n.a.v. Alphen, heb jij wel eens wat gezien/gehoord?
+44
Poisongirl
Fiwen
Plien84
Jelin
Bolleke
Caresses
Mida4you
RYW
Sterre
Laquisia
Blond
juffie001
Mermaid
SuperGrover
TGR
Pien
Arwyn
Jeanette
Tania
Starla
yes1984
Caroow
TNMN
Lejow
Tyrael
Aziraphale
Zininzon
M@niek
Shisha
Nathalie
Lies
Lady4
Caramba
Jerry
Zwerver
Jilke
Elin
Inge
Parisienne
girli
mzcharlotte
Mamasapje
Beachgirl
VeryCherry
48 plaatsers
Pagina 9 van 10
Pagina 9 van 10 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10
Re: n.a.v. Alphen, heb jij wel eens wat gezien/gehoord?
VeryCherry schreef:Dan kom je hier te weinig.
Dus? Dat geeft mij dan verder niet het recht om te reageren? Ik kom hier al zes jaar. En luister, ik heb niks slechts over jou gezegd in dit topic, alleen dat ik niet begreep waarom je verwacht dat iedereen weet dat jij in het weekend niet online komt.
Gast- Gast
Ik weet eigenlijk niet of ik in het geval van VC naar de politie zou gaan, nu nog. Ik zou wel heel graag willen, puur voor de nabestaanden, maar aan de andere kant zou ik het risico voor mezelf, met ene gewelddadige ex, niet willen riskeren. En sowieso zou ik me afvragen of het voor de nabestaanden niet ineens veel teveel weer oprakelt. Je weet het niet, misschien hebben ze er net mee kunnen leren leven dat de dader onbekend is en nooit bekend zal worden, en dan ineens wordt je leven weer overhoop geggooid.
We kunnen nu allemaal wel massaal gaan roepen wat we wel of niet zouden doen in zo'n situatie, maar ik denk dat VC als geen ander weet hoe moeilijk die situatie eigenlijk is, om daar middenin te zitten en met die wetenschap te leven.
Wél ben ik het er overigens mee eens dat het onverstandig is geweest dit op het forum te zetten. Niet alleen vanwege je ex, maar je bent traceerbaar, ook voor politie etc. Mogelijk heb je nu een balletje laten rollen die je (nog) niet wilde laten rollen.
We kunnen nu allemaal wel massaal gaan roepen wat we wel of niet zouden doen in zo'n situatie, maar ik denk dat VC als geen ander weet hoe moeilijk die situatie eigenlijk is, om daar middenin te zitten en met die wetenschap te leven.
Wél ben ik het er overigens mee eens dat het onverstandig is geweest dit op het forum te zetten. Niet alleen vanwege je ex, maar je bent traceerbaar, ook voor politie etc. Mogelijk heb je nu een balletje laten rollen die je (nog) niet wilde laten rollen.
Gast- Gast
Ik ga ook geen ruzie maken, heb ik totaal geen zin in.
Dan zal ik maar voor de zoveelste keer aankondigen dat ik wel melding wíl maken, ik wil alleen wel anoniem blijven.
Dan zal ik maar voor de zoveelste keer aankondigen dat ik wel melding wíl maken, ik wil alleen wel anoniem blijven.
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
Oh, ik ben het er mee eens dat het niet de alleslimste actie van de eeuw is, maar ik moest het gewoon kwijt
Overigens kom ik hier bijzonder veel en heb ik ook in het dagtopic gezeten, en wist ik ook echt niet dat je in het weekend nooit online bent. Je kunt niet van mensen verwachten dat ze dat van je weten.
Sterkte in elk geval...
Sterkte in elk geval...
Gast- Gast
VeryCherry schreef:Dankje RYW
Ik zet het nu op het forum, omdat ik niet meer bang wíl zijn voor mijn ex. Ik weet niet eens of hij nog wel leeft, hij was/is een verslaafde. En als iedereen alles zouden melden leven we echt in een mooie wereld. Ik snap gewoon werkelijk niet waarom ik zo hard wordt veroordeeld en ineens medeplichtig ben...
Ik begrijp de felle reacties van mensen die ooit iemand op zo'n manier verloren hebben en nooit geweten hebben wie de dader was. Die zouden waarschijnlijk het allerliefst weten wat er precies met hun geliefde gebeurd is, en een getuige die zich bewust niet meldt staat dat in de weg. Maar die mensen hebben niet die angst en dreiging ervaren die jij hebt ervaren, en ze waren niet in jouw positie, dus kunnen niet oordelen of het mogelijk was om toen een melding te maken. Alleen jij kan inschatten hoe gevaarlijk die ex was, jij zat in die relatie, jij kent hem. Hun verdriet en wens om de waarheid te weten weegt voor die mensen zwaarder, en jouw angst weegt voor jou zwaarder.
Ik vind het goed dat je het nu gaat melden. Ik denk dat niet veel mensen dat alsnog gedaan zouden hebben. Ik hoop dat die "meneer" niet meer in staat is om wraak te nemen nu, en dat het de nabestaanden wat rust geeft.
RYW- Ratel
- Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Registratiedatum : 18-11-10
VeryCherry schreef:Oh, ik ben het er mee eens dat het niet de alleslimste actie van de eeuw is, maar ik moest het gewoon kwijt
Maar de politie kan, als ze dat zouden willen, via je IP-adres gewoon tot aan je voordeur komen. Hou dat wel in je achterhoofd. Dan gaat het wel wat verder als 'niet de allerslimste actie van de eeuw'.
Gast- Gast
Ik heb het wel een paar keer genoemd, en ik snap dat niet iedereen het leest, maar als er geen enkele reactie van mij komt op wat er allemaal gezegd wordt kan je op je vingers natellen dat ik er dan wel niet zal zijn
Maargoed, nu ben ik er weer.
Maargoed, nu ben ik er weer.
VC, je had ook zélf kunnen bedenken dat je reactie wat teweeg zou brengen. Het is nogal een omgekeerde wereld om te zeggen dat forummers maar moeten wachten met reageren omdat jij er toevallig niet was. Dan had je die reactie vandaag moeten plaatsen als je er toch de behoefte voor voelde.
Gast- Gast
Nou ja, het mooie van een forum is dat het toch wel blijft staan, en dat het dus niet echt 'achter je rug' gebeurt want je kan het altijd teruglezen
RYW- Ratel
- Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
VC, laat je weten hoe het afloopt bij de politie?
TGR- Kletskop
- Aantal berichten : 2706
Punten : 3065
Registratiedatum : 17-12-10
Ja, ik ga uitzoeken hoe anoniem ik blijf, en daar vanuit verder.
VeryCherry schreef:Omdat ik dat al zo'n 80 keer heb aangegeven...
Ik heb t ook nog hier gezegd.
Gast- Gast
Reva schreef:VeryCherry schreef:Omdat ik dat al zo'n 80 keer heb aangegeven...
Ik heb t ook nog hier gezegd.
Je bent lief! Zo'n onbekend feit is het dus niet
Wat een heftige verhalen allemaal.
Volgens mij het is al wel algemeen bekend hier, maar ik was bij het koninginnendag drama.
Volgens mij het is al wel algemeen bekend hier, maar ik was bij het koninginnendag drama.
Gast- Gast
Een mooie conclusie:)
Jerry- Ratel
- Aantal berichten : 3719
Punten : 4112
-'s Ochtends de flat uit lopen, lag er een (gelukkig al bedekt) lijk.
-Een schietpartij gehoord toen ik in bed lag. Hierbij is een dode gevallen. Durfde niet te kijken maar vond het ontzettend eng. Toen ik, nadat ik ambulanches hoorde, naar buiten keek zag ik de brandweer het bloed wegspuiten.
-Een schietpartij gehoord toen ik in bed lag. Hierbij is een dode gevallen. Durfde niet te kijken maar vond het ontzettend eng. Toen ik, nadat ik ambulanches hoorde, naar buiten keek zag ik de brandweer het bloed wegspuiten.
Caresses- Kletskop
- Aantal berichten : 2591
Punten : 2770
Registratiedatum : 22-11-10
Ik heb gelukkig zelf nooit iets gezien of gehoord, maar mijn nicht is onder een trein gekomen en verongelukt, en het feit dat het in het nieuws was maakte het nog ze veel echter, dat vond ik toen heel heftig.
Bolleke- Kletskop
- Aantal berichten : 1962
Punten : 2096
Jeetje de verhalen die hier staan zijn wel heftig.
Ik ben zelf een keer aanwezig geweest bij een poging tot inbraak. Het gebeurde net na 00.00 uur op mijn huidige werk. Op het moment onder ga je het gewoon, maar achteraf ben ik er toch flink van geschrokken. Meer het idee dat het overal kan gebeuren en dus ook mij kan overkomen. Gelukkig zijn ze niet binnengekomen en ben ik op mijn fiets naar huis gegaan met de beveiliging achter me aan..
Voor de rest gelukkig geen schokkende dingen mee gemaakt.
Ik ben zelf een keer aanwezig geweest bij een poging tot inbraak. Het gebeurde net na 00.00 uur op mijn huidige werk. Op het moment onder ga je het gewoon, maar achteraf ben ik er toch flink van geschrokken. Meer het idee dat het overal kan gebeuren en dus ook mij kan overkomen. Gelukkig zijn ze niet binnengekomen en ben ik op mijn fiets naar huis gegaan met de beveiliging achter me aan..
Voor de rest gelukkig geen schokkende dingen mee gemaakt.
Jelin- Kletskop
- Aantal berichten : 1856
Punten : 1892
_Donnaa schreef:Hij kwam daarvoor wel regelmatig in die kroeg en daar werden wel duistere zaken geregeld zeg maar.. Die gasten die ons beschoten, hadden drugs van iemand gekocht en daar was iets mis mee of ze waren genaaid ofzo.. Maar ze hadden dus m`n ex verward met die gast die hen drugs verkocht had. Dus wij liepen door die steeg en toen werd hij aangesproken en ze begonnen met echt te dreigen enzo, dus toen zei m`n ex dat ik door moest lopen.. Ik was nog net niet de hoek om (het centrum in) toen ik schoten hoorde en toen ik me omdraaide zag ik m`n ex de steeg al uitrennen, zo de gracht in. Ik ben naar z`n huis gerend en hij heeft nog een tijd in die gracht gelegen totdat hij niks meer hoorde.Tea-Leaf schreef:_Donnaa schreef:In 2005 zijn mijn ex en ik beschoten in de Doelesteeg in Leeuwarden.. Ze zagen hem voor iemand anders aan
OMG.... Wat heftig! Hoe deal je met zoiets dan?
Ik had niks, m`n ex alleen een behoorlijk schampschot bij z`n schouder.. Die vent die schoot heeft er ook voor gezeten, hij heeft nooit ontkend dat hij de verkeerde voor zich had..
Brrrr wat een verhaal!
Gast- Gast
VeryCherry schreef:Ik ga ook geen ruzie maken, heb ik totaal geen zin in.
Ik snap je echt heel goed. Dit is totaal niet vergelijken maar: eind februari is er 's nachts ingebroken in een fotozaak in ons dorp. Die avond kwam ik uit de supermarkt rond negen uur en zag ik 3 mannen lopen. Ze liepen verdacht heen en weer voor de fotozaak en ik keek er een aan die heel creepy was. Ik kwam thuis en zei nog "die gaan de boel daar leegroven binnenkort"
En nu vraagt de politie nog steeds of er mensen zijn die wat hebben gezien. Maar dat durf ik al niet eens te melden. Het waren volgens mij Polen, die zitten hier heel veel voor werk. Ze kijken altijd heel eng en vies naar vrouwen. Ik weet niet hoor. Kan me niet eens indenken hoe moeilijk het voor jou moet zijn om dit alsnog te melden.
Wel knap dat je het gaat proberen!
Gast- Gast
Ik ben zelf slachtoffer geweest van een gewapende overval.
Gast- Gast
Wow wat heftig Alex!
SuperGrover- Ratel
- Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10
Idd heftig Alex! Mijn zus heeft dat ook meegemaakt, die heeft er nog lange tijd last van gehad psychisch gezien. Hoe was dat bij jou?
Gast- Gast
Het heeft bij mij ook wel even geduurd voordat ik weer (alleen) over straat durfde. De eerste weken durfde ik zelfs overdag niet alleen te fietsen/te lopen. Ik had het idee dat die kerels overal konden zijn (was natuurlijk ook zo, ze zijn niet gepakt) en dat heeft me zo beangstigd. Daarbij had ik geen idee hoe ze eruit zagen, ze hadden een panty over hun hoofd toen ze mij van mijn fiets trokken. Ik vind dat de politie wel redelijk en vlot heeft gereageerd, de afhandeling had wel wat anders gemogen. Na alle verhoren die ik heb gehad is er buurtonderzoek geweest, maar ik heb nooit iets te horen gekregen daarover of over de verdere afhandeling van de zaak.
Gast- Gast
Pagina 9 van 10 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10
Soortgelijke onderwerpen
» Heb jij hem al gehoord en wat vind je er van?
» Gezellige meiden Alphen a/d Rijn
» Schietpartij winkelcentrum Alphen aan den Rijn
» Explosie in flat Alphen a/d Rijn
» Bedrijf misbruikt drama Alphen
» Gezellige meiden Alphen a/d Rijn
» Schietpartij winkelcentrum Alphen aan den Rijn
» Explosie in flat Alphen a/d Rijn
» Bedrijf misbruikt drama Alphen
Pagina 9 van 10
Permissies van dit forum: