Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

n.a.v. Alphen, heb jij wel eens wat gezien/gehoord?

+44
Poisongirl
Fiwen
Plien84
Jelin
Bolleke
Caresses
Mida4you
RYW
Sterre
Laquisia
Blond
juffie001
Mermaid
SuperGrover
TGR
Pien
Arwyn
Jeanette
Tania
Starla
yes1984
Caroow
TNMN
Lejow
Tyrael
Aziraphale
Zininzon
M@niek
Shisha
Nathalie
Lies
Lady4
Caramba
Jerry
Zwerver
Jilke
Elin
Inge
Parisienne
girli
mzcharlotte
Mamasapje
Beachgirl
VeryCherry
48 plaatsers

Pagina 6 van 10 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende

Ga naar beneden

n.a.v. Alphen, heb jij wel eens wat gezien/gehoord? - Pagina 6 Empty Re: n.a.v. Alphen, heb jij wel eens wat gezien/gehoord?

Bericht  Lejow za 9 apr 2011 - 23:57

Dolores schreef:Nee ik, en bv ook SG, kijken naar álle kanten van een verhaal.
Ik heb nergens gezegd dat ik niet vind dat de dader gestraft moet worden of wat dan ook...
Ik vind het alleen totaal bizar dat VC hier wordt aangevallen en veroordeeld. Terwijl ze met de dood bedreigd werd op dat moment. Terwijl zij zeer waarschijnlijk de enige getuige is, dus als zij een melding maakte nog direct duidelijk was hoe&wat...

Maar Giacomo, ik ga gewoon niet meer op jou reageren want ik snap jou niet, en heel eerlijk gezegd ben ik daar heel blij mee...

Dit vind ik echt een lullige manier om je post mee te eindigen..
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

n.a.v. Alphen, heb jij wel eens wat gezien/gehoord? - Pagina 6 Empty Re: n.a.v. Alphen, heb jij wel eens wat gezien/gehoord?

Bericht  Pien za 9 apr 2011 - 23:57

Giacomo schreef:Denigrerend vind ik tonen van weinig respect. Ik weet niet hoe alles werkt en gaat, maar jij kennelijk wel in je vorige reacties. Het enige wat hier aangegeven wordt is dat het voor het gezin wat een kind of familielid heeft verloren het heel waardevol is om te weten wie het gedaan heeft. En ook al is dat na 8 jaar, dan nog moet het gewoon gemeld worden! En vervolgens plaats jij dan een reactie alsof wij allemaal domme schaapjes zijn en dat jij het als enige wel even begrijpt. Nou, dat vind ik dus denigrerend ja en zonder respect voor andermans mening.

meer dan eens!

ik vind dat je echt praat alsof wij het allemaal maar even niet begrijpen, erg jammer..

KNIP

Laatst aangepast door Pien op zo 10 apr 2011 - 0:06; in totaal 1 keer bewerkt

Pien
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10

Bericht  SuperGrover za 9 apr 2011 - 23:57

Exactly, Arden, dat bedoelde ik ook te zeggen.

Weet je Lejow (e.a.), ik kan echt heus wel begrijpen dat het voor de nabestaanden een vreselijk prutidee is om niet te weten wie dit op z'n geweten heeft. Maar het feit dat het hij is doorgereden en zich nooit heeft gemeld, zegt denk ik al genoeg. Ze weten al dat het niet iemand is die zichzelf vanbinnen helemaal opvreet van schaamte en spijt. Ze weten al dat het geen fijn gevoelsmens is. Ze hebben niet een gezicht of naam bij de dader, maar ik betwijfel ook of dat hun verdriet nou zo erg zou verzachten. Het zou misschien fijner zijn om te kunnen afsluiten, maar er is weinig informatie dat ze nog niet weten. Ik kan me voorstellen dat VC dat het niet waard vind om haar en haar zoontjes leven op het spel voor te zetten.
SuperGrover
SuperGrover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Gast za 9 apr 2011 - 23:57

Voor de mensen die vragen stellen aan VC, die is er waarschijnlijk de hele dag niet. Dus om nou tientallen pagina's door te lullen..

Daarnaast sluit ik me helemaal aan bij Do. Al schrok ik ook toen ik het las. Maar ik snap dat je door een dreigement -en dan geen loos dreigement- misschien niet voor de meest rechtvaardige optie kiest, maar voor jezelf. En de dame die hier schrijft dat ze banger zou zijn voor de politie dan zo'n dreigement kan ik niet meer serieus nemen.

Gast
Gast

Bericht  Lejow za 9 apr 2011 - 23:58

Odilia schreef:
SuperGrover schreef:
Lejow schreef:Ze gaf zelf aan dat ze niet wist dat ze zwanger was op dat moment.

en nee, de fietser zal helaas niet meer levend worden. Hoe erg dit dus is voor de nabestaanden die na al die tijd nog in het ongewisse leven wat er die dag in hemelsnaam gebeurd is..
Nou ik denk dat ze prima weten wat er gebeurd is. Fietser fietste, werd aangereden, de auto reed door. Het enige wat ze niet weten, is wie er achter het stuur zat. Het is niet dat die fietser ergens in een veen is gedumpt, dat de familie nog altijd in onzekerheid zit over wat er met die fietser is gebeurd.
jij hebt dit duidelijk nog nooit meegemaakt. Je wilt precies weten wat er is gebeurd. Was de autorijder dronken, reed hij te hard, had hij haast, waarom stopte hij niet, kenden ze elkaar, misschien was t dan toch opzettelijk.Dit is heel erg voor de nabestaanden. Dit kan je echt niemand aan doen. Ik zeg niet dat ze meteen naar de politie had moeten rennen, ik begrijp dat ze in een moeilijke situatie zat. Er bestaat nog altijd meld misdaad anoniem. Dan was niemand erachter gekomen dat zij de tip had gegeven en gaf het de ouders en geliefden van het slachtoffer veel antwoorden. Misschien zie jij die niet, maar dan denk jij dus blijkbaar ook zwart wit...

Eens!!
De politie heeft neem ik aan ook onderzoek gedaan, de ontknoping hoeft dus niet perse bij VC vandaan te komen. Misschien heeft de politie wel iets gevonden (als VC nu dus nog aangifte zou doen zeg maar)
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast za 9 apr 2011 - 23:59

SuperGrover schreef:Exactly, Arden, dat bedoelde ik ook te zeggen.

Weet je Lejow (e.a.), ik kan echt heus wel begrijpen dat het voor de nabestaanden een vreselijk prutidee is om niet te weten wie dit op z'n geweten heeft. Maar het feit dat het hij is doorgereden en zich nooit heeft gemeld, zegt denk ik al genoeg. Ze weten al dat het niet iemand is die zichzelf vanbinnen helemaal opvreet van schaamte en spijt. Ze weten al dat het geen fijn gevoelsmens is. Ze hebben niet een gezicht of naam bij de dader, maar ik betwijfel ook of dat hun verdriet nou zo erg zou verzachten. Het zou misschien fijner zijn om te kunnen afsluiten, maar er is weinig informatie dat ze nog niet weten. Ik kan me voorstellen dat VC dat het niet waard vind om haar en haar zoontjes leven op het spel voor te zetten.

Ik denk dat heel veel nabestaanden de rest van hun leven blijven afvragen wat er nou precies gebeurd is.

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 10 apr 2011 - 0:00

Jij betwijfelt het.Ik weet het. Ik weet namelijk hoe het voelt. En jij maar zeggen dat jij alle kanten van t verhaal bekijkt en snapt. Jij snapt er echt helemaal niks van. Bah ik walg echt van jou! Ik wens het echt niemand toe om zoiets mee te maken, zelfs jou niet. Maar dan weet je pas wat je nu zegt.

Gast
Gast

Bericht  SuperGrover zo 10 apr 2011 - 0:00

Odilia schreef:
SuperGrover schreef:
Lejow schreef:Ze gaf zelf aan dat ze niet wist dat ze zwanger was op dat moment.

en nee, de fietser zal helaas niet meer levend worden. Hoe erg dit dus is voor de nabestaanden die na al die tijd nog in het ongewisse leven wat er die dag in hemelsnaam gebeurd is..
Nou ik denk dat ze prima weten wat er gebeurd is. Fietser fietste, werd aangereden, de auto reed door. Het enige wat ze niet weten, is wie er achter het stuur zat. Het is niet dat die fietser ergens in een veen is gedumpt, dat de familie nog altijd in onzekerheid zit over wat er met die fietser is gebeurd.
jij hebt dit duidelijk nog nooit meegemaakt. Je wilt precies weten wat er is gebeurd. Was de autorijder dronken, reed hij te hard, had hij haast, waarom stopte hij niet, kenden ze elkaar, misschien was t dan toch opzettelijk.Dit is heel erg voor de nabestaanden. Dit kan je echt niemand aan doen. Ik zeg niet dat ze meteen naar de politie had moeten rennen, ik begrijp dat ze in een moeilijke situatie zat. Er bestaat nog altijd meld misdaad anoniem. Dan was niemand erachter gekomen dat zij de tip had gegeven en gaf het de ouders en geliefden van het slachtoffer veel antwoorden. Misschien zie jij die niet, maar dan denk jij dus blijkbaar ook zwart wit...
Je hebt geen idee van wat ik heb meegemaakt. Ik zou alleen dat eerste iets minder stellig beweren als ik jou was, aangezien ik een prima idee heb van wat ik heb meegemaakt. Jouw reactie vind ik vreselijk kortzichtig, ik heb al gezegd dat meld misdaad anoniem in deze echt geen enkel effect heeft, ik zeg nergens dat het niet erg is voor de nabestaanden en bovendien ben ik echt niet zo niet empatisch als jij probeert te beweren.
SuperGrover
SuperGrover
Ratel
Ratel

Bericht  Gast zo 10 apr 2011 - 0:01

Odilia, heb jij het mee gemaakt?

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 10 apr 2011 - 0:02

Giacomo schreef:
Arden schreef:Maar als VC en haar ex er toen als enige bijwaren, dan weet die ex toch ook dat als er een tip komt, anoniem of niet, dat zij haar mond opengedaan móet hebben? Of ze het nou zelf heeft aangegeven bij de politie of niet, hij weet dat zij erachter moet zitten. En als zo iemand een serieuze bedreiging voor je vormde toen, een gevaar voor je leven en je hebt een kind wat je moet beschermen kan ik me voorstellen dat je ervoor kiest om geen aangifte te doen. Dit is wel Nederland, het is niet dat die man nu voor jaren de bak indraait en zo iemand kan dan best nog wraak willen nemen op VC.

Maar wat is de andere optie dan?

Wat bedoel je?

Ik bedoel er mee te zeggen dat het niet zo zwart-wit is zoals het hier nu overkomt, en ik weet ook niet wat ik zou doen in zo'n situatie. Wij weten toch ook helemaal niet hoe het zat met haar ex, behalve wat ze hier over hem schrijft. Dan is het wel makkelijk om zo te oordelen maar er zitten toch veel meer kanten aan dit verhaal.

Gast
Gast

Bericht  SuperGrover zo 10 apr 2011 - 0:02

Odilia schreef:

Jij betwijfelt het.Ik weet het. Ik weet namelijk hoe het voelt. En jij maar zeggen dat jij alle kanten van t verhaal bekijkt en snapt. Jij snapt er echt helemaal niks van. Bah ik walg echt van jou! Ik wens het echt niemand toe om zoiets mee te maken, zelfs jou niet. Maar dan weet je pas wat je nu zegt.
Jij maakt mij echt heel erg boos. Ik heb ook helemaal niet gezegd dat ik het verhaal van alle kanten bekijk. Ik zeg ook nergens dat ik dit iemand toewens. Allejezus, wat jij mij hier in de schoenen schuift, dat vind ik echt zo ongelooflijk dieptriest.
SuperGrover
SuperGrover
Ratel
Ratel

Bericht  Lejow zo 10 apr 2011 - 0:03

Giacomo schreef:

Ik denk dat heel veel nabestaanden de rest van hun leven blijven afvragen wat er nou precies gebeurd is.

Ook eens.

Was het een bekende? Was het opzet? Heeft diegene het gemerkt? Was diegene onder invloed? Had het slachtoffer nog gered kunnen worden als hij/zij geholpen was?

en het gaat hier nu om VC en haar zoon..
Maar het slachtoffer dan? Misschien ook wel vader of moeder van een gezin, een kind van iemand, een geliefde van iemand...
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast zo 10 apr 2011 - 0:03

Giacomo schreef:Odilia, heb jij het mee gemaakt?
Ja, en die dader heeft zichzelf wel kenbaar gemaakt. Niet gelijk, maar na een paar dagen. En dat was echt een last van onze schouders.

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 10 apr 2011 - 0:04

Reva schreef:Voor de mensen die vragen stellen aan VC, die is er waarschijnlijk de hele dag niet. Dus om nou tientallen pagina's door te lullen..

Daarnaast sluit ik me helemaal aan bij Do. Al schrok ik ook toen ik het las. Maar ik snap dat je door een dreigement -en dan geen loos dreigement- misschien niet voor de meest rechtvaardige optie kiest, maar voor jezelf. En de dame die hier schrijft dat ze banger zou zijn voor de politie dan zo'n dreigement kan ik niet meer serieus nemen.
Helemaal mee eens. Ik kan me voorstellen dat er mensen vallen over het fei dat VC nog geen melding gemaakt heeft, maar hey, misschien heeft ze dat nooit gedurfd en/of heeft ze het heel diep weggestopt.

Niet zo hard oordelen mensen..

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 10 apr 2011 - 0:04

Arden schreef:
Giacomo schreef:
Arden schreef:Maar als VC en haar ex er toen als enige bijwaren, dan weet die ex toch ook dat als er een tip komt, anoniem of niet, dat zij haar mond opengedaan móet hebben? Of ze het nou zelf heeft aangegeven bij de politie of niet, hij weet dat zij erachter moet zitten. En als zo iemand een serieuze bedreiging voor je vormde toen, een gevaar voor je leven en je hebt een kind wat je moet beschermen kan ik me voorstellen dat je ervoor kiest om geen aangifte te doen. Dit is wel Nederland, het is niet dat die man nu voor jaren de bak indraait en zo iemand kan dan best nog wraak willen nemen op VC.

Wat bedoel je?

Ik bedoel er mee te zeggen dat het niet zo zwart-wit is zoals het hier nu overkomt, en ik weet ook niet wat ik zou doen in zo'n situatie. Wij weten toch ook helemaal niet hoe het zat met haar ex, behalve wat ze hier over hem schrijft. Dan is het wel makkelijk om zo te oordelen maar er zitten toch veel meer kanten aan dit verhaal.

Natuurlijk zitten er meer kanten aan een verhaal, dat snapt iedereen hier. Feit blijft dat die jongen iemand heeft vermoord. Daar kan je gewoon niet om heen.

Gast
Gast

Bericht  SuperGrover zo 10 apr 2011 - 0:05

Die onzekerheid is ook vreselijk, en ik probeer dat ook absoluut niet te ontkrachten. Ik zeg alleen dat ik vind dat veel mensen hier veel te hard zijn naar VC toe, dat de angst om te worden omgebracht echt heel erg groot is.

Het is afschuwelijk om te leven met vragen waar je geen antwoord op zal krijgen. Maar ik weet ook hoe het is om uiteindelijk op sommige vragen wél een antwoord te krijgen, en erachter te komen dat het allemaal ging om persoonlijk gewin, en dat er van spijt, afschuw of schaamte absolúút geen sprake is. Ik weet niet of die antwoorden het wel beter gemaakt hebben.

Edit: en ik merk dat jouw reacties Odilia, mij echt ongelooflijk veel pijn doen. Hoe jij iets hebt ervaren, maakt het niet gelijk gemeengoed of de enige juiste manier. De dingen die jij schrijft over mij... Ongelooflijk. En blijf maar vooral beweren dat ik geen idee heb hoe het is om zoiets mee te maken.

Laatst aangepast door SuperGrover op zo 10 apr 2011 - 0:07; in totaal 1 keer bewerkt
SuperGrover
SuperGrover
Ratel
Ratel

Bericht  Gast zo 10 apr 2011 - 0:07

Mensen, er is hier vrijwel niemand die geen begrip heeft voor de situatie waarin VC in zat. Dus hard oordelen doen wij helemaal niet. Ik vind het zo makkelijk om te zeggen dat je maar hard oordeelt als je vind dat er gewoon melding van gemaakt moet worden.. Dat is gewoon té makkelijk, sorry hoor.

Ik oordeel niet te hard, maar ik vind wél dat haar vriend veroordeelt moet worden voor het wegnemen van andermans leven.

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 10 apr 2011 - 0:08

Dolores schreef:
Fauve schreef:
Dolores schreef:Heb wel een heel aantal dingen meegemaakt maar geen behoefte die hier te plaatsen. Zijn geen sensatieverhalen...

Ik vind ook dat er veel te sterk op VC wordt gereageerd. Sorry, maar weet een van de o zo dappere dames die meteen naar de politie zouden zijn gerend wel hoe het is om persoonlijk bedreigd te worden? Om overtuigd te zijn van het feit dat iemand je afmaakt als je je mond opendoet?
Het is makkelijk oordelen als je lekker thuis op de roze bank zit met je blond amsterdam kopje thee.....maar wat nu als de angst om doodgemaakt te worden als je je mond opendoet realistisch is?

Soms is het normale leven niet zo slecht geacteerd als Goede Tijden, er gebeuren daadwerkelijk erge dingen...

Ik vind wel VC, dat je het beter niet op een dergelijk forum kunt schrijven. Ook niet omdat je vrij herkenbaar bent en ik me zorgen maak om jouw veiligheid...

Dat is dan weer het andere uiterste en alsnog vrij zwart-wit geschetst.

Dat weet ik en daarom schetste ik het ook zo..
Omdat ik het onderhand moe bent dat hier zomaar geoordeeld wordt over een situatie waarvan minstens drie kwart duidelijk geen kaas gegeten heeft....
VC heeft ook gevoelens hoor...

Natuurlijk heeft zij gevoelens.
En juist daarom mijn vraag of ze er nooit met iemand over heeft gesproken.
En dan bedoel ik niet de politie, maar meer een familielid/ goede vriend, want ik kan het me heel goed voorstellen dat je juist over zo'n gebeurtenis wilt praten.

Gast
Gast

Bericht  SuperGrover zo 10 apr 2011 - 0:09

Giacomo schreef:
Ik oordeel niet te hard, maar ik vind wél dat haar vriend veroordeelt moet worden voor het wegnemen van andermans leven.
Dat vind ik ook. Er is geloof ik ook niemand die vind dat die ex-vriend geen gevangenisstraf verdient. Maar niet alles is het waard, tegen elke prijs. Die paar maanden cel voor die ex, weegt dat op tegen een leven lang angst om slachtoffer van wraak te worden? Ik kan me voorstellen dat dat het niet is. Waarmee ik net zo goed ook niet zeg dat ik hetzelfde had gedaan.
SuperGrover
SuperGrover
Ratel
Ratel

Bericht  Lejow zo 10 apr 2011 - 0:09

Storm schreef:
Reva schreef:Voor de mensen die vragen stellen aan VC, die is er waarschijnlijk de hele dag niet. Dus om nou tientallen pagina's door te lullen..

Helemaal mee eens. Ik kan me voorstellen dat er mensen vallen over het fei dat VC nog geen melding gemaakt heeft, maar hey, misschien heeft ze dat nooit gedurfd en/of heeft ze het heel diep weggestopt.

Wat nou hard oordelen
Het gaat hier niet over iemand die per ongeluk bruin brood heeft meegenomen ipv een halfje wit...
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast zo 10 apr 2011 - 0:10

Giacomo schreef:
Oh, dat sowieso, maar ik vind wel dat de discussie een beetje in de richting gaat van een VC-klopjacht...dat vind ik niet nodig, ze zal zelf ook wel heel goed beseffen dat het fout is wat ze heeft gedaan.

Gast
Gast

Giacomo schreef:
Arden schreef:
Giacomo schreef:

Wat bedoel je?

Natuurlijk zitten er meer kanten aan een verhaal, dat snapt iedereen hier. Feit blijft dat die jongen iemand heeft vermoord. Daar kan je gewoon niet om heen.

Maar moet zij dan tén koste van haar eigen veiligheid misschien alsnog melding gaan doen? Dat is ook maar speculatie want ik weet niet hoe gevaarlijk die jongen daadwerkelijk is maar stél dat hij echt gevaarlijk is en echt wraak zou kunnen gaan nemen, dan kan ik me voorstellen dat je in deze situatie ervoor kiest om je gezin te beschermen, hoe diep triest het ook is voor de familie van het slachtoffer en hoe onrechtvaardig naar de dader toe.

Gast
Gast

Lejow schreef:
Storm schreef:

Wat nou hard oordelen
Het gaat hier niet over iemand die per ongeluk bruin brood heeft meegenomen ipv een halfje wit...
Nee, dat begrijp ik ook wel. Laat maar..

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 10 apr 2011 - 0:11

SuperGrover schreef:
Giacomo schreef:
Dat vind ik ook. Er is geloof ik ook niemand die vind dat die ex-vriend geen gevangenisstraf verdient. Maar niet alles is het waard, tegen elke prijs. Die paar maanden cel voor die ex, weegt dat op tegen een leven lang angst om slachtoffer van wraak te worden? Ik kan me voorstellen dat dat het niet is. Waarmee ik net zo goed ook niet zeg dat ik hetzelfde had gedaan.

Je weet niet of zij nog contact met die jongen heeft?

Gast
Gast

Bericht  SuperGrover zo 10 apr 2011 - 0:11

Arden, jij weet het goed te verwoorden.
SuperGrover
SuperGrover
Ratel
Ratel

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 6 van 10 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: