n.a.v. Alphen, heb jij wel eens wat gezien/gehoord?
+44
Poisongirl
Fiwen
Plien84
Jelin
Bolleke
Caresses
Mida4you
RYW
Sterre
Laquisia
Blond
juffie001
Mermaid
SuperGrover
TGR
Pien
Arwyn
Jeanette
Tania
Starla
yes1984
Caroow
TNMN
Lejow
Tyrael
Aziraphale
Zininzon
M@niek
Shisha
Nathalie
Lies
Lady4
Caramba
Jerry
Zwerver
Jilke
Elin
Inge
Parisienne
girli
mzcharlotte
Mamasapje
Beachgirl
VeryCherry
48 plaatsers
Pagina 3 van 10
Pagina 3 van 10 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10
Re: n.a.v. Alphen, heb jij wel eens wat gezien/gehoord?
Dat is wel een goed idee, dan kan ik het voor mezelf ook afsluiten, dat is na al die jaren nog niet gebeurd.
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
Op 0800-7000 kun je anoniem melding maken van een misdrijf.
Gast- Gast
VeryCherry schreef:Zou dat nog kunnen na 8,5 jaar?
Ik zou maar het een en ander verwijderen. Je bent namelijk gewoon medeplichtig al zat jij niet achter het stuur, je houdt informatie achter m.b.t. dood door schuld. En gezien je opvallende uiterlijk ben je gemakkelijk te herkennen. Bedoel het niet lullig wil je er alleen maar mee helpen.
Al ben ik van mening dat je 8,5 jaar geleden naar de politie had moeten gaan, die persoon heeft mensen die van hem/haar houden en kunnen dit niet afsluiten. Als een dierbaar persoon overlijd wil je antwoorden en die mensen zullen die niet krijgen als jij dit niet meld.
Nogmaals geen aanval of wat dan ook verbaas me alleen erg dat je het durft neer te zetten
Nathalie- Fluisteraar
- Aantal berichten : 431
Punten : 577
Registratiedatum : 18-11-10
Ik heb een keer gehoord dat er geschoten werd. Ik zat toen thuis en het gebeurde op de hoek. Er zijn toen gelukkig geen gewonden gevallen.
Toen ik net begon met de opleiding (ik werk in de zorg) heeft een man die op bezoek was een hartaanval gekregen. Ik moest ook helpen en dat heeft wel even indruk gemaakt. Hij heeft het gelukkig overleefd.
Verder ben ik zelf een keer door een auto aangereden op de fiets. Qua verwondingen viel het wel mee, flink wat kneuzingen en waarschijnlijk een hersenschudding.
Toen ik net begon met de opleiding (ik werk in de zorg) heeft een man die op bezoek was een hartaanval gekregen. Ik moest ook helpen en dat heeft wel even indruk gemaakt. Hij heeft het gelukkig overleefd.
Verder ben ik zelf een keer door een auto aangereden op de fiets. Qua verwondingen viel het wel mee, flink wat kneuzingen en waarschijnlijk een hersenschudding.
Shisha- Ratel
- Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
Ik ben het eigenlijk wel een beetje eens met Nathalie..
Ik hoorde een jaar terug een verhaal van 2 vriendinnen van mij.
Ze waren in Den Haag en gingen met de tram of metro (weet zo even niet). Het was behoorlijk druk en mensen moesten staan. Er was een groepje jongens dat heel asociaal zat te doen en te drukken. Daarvoor stond een wat oudere vrouw die bijna viel hierdoor.
Niemand durfde er wat van te zeggen behalve 1 wat oudere man, jaar of 70/75.
Hij vroeg of ze misschien ook een beetje rustiger konden doen, om
die vrouw dus. Wordt die man vervolgens keihard in elkaar geslagen.
Ik was zo geschrokken van dat verhaal..
Zelf heb ik op de middelbare school gezien hoe een vriendin van mij aan werd gereden en door de lucht vloog. Zie het nog steeds voor me. Ze zit nu in een rolstoel, omdat ze er dystrofie aan over gehouden heeft. Moet zich elke dag met een morfinepomp bedienen.
Ik hoorde een jaar terug een verhaal van 2 vriendinnen van mij.
Ze waren in Den Haag en gingen met de tram of metro (weet zo even niet). Het was behoorlijk druk en mensen moesten staan. Er was een groepje jongens dat heel asociaal zat te doen en te drukken. Daarvoor stond een wat oudere vrouw die bijna viel hierdoor.
Niemand durfde er wat van te zeggen behalve 1 wat oudere man, jaar of 70/75.
Hij vroeg of ze misschien ook een beetje rustiger konden doen, om
die vrouw dus. Wordt die man vervolgens keihard in elkaar geslagen.
Ik was zo geschrokken van dat verhaal..
Zelf heb ik op de middelbare school gezien hoe een vriendin van mij aan werd gereden en door de lucht vloog. Zie het nog steeds voor me. Ze zit nu in een rolstoel, omdat ze er dystrofie aan over gehouden heeft. Moet zich elke dag met een morfinepomp bedienen.
Gast- Gast
@VC Volgens mij heeft Nathalie wel gelijk. Je bent idd medeplichtig. Maar hoe of wat daar weet ik ook het fijne niet van.
Zelf ben ik net ontsnapt aan het overval. Ik werkte een aantal jaren geleden bij de kruidvat. Ik moest die avond koopavond draaien maar omdat het heel rustig was heeft mijn baas me een uurtje eerder laten gaan. En toen ik net weg was, kwamen 2 overvallers binnen die mijn baas en 2 andere collega's bedreigd hadden met een pistool tegen hun hoofden aan. Ze wilde de inhoud van de kluis hebben. Helaas voor hun duurde het 10 minuten voordat de kluis open gaat en hebben ze daar niet op gewacht. Alleen de kassa inhoud en pakjes sigaretten hebben ze mee genomen.
En het hele erge hieraan is dat die 2 mannen een uurtje eerder dus ook in de winkel zijn geweest. Ze kwamen binnen met een panty over hun hoofden. Maar schijnbaar schrok 1 man ervan dat het zo druk was op dat moment (moment opname) en is hij naar buiten gegaan. Waarna die andere man erachter aan ging en samen kregen ze ruzie op de parkeerplaats naast de kruidvat.
Mijn baas heeft toen meteen de politie gebeld uit voorzorg. Maar daar kwamen ze niet voor.
Tja en een uurtje later konden ze uitrukken omdat er een overval gepleegd was.
Ik ben echt blij dat ik het niet heb meegemaakt. Ik was zelf toen ongeveer 16 of 17 geloof ik.
Zelf ben ik net ontsnapt aan het overval. Ik werkte een aantal jaren geleden bij de kruidvat. Ik moest die avond koopavond draaien maar omdat het heel rustig was heeft mijn baas me een uurtje eerder laten gaan. En toen ik net weg was, kwamen 2 overvallers binnen die mijn baas en 2 andere collega's bedreigd hadden met een pistool tegen hun hoofden aan. Ze wilde de inhoud van de kluis hebben. Helaas voor hun duurde het 10 minuten voordat de kluis open gaat en hebben ze daar niet op gewacht. Alleen de kassa inhoud en pakjes sigaretten hebben ze mee genomen.
En het hele erge hieraan is dat die 2 mannen een uurtje eerder dus ook in de winkel zijn geweest. Ze kwamen binnen met een panty over hun hoofden. Maar schijnbaar schrok 1 man ervan dat het zo druk was op dat moment (moment opname) en is hij naar buiten gegaan. Waarna die andere man erachter aan ging en samen kregen ze ruzie op de parkeerplaats naast de kruidvat.
Mijn baas heeft toen meteen de politie gebeld uit voorzorg. Maar daar kwamen ze niet voor.
Tja en een uurtje later konden ze uitrukken omdat er een overval gepleegd was.
Ik ben echt blij dat ik het niet heb meegemaakt. Ik was zelf toen ongeveer 16 of 17 geloof ik.
Gast- Gast
Ik ben zelf meerdere keren overvallen toen ik achter de kassa in een supermarkt werkte. Één keer pistool tegen m'n hoofd en één keer een mes tegen m'n rug. Verder heb ik een schietpartij meegemaakt in Alkmaar, waar een jonge vrouw werd doodgeschoten.. Stond tientallen meters verderop, dat was écht heel eng. Vreemd genoeg vond ik de overvallen veel minder eng, maar daar heb ik cursussen voor gevolgd, om ermee om te gaan, om rustig te blijven, te realiseren dat ze alleen voor 't geld komen etc. Maar als je gewoon naar school hobbelt en je hoort opeens een knal?
Wie van jullie zou trouwens een pistoolschot herkennen?
Gast- Gast
AmiAmi schreef:Hier in mijn woonplaats is begin maart iemand overleden door een ongeluk met een carnavalswagen. Heeft overal in het nieuws gestaan. Ben hier bij geweest en was er echt enorm van onder de indruk. Heeft me toch wel even bezig gehouden.
Op het moment zelf besefte ik het niet eens, dat kwam pas toen ik later thuis was.
Woon jij dan in RSD?
M@niek- Ratel
- Aantal berichten : 3385
Punten : 3607
Registratiedatum : 17-11-10
Trisha schreef:
Ja ik wist op een 1 of andere manier wel dat het een pistoolschot was. Het klinkt een beetje als vuurwerk maar dan doffer of zo.
Shisha- Ratel
- Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Trisha schreef:Wie van jullie zou trouwens een pistoolschot herkennen?
Toen ik op dat Bevrijdingsfestival in Rotterdam was (in 2009, zie mijn verhaal), wist ik bij het lossen van de schoten meteen dat het om pistoolschoten ging. Ik had het nog nooit in het echt gehoord, alleen van tv. Maar op de een of andere manier had ik het direct door.
Parisienne- Ratel
- Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10
M@niek schreef:AmiAmi schreef:Hier in mijn woonplaats is begin maart iemand overleden door een ongeluk met een carnavalswagen. Heeft overal in het nieuws gestaan. Ben hier bij geweest en was er echt enorm van onder de indruk. Heeft me toch wel even bezig gehouden.
Op het moment zelf besefte ik het niet eens, dat kwam pas toen ik later thuis was.
Woon jij dan in RSD?
Zie Pm
Jilke- Prater
- Aantal berichten : 1052
Punten : 1540
Shisha schreef:Trisha schreef:
Ja ik wist op een 1 of andere manier wel dat het een pistoolschot was. Het klinkt een beetje als vuurwerk maar dan doffer of zo.
Ja ik herkende het ook direct. Heel gek is dat.
Gast- Gast
Klinkt het zo anders dan verwacht dan?
Gast- Gast
VC, ik vind dat je er ook wat mee moet. Vind het best erg dat je het hier op het forum zet, maar de nabestaanden in het ongewisse laat. Als iemand het recht heeft om te weten hoe en wat, zijn zij dat.
Ik snap de angst voor je ex op dat moment, maar niet echt hoe je er nu mee om gaat.
Het kan zijn dat het nu is verjaard, als in dat ze er geen zaak meer van maken, maar misschien kunnen ze er richting de nabestaanden nog wat mee.
Ik snap de angst voor je ex op dat moment, maar niet echt hoe je er nu mee om gaat.
Het kan zijn dat het nu is verjaard, als in dat ze er geen zaak meer van maken, maar misschien kunnen ze er richting de nabestaanden nog wat mee.
Zininzon- Ratel
- Aantal berichten : 3783
Punten : 4138
Giacomo schreef:Klinkt het zo anders dan verwacht dan?
Nee, tenminste, nee ik vind van niet. Maar 't is niet zo alsof ik dacht he wat is dat nou voor geluid, dat bedoelde ik meer. Wist direct gatver dat zijn pistoolschoten!
Gast- Gast
Zininzon schreef:VC, ik vind dat je er ook wat mee moet. Vind het best erg dat je het hier op het forum zet, maar de nabestaanden in het ongewisse laat. Als iemand het recht heeft om te weten hoe en wat, zijn zij dat.
Heeeel erg mee eens. Zit dit echt met verbazing te lezen.
Aziraphale- Ratel
- Aantal berichten : 4221
Punten : 4456
Registratiedatum : 19-11-10
.
Laatst aangepast door Tyrael op zo 10 apr 2011 - 1:37; in totaal 1 keer bewerkt
Tyrael- Prater
- Aantal berichten : 513
Punten : 518
Aziraphale schreef:Zininzon schreef:VC, ik vind dat je er ook wat mee moet. Vind het best erg dat je het hier op het forum zet, maar de nabestaanden in het ongewisse laat. Als iemand het recht heeft om te weten hoe en wat, zijn zij dat.
Ik ook...
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Een jaar geleden woonde ik niet in zo'n fijne wijk en daar heb ik ook het 1 en ander meegemaakt, onder andere een vrouw in mijn straat die (terwijl haar moeder? en kindjes toekeken) werd weggesleept door 4 politie agenten, omdat ze zichzelf had geprobeerd van het leven te beroven (dit gebeurde een week lang bijna elke dag, ze stond ook nog stijf van de drugs). Ze werd pas uit huis geplaatst toen ze ook haar kindjes probeerde te vermoorden..
Verder ben ik zelf een keer aangereden door een bus en kreeg de persoon die het zag gebeuren een hartaanval en iemand anders brak z'n been, 3 ambulances in 1x dus.
Verder ben ik zelf een keer aangereden door een bus en kreeg de persoon die het zag gebeuren een hartaanval en iemand anders brak z'n been, 3 ambulances in 1x dus.
TNMN- Kletskop
- Aantal berichten : 1679
Punten : 1866
Lejow schreef:Aziraphale schreef:Zininzon schreef:VC, ik vind dat je er ook wat mee moet. Vind het best erg dat je het hier op het forum zet, maar de nabestaanden in het ongewisse laat. Als iemand het recht heeft om te weten hoe en wat, zijn zij dat.
Ik ook...
Helemaal mee eens, ik snap sowieso niet dat je niet meteen toen het met die gast uit was naar de politie bent gegaan. En al zou ik bang voor die gast zijn geweest, ik ben nog altijd 'banger' voor de politie! Kan echt niet begrijpen dat je er niet eerder voor uit bent gekomen.
Gast- Gast
Jen_ schreef:VeryCherry schreef:Het was heftig ja, maar het heeft me sterker gemaakt. Dat is ook de reden dat ik voor de duvel niet bang ben. Op het moment dat het gebeurde was ik al zwanger, maar ik wist het gelukkig nog niet. En hij ook niet, anders had ik nu mijn zoon niet.
Maar weet de politie wel dat hij degene is die die fietser heeft doodgereden en doorgereden is? Is hij daarvoor gepakt?
@VC goed voor jou dat JIJ er sterker uit bent gekomen. Denk je nooit aan de nabestaanden? Hij heeft een onschuldig mens van het leven beroofd. Ik vind dit echt een hele kwalijke zaak. Mijn beste vriend is doodgereden door een vrachtwagen op de fiets en dat maakt zoveel impact op je leven. Wij wisten wel wie t had gedaan en de man had heel veel spijt, ook al was het een ongeluk. Dat helpt, om te weten dat het geen opzet was. Ik vind dit echt heel erg. Vooral omdat je er zo makkelijk over doet "het was heftig ja, MAAR het heeft MIJ sterker gemaakt. Ongelooflijk!!!
Gast- Gast
Odilia schreef:Jen_ schreef:VeryCherry schreef:Het was heftig ja, maar het heeft me sterker gemaakt. Dat is ook de reden dat ik voor de duvel niet bang ben. Op het moment dat het gebeurde was ik al zwanger, maar ik wist het gelukkig nog niet. En hij ook niet, anders had ik nu mijn zoon niet.
Maar weet de politie wel dat hij degene is die die fietser heeft doodgereden en doorgereden is? Is hij daarvoor gepakt?
@VC goed voor jou dat JIJ er sterker uit bent gekomen. Denk je nooit aan de nabestaanden? Hij heeft een onschuldig mens van het leven beroofd. Ik vind dit echt een hele kwalijke zaak. Mijn beste vriend is doodgereden door een vrachtwagen op de fiets en dat maakt zoveel impact op je leven. Wij wisten wel wie t had gedaan en de man had heel veel spijt, ook al was het een ongeluk. Dat helpt, om te weten dat het geen opzet was. Ik vind dit echt heel erg. Vooral omdat je er zo makkelijk over doet "het was heftig ja, MAAR het heeft MIJ sterker gemaakt. Ongelooflijk!!!
eens. krijg een enorm rotgevoel van dit verhaal.
Gast- Gast
Ik vind dat jullie wel heel zwart wit reageren op VC. Ze zegt zelf dat ze het niet durfde, dat zal vast niet zo maar zijn geweest. En het is ook al een hele tijd geleden, ze was dus ook al een stuk jonger.
Caroow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10
Caroow schreef:Ik vind dat jullie wel heel zwart wit reageren op VC. Ze zegt zelf dat ze het niet durfde, dat zal vast niet zo maar zijn geweest. En het is ook al een hele tijd geleden, ze was dus ook al een stuk jonger.
Dat zal best, maar het gaat hier om een leven!!!!!! Een leven van een onschuldig iemand!
Hoe zou VC reageren als haar zoontje wordt doodgereden en de dader rijdt door???
Ik vind hier niet zwarts wits aan eigenlijk. Die gast zal best gevaarlijk zijn geweest, maar dit kan ik gewoon niet begrijpen.
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Lejow schreef:Caroow schreef:Ik vind dat jullie wel heel zwart wit reageren op VC. Ze zegt zelf dat ze het niet durfde, dat zal vast niet zo maar zijn geweest. En het is ook al een hele tijd geleden, ze was dus ook al een stuk jonger.
Dat zal best, maar het gaat hier om een leven!!!!!! Een leven van een onschuldig iemand!
Hoe zou VC reageren als haar zoontje wordt doodgereden en de dader rijdt door???
Ik vind hier niet zwarts wits aan eigenlijk. Die gast zal best gevaarlijk zijn geweest, maar dit kan ik gewoon niet begrijpen.
Ik ook niet, en om het hier dan zo neer te zetten vind ik eigenlijk ook niet kunnen. Vind het respectloos naar het slachtoffer en de familie.
Gast- Gast
Pagina 3 van 10 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10
Soortgelijke onderwerpen
» Heb jij hem al gehoord en wat vind je er van?
» Gezellige meiden Alphen a/d Rijn
» Schietpartij winkelcentrum Alphen aan den Rijn
» Explosie in flat Alphen a/d Rijn
» Bedrijf misbruikt drama Alphen
» Gezellige meiden Alphen a/d Rijn
» Schietpartij winkelcentrum Alphen aan den Rijn
» Explosie in flat Alphen a/d Rijn
» Bedrijf misbruikt drama Alphen
Pagina 3 van 10
Permissies van dit forum: