Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Heb jij hem al gehoord en wat vind je er van?

+17
Charles
Rush
Antibes
PeperMunt
Taeda
Kiekeboe
Fayebella
PrimaBella
Ilovethe90s
love
BlackPoint
girli
Jeanette
Lies
Capt'n Zero
Fortissimo
Bosjesvrouw
21 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Heb jij hem al gehoord en wat vind je er van? Empty Heb jij hem al gehoord en wat vind je er van?

Bericht  Bosjesvrouw ma 11 maa 2013 - 1:10

Heb jij het nieuwe liedje Birds van Anouk al gehoord?
Denk je dat we hier mee wel een kans maken op het Euro Song Festival?

Ik moet er zelf wel aan wennen.


Bosjesvrouw
Prater
Prater

Aantal berichten : 1368
Punten : 1428
Registratiedatum : 17-11-10
Woonplaats : fryslan

Terug naar boven Ga naar beneden

Heb jij hem al gehoord en wat vind je er van? Empty Re: Heb jij hem al gehoord en wat vind je er van?

Bericht  Fortissimo ma 11 maa 2013 - 1:12

Hmmmmm.... Ik mis een hoogtepunt in dit nummer. Ik vind het niks.
Fortissimo
Fortissimo
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2466
Punten : 2458
Registratiedatum : 05-03-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Heb jij hem al gehoord en wat vind je er van? Empty Re: Heb jij hem al gehoord en wat vind je er van?

Bericht  Capt'n Zero ma 11 maa 2013 - 1:18



Het is apart, en dat hebben we wellicht nodig.
Ik vertrouw nog altijd op Anouk, als zij niet ver komt dan kunnen we het wel opgeven.
We hebben afgelopen jaren genoeg geprobeerd, en iets als dit is nog niet langs gekomen.

Of het mijn ding is... ik ben meer fan van haar 'oude' werk. Maar dat zeg ik ook maar na 1 x luisteren... who knows.
Capt'n Zero
Capt'n Zero
Prater
Prater

Aantal berichten : 501
Punten : 495
Registratiedatum : 03-03-13
Woonplaats : Noord Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Heb jij hem al gehoord en wat vind je er van? Empty Re: Heb jij hem al gehoord en wat vind je er van?

Bericht  Lies ma 11 maa 2013 - 5:32

Ik ben fan van de muziek van Anouk, maar moet hier wel aan wennen, iets heel anders!
Ik ben benieuwd.
Lies
Lies
Prater
Prater

Aantal berichten : 767
Punten : 885
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Heb jij hem al gehoord en wat vind je er van? Empty Re: Heb jij hem al gehoord en wat vind je er van?

Bericht  Jeanette ma 11 maa 2013 - 5:34

Mwah, gaat. Had wel een stoerder nummer verwacht. Vind het een beetje saai voor Anouk.
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Heb jij hem al gehoord en wat vind je er van? Empty Re: Heb jij hem al gehoord en wat vind je er van?

Bericht  girli ma 11 maa 2013 - 5:37

Ik heb sowieso geen vertrouwen meer in het songfestival, want Nederland komt al jaren niet eens meer in de finale, wat we ook sturen. Daarnaast weigert Anouk (volgens de Telegraaf, fantastische bron uiteraard) om promotiewerk te doen en ik kan me niet voorstellen dat dat helpt in het promoten van ons land. Al is negatieve publiciteit ook publiciteit.
girli
girli
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4192
Punten : 4619
Registratiedatum : 13-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Heb jij hem al gehoord en wat vind je er van? Empty Re: Heb jij hem al gehoord en wat vind je er van?

Bericht  BlackPoint ma 11 maa 2013 - 6:02

Ik vind het best een mooi nummer, ik hoop dat Anouk in ieder geval de finale haalt.
Al vind ik het songfestival erg corrupt, de meest rare liedjes gaan wel soms door naar de finale en buurlanden geven elkaar meestal hoge punten. Maar toch ieder jaar weer een beetje hoop dat Nederland eens verder komt.
BlackPoint
BlackPoint
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 109
Punten : 115
Registratiedatum : 22-02-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Heb jij hem al gehoord en wat vind je er van? Empty Re: Heb jij hem al gehoord en wat vind je er van?

Bericht  love ma 11 maa 2013 - 6:23

Op zich wel een mooi nummer , maar had bij Anouk wat meer RockChick verwacht van haar Heb jij hem al gehoord en wat vind je er van? 253468018
Denk wel als Anouk niet wint we er maar meer moeten gaan stoppen.
Zal trouwens wel een bak wezen dat Gordon straks wint met zn LA the voices Heb jij hem al gehoord en wat vind je er van? 1578173417

Zie net bij EditieNL dat cascade ook mee doet Heb jij hem al gehoord en wat vind je er van? 394967
love
love
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1571
Punten : 1784
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Twente

Terug naar boven Ga naar beneden

Heb jij hem al gehoord en wat vind je er van? Empty Re: Heb jij hem al gehoord en wat vind je er van?

Bericht  Ilovethe90s ma 11 maa 2013 - 6:28

Het kabbelt voort en lijkt net een slaapliedje. Voor de vorm heb ik hem afgeluisterd maar ik word er niet warm of koud van.

Ik vind deze veel leuker:
Ilovethe90s
Ilovethe90s
Prater
Prater

Aantal berichten : 1252
Punten : 1357
Registratiedatum : 02-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Heb jij hem al gehoord en wat vind je er van? Empty Re: Heb jij hem al gehoord en wat vind je er van?

Bericht  Ilovethe90s ma 11 maa 2013 - 6:29

Waarom stuurt Nederland niet eens een uptempo nummer met een beat eronder?

@Love: is Gordon door de voorrondes heen dan?
Ilovethe90s
Ilovethe90s
Prater
Prater

Aantal berichten : 1252
Punten : 1357
Registratiedatum : 02-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Heb jij hem al gehoord en wat vind je er van? Empty Re: Heb jij hem al gehoord en wat vind je er van?

Bericht  PrimaBella ma 11 maa 2013 - 6:32

Ik vind het ook een beetje een saai nummer. Gebeurt erg weinig in!
Had toch eigenlijk wel wat meer verwacht van Anouk.. Jammer
PrimaBella
PrimaBella
Prater
Prater

Aantal berichten : 636
Punten : 676
Registratiedatum : 03-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Heb jij hem al gehoord en wat vind je er van? Empty Re: Heb jij hem al gehoord en wat vind je er van?

Bericht  Gast ma 11 maa 2013 - 9:22

Ik vind het een heel mooi liedje. Maar ben dan ook een beetje fan van Anouk. Wel denk ik dat ze beter een uptempo nummer had kunnen maken. Ze heeft echt kneiters van hits gemaakt die ik zelfs Amerika-waardig goed vind. Zoals are you kidding me? Nobody's wife, Good God, en Girl. Jammer dat ze niet zoiets heeft geschreven.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Heb jij hem al gehoord en wat vind je er van? Empty Re: Heb jij hem al gehoord en wat vind je er van?

Bericht  Fayebella ma 11 maa 2013 - 9:28

Ik vind het best een mooi nummer. Maar voor het songfestival en van Anouk had ik ook wel meer rock verwacht.
Fayebella
Fayebella
Prater
Prater

Aantal berichten : 863
Punten : 902
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Heb jij hem al gehoord en wat vind je er van? Empty Re: Heb jij hem al gehoord en wat vind je er van?

Bericht  Kiekeboe ma 11 maa 2013 - 9:45

Dit nummer gaat ons niet ver brengen denk ik. Het valt niet genoeg op en als klein landje zonder buurlanden die onze kont willen kussen worden we zo snel over het hoofd gezien.
Kiekeboe
Kiekeboe
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 377
Punten : 371
Registratiedatum : 29-11-12

http://3rdhouseonthe10thfloor.wordpress.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Heb jij hem al gehoord en wat vind je er van? Empty Re: Heb jij hem al gehoord en wat vind je er van?

Bericht  Taeda ma 11 maa 2013 - 9:47

Het is een mooi liedje, maar geen knaller. Ik denk dat het dus niet de waardering zal krijgen op het Songfestival dat het verdient. Je moet het een paar keer horen om verliefd op te worden.
Taeda
Taeda
Prater
Prater

Aantal berichten : 1295
Punten : 1305
Registratiedatum : 11-01-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Heb jij hem al gehoord en wat vind je er van? Empty Re: Heb jij hem al gehoord en wat vind je er van?

Bericht  PeperMunt di 12 maa 2013 - 2:50

Ilovethe90s schreef:Waarom stuurt Nederland niet eens een uptempo nummer met een beat eronder?

@Love: is Gordon door de voorrondes heen dan?

Dat snap ik dus ook niet. Nederland is toch juist een land waar wereldberoemde DJ's vandaan komen. Dus dat daar niks mee gedaan word snap ik niet.
PeperMunt
PeperMunt
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 255
Punten : 287
Registratiedatum : 26-10-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Heb jij hem al gehoord en wat vind je er van? Empty Re: Heb jij hem al gehoord en wat vind je er van?

Bericht  Antibes di 12 maa 2013 - 3:46

Carrie schreef:Wel denk ik dat ze beter een uptempo nummer had kunnen maken. Ze heeft echt kneiters van hits gemaakt die ik zelfs Amerika-waardig goed vind. Zoals are you kidding me? Nobody's wife, Good God, en Girl. Jammer dat ze niet zoiets heeft geschreven.

+1

PeperMunt schreef:
Ilovethe90s schreef:Waarom stuurt Nederland niet eens een uptempo nummer met een beat eronder?

Dat snap ik dus ook niet. Nederland is toch juist een land waar wereldberoemde DJ's vandaan komen. Dus dat daar niks mee gedaan word snap ik niet.

+1
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Heb jij hem al gehoord en wat vind je er van? Empty Re: Heb jij hem al gehoord en wat vind je er van?

Bericht  Rush di 12 maa 2013 - 3:49

Afrosjak op het songfestival! Heb jij hem al gehoord en wat vind je er van? 2474380249
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Heb jij hem al gehoord en wat vind je er van? Empty Re: Heb jij hem al gehoord en wat vind je er van?

Bericht  Gast di 12 maa 2013 - 4:11

Vind dit ook niet Anouk's beste nummer. Jammer! Ik denk dat als er meer pit in zat, dit nummer het best goed zou doen op het songfestival.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Heb jij hem al gehoord en wat vind je er van? Empty Re: Heb jij hem al gehoord en wat vind je er van?

Bericht  girli di 12 maa 2013 - 5:19

PeperMunt schreef:
Ilovethe90s schreef:Waarom stuurt Nederland niet eens een uptempo nummer met een beat eronder?

@Love: is Gordon door de voorrondes heen dan?

Dat snap ik dus ook niet. Nederland is toch juist een land waar wereldberoemde DJ's vandaan komen. Dus dat daar niks mee gedaan word snap ik niet.
Ik denk dat wereldberoemde DJ's helemaal niet mee willen doen aan het songfestival. Het zal nogal een afgang zijn als je als wereldberoemde DJ niet eens door de voorronde komt.

Gordon is niet door de voorrondes heen. Zwitserland heeft een andere keus gemaakt.
girli
girli
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4192
Punten : 4619
Registratiedatum : 13-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Heb jij hem al gehoord en wat vind je er van? Empty Re: Heb jij hem al gehoord en wat vind je er van?

Bericht  Charles di 12 maa 2013 - 5:21

Wat een saai nummer!
Charles
Charles
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2344
Punten : 2514
Registratiedatum : 07-12-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Heb jij hem al gehoord en wat vind je er van? Empty Re: Heb jij hem al gehoord en wat vind je er van?

Bericht  Mari di 12 maa 2013 - 5:26

Saai, als we willen winnen dan moet er eens een up tempo nr komen.
Mari
Mari
Prater
Prater

Aantal berichten : 1082
Punten : 1215
Registratiedatum : 03-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Heb jij hem al gehoord en wat vind je er van? Empty Re: Heb jij hem al gehoord en wat vind je er van?

Bericht  marjoleinnn di 12 maa 2013 - 6:31

Ik vind het ook een saai nummer, denk ook niet dat we daar ver mee gaan komen.
marjoleinnn
marjoleinnn
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 450
Punten : 523
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Heb jij hem al gehoord en wat vind je er van? Empty Re: Heb jij hem al gehoord en wat vind je er van?

Bericht  Antibes di 12 maa 2013 - 6:45

girli schreef:
PeperMunt schreef:
Ilovethe90s schreef:Waarom stuurt Nederland niet eens een uptempo nummer met een beat eronder?

@Love: is Gordon door de voorrondes heen dan?

Dat snap ik dus ook niet. Nederland is toch juist een land waar wereldberoemde DJ's vandaan komen. Dus dat daar niks mee gedaan word snap ik niet.
Ik denk dat wereldberoemde DJ's helemaal niet mee willen doen aan het songfestival. Het zal nogal een afgang zijn als je als wereldberoemde DJ niet eens door de voorronde komt.

Gordon is niet door de voorrondes heen. Zwitserland heeft een andere keus gemaakt.

Nee, dat snap ik ook. Maar we hebben ook een hoop upcoming DJ-talent toch?

Hoewel dan deelname aan het songfestival vast ook al killing is voor je reputatie.. laughcry
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Heb jij hem al gehoord en wat vind je er van? Empty Re: Heb jij hem al gehoord en wat vind je er van?

Bericht  Exogenesis di 12 maa 2013 - 6:51

Ik vind het wel een mooi nummer. Alleen denk ik inderdaad niet dat het genoeg opvalt.
Exogenesis
Exogenesis
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2823
Punten : 2823
Registratiedatum : 13-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Heb jij hem al gehoord en wat vind je er van? Empty Re: Heb jij hem al gehoord en wat vind je er van?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum