Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

n.a.v. Alphen, heb jij wel eens wat gezien/gehoord?

+44
Poisongirl
Fiwen
Plien84
Jelin
Bolleke
Caresses
Mida4you
RYW
Sterre
Laquisia
Blond
juffie001
Mermaid
SuperGrover
TGR
Pien
Arwyn
Jeanette
Tania
Starla
yes1984
Caroow
TNMN
Lejow
Tyrael
Aziraphale
Zininzon
M@niek
Shisha
Nathalie
Lies
Lady4
Caramba
Jerry
Zwerver
Jilke
Elin
Inge
Parisienne
girli
mzcharlotte
Mamasapje
Beachgirl
VeryCherry
48 plaatsers

Pagina 8 van 10 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende

Ga naar beneden

n.a.v. Alphen, heb jij wel eens wat gezien/gehoord? - Pagina 8 Empty Re: n.a.v. Alphen, heb jij wel eens wat gezien/gehoord?

Bericht  Gast zo 10 apr 2011 - 0:55

_Donnaa schreef:In 2005 zijn mijn ex en ik beschoten in de Doelesteeg in Leeuwarden.. Ze zagen hem voor iemand anders aan laughcry

OMG.... Wat heftig! Hoe deal je met zoiets dan?

Ik had een keer een jongen naast mijn bed staan 's nachts, tijdens mijn stage in Frankrijk. Ik was helemaal alleen maar gelukkig deed hij niks en was hij weg voordat ik er erg in had ( ik sliep toen hij via het raam de eerste etage binnenkwam )

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

n.a.v. Alphen, heb jij wel eens wat gezien/gehoord? - Pagina 8 Empty Re: n.a.v. Alphen, heb jij wel eens wat gezien/gehoord?

Bericht  Jeanette zo 10 apr 2011 - 0:56

Donnaa, wat heftig zeg!
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Blond zo 10 apr 2011 - 0:56

Tea-Leaf schreef:
_Donnaa schreef:In 2005 zijn mijn ex en ik beschoten in de Doelesteeg in Leeuwarden.. Ze zagen hem voor iemand anders aan laughcry

Ik had een keer een jongen naast mijn bed staan 's nachts, tijdens mijn stage in Frankrijk. Ik was helemaal alleen maar gelukkig deed hij niks en was hij weg voordat ik er erg in had ( ik sliep toen hij via het raam de eerste etage binnenkwam )

Dat lijkt me ook heel erg angstaanjagend!
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422

Bericht  Gast zo 10 apr 2011 - 0:58

_Chance schreef:
Tea-Leaf schreef:

Dat lijkt me ook heel erg angstaanjagend!

Dat was niet heel tof nee, vooral als je achteraf weet dat Nice ( daar liep ik stage ) een hele criminele stad is, plus het feit dat hij me wel van alles had aan kunnen doen. Maar heb er niks aan over gehouden gelukkig.

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 10 apr 2011 - 1:04

Tea-Leaf schreef:

Hij kwam daarvoor wel regelmatig in die kroeg en daar werden wel duistere zaken geregeld zeg maar.. Die gasten die ons beschoten, hadden drugs van iemand gekocht en daar was iets mis mee of ze waren genaaid ofzo.. Maar ze hadden dus m`n ex verward met die gast die hen drugs verkocht had. Dus wij liepen door die steeg en toen werd hij aangesproken en ze begonnen met echt te dreigen enzo, dus toen zei m`n ex dat ik door moest lopen.. Ik was nog net niet de hoek om (het centrum in) toen ik schoten hoorde en toen ik me omdraaide zag ik m`n ex de steeg al uitrennen, zo de gracht in. Ik ben naar z`n huis gerend en hij heeft nog een tijd in die gracht gelegen totdat hij niks meer hoorde.

Ik had niks, m`n ex alleen een behoorlijk schampschot bij z`n schouder.. Die vent die schoot heeft er ook voor gezeten, hij heeft nooit ontkend dat hij de verkeerde voor zich had..

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 10 apr 2011 - 8:01

Fauve schreef:Ik ben er nooit zelf bijgeweest, maar de broer van mijn beste vriendin van vroeger heeft het huis van zijn ex in brand gestoken. En ik heb een tijdje geleden een meisje aan de telefoon gehad (ik werkte bij een bibliotheek) die vertelde dat haar moeder haar boeken niet kon komen terugbrengen, want ze was op vakantie geweest en ze zat in het vliegtuig wat neerstortte in Tripoli :shock: Toen kon ik ook even niets meer uitbrengen.

Ik moet gelijk denken aan die foto waarbij je een Nederlands biebboek ziet liggen...

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 10 apr 2011 - 8:51

Op de basisschool (groep acht) is er door het dak van mijn klas geschoten. Het doel was om de juf te raken. De kogel kwam neer op een plek waar de juf de 'stoute' kinderen neerzette en gelukkig was er die dag niemand stout geweest..

En verder een inbreker zien inbreken bij ons huis en werden we een periode beveiligd omdat iemand mijn vader en/of gezin ' iets' aan wilde doen.

Gast
Gast

Bericht  Laquisia zo 10 apr 2011 - 8:54

Wat een nare verhalen allemaal.

Het heftigste dat ik mee heb gemaakt is dat mijn beste vriendin voor mijn ogen is verongelukt.
Laquisia
Laquisia
Prater
Prater

Aantal berichten : 1424
Punten : 1531
Registratiedatum : 05-01-11

Bericht  Gast zo 10 apr 2011 - 9:12

Pffff wat een vreselijk heftige verhalen lees ik hier. Wat hebben veel dames vreselijke dingen meegemaakt!

Ik heb hier vroeger wel een keer een paar schoten gehoord toen er iemand was neergeschoten, maar daar kan ik me niet veel van herinneren, ik was echt nog klein.

En er is een keer een baksteen door de ruit bij mijn vriend zijn appartement gegooid (bewust en we weten waarschijnlijk ook door wie). Ook al is dat niet zo heftig, ik heb me heel lang onveilig gevoeld...

En in mijn periode in Afrika heb ik de wildste verhalen gehoord, maar zelf gelukkig niks echt ernstigs meegemaakt.

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 10 apr 2011 - 9:14

Giacomo schreef:Haha nee, het is een vraag die ik in zijn algemeenheid stel. Omdat iedereen hier stelt dat hij een levensgevaarlijke klootzak is. Maar als ze dit zo makkelijk op een forum gooit, hoeveel contact zal ze dan nog hebben met die jongen en daarnaast: hoe gevaarlijk is het dan echt?

Ik haak nog even in op de discussie, maar dit is zo ongeveer wat ik ook dacht na het doorlezen van de pagina's. Ik begrijp heel goed dat ze doodsbang was om destijds aangifte te doen. Ik kan ook heel goed begrijpen dat ze daar nog steeds doodsbang voor kan zijn. Máár aangezien ze het op intenet zet, een openbaar forum nog wel en ze makkelijk te herkennen is (en dat ook wel weet van zichzelf), denk ik dat die angst inmiddels wel wat gezakt is. En dan vind ik dat je je verantwoordelijkheden na moet komen.

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 10 apr 2011 - 9:59

vruchtenhagel schreef:Op de basisschool (groep acht) is er door het dak van mijn klas geschoten. Het doel was om de juf te raken. De kogel kwam neer op een plek waar de juf de 'stoute' kinderen neerzette en gelukkig was er die dag niemand stout geweest..

En verder een inbreker zien inbreken bij ons huis en werden we een periode beveiligd omdat iemand mijn vader en/of gezin ' iets' aan wilde doen.

Wtf? Hoorde je juf bij één of andere maffiabende?

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 10 apr 2011 - 10:25

SuperGrover schreef:Exactly, Arden, dat bedoelde ik ook te zeggen.

Weet je Lejow (e.a.), ik kan echt heus wel begrijpen dat het voor de nabestaanden een vreselijk prutidee is om niet te weten wie dit op z'n geweten heeft. Maar het feit dat het hij is doorgereden en zich nooit heeft gemeld, zegt denk ik al genoeg. Ze weten al dat het niet iemand is die zichzelf vanbinnen helemaal opvreet van schaamte en spijt. Ze weten al dat het geen fijn gevoelsmens is. Ze hebben niet een gezicht of naam bij de dader, maar ik betwijfel ook of dat hun verdriet nou zo erg zou verzachten. Het zou misschien fijner zijn om te kunnen afsluiten, maar er is weinig informatie dat ze nog niet weten. Ik kan me voorstellen dat VC dat het niet waard vind om haar en haar zoontjes leven op het spel voor te zetten.

Dat weet je natuurlijk ook niet zeker. Wij in dit geval misschien wel, maar volgens mij gebeurt het ook wel eens dat iemand zo ontzettend geschrokken is van wat er is gebeurd, dat ze in shock doorrijden en daarna echt niet meer naar de politie durven te gaan. En hoe meer tijd er dan verstrijkt, hoe groter de drempel wordt om dat als nog te doen.

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 10 apr 2011 - 10:25

En even on topic:
Een vriend van mijn ouders heeft zelfmoord gepleegd toen ik nog jong was, maar ik herinner me dit nog erg goed. Hij had pillen en alcohol genomen en was daarna op zolder gaan zitten met een plastic zak om zijn hoofd. Hij had een briefje in de koffiebus gedaan, waarin stond wat hij had gedaan en waar hij lag. Zijn vriendin vond dat briefje en hem.

Op mijn stage kreeg een vrouw een hartaanval. Toen ik kwam aanlopen was het net gebeurd en begonnen ze net met reanimeren. Dat was echt eng om te zien, hoe ruw dat ging en hoe die vrouw eruit zag, ze was net een pop. Haar dochter was een collega en die stond er hysterisch bij te huilen, zo heftig. Ze is meer dan een uur gereanimeerd en later kregen wij het bericht dat ze het niet gehaald had. Dit bleek gelukkig helemaal niet te kloppen! Ze is een paar dagen koel en in slaap gehouden in het ziekenhuis, maar ze heeft er wonder boven wonder niks aan over gehouden!

Ik heb een keer in een trein gezeten die over een persoon heenreed. Dat was een van de ergste ervaringen ooit, heel confronterend. Ik zat in de voorste coupé en ineens begon de machinist te toeteren en ging vol in de rem. Daarna voelde je een bonk en dat er over iets heen gereden werd. De machinist stopte de trein en ging naar buiten met zijn verbandkoffertje, maar hij kwam al heel snel -lijkbleek- weer terug en toen wist ik al hoe laat het was. De trein blokkeerde een overgang, dus hij moest nog een stukje doorrijden ook... Het duurde even voor de politie, brandweer en ambulance er waren en in de tussentijd ging de machinist de coupés langs om te vertellen wat er was gebeurd. Die man was zo van slag en dan ging ook nog een van de passagiers hysterisch en moeilijk doen, bah.
Ook echt bizar om te zien dat een brandweerman stukjes van de trein plukt en die in een vuilniszak doet...

Gast
Gast

Bericht  Sterre zo 10 apr 2011 - 11:00

Wat een heftige verhalen!

Ik ben een keer getuige geweest van een steekpartij. Eigenlijk vooral met de gevolgen er van, want de steekpartij gebeurde ongeveer 10 meter verderop, maar gebeurde vrijwel geruisloos. Ik stond met vrienden na een avond in de kroeg nog wat te praten buiten, en toen liep er een jongen naar ons toe met de vraag of we een ambulance wilden bellen. Toen wij vroegen waarom, haalde hij zijn hand van zijn buik waar het bloed uitgutste :S. Ik ben toen met een vriendin snel hulp gaan halen en zelf ergens gaan staan waar we het niet meer zagen. Vrienden hebben die jongen (die vervolgens zich bedacht en eigenlijk gewoon in een taxi wilde stappen) daar gehouden totdat de ambulance en politie kwamen. De volgende dag moest ik getuigen op het bureau, maar gek genoeg had ik de steekpartij zelf dus niet gezien. Wel weet ik dat daar een groepje jongens stond, die kon ik nog wel een beetje beschrijven.

Wat betreft het verhaal van VC, ik snap ook niet zo goed dat ze dat hier in de openbaarheid zegt. Ik weet niet wat het is om bedreigd te worden maar kan me goed voorstellen dat je, verlamt van angst, je mond houdt. Maar nu? Als ik zou weten dat de zaak nog steeds onopgelost was, had ik misschien ook een anonieme tip gegeven.

Sterre
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3682
Punten : 3849
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  VeryCherry zo 10 apr 2011 - 19:55

Zooo, anders word je even beschuldigd van dood door schuld hé, en dan ook nog terwijl ik me niet kan verweren omdat ik in het weekend nooit op het forum kom.
Ik was destijds 16 hoor, en ik heb al aangegeven dat ik het wel wil gaan melden, maar daar wordt gewoon over heen gelezen.
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17413
Punten : 17754

Bericht  Gast zo 10 apr 2011 - 19:59

VC: hier staat meer info over meld misdaad anoniem en hoe dat in z'n werk gaat: http://www.meldmisdaadanoniem.nl/melden/hoe-werkt-het/

Gast
Gast

Bericht  VeryCherry zo 10 apr 2011 - 20:00

Dankje Dijn smile
Jullie reacties doen me echt pijn en ik vind het tamelijk laf.
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  RYW zo 10 apr 2011 - 20:08

Ik kan me voorstellen dat je destijds uit angst niets gemeld hebt, en dat je later, toen je die kerel goed en wel achter je gelaten had, misschien wel gedacht hebt dat het nu toch niets meer uitmaakt. Ik kijk je er dus niet raar op aan. Tuurlijk meldt iedereen dit soort dingen in de ideale wereld, maar ik vraag me inderdaad af hoeveel mensen hier (op hun 16e!) dit gemeld zouden hebben als daarmee hun eigen leven in gevaar zouden brengen. Het is inderdaad wel veilig oordelen zo. Als de keuze was tussen a) mijn veiligheid en die van mijn gezin, en b) mensen die ik niet ken een afsluiting gunnen... nou, dan kies ik echt wel voor mijn eigen veiligheid en mijn gezin. Als het enigszins mogelijk is ga je zoiets natuurlijk melden, maar ik begrijp van VC dat dat niet mogelijk was, in elk geval op dat moment.

VC, waarom zet je het eigenlijk op het forum? Ben je nu niet meer bang voor hem?
RYW
RYW
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Mida4you zo 10 apr 2011 - 20:12

- Bij ons in de buurt staat een hele hoge flat, toen wij er langs reden was er net iemand vanaf gesprongen. Toen we er langs reden zagen we dat de politie er net een doek overheen gooide.. BAH.

- Toen ik nog klein was ging ik samen met mijn ouders en mijn zusje op vakantie naar Zeeland. Er was een groot auto ongeluk gebeurd en wij reden er net langs. Wij mochten absoluut niet kijken van mijn ouders en toen keek ik toch heel stiekem, dat had ik nooit moeten doen.... Allemaal bloed enz. Nouja je weet wel wat je zo ongeveer ziet als er een groot auto ongeluk is gebeurd

Laatst aangepast door Mirjam4you op zo 10 apr 2011 - 20:12; in totaal 1 keer bewerkt
Mida4you
Mida4you
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10

Bericht  VeryCherry zo 10 apr 2011 - 20:12

Dankje RYW smile
Ik zet het nu op het forum, omdat ik niet meer bang wíl zijn voor mijn ex. Ik weet niet eens of hij nog wel leeft, hij was/is een verslaafde. En als iedereen alles zouden melden leven we echt in een mooie wereld. Ik snap gewoon werkelijk niet waarom ik zo hard wordt veroordeeld en ineens medeplichtig ben...
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast zo 10 apr 2011 - 20:13

VeryCherry schreef:Zooo, anders word je even beschuldigd van dood door schuld hé, en dan ook nog terwijl ik me niet kan verweren omdat ik in het weekend nooit op het forum kom.
Ik was destijds 16 hoor, en ik heb al aangegeven dat ik het wel wil gaan melden, maar daar wordt gewoon over heen gelezen.

Ik vind het heel naar voor je en ik vond ook dat de reacties te ver gingen, maar dit kan natuurlijk niet iedereen ruiken. Ik weet echt niet dat jij in het weekend nooit op het forum komt, hoe moet ik dat weten? No offense, maar je zet het er zelf neer, wat al eerder gezegd is, dan kun je reacties verwachten, hoe zuur dat in sommige gevallen dan soms is.

Laatst aangepast door Fauve op zo 10 apr 2011 - 20:14; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast

Bericht  VeryCherry zo 10 apr 2011 - 20:13

Omdat ik dat al zo'n 80 keer heb aangegeven...
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast zo 10 apr 2011 - 20:14

Ik heb het anders nog nooit gelezen.

Gast
Gast

Bericht  VeryCherry zo 10 apr 2011 - 20:15

Dan kom je hier te weinig.
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast zo 10 apr 2011 - 20:16

Nou ja, we kunnen hier wel ruzie over gaan maken maar dat schiet niet op. VC, je bent aan het bedenken of je alsnog een anonieme melding wil doen toch?

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 8 van 10 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: