Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Hoe zeker weet jij ...

+22
Atelier Madame
Toet
SuperGrover
xxDila
Paper Crown
Pannetoet
Tunrida
luisa
nina
Susan
Julia
Kabouter
Guus
Merai
Antibes
Prosecco
Zonnetje
lyke
Kaboutertje
Arwyn
Tania
Zora
26 plaatsers

Pagina 1 van 16 1, 2, 3 ... 8 ... 16  Volgende

Ga naar beneden

Hoe zeker weet jij ... Empty Hoe zeker weet jij ...

Bericht  Gast di 7 jun 2011 - 8:12

... dat je vriend nooit vreemd is gegaan/ zal gaan?

Ik: 100% angel (en dan krijg ik dus altijd van die blikken: *ach, naief meisje!*, dus vandaar dat ik benieuwd ben)

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe zeker weet jij ... Empty Re: Hoe zeker weet jij ...

Bericht  Zora di 7 jun 2011 - 8:12

Serieus meer dan 100%. Ik krijg ook altijd van die scheve blikken inderdaad, maar mijn vriend weet volgens mij nog net wat het uberhaupt is.
Zora
Zora
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4087
Punten : 4289
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe zeker weet jij ... Empty Re: Hoe zeker weet jij ...

Bericht  Gast di 7 jun 2011 - 8:14

98,6%.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe zeker weet jij ... Empty Re: Hoe zeker weet jij ...

Bericht  Tania di 7 jun 2011 - 8:15

100% Ik vertrouw hem meer dan mezelf daarin laughcry (wat overigens niet wil zeggen dat ik van plan ben om vreemd te gaan hoor).

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe zeker weet jij ... Empty Re: Hoe zeker weet jij ...

Bericht  Gast di 7 jun 2011 - 8:16

Dat jouw (of in het algemeen) vriend niet is vreemdgegaan kan ik best geloven, en daar kan je best iemand 100% in vertrouwen.
Maar ik zou denk ik nooit iemand 100% vertrouwen (ook mezelf niet) dat ie nooit vreemd zal gaan. Dat weet je gewoon niet. Je weet niet wat de toekomst brengt. Hoe de relatie over tig jaar is, en wat voor mensen hij/jij ontmoet, en welke verleidingen er komen. Of dat dan in een moment van zwakte is, bewust of niet, of wat dan ook. Je weet het niet. Je kunt iemand 100% vertrouwen en diegene kan nu ook vol overtuiging zeggen dat hij/zij nooit vreemd zal gaan, maar je kunt niet in de toekomst kijken en ik zou dat nooit zo zelf vol overtuiging kunnen zeggen dat ik of toekomstige vriend nooit maar dan ook nooit vreemd zal gaan. Ik hoop het niet natuurlijk, maar ik kan dat gewoon niet zeggen, dat vind ik te veel, te zwaar.


Laatst aangepast door Marin op di 7 jun 2011 - 8:16; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe zeker weet jij ... Empty Re: Hoe zeker weet jij ...

Bericht  Gast di 7 jun 2011 - 8:16

Oja, shit ik weet dus 100% dat hij niet vreemd is gegaan, maar ik denk wel dat hij ooit in staat zal zijn vreemd te gaan, maar dan zou hij het me direct vertellen, daar vertrouw ik dan wel weer 100% op smile Hij is gewoon in Alles in zijn leven zoooo goudeerlijk en integer en in dit soort grote dingen helemaal... Daar zou ik mijn hand gelijk voor in het vuur steken.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe zeker weet jij ... Empty Re: Hoe zeker weet jij ...

Bericht  Gast di 7 jun 2011 - 8:17

Noa schreef:Oja, shit ik weet dus 100% dat hij niet vreemd is gegaan, maar ik denk wel dat hij ooit in staat zal zijn vreemd te gaan, maar dan zou hij het me direct vertellen, daar vertrouw ik dan wel weer 100% op smile Hij is gewoon in Alles in zijn leven zoooo goudeerlijk en integer en in dit soort grote dingen helemaal... Daar zou ik mijn hand gelijk voor in het vuur steken.

Dat vind ik wat anders inderdaad. Hij zou het misschien ooit wel kunnen doen, maar dan er eerlijk over zijn (wat me eigenlijk altijd beter lijkt dan verzwijgen) en dat vertrouwen kan je wel hebben inderdaad.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe zeker weet jij ... Empty Re: Hoe zeker weet jij ...

Bericht  Gast di 7 jun 2011 - 8:18

Tania schreef:100% Ik vertrouw hem meer dan mezelf daarin laughcry (wat overigens niet wil zeggen dat ik van plan ben om vreemd te gaan hoor).

Kan ik me helemaal in vinden. Al is het de laatste tijd wel aan het draaien. Ik ging nog wel stappen met de meiden, nu gaat hij meer weg.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe zeker weet jij ... Empty Re: Hoe zeker weet jij ...

Bericht  Arwyn di 7 jun 2011 - 8:24

Omdat 100% blijkbaar niet kan, zeg ik 99% Wink
Ik kan me serieus niet voorstellen dat hij vreemd zou gaan, daar is hij gewoon veel te eerlijk voor.
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe zeker weet jij ... Empty Re: Hoe zeker weet jij ...

Bericht  Kaboutertje di 7 jun 2011 - 8:25

Ik vertrouw mijn vriend helemaal, maar toch zit er in mijn achterhoofd een stemmetje wat zegt dat je nooit weet wat het leven je gaat brengen. Niet dat ik aan hem twijfel, maar je weet maar nooit natuurlijk..
Kaboutertje
Kaboutertje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1594
Punten : 1991
Registratiedatum : 30-12-10
Woonplaats : V-town

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe zeker weet jij ... Empty Re: Hoe zeker weet jij ...

Bericht  lyke di 7 jun 2011 - 8:26

hm lastig.. hangt er ook van af wat je al vreemd gaan ziet..
Mijn vriend had nog een lange afstand relatie met zijn ex toen hij met mij begon.
Maar dat was alleen email en sms contact..
Ik zag het wel als een soort vreemdgaan.
Maar vreemdgaan als in sex met iemand anders denk ik niet dat hij dat zou doen.
lyke
lyke
Prater
Prater

Aantal berichten : 641
Punten : 850
Registratiedatum : 13-12-10
Woonplaats : Amsterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe zeker weet jij ... Empty Re: Hoe zeker weet jij ...

Bericht  Zonnetje di 7 jun 2011 - 8:29

Ik weet het 100% zeker, want mijn vriend is echt iemand die altijd alles aan mij verteld. Hij is heel eerlijk en kan niets voor mij geheim houden, zelfs niet wat hij voor mijn verjaardag heeft gekocht of wie hij heeft met surprise of dingen waarvan ik zeg: dat hoef ik nou niet te weten. Hij houdt niet van dingen verborgen houden en houdt van openheid.
Zonnetje
Zonnetje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2589
Punten : 2726
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : omgeving Eindhoven

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe zeker weet jij ... Empty Re: Hoe zeker weet jij ...

Bericht  Gast di 7 jun 2011 - 8:56

Dat hij tot nu toe in onze relatie niet is vreemd gegaan, weet ik voor 100% zeker. Maar dat hij het nooit zal doen, daar steek ik mijn handen niet voor in het vuur, want dat kan je gewoon niet weten. Je weet niet wat er in de toekomst gebeurd, hoe de verhoudingen staan, enz, enz. Ik kan niet in zijn hart kijken, hij is een individu, en ik ook. We zijn geen 2 eenheid. Dus nee.

Ik vertrouw mijn vriend, maar dat wil niet zeggen dat hij ook te vertrouwen ís.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe zeker weet jij ... Empty Re: Hoe zeker weet jij ...

Bericht  Gast di 7 jun 2011 - 9:02

Vind ik een moeilijke vraag. Ik vertrouw mijn vriend volledig, maar als ik zie hoeveel mensen (zowel mannen als vrouwen) er vreemd gaan vind ik het soms wel eens moeilijk om te geloven dat hij echt niet vreemd gaat. Dat komt meer door mijn onzekerheid i.c.m. wat ik om me heen zie dan door het gedrag van mijn vriend, trouwens.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe zeker weet jij ... Empty Re: Hoe zeker weet jij ...

Bericht  Prosecco di 7 jun 2011 - 9:07

Dat weet ik niet zeker. Hij weet echter wat de consequenties zijn dus ik hoop dat hij voor mij kiest wanneer hij in de verleiding komt. Anders is het einde verhaal.
Prosecco
Prosecco
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1654
Punten : 2061
Registratiedatum : 25-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe zeker weet jij ... Empty Re: Hoe zeker weet jij ...

Bericht  Gast di 7 jun 2011 - 9:28

Jen_ schreef:Je weet niet wat er in de toekomst gebeurd, hoe de verhoudingen staan, enz, enz. Ik kan niet in zijn hart kijken, hij is een individu, en ik ook. We zijn geen 2 eenheid. Dus nee.

Ik vertrouw mijn vriend, maar dat wil niet zeggen dat hij ook te vertrouwen ís.
+1

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe zeker weet jij ... Empty Re: Hoe zeker weet jij ...

Bericht  Antibes di 7 jun 2011 - 11:15

En toch vind ik het naief. Het zou niet de eerste man zijn van wie niemand (al helemaal de partner niet) het verwacht. Je moet zonder reden niet wantrouwig zijn, maar 100% kun je het nooit weten..
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe zeker weet jij ... Empty Re: Hoe zeker weet jij ...

Bericht  Gast di 7 jun 2011 - 11:16

Antibes schreef:En toch vind ik het naief. Het zou niet de eerste man zijn van wie niemand (al helemaal de partner niet) het verwacht. Je moet zonder reden niet wantrouwig zijn, maar 100% kun je het nooit weten..
Helemaal eens. Bijna niemand zal zeggen "ik vermoed dat mijn vriend vreemd gaat", terwijl er toch een hoop kerels (en meiden) zijn die dat wel doen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe zeker weet jij ... Empty Re: Hoe zeker weet jij ...

Bericht  Gast di 7 jun 2011 - 11:19

Precies, daarom zou ik het gewoon nooit uitsluiten. Je weet gewoon niet wat de toekomst brengt, en hoe mensen reageren in bepaalde situaties. Waarschijnlijk weten ze dat zelf ook niet tot het hen overkomt.
Natuurlijk hoop je van niet, en het betekent niet dat je vol wantrouwen in een relatie moet zitten, dat is ook niet de juiste instelling, maar ik denk niet dat ik ooit met enige volledigheid kan zeggen dat ik of mijn toekomstige vriend nooit vreemd zullen gaan.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe zeker weet jij ... Empty Re: Hoe zeker weet jij ...

Bericht  Merai di 7 jun 2011 - 13:19

Ik weet héél erg zeker dat hij nooit is vreemdgegaan en ja, ik weet ook zeker dat hij dat nooit zal doen. Alle bladiebla over individuen ten spijt, ik ken hem en ik weet het zeker smile
Merai
Merai
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4765
Punten : 5075
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Amsterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe zeker weet jij ... Empty Re: Hoe zeker weet jij ...

Bericht  Gast di 7 jun 2011 - 19:13

Ava schreef:
Antibes schreef:En toch vind ik het naief. Het zou niet de eerste man zijn van wie niemand (al helemaal de partner niet) het verwacht. Je moet zonder reden niet wantrouwig zijn, maar 100% kun je het nooit weten..
Helemaal eens. Bijna niemand zal zeggen "ik vermoed dat mijn vriend vreemd gaat", terwijl er toch een hoop kerels (en meiden) zijn die dat wel doen.
Ik denk juist wel dat er veel vrouwen ((en mannen) deze vermoedens hebben en dat die vermoedens ook vaak waar zijn...

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe zeker weet jij ... Empty Re: Hoe zeker weet jij ...

Bericht  Gast di 7 jun 2011 - 19:19

Dat hij nooit vreemd is gegaan: 100 procent. Dat hij nooit vreemd zal gaan: kan je niet weten. Mensen die zeggen dat ze 100 procent zeker weten dat hun vriend nooit vreemd zal gaan, vind ik naïef.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe zeker weet jij ... Empty Re: Hoe zeker weet jij ...

Bericht  Gast di 7 jun 2011 - 19:39

Fauve schreef:Dat hij nooit vreemd is gegaan: 100 procent. Dat hij nooit vreemd zal gaan: kan je niet weten. Mensen die zeggen dat ze 100 procent zeker weten dat hun vriend nooit vreemd zal gaan, vind ik naïef.

Ja ik eigenlijk ook wel. Los daarvan, het is gewoon een feit dat je het niet kunt weten. Je kunt immers niet in de toekomst kijken.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe zeker weet jij ... Empty Re: Hoe zeker weet jij ...

Bericht  Gast di 7 jun 2011 - 20:06

Jen_ schreef:
Fauve schreef:Dat hij nooit vreemd is gegaan: 100 procent. Dat hij nooit vreemd zal gaan: kan je niet weten. Mensen die zeggen dat ze 100 procent zeker weten dat hun vriend nooit vreemd zal gaan, vind ik naïef.

Ja ik eigenlijk ook wel. Los daarvan, het is gewoon een feit dat je het niet kunt weten. Je kunt immers niet in de toekomst kijken.
Helemaal mee eens!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe zeker weet jij ... Empty Re: Hoe zeker weet jij ...

Bericht  Guus di 7 jun 2011 - 20:29

ik weet ook zeker dat hij nog nooit is vreemdgegaan, maar dat hij nooit vreemd zal gaan... nee kan ik niet zeker weten, en ookal heeft hij nu voor zichzelf de overtuiging dat het zo is, je weet nooit wat er gebeurt.

Guus
Guus
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1885
Punten : 1989
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe zeker weet jij ... Empty Re: Hoe zeker weet jij ...

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 16 1, 2, 3 ... 8 ... 16  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum