n.a.v. Alphen, heb jij wel eens wat gezien/gehoord?
+44
Poisongirl
Fiwen
Plien84
Jelin
Bolleke
Caresses
Mida4you
RYW
Sterre
Laquisia
Blond
juffie001
Mermaid
SuperGrover
TGR
Pien
Arwyn
Jeanette
Tania
Starla
yes1984
Caroow
TNMN
Lejow
Tyrael
Aziraphale
Zininzon
M@niek
Shisha
Nathalie
Lies
Lady4
Caramba
Jerry
Zwerver
Jilke
Elin
Inge
Parisienne
girli
mzcharlotte
Mamasapje
Beachgirl
VeryCherry
48 plaatsers
Pagina 1 van 10
Pagina 1 van 10 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10
n.a.v. Alphen, heb jij wel eens wat gezien/gehoord?
Gatver de gatver, ik zit naar de beelden op 't journaal te kijken vol verbijstering. Die verhalen van ooggetuigen zijn ook echt vreselijk, je zal daar maar geweest zijn en het gezien hebben. Echt getraumatiseerd ben je.
Naar aanleiding daarvan moest ik denken aan een eigen ervaring. Ik heb namelijk wel eens naast mijn raam pistoolschoten gehoord. Dat was toen ik in Wolverhampton woonde, wat nou niet echt een veilige stad was. Recht naast de campus zat een een of andere louche club waar wel vaker dingen gebeurde. Toen ik die schoten hoorde, lag ik echt stijf van angst in bed en durfde ik al niet eens uit het raam te kijken, ook al zat ik op twee hoog. Pas later durfde ik te kijken, maar zag gelukkig niets, en volgens mij was het een drive-by shooting geweest, waarbij godzijdank niets was gebeurd.
Ook wel gevechten gezien daar op een andere hoek van die club, op een paar meter afstand van waar ik liep, waarbij autoruiten ingegooid werden enzo. Doodeng.
Heeft een van jullie wel eens iets gehoord/gezien en wat heeft dat met je gedaan?
Naar aanleiding daarvan moest ik denken aan een eigen ervaring. Ik heb namelijk wel eens naast mijn raam pistoolschoten gehoord. Dat was toen ik in Wolverhampton woonde, wat nou niet echt een veilige stad was. Recht naast de campus zat een een of andere louche club waar wel vaker dingen gebeurde. Toen ik die schoten hoorde, lag ik echt stijf van angst in bed en durfde ik al niet eens uit het raam te kijken, ook al zat ik op twee hoog. Pas later durfde ik te kijken, maar zag gelukkig niets, en volgens mij was het een drive-by shooting geweest, waarbij godzijdank niets was gebeurd.
Ook wel gevechten gezien daar op een andere hoek van die club, op een paar meter afstand van waar ik liep, waarbij autoruiten ingegooid werden enzo. Doodeng.
Heeft een van jullie wel eens iets gehoord/gezien en wat heeft dat met je gedaan?
Gast- Gast
Re: n.a.v. Alphen, heb jij wel eens wat gezien/gehoord?
Nee, gelukkig nog niet. Ik vind het wel doodeng al die verhalen.
Mijn opa heeft het wel een keer gehoord, is gaan kijken & vond iemand die hij goed kende dood in het winkelcentrum. Dit bleek achteraf om een afrekening te gaan van het illegale circuit.
Mijn opa heeft het wel een keer gehoord, is gaan kijken & vond iemand die hij goed kende dood in het winkelcentrum. Dit bleek achteraf om een afrekening te gaan van het illegale circuit.
Gast- Gast
Een ex van me heeft een fietser doodgereden toen ik in de auto naast hem zat en hij is doorgereden.
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
VeryCherry schreef:Een ex van me heeft een fietser doodgereden toen ik in de auto naast hem zat en hij is doorgereden.
Gast- Gast
VeryCherry schreef:Een ex van me heeft een fietser doodgereden toen ik in de auto naast hem zat en hij is doorgereden.
Oei. En hoe heb jij daarop gereageerd?
Gast- Gast
Niet als ik er mee naar de politie zou gaan zou hij me uit de auto gooien en had had/heeft ontzettend losse handjes, ik durfde niks te doen.
Geen schietpartijen zelf meegemaakt, maar vanmiddag wel 4 slachtoffers uit Alphen binnengekregen na het drama. (Werk in het ziekenhuis)
Zie vaak heftige trauma's in het ziekenhuis, maar zo heftig had ik het nog niet eerder gezien.
Zie vaak heftige trauma's in het ziekenhuis, maar zo heftig had ik het nog niet eerder gezien.
Beachgirl- Kletskop
- Aantal berichten : 2626
Punten : 2789
Registratiedatum : 18-11-10
VeryCherry, wat vreselijk!
Mimpie, dat is ook heftig zeg, jeetje!
Mimpie, dat is ook heftig zeg, jeetje!
Gast- Gast
Als klein meisje ben ik bij een "bomaanslag" geweest in Den Haag in de passage. Er is toen een bom geplaatst in een prullenbak . Wij waren net voorbij... Ik weet er nu niet meer veel van maar ik durfde toch heel lang de passage niet meer in.
Een meisje van mijn basisschool kwam overal te laat, op school, op kinderfeestjes etc. Ze was met haar gezin op vakantie geweest in Portugal en op de terugweg miste ze haar vliegtuig. Dat vliegtuig wat ze miste was het vliegtuig van de Faro-crash. Als ze erin hadden gezeten waren ze dood geweest, nu ze te laat waren heeft dat hun leven gered. Sindsdien hoorde je bijna nooit iemand meer klagen als ze weer eens te laat kwam, en bij kinderfeestjes nodigde je haar gewoon een uur eerder uit .
Een meisje van mijn basisschool kwam overal te laat, op school, op kinderfeestjes etc. Ze was met haar gezin op vakantie geweest in Portugal en op de terugweg miste ze haar vliegtuig. Dat vliegtuig wat ze miste was het vliegtuig van de Faro-crash. Als ze erin hadden gezeten waren ze dood geweest, nu ze te laat waren heeft dat hun leven gered. Sindsdien hoorde je bijna nooit iemand meer klagen als ze weer eens te laat kwam, en bij kinderfeestjes nodigde je haar gewoon een uur eerder uit .
Mamasapje- Prater
- Aantal berichten : 502
Punten : 661
.
Laatst aangepast door Storm op za 9 apr 2011 - 19:40; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Het was heftig ja, maar het heeft me sterker gemaakt. Dat is ook de reden dat ik voor de duvel niet bang ben. Op het moment dat het gebeurde was ik al zwanger, maar ik wist het gelukkig nog niet. En hij ook niet, anders had ik nu mijn zoon niet.
Mimpie schreef:Geen schietpartijen zelf meegemaakt, maar vanmiddag wel 4 slachtoffers uit Alphen binnengekregen na het drama. (Werk in het ziekenhuis)
Het ergste trauma wat ik gezien heb in het ziekenhuis waar ik werkte was een man die zichzelf van het leven probeerde te beroven. Hij had een pistool in zijn mond genomen en omhoog geschoten in de hoop zn hersenen te doorboren.. alleen ontplofde door de kracht zijn neus/ gehemelte . Ik had het zo te doen met die man.. Hij leefde nog en was nu ook nog helemaal verminkt.
Mamasapje- Prater
Ik ben gezegend om nog nooit zoiets vreselijks mee te hebben gemaakt (in mijn nabije omgeving).
Laatst aangepast door zegmaar_ op za 9 apr 2011 - 7:07; in totaal 1 keer bewerkt
mzcharlotte- Ratel
- Aantal berichten : 4211
Punten : 4519
Ik ben samen met een vriendin getuige geweest van een overval op een winkel. Wij stonden voor de winkel toen ze naar binnen liepen en ze zijn langs ons gerend toen we de politie stonden te bellen.
girli- Ratel
- Aantal berichten : 4192
Punten : 4619
Registratiedatum : 13-01-11
Bah, wat een verschrikkelijke verhalen.
Gast- Gast
Ik ben er nooit zelf bijgeweest, maar de broer van mijn beste vriendin van vroeger heeft het huis van zijn ex in brand gestoken. En ik heb een tijdje geleden een meisje aan de telefoon gehad (ik werkte bij een bibliotheek) die vertelde dat haar moeder haar boeken niet kon komen terugbrengen, want ze was op vakantie geweest en ze zat in het vliegtuig wat neerstortte in Tripoli Toen kon ik ook even niets meer uitbrengen.
Gast- Gast
@ zegmaar_ : ik heb nog meer van dat soort rare/enge dingen in mn leven voorbij zien komen helaas.... Hier was ik niet bij maar wel iets uit mijn directe omgeving..
tante heeft neefjes naar buiten gestuurd om buiten te spelen ( 5 en7 jaar geloof ik). Heeft zichzelf opgehangen aan een schommel haak op zolder.. .Vergat daarbij dat haar kinderen nooit meer naar binnenkonden.. Toen heeft de buurvrouw de deur opengedaan heeft 1 van de zoontjes zn moeder gevonden .
En nog 1 helaas:
We reden langs een ongeval ( ik was 5 geloof ik).. Zegt mn moeder nog... nou als je daar in zit kom je er niet levend uit. Worden we een uur later gebeld dat mn moeder haar lievelingsneefje ( 1 jaar jonger als zij, net papa van een zoon van 10 dagen oud en een zoon van 1.5 jaar ) is verongelukt. Wij zijn er dus gewoon langsgereden op het moment dat hij zijn laatste adem uitblies..
tante heeft neefjes naar buiten gestuurd om buiten te spelen ( 5 en7 jaar geloof ik). Heeft zichzelf opgehangen aan een schommel haak op zolder.. .Vergat daarbij dat haar kinderen nooit meer naar binnenkonden.. Toen heeft de buurvrouw de deur opengedaan heeft 1 van de zoontjes zn moeder gevonden .
En nog 1 helaas:
We reden langs een ongeval ( ik was 5 geloof ik).. Zegt mn moeder nog... nou als je daar in zit kom je er niet levend uit. Worden we een uur later gebeld dat mn moeder haar lievelingsneefje ( 1 jaar jonger als zij, net papa van een zoon van 10 dagen oud en een zoon van 1.5 jaar ) is verongelukt. Wij zijn er dus gewoon langsgereden op het moment dat hij zijn laatste adem uitblies..
Laatst aangepast door Mamasapje op za 9 apr 2011 - 7:17; in totaal 1 keer bewerkt
Mamasapje- Prater
Mamasapje, kippenvel, verschrikkelijk echt verschrikkelijk.
Gast- Gast
Ik heb niks zelf meegemaakt. Ik ben wel heel bang geweest toen er in een week tijd 3 drive-by shootings waren in de buurt waar ik vijf jaar geleden woonde in de USA. Twee op huizen en 1 op een auto, ik durfde bijna niet meer de auto in en ik sliep bij mn huisgenootje op de kamer (achterkant van het huis ipv voorkant) omdat ik zo bang was.
Gast- Gast
Ik was op het bevrijdingsfestival 2009 in Rotterdam. Toen is er ook geschoten. Achteraf bleek dat de politie waarschuwingsschoten had gelost, maar dat wisten en zagen wij op de moment natuurlijk niet. Het was ontzettend eng! Wij stonden er zo'n 15 meter vandaan, zagen dat er twee fronten gevormd werden (wie precies e.d. zagen we niet). De menigte begon zich rustig onze kant op de wurmen. Uiteindelijk zagen we die hele kant op ons afkomen. Het enige wat je dan kan doen is rennen. Op het moment dat we hen op ons af zagen komen hoorde we schoten, ik wist meteen dat pistoolschoten zo moesten klinken, had het meteen door. Mijn vriend pakte mijn hand en zei: rennen! Wij rende met de menigte mee naar een hek, welke naar backstage leidde. Deze was gelukkig al open geschopt door iemand, dus daar konden we heen. Ondertussen was ik mijn vriend kwijt.. in de menigte konden we elkaar niet vasthouden. Die korte tijd was heel eng, maar gelukkig had hij een pet op en kon ik hem zo al snel zien. We kwamen snel weer bij elkaar en zijn toen gaan rennen.. blijven rennen, naar ver buiten het terrein. We zijn gelijk naar de metro gegaan, naar huis.
Nu doet het me niet zoveel meer, maar het besef dat het 'zomaar' over kan zijn heb ik nu wel.
Nu doet het me niet zoveel meer, maar het besef dat het 'zomaar' over kan zijn heb ik nu wel.
Parisienne- Ratel
- Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10
Ik was aanwezig bij de loveparade en vlakbij het gebeuren. Heb er gelukkig niet tussen gestaan
Inge- Ratel
- Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Oh ik heb nog wel een keer iets gezien maar dat was eigenlijk wel heel stoer! Ook toen ik in Amerika woonde heb ik een helicoptervlucht gedaan boven DC, 's nachts, in een politiehelicopter. Superstoer natuurlijk. Maar die werden toen opgeroepen omdat er een auto na een achtervolging in een huis was gereden, en daar reden we toen overheen. Daar waren verder geen gewonden bij gevallen maar dat was heel mooi om te zien zo van bovenaf, en superbijzonder natuurlijk.
Gast- Gast
Oh dat is best vet eigenlijk Arden! Maar van die shootings lijkt me heel eng. Ik heb ook wel eens per ongeluk door een echte ghetto gereden met m'n vader toen ik 12 was, maar toen sliep ik gelukkig. M'n vader vond het doodeng.
Gast- Gast
in het buitenland waar ik 9 maanden zat, had onze taxichauffeur ruzie met een andere bestuurder. Na wat "heen en weer gejaag" sneed de ander onze taxi af zodat we moesten stoppen. Het raampje was open (altijd aangenaam weer) en de bestuurder van die andere auto zette een pistool tegen het hoofd van onze taxichauffeur. Daarna werd er nog in de lucht geschoten.. nog nooit zo bang geweest!
En toen ik vanuit het buitenland naar NL vloog kreeg een passagier een hartaanval. Scary! Hoor die AED apparaten nog opladen..
En toen ik vanuit het buitenland naar NL vloog kreeg een passagier een hartaanval. Scary! Hoor die AED apparaten nog opladen..
Gast- Gast
Pagina 1 van 10 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10
Soortgelijke onderwerpen
» Heb jij hem al gehoord en wat vind je er van?
» Gezellige meiden Alphen a/d Rijn
» Schietpartij winkelcentrum Alphen aan den Rijn
» Explosie in flat Alphen a/d Rijn
» Bedrijf misbruikt drama Alphen
» Gezellige meiden Alphen a/d Rijn
» Schietpartij winkelcentrum Alphen aan den Rijn
» Explosie in flat Alphen a/d Rijn
» Bedrijf misbruikt drama Alphen
Pagina 1 van 10
Permissies van dit forum: