dus vermoed dat dat ook niet zal gaan gebeuren, maar ik kan daar geen procenten aan hangen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe zeker weet jij ... - Pagina 3 Empty Re: Hoe zeker weet jij ...

Bericht  Gast wo 8 jun 2011 - 0:03

Merai schreef:
Marin schreef:Merai, je kunt het gewoon niet weten, punt. Je kunt hem volledig vertrouwen en daar heb je in een goede relatie alle recht toe (gelukkig maar), maar in de toekomst kijken kan je niet.

En dat is jouw mening. Mijn mening is dat vreemdgaan in alle gevallen een keuze is en je iemand goed genoeg kunt kennen én dezelfde normen en waarden kunt hebben op dat gebied waardoor je weet hoe diegene met die keuze om zal gaan.

Vertel mij dan maar hoe jouw relatie er over 5, 10, 20 of 30 jaar uit ziet. Welke situaties zich hebben voorgedaan, en hoe de liefde tussen jullie is.

Iedereen begint een relatie met de intentie om (altijd) samen te zijn. Situaties veranderen, soms heb je er niet eens zelf de hand in. Vreemdgaan is altijd een keuze, dat ben ik met je eens, maar jijzelf als persoon kan ook veranderen (je weet ook niet hoe jij, of je vriend, in bepaalde situaties zullen reageren, en dat kan mettertijd ook veranderen afhankelijk van een bepaalde situatie), en dat geld ook voor een relatie. Jij weet gewoon echt niet hoe jouw relatie is over tig jaar. Je hoopt op een goede relatie, en je hebt het vertrouwen dat je dan nog een goede relatie hebt, maar weten kun je niet.

Ja sorry ik wil er niet over door zeuren en ik zou je echt niet naief willen noemen, maar je bent wel koppig als je dit blijft beweren dat je het wel weet :P


Laatst aangepast door Marin op wo 8 jun 2011 - 0:04; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe zeker weet jij ... - Pagina 3 Empty Re: Hoe zeker weet jij ...

Bericht  Gast wo 8 jun 2011 - 0:03

Eens met Marin.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe zeker weet jij ... - Pagina 3 Empty Re: Hoe zeker weet jij ...

Bericht  Merai wo 8 jun 2011 - 0:08

Ik ben me er heus wel van bewust dat dingen veranderen en je relatie kan inderdaad veranderen maar als die zodanig verandert dat dit wel aan de orde is dan zitten we niet meer in die relatie en heet het dus geen vreemdgaan. Er vanuit gaande dat de relatie zo goed blijft als die is, hoe we dat ook invullen in de toekomst, weet ik dat hij nooit vreemd zal gaan. Waarom is dat koppig? Ik vind het juist heel apart dat daar zo over gevallen wordt.
Merai
Merai
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4765
Punten : 5075
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Amsterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe zeker weet jij ... - Pagina 3 Empty Re: Hoe zeker weet jij ...

Bericht  Gast wo 8 jun 2011 - 0:13

Wat vind je er vreemd aan?

Ik val er ook niet over, maar ik vind het wel opvallend en gek dat je het gewoon niet wilt zien. Je kunt wel heel naief (dat vind ik dan wel naief namelijk, en goedgelovig) roepen dat hij nooit vreemd zal gaan, of dat jij nooit vreemd zal gaan, omdat 'het goed voelt', je afgesproken hebt dit nooit te doen, of je gevoelsmatig daar nu nooit voor zal kiezen. Maar nou ja laatste keer, je kunt niet in de toekomst kijken dus je weet niet wat voor keuzes jij of je vriend dan zal maken en hoe jullie relatie dan is. Je zegt er van uit gaande dat de relatie dan nog goed is. Maar ja, dat weet je niet. Hoop het wel voor je natuurlijk, maar weten doe je het pas tegen die tijd :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe zeker weet jij ... - Pagina 3 Empty Re: Hoe zeker weet jij ...

Bericht  Merai wo 8 jun 2011 - 0:17

Marin schreef:Wat vind je er vreemd aan?

Ik val er ook niet over, maar ik vind het wel opvallend en gek dat je het gewoon niet wilt zien. Je kunt wel heel naief (dat vind ik dan wel naief namelijk, en goedgelovig) roepen dat hij nooit vreemd zal gaan, of dat jij nooit vreemd zal gaan, omdat 'het goed voelt', je afgesproken hebt dit nooit te doen, of je gevoelsmatig daar nu nooit voor zal kiezen. Maar nou ja laatste keer, je kunt niet in de toekomst kijken dus je weet niet wat voor keuzes jij of je vriend dan zal maken en hoe jullie relatie dan is. Je zegt er van uit gaande dat de relatie dan nog goed is. Maar ja, dat weet je niet. Hoop het wel voor je natuurlijk, maar weten doe je het pas tegen die tijd :P

Ik zeg ook dat de relatie op het moment dat er in dit opzicht iets verandert niet meer goed is en dat het gevolg is dat we dan geen relatie meer hebben, en het dus geen vreemdgaan heet. Je mag me best naïef vinden, ik weet zelf beter.

Edit: En wat ik er vreemd aan vind is dat ik geen last heb van het feit dat ik het zeker weet, ik snap niet zo goed waar jullie mij tegen denken te moeten beschermen. Jullie kennen mij niet, mijn vriend niet, onze relatie niet. Waarom niet gewoon accepteren dat een ander er wel zeker van kan zijn?
Merai
Merai
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4765
Punten : 5075
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Amsterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe zeker weet jij ... - Pagina 3 Empty Re: Hoe zeker weet jij ...

Bericht  Gast wo 8 jun 2011 - 0:20

Merai schreef:

Edit: En wat ik er vreemd aan vind is dat ik geen last heb van het feit dat ik het zeker weet, ik snap niet zo goed waar jullie mij tegen denken te moeten beschermen. Jullie kennen mij niet, mijn vriend niet, onze relatie niet. Waarom niet gewoon accepteren dat een ander er wel zeker van kan zijn?

Daar heb ik het ook helemaal niet over. Ik wil je helemaal niet beschermen en last heb ik er al helemaal niet van. Maar jij zegt dat je zeker weet dat jullie nooit vreemd zullen gaan. Ik zeg dat je dat niet kunt weten. Zo simpel als dat.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe zeker weet jij ... - Pagina 3 Empty Re: Hoe zeker weet jij ...

Bericht  Merai wo 8 jun 2011 - 0:22

Prima, jij je mening, ik de mijne. Pas de problème.
Merai
Merai
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4765
Punten : 5075
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Amsterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe zeker weet jij ... - Pagina 3 Empty Re: Hoe zeker weet jij ...

Bericht  Gast wo 8 jun 2011 - 0:24

Het is alleen geen mening, het is een feit dat je niet in de toekomst kunt kijken. Maar veel plezier met je glazen bol :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe zeker weet jij ... - Pagina 3 Empty Re: Hoe zeker weet jij ...

Bericht  Gast wo 8 jun 2011 - 0:24

Ik weet niets zeker, maar ik vertrouw er wel op. En mocht het toch gebeuren vertrouw ik erop dat hij eerlijk is.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe zeker weet jij ... - Pagina 3 Empty Re: Hoe zeker weet jij ...

Bericht  Gast wo 8 jun 2011 - 0:24

Ik dacht ook altijd "nee ik weet 100% zeker dat ik mijn vriend kan vertrouwen"
Inmiddels is het mijn ex aangezien hij me 2x heeft bedrogen en dat in een relatie van 10 jaar !

Dus nee zeker weten doe je nooit. Sterker nog er moet nu heel wat gebeuren wil ik ooit nog iemand kunnen vertrouwen !

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe zeker weet jij ... - Pagina 3 Empty Re: Hoe zeker weet jij ...

Bericht  Merai wo 8 jun 2011 - 0:26

Marin schreef:Het is alleen geen mening, het is een feit dat je niet in de toekomst kunt kijken. Maar veel plezier met je glazen bol :P

Het is ook een feit dat jij niet ingaat op mijn reactie als er wel iets verandert in onze relatie waarmee je doet alsof ik dat stukje niet zie. Vandaar ook dat ik wel klaar ben met deze discussie, bedankt voor je plezier wensen.
Merai
Merai
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4765
Punten : 5075
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Amsterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe zeker weet jij ... - Pagina 3 Empty Re: Hoe zeker weet jij ...

Bericht  Julia wo 8 jun 2011 - 0:45

Marin wat doe je nou ontzettend eigenwijs. Ze zegt toch niet dat ze ervan overtuigd is dat hun relatie niet veranderd? Je blijft daar maar op doorgaan. Ze geeft alleen aan dat ze zeker is van het feit dat het dan uitgaat voordat er wordt vreemd gegaan.
Julia
Julia
Prater
Prater

Aantal berichten : 966
Punten : 1244
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe zeker weet jij ... - Pagina 3 Empty Re: Hoe zeker weet jij ...

Bericht  Merai wo 8 jun 2011 - 0:48

Julia schreef:Marin wat doe je nou ontzettend eigenwijs. Ze zegt toch niet dat ze ervan overtuigd is dat hun relatie niet veranderd? Je blijft daar maar op doorgaan. Ze geeft alleen aan dat ze zeker is van het feit dat het dan uitgaat voordat er wordt vreemd gegaan.

Bedankt, ik dacht al dat ik niet duidelijk was maar voor anderen kennelijk wel.
Merai
Merai
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4765
Punten : 5075
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Amsterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe zeker weet jij ... - Pagina 3 Empty Re: Hoe zeker weet jij ...

Bericht  Gast wo 8 jun 2011 - 0:50

Ja Marin, wat doe je eigenwijs. Iemand overtuigen van je eigen gelijk, pff, je bent echt de enige in dit topic die dat doet! laughcry

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe zeker weet jij ... - Pagina 3 Empty Re: Hoe zeker weet jij ...

Bericht  Merai wo 8 jun 2011 - 0:52

Fauve schreef:Ja Marin, wat doe je eigenwijs. Iemand overtuigen van je eigen gelijk, pff, je bent echt de enige in dit topic die dat doet!

Wat een vreselijk kinderachtige reactie. Als je goed hebt gelezen heb je gezien dat ik ook inga op de mogelijkheid dat onze relatie verandert, Marin negeert dit compleet en dat wordt gelukkig door anderen ook gezien.
Merai
Merai
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4765
Punten : 5075
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Amsterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe zeker weet jij ... - Pagina 3 Empty Re: Hoe zeker weet jij ...

Bericht  Gast wo 8 jun 2011 - 0:52

Het enige wat ik haar duidelijk wilde maken is dat ze niet in de toekomst kan kijken, dus dat ze geen uitspraken over haar relatie in de toekomst kan doen. Echt dat, en niets meer, niets minder. Daarom kan zij (of wie dan ook) niet vol overtuiging zeggen dat je 100% zeker weet dat je vriend nooit zal vreemdgaan. That's all.


Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe zeker weet jij ... - Pagina 3 Empty Re: Hoe zeker weet jij ...

Bericht  Gast wo 8 jun 2011 - 0:53

Ladies, wat valt er hier nou überhaupt te overtuigen? Je kunt best een eigen visie op relaties hebben, maar toch nooit in de relatie van de ander kijken. Laat iedereen lekker geloven/denken wat ze willen, daar heb jij toch geen last van? Niet iedereen denkt nou eenmaal even 'technisch'.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe zeker weet jij ... - Pagina 3 Empty Re: Hoe zeker weet jij ...

Bericht  Gast wo 8 jun 2011 - 0:53

Dat hij nooit is vreemdgegaan weet ik 100% zeker.
Of hij het nooit zal doen, kan ik natuurlijk niet met zekerheid zeggen. Maar vooralsnog ga ik er met volle overtuiging vanuit dat hij dat niet zal doen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe zeker weet jij ... - Pagina 3 Empty Re: Hoe zeker weet jij ...

Bericht  Gast wo 8 jun 2011 - 0:54

Merai schreef:
Fauve schreef:Ja Marin, wat doe je eigenwijs. Iemand overtuigen van je eigen gelijk, pff, je bent echt de enige in dit topic die dat doet!

Wat een vreselijk kinderachtige reactie. Als je goed hebt gelezen heb je gezien dat ik ook inga op de mogelijkheid dat onze relatie verandert, Marin negeert dit compleet en dat wordt gelukkig door anderen ook gezien.

Ik heb het wel gelezen, en daarin geef je eindelijk toe dat je relatie wel kan veranderen inderdaad. Maar in je eerdere posts niet. Ik heb geen zin om het terug te zoeken, maar jij begon toch echt over dat je gelooft dat jouw vriend nooit vreemd zal gaan. Daar gingen jouw eerste posts over, en ik (en anderen) gingen daarop in dat je dat niet kunt weten. Ik hoop het niet voor je dat ie dat ooit zal doen natuurlijk, maar weten kun je het niet.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe zeker weet jij ... - Pagina 3 Empty Re: Hoe zeker weet jij ...

Bericht  Gast wo 8 jun 2011 - 0:54

Merai schreef:
Fauve schreef:Ja Marin, wat doe je eigenwijs. Iemand overtuigen van je eigen gelijk, pff, je bent echt de enige in dit topic die dat doet!

Wat een vreselijk kinderachtige reactie. Als je goed hebt gelezen heb je gezien dat ik ook inga op de mogelijkheid dat onze relatie verandert, Marin negeert dit compleet en dat wordt gelukkig door anderen ook gezien.

Ja sorry hoor, als er iemand koppig is... En dan wordt Marin daarvan beschuldigd, ja doei.


Laatst aangepast door Fauve op wo 8 jun 2011 - 0:54; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe zeker weet jij ... - Pagina 3 Empty Re: Hoe zeker weet jij ...

Bericht  Julia wo 8 jun 2011 - 0:54

Fauve schreef:Ja Marin, wat doe je eigenwijs. Iemand overtuigen van je eigen gelijk, pff, je bent echt de enige in dit topic die dat doet! laughcry

Flauw, bovendien lees je blijkbaar niet goed.. Het gaat niet om het feit dat Marin een andere mening heeft, maar om het feit dat ze ervoor kiest om een belangrijk argument van Merai weg te laten. En vervolgens het onvolledige argument te bekritiseren.
Julia
Julia
Prater
Prater

Aantal berichten : 966
Punten : 1244
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe zeker weet jij ... - Pagina 3 Empty Re: Hoe zeker weet jij ...

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 3 van 16 Vorige  1, 2, 3, 4 ... 9 ... 16  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum