n.a.v. Alphen, heb jij wel eens wat gezien/gehoord?
+44
Poisongirl
Fiwen
Plien84
Jelin
Bolleke
Caresses
Mida4you
RYW
Sterre
Laquisia
Blond
juffie001
Mermaid
SuperGrover
TGR
Pien
Arwyn
Jeanette
Tania
Starla
yes1984
Caroow
TNMN
Lejow
Tyrael
Aziraphale
Zininzon
M@niek
Shisha
Nathalie
Lies
Lady4
Caramba
Jerry
Zwerver
Jilke
Elin
Inge
Parisienne
girli
mzcharlotte
Mamasapje
Beachgirl
VeryCherry
48 plaatsers
Pagina 4 van 10
Pagina 4 van 10 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10
Re: n.a.v. Alphen, heb jij wel eens wat gezien/gehoord?
Beachgirl_24 schreef:Geen schietpartijen zelf meegemaakt, maar vanmiddag wel 4 slachtoffers uit Alphen binnengekregen na het drama. (Werk in het ziekenhuis)
Zie vaak heftige trauma's in het ziekenhuis, maar zo heftig had ik het nog niet eerder gezien.
Bedoel je hiermee de verwondingen? Of de psychische toestand van de slachtoffers?
yes1984- Prater
- Aantal berichten : 1343
Punten : 1676
Registratiedatum : 24-12-10
Bah wat een verhalen allemaal Gelukkig heb ik zelf nooit zoiets meegemaakt. Ik vind ook dat er te zwart wit op vc word gereageerd. Er zitten altijd 2 kanten aan een verhaal. Natuurlijk is het vreselijk voor de nabestaanden, aar ook voor vc. Alsof zij het zelf niet erg vind? En ik heb ook het idee dat vc niet bedoeld dat de situatie met de fietser haar sterker heeft gemaakt, maar de situatie met haar ex. Ik zou het zelf denk ik ook niet op een forum durven zetten, en het is denk ik wel goed om er nu nog een melding van te maken, voor de nabestaanden en ook voor jezelf. Dat is denk ik ook wel heel erg eng om zoiets te melden bij de politie.
Starla- Prater
- Aantal berichten : 676
Punten : 673
Registratiedatum : 30-11-10
Heb wel een heel aantal dingen meegemaakt maar geen behoefte die hier te plaatsen. Zijn geen sensatieverhalen...
Ik vind ook dat er veel te sterk op VC wordt gereageerd. Sorry, maar weet een van de o zo dappere dames die meteen naar de politie zouden zijn gerend wel hoe het is om persoonlijk bedreigd te worden? Om overtuigd te zijn van het feit dat iemand je afmaakt als je je mond opendoet?
Het is makkelijk oordelen als je lekker thuis op de roze bank zit met je blond amsterdam kopje thee.....maar wat nu als de angst om doodgemaakt te worden als je je mond opendoet realistisch is?
Soms is het normale leven niet zo slecht geacteerd als Goede Tijden, er gebeuren daadwerkelijk erge dingen...
Ik vind wel VC, dat je het beter niet op een dergelijk forum kunt schrijven. Ook niet omdat je vrij herkenbaar bent en ik me zorgen maak om jouw veiligheid...
Ik vind ook dat er veel te sterk op VC wordt gereageerd. Sorry, maar weet een van de o zo dappere dames die meteen naar de politie zouden zijn gerend wel hoe het is om persoonlijk bedreigd te worden? Om overtuigd te zijn van het feit dat iemand je afmaakt als je je mond opendoet?
Het is makkelijk oordelen als je lekker thuis op de roze bank zit met je blond amsterdam kopje thee.....maar wat nu als de angst om doodgemaakt te worden als je je mond opendoet realistisch is?
Soms is het normale leven niet zo slecht geacteerd als Goede Tijden, er gebeuren daadwerkelijk erge dingen...
Ik vind wel VC, dat je het beter niet op een dergelijk forum kunt schrijven. Ook niet omdat je vrij herkenbaar bent en ik me zorgen maak om jouw veiligheid...
Gast- Gast
Natuurlijk is het erg voor VC, ziets zal je echt niet in de koude kleren gaan zitten!
Maar om zoiets dan wel op het forum te zetten, en te zeggen dat zij er sterker uit is gekomen terwijl het in principe nog een onopgeloste zaak is vind ik ook niet kunnen.
Ik vind het een bizar verhaal, en hoe bang ze ook voor haar ex zal zijn geweest, dan nog vind ik dat dit aangegeven moet worden bij de politie.
Er is ook nog zoiets als een anonieme tip geven, of Meld Misdaad Anoniem te bellen.
Ik kan er niet bij dat de nabestaanden van de fietser na zo'n lange tijd nog van niks weten en de dader ongestraft is gebleven.
Maar om zoiets dan wel op het forum te zetten, en te zeggen dat zij er sterker uit is gekomen terwijl het in principe nog een onopgeloste zaak is vind ik ook niet kunnen.
Ik vind het een bizar verhaal, en hoe bang ze ook voor haar ex zal zijn geweest, dan nog vind ik dat dit aangegeven moet worden bij de politie.
Er is ook nog zoiets als een anonieme tip geven, of Meld Misdaad Anoniem te bellen.
Ik kan er niet bij dat de nabestaanden van de fietser na zo'n lange tijd nog van niks weten en de dader ongestraft is gebleven.
Gast- Gast
Princess schreef:Natuurlijk is het erg voor VC, ziets zal je echt niet in de koude kleren gaan zitten!
Eens..
Vanaf mijn bruine bank met een flesje water
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Lejow schreef:Caroow schreef:Ik vind dat jullie wel heel zwart wit reageren op VC. Ze zegt zelf dat ze het niet durfde, dat zal vast niet zo maar zijn geweest. En het is ook al een hele tijd geleden, ze was dus ook al een stuk jonger.
Dat zal best, maar het gaat hier om een leven!!!!!! Een leven van een onschuldig iemand!
Hoe zou VC reageren als haar zoontje wordt doodgereden en de dader rijdt door???
Ik vind hier niet zwarts wits aan eigenlijk. Die gast zal best gevaarlijk zijn geweest, maar dit kan ik gewoon niet begrijpen.
Ja het gaat om een leven en ik vind het ook heel erg om te lezen. Maar misschien ging het ook wel om vc's leven? Ken jij haar ex? Weet jij wat hij gedaan had als ze wel naar de politie was gegaan? En ze was zwanger dus misschien was haar zoontje er niet eens geweest als ze naar de politie was gegaan.
Ik ben het er wel mee eens dat ze misschien in die 8 jaar tijd toch alsnog naar de politie had kunnen gaan. En misschien doet ze dat ook nog wel naar aanleiding van dit topic.
Tania- Ratel
- Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10
Nu vraag ik me af, VC, heb je er al die tijd met niemand over gesproken?
Het is natuurlijk een heftige gebeurtenis geweest, en als het mij zou overkomen zou ik het nodig hebben om er met iemand over te praten.
Heb je dat gedaan of heb je het al die tijd voor jezelf gehouden?
Het is natuurlijk een heftige gebeurtenis geweest, en als het mij zou overkomen zou ik het nodig hebben om er met iemand over te praten.
Heb je dat gedaan of heb je het al die tijd voor jezelf gehouden?
Gast- Gast
Ik ben het er ook mee eens dat VC hier iets mee moet doen.
Op dat moment was ze veel jonger, werd ze bedreigd door haar ex, dan snap ik dat het moeilijk is om dit aan te geven.
Maar nu zoveel jaar later, zitten de nabestaanden nog steeds met een groot vraagteken. Dit kan niet.
Het lijkt me daarom ook verstandig om dit anoniem te melden, maar waarschijnlijk is VC de enige die hiervan weet? Dat zou mij dan wel weer angst geven.
Ik neem aan dat ook al is het zoveel jaar geleden en hier komt een melding van, hier wel wat mee gedaan wordt? Het gebeurd toch wel vaker dat iets pas jaaaaren laten opgelost wordt? Of zou dit niet zo zijn?
Op dat moment was ze veel jonger, werd ze bedreigd door haar ex, dan snap ik dat het moeilijk is om dit aan te geven.
Maar nu zoveel jaar later, zitten de nabestaanden nog steeds met een groot vraagteken. Dit kan niet.
Het lijkt me daarom ook verstandig om dit anoniem te melden, maar waarschijnlijk is VC de enige die hiervan weet? Dat zou mij dan wel weer angst geven.
Ik neem aan dat ook al is het zoveel jaar geleden en hier komt een melding van, hier wel wat mee gedaan wordt? Het gebeurd toch wel vaker dat iets pas jaaaaren laten opgelost wordt? Of zou dit niet zo zijn?
Lies- Prater
- Aantal berichten : 767
Punten : 885
En wat nou als er hier een kind of familielid of bekende van het slachtoffer hier komt. En het verhaal herkent?
Jilke- Prater
- Aantal berichten : 1052
Punten : 1540
Registratiedatum : 26-11-10
AmiAmi schreef:En wat nou als er hier een kind of familielid of bekende van het slachtoffer hier komt. En het verhaal herkent?
Ja eens..
Wellicht is het makkelijk oordelen.. Ik kan begrijpen dat je je op dat moment bedreigd voelt, maar ergens moet het toch aan je geweten gaan knagen? Ergens moet je er toch voor kiezen om de eerlijke weg te bewandelen? Zeker als je het wel zo op een forum neer kunt zetten (en je een vrij bekend opvallend uiterlijk hebt...).
Ze had het ook gelijk anoniem kunnen melden.
Nee sorry.. ik kan er gewoon even met mijn pet niet bij.
Lejow- Lady Post-a-lot
Ik was bij de (valse) melding van een bomaanslag op het station in Den Bosch. Bizarre situatie en dan is er gelukkig nog niks gebeurd.
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Dolores schreef:Heb wel een heel aantal dingen meegemaakt maar geen behoefte die hier te plaatsen. Zijn geen sensatieverhalen...
Dat is dan weer het andere uiterste en alsnog vrij zwart-wit geschetst.
Gast- Gast
Goed. In een moment van onnadenkendheid kun je hier iets plaatsen wat je op dat moment heel hoog zit, wat getriggerd wordt door het nieuws van gister....
En ik ben het ermee eens dat het verhaal geen plaats kán hebben op een zo openbaar forum, juist omdat het om deze situatie gaat...
Máár...........
Ik heb het dan ook niet over of je zoiets moet schrijven of niet.
Ik vind die opmerkingen van persoonlijker aard naar VC toe, wat ze al had moeten doen en wat de schrijver van die reactie al eeuwen gedaan zou hebben en meer van die AsterixenObelix blabla gewoon bijna genánt om te lezen....
Er zullen maar weinig mensen hier zijn die werkelijk weten hoe het is om in een levensbedreigende situatie te zitten (en dat is maar goed ook hoor). Dat iemand anders zo de controle heeft over wat jij zegt en doet, en dat de kans als je anders doet echt aanwezig is dat er maatregelen genomen worden...
En ik vind het schandalig dat daar dan zomaar even over geoordeeld wordt door meisjes uit wiens reactie je direct kunt halen dat ze werkelijk geen idee hebben hoe zoiets kan zijn....
En ik ben het ermee eens dat het verhaal geen plaats kán hebben op een zo openbaar forum, juist omdat het om deze situatie gaat...
Máár...........
Ik heb het dan ook niet over of je zoiets moet schrijven of niet.
Ik vind die opmerkingen van persoonlijker aard naar VC toe, wat ze al had moeten doen en wat de schrijver van die reactie al eeuwen gedaan zou hebben en meer van die AsterixenObelix blabla gewoon bijna genánt om te lezen....
Er zullen maar weinig mensen hier zijn die werkelijk weten hoe het is om in een levensbedreigende situatie te zitten (en dat is maar goed ook hoor). Dat iemand anders zo de controle heeft over wat jij zegt en doet, en dat de kans als je anders doet echt aanwezig is dat er maatregelen genomen worden...
En ik vind het schandalig dat daar dan zomaar even over geoordeeld wordt door meisjes uit wiens reactie je direct kunt halen dat ze werkelijk geen idee hebben hoe zoiets kan zijn....
Gast- Gast
Fauve schreef:Dolores schreef:Heb wel een heel aantal dingen meegemaakt maar geen behoefte die hier te plaatsen. Zijn geen sensatieverhalen...
Dat is dan weer het andere uiterste en alsnog vrij zwart-wit geschetst.
Dat weet ik en daarom schetste ik het ook zo..
Omdat ik het onderhand moe bent dat hier zomaar geoordeeld wordt over een situatie waarvan minstens drie kwart duidelijk geen kaas gegeten heeft....
VC heeft ook gevoelens hoor...
Gast- Gast
Ik heb gelukkig nooit 'echt' iets meegemaakt.
Wat me het meest heeft geraakt, is dat ik een keer voorin een trein zat waar iemand voorsprong. Je voelde gewoon dat je daar overheen reed, echt vreemd.. Ik zat wel zo ver voorin dat ik er niets van kon zien gelukkig.
Ook was ik in Londen ten tijde van de tweede, mislukte, aanslagen. We wouden de metro in, maar die was daarom afgezet. Mensen van onze reis zaten in de metro waar de man met de spijkerbom die was afgegaan ook in zat, heel vreemd.
Mijn broer is overvallen in een videotheek, ook met een wapen. Ik was toen nog heel jong, dus drong niet zo goed bij mij door, maar ik weet wel dat hij er echt goed van van slag was. Lijkt me ook doodeng als je bedreigt wordt.
VC: Ik snap dat je toen geen aangifte durfde te doen, denk dat er niet veel mensen zijn die dat wel toen gedaan zouden hebben.
Ik vind het wel een goed idee om het nu anoniem te melden. Voor de familie zou het denk ik zo ontzettend fijn zijn om te weten wie het gedaan heeft! De familie heeft daar gewoon recht op in mijn ogen.
Wat me het meest heeft geraakt, is dat ik een keer voorin een trein zat waar iemand voorsprong. Je voelde gewoon dat je daar overheen reed, echt vreemd.. Ik zat wel zo ver voorin dat ik er niets van kon zien gelukkig.
Ook was ik in Londen ten tijde van de tweede, mislukte, aanslagen. We wouden de metro in, maar die was daarom afgezet. Mensen van onze reis zaten in de metro waar de man met de spijkerbom die was afgegaan ook in zat, heel vreemd.
Mijn broer is overvallen in een videotheek, ook met een wapen. Ik was toen nog heel jong, dus drong niet zo goed bij mij door, maar ik weet wel dat hij er echt goed van van slag was. Lijkt me ook doodeng als je bedreigt wordt.
VC: Ik snap dat je toen geen aangifte durfde te doen, denk dat er niet veel mensen zijn die dat wel toen gedaan zouden hebben.
Ik vind het wel een goed idee om het nu anoniem te melden. Voor de familie zou het denk ik zo ontzettend fijn zijn om te weten wie het gedaan heeft! De familie heeft daar gewoon recht op in mijn ogen.
Arwyn- Ratel
- Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Dolores schreef:En ik vind het schandalig dat daar dan zomaar even over geoordeeld wordt door meisjes uit wiens reactie je direct kunt halen dat ze werkelijk geen idee hebben hoe zoiets kan zijn....
ik vind het zelf schandalig dat zij haar mond gehouden heeft... als ze haar mond open getrokken had, was het niet alleen dood door schuld geweest, maar was die ex van dr ook nog eens aangeklaagd voor het bedreigen van iemand, chanteren en weet ik het wat allemaal nog meer.. en nee, ik weet niet hoe het is om zo bedreigd te worden, maar verzwijgen dat jij weet wie iemand heeft doodgereden, zou voor mij vele malen zwaarder wegen!
helaas heb ik zelf meerdere mensen verloren aan ernstige (auto) ongelukken en is er van 1 iemand ook geen dader bekend, nu, zo'n 3 jaar na het ongeluk leven de ouders, zijn tweelingbroer en vele andere nog steeds in onzekerheid...
Pien- Ratel
- Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10
Pien schreef:Dolores schreef:En ik vind het schandalig dat daar dan zomaar even over geoordeeld wordt door meisjes uit wiens reactie je direct kunt halen dat ze werkelijk geen idee hebben hoe zoiets kan zijn....
ik vind het zelf schandalig dat zij haar mond gehouden heeft... als ze haar mond open getrokken had, was het niet alleen dood door schuld geweest, maar was die ex van dr ook nog eens aangeklaagd voor het bedreigen van iemand, chanteren en weet ik het wat allemaal nog meer.. en nee, ik weet niet hoe het is om zo bedreigd te worden, maar verzwijgen dat jij weet wie iemand heeft doodgereden, zou voor mij vele malen zwaarder wegen!
helaas heb ik zelf meerdere mensen verloren aan ernstige (auto) ongelukken en is er van 1 iemand ook geen dader bekend, nu, zo'n 3 jaar na het ongeluk leven de ouders, zijn tweelingbroer en vele andere nog steeds in onzekerheid...
eens dus...
Lejow- Lady Post-a-lot
Pien schreef:Dolores schreef:En ik vind het schandalig dat daar dan zomaar even over geoordeeld wordt door meisjes uit wiens reactie je direct kunt halen dat ze werkelijk geen idee hebben hoe zoiets kan zijn....
En als jij zou weten of ervan overtuigd zou zijn dat ze jouw dochtertje zouden vermoorden? Waarschijnlijk met van te voren ook nog allerlei pijnlijke akeligheden?
Zou jij dan meteen naar de politie huppelen?
Gast- Gast
VC: als je ex doorreed en je hebt daarna niets meer gehoord over deze zaak. Hoe weet je dan zo zeker dat die fietser dood was? Heeft hij je dat wijsgemaakt of heb je dat gelezen in de krant?
TGR- Kletskop
- Aantal berichten : 2706
Punten : 3065
Registratiedatum : 17-12-10
Do, het gaat hier om een dodelijk ongeluk.. En het is nog eens 8 jaar geleden gebeurd, dus ik neem aan dat VC niet meer in contact staat met haar ex. Haar ex heeft gewoon iemand vermoord, snap je wel hoe ernstig de situatie is? Natuurlijk moet daar wat mee gedaan worden en zo snel mogelijk ook! Die jongen moet aangegeven worden, het is niet normaal dat hij waarschijnlijk nog gewoon rond loopt.
Gast- Gast
TGR schreef:VC: als je ex doorreed en je hebt daarna niets meer gehoord over deze zaak. Hoe weet je dan zo zeker dat die fietser dood was? Heeft hij je dat wijsgemaakt of heb je dat gelezen in de krant?
Dat is inderdaad ook een goede vraag.
Gast- Gast
Giacomo schreef:Do, het gaat hier om een dodelijk ongeluk.. En het is nog eens 8 jaar geleden gebeurd, dus ik neem aan dat VC niet meer in contact staat met haar ex. Haar ex heeft gewoon iemand vermoord, snap je wel hoe ernstig de situatie is? Natuurlijk moet daar wat mee gedaan worden en zo snel mogelijk ook! Die jongen moet aangegeven worden, het is niet normaal dat hij waarschijnlijk nog gewoon rond loopt.
Ook eens..
Lejow- Lady Post-a-lot
Dus als ik het niet eens ben met de massa, snap ik het niet?
Er is iemand doodgereden door haar ex. Dood.
Niet meer levend. Dood.
Jup, ik heb m door...
Ik ben denkelijk niet degene die het niet echt begrijpt....
Niet meer levend. Dood.
Jup, ik heb m door...
Gast- Gast
Dolores schreef:Dus als ik het niet eens ben met de massa, snap ik het niet?
Niet meer levend. Dood.
Jup, ik heb m door...
Nou, volgens mij wel..
Gast- Gast
Maar hoe weten wij nou dat VC al die jaren niet misschien ergens toch nog bang geweest is voor haar ex?
Zij is de enige die er van weet en die hem kan verklikken bij de politie... Mogelijk had hij haar dan echt wel daarna proberen op te zoeken.
Kom zelf uit een gewelddadige relatie en ondanks dat ik nu aan de andere kant van NL woon zijn er nog steeds momenten dat ik angst kan voelen voor hem (als ik denk hem te zien bv)
Het is echt niet zo zwart wit.
Natuurlijk is het verschrikkelijk voor de familie van het slachtoffer, meer dan verschrikkelijk. Maar ik denk dat wij allemaal niet kunnen weten hoe wijzelf zouden reageren in doodsangst
Zij is de enige die er van weet en die hem kan verklikken bij de politie... Mogelijk had hij haar dan echt wel daarna proberen op te zoeken.
Kom zelf uit een gewelddadige relatie en ondanks dat ik nu aan de andere kant van NL woon zijn er nog steeds momenten dat ik angst kan voelen voor hem (als ik denk hem te zien bv)
Het is echt niet zo zwart wit.
Natuurlijk is het verschrikkelijk voor de familie van het slachtoffer, meer dan verschrikkelijk. Maar ik denk dat wij allemaal niet kunnen weten hoe wijzelf zouden reageren in doodsangst
Inge- Ratel
- Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Pagina 4 van 10 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10
Soortgelijke onderwerpen
» Heb jij hem al gehoord en wat vind je er van?
» Gezellige meiden Alphen a/d Rijn
» Schietpartij winkelcentrum Alphen aan den Rijn
» Explosie in flat Alphen a/d Rijn
» Bedrijf misbruikt drama Alphen
» Gezellige meiden Alphen a/d Rijn
» Schietpartij winkelcentrum Alphen aan den Rijn
» Explosie in flat Alphen a/d Rijn
» Bedrijf misbruikt drama Alphen
Pagina 4 van 10
Permissies van dit forum: