Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

n.a.v. Alphen, heb jij wel eens wat gezien/gehoord?

+44
Poisongirl
Fiwen
Plien84
Jelin
Bolleke
Caresses
Mida4you
RYW
Sterre
Laquisia
Blond
juffie001
Mermaid
SuperGrover
TGR
Pien
Arwyn
Jeanette
Tania
Starla
yes1984
Caroow
TNMN
Lejow
Tyrael
Aziraphale
Zininzon
M@niek
Shisha
Nathalie
Lies
Lady4
Caramba
Jerry
Zwerver
Jilke
Elin
Inge
Parisienne
girli
mzcharlotte
Mamasapje
Beachgirl
VeryCherry
48 plaatsers

Pagina 2 van 10 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende

Ga naar beneden

n.a.v. Alphen, heb jij wel eens wat gezien/gehoord? - Pagina 2 Empty Re: n.a.v. Alphen, heb jij wel eens wat gezien/gehoord?

Bericht  Gast za 9 apr 2011 - 8:06

Ik heb wel een keer in de trein gezeten bij een mevrouw die een TIA of iets dergelijks kreeg, ze leek te slapen met haar ogen open en ze reageerde niet meer, ze leek wel dood. Daarna maaide ze met haar armen in het rond en daarna werd ze doodziek. Ik word nog naar als ik eraan denk Sad

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

n.a.v. Alphen, heb jij wel eens wat gezien/gehoord? - Pagina 2 Empty Re: n.a.v. Alphen, heb jij wel eens wat gezien/gehoord?

Bericht  Elin za 9 apr 2011 - 8:08

Bah, wat een nare verhalen! Ik heb gelukkig nog nooit zoiets meegemaakt, was alleen vorig jaar bij Dodenherdenking. Dat vond ik al eng genoeg, ben echt nog nooit zo bang geweest en kon ook geen kant op. Brr, al die mensen die op je af komen stormen.
Elin
Elin
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 398
Punten : 411
Registratiedatum : 14-02-11

Bericht  VeryCherry za 9 apr 2011 - 8:09

Oh, en ik heb een keertje in de bus tussen de hooligans gezeten met mijn zoontje die destijds 3 was. Het begon met zingen en ineens brak er ruzie uit en werden er messen getrokken. Een gozer werd helemaal gek en begon op die gozer met het mes in te slaan omdat er een kind bij was. Ik hoor hem nog roepen "er zit verdomme een kind bij k-lijer!!" En een andere gozer ging helemaal over ons heenhangen zodat mijn zoontje er niks van zou meekrijgen. En dat kreeg hij inderdaad niet, want zodra we de bus uit waren zei mijn zoontje alleen maar "mama, ze gingen speciaal voor mij zingen Very Happy" ik was ook niet echt bang gelukkig. Maar dat ben ik ook niet snel.
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast za 9 apr 2011 - 8:10

Marin schreef:Oh dat is best vet eigenlijk Arden! Maar van die shootings lijkt me heel eng. Ik heb ook wel eens per ongeluk door een echte ghetto gereden met m'n vader toen ik 12 was, maar toen sliep ik gelukkig. M'n vader vond het doodeng.

Om bij die helicopter te komen moesten we ook door 1 van de ghetto's van DC. Maar een klein stukje, maar dat vond ik ook echt eng.

Fauve naar aanleiding van jouw verhaal herinner ik me dat er ook een keer iemand iets kreeg in de bioscoop... geen idee wat zij had, ze was in elk geval een tijd buiten bewustzijn en mensen begonnen te roepen om een dokter. Dat vond ik toen ook erg akelig.

En in december reed de auto die voor ons reed op de rotonde een fietser aan die voorrang had. Dat was ook akelig maar die jongen stond gelukkig vrij snel weer op. Maar toen schrok ik me ook kapot.

Gast
Gast

Bericht  Jilke za 9 apr 2011 - 8:14

Hier in mijn woonplaats is begin maart iemand overleden door een ongeluk met een carnavalswagen. Heeft overal in het nieuws gestaan. Ben hier bij geweest en was er echt enorm van onder de indruk. Heeft me toch wel even bezig gehouden.

Op het moment zelf besefte ik het niet eens, dat kwam pas toen ik later thuis was.
Jilke
Jilke
Prater
Prater

Aantal berichten : 1052
Punten : 1540
Registratiedatum : 26-11-10

Bericht  Gast za 9 apr 2011 - 8:22

.

Laatst aangepast door Storm op za 9 apr 2011 - 19:39; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast

Bericht  Gast za 9 apr 2011 - 8:26

Jee Storm wat heftig Sad

Gast
Gast

Bericht  Zwerver za 9 apr 2011 - 8:32

Een vriend van ons heeft zichzelf van het leven beroofd. Hij heeft zichzelf opgehangen in zijn vriendin haar kleding kast. zij heeft hem uiteindelijk gevonden
Zwerver
Zwerver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6323
Punten : 6959

Bericht  Beachgirl za 9 apr 2011 - 8:39

Isabella schreef:Mimpie, erg gewond ben ik bang?
2 zijn overleden, 1 zwaargewond, 1 lichtgewond.

Laatst aangepast door Mimpie op za 9 apr 2011 - 8:41; in totaal 2 keer bewerkt
Beachgirl
Beachgirl
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2626
Punten : 2789
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Jerry za 9 apr 2011 - 8:39

wc-eend schreef:Een vriend van ons heeft zichzelf van het leven beroofd. Hij heeft zichzelf opgehangen in zijn vriendin haar kleding kast. zij heeft hem uiteindelijk gevonden

Kippenvel all over (van meerdere verhalen overigens...) Je zal 'm maar vinden :shock: *even wat uit m'n kast pakken om aan te trekken*...

Ik was in Apeldoorn bij 't koninginnedagdrama. Stond bij de grote kerk, dus de auto + crash niet gezien, maar wel politie+ambulance die als een speer de kant van De Naald opgingen. Zwager belde (zat voor de tv) dat er iemand op 't publiek was ingereden. Hele nare sfeer in 't publiek. Allemaal mensen die meteen gingen speculeren ('een terroristische aanslag!!). Ook heel wrang dat de mensen die in de optoch liepen geen idee hadden van wat er aan de hand was...
Jerry
Jerry
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3719
Punten : 4112

Bericht  Jerry za 9 apr 2011 - 8:40

Mimpie schreef:

mag je dit wel zomaar vertellen? Of is dit ook al in de media bekendgemaakt?
Jerry
Jerry
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3719
Punten : 4112

Bericht  Caramba za 9 apr 2011 - 8:44

Dus er zijn nu al 8 doden?
Jemig...

Ik heb dit soort dingen nog nooit meegemaakt gelukkig.
Caramba
Caramba
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3918
Punten : 4017
Registratiedatum : 08-03-11

Bericht  Gast za 9 apr 2011 - 10:05

De politie heeft een paar jaar terug eens iemand bij mijn flat neergeschoten, in het been, lag toen in bed en heb de schoten gehoord. En de explosie in de Argostraat in december heb ik ook gehoord, al woon ik daar niet direct in de buurt. En verder gelukkig niet smile
Edit: Ohja, en de winkel waar ik gewerkt heb, is overvallen toen ik aan het werk was. De winkel bestond uit twee afzonderlijke panden en ik zou eigenlijk in het pand dat overvallen werd aan de slag gaan, het was op een woensdag en dat was altijd 'mijn' dag, maar gelukkig stond die dag mijn collega daar, zij had daarvoor een politieopleiding gedaan en kon dus redelijk instinctief handelen.

Gast
Gast

Bericht  Gast za 9 apr 2011 - 10:43

Toen ik vier of vijf jaar oud was liep ik naar huis nadat ik bij een vriendinnetje had gespeeld bij mij in de buurt. Op een gegeven moment hoorde ik een paar jongens achter mij op een fiets. Ik ging aan de kant zodat ze me konden inhalen, maar ze bleven achter me aan komen. Op een gegeven moment hoorde ik een hard geluid en voelde ik iets heets op mijn hoofd. Ik ben heel snel naar huis gerend. Daar bleek dat ze met behulp van een aansteker en een spuitbus mijn haar in brand hadden gestoken.

Mijn haar was aan een kant van mij hoofd bijna helemaal weggebrand. Ik heb er gelukkig geen brandwonden aan over gehouden, maar ben jarenlang panisch geweest voor alles wat met vuur te maken had.

Gast
Gast

Bericht  VeryCherry za 9 apr 2011 - 10:51

Jezus wat een eikels Minneke!!
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Lady4 za 9 apr 2011 - 11:19

Beachgirl_24 schreef:

Werk jij ook op de S.EH?
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368

Bericht  Gast za 9 apr 2011 - 11:31

VeryCherry schreef:Het was heftig ja, maar het heeft me sterker gemaakt. Dat is ook de reden dat ik voor de duvel niet bang ben. Op het moment dat het gebeurde was ik al zwanger, maar ik wist het gelukkig nog niet. En hij ook niet, anders had ik nu mijn zoon niet.

Maar weet de politie wel dat hij degene is die die fietser heeft doodgereden en doorgereden is? Is hij daarvoor gepakt?

Gast
Gast

Bericht  VeryCherry za 9 apr 2011 - 11:32

Jen_ schreef:
VeryCherry schreef:Het was heftig ja, maar het heeft me sterker gemaakt. Dat is ook de reden dat ik voor de duvel niet bang ben. Op het moment dat het gebeurde was ik al zwanger, maar ik wist het gelukkig nog niet. En hij ook niet, anders had ik nu mijn zoon niet.

Maar weet de politie wel dat hij degene is die die fietser heeft doodgereden en doorgereden is? Is hij daarvoor gepakt?

Nee, dat denk ik niet, of hij moet er alsnog voor gepakt zijn, vrij snel daarna ging het gelukkig uit.
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast za 9 apr 2011 - 11:34

VeryCherry schreef:
Jen_ schreef:

Nee, dat denk ik niet, of hij moet er alsnog voor gepakt zijn, vrij snel daarna ging het gelukkig uit.

Jeetje. En kun je geen anonieme tip geven ofzo? Wellicht helpt dat de nabestaanden.

Gast
Gast

Bericht  VeryCherry za 9 apr 2011 - 11:36

Zou dat nog kunnen na 8,5 jaar?
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast za 9 apr 2011 - 11:37

Ja, ik denk dat een anonieme tip heel goed zou zijn. Die doodgereden persoon heeft familie die zich waarschijnlijk tot op de dag van vandaag afvraagt wat er gebeurd is en wie dat heeft gedaan. En zich dat ook zal blijven afvragen als er geen duidelijkheid komt.

Gast
Gast

Bericht  Lies za 9 apr 2011 - 11:38

VeryCherry schreef:Zou dat nog kunnen na 8,5 jaar?

Ook al is het zo lang geleden, kan heel belangrijk zijn voor de nabestaanden
Lies
Lies
Prater
Prater

Aantal berichten : 767
Punten : 885

Bericht  Gast za 9 apr 2011 - 11:38

VeryCherry schreef:Zou dat nog kunnen na 8,5 jaar?

Hmm weet ik niet, ik weet niet hoe dat werkt. Wellicht kun je informeren bij de 'geen spoed wel belangrijk'-dinges?

Gast
Gast

Bericht  VeryCherry za 9 apr 2011 - 11:38

Ja, dat is wel waar, op dat moment was ik te bang om ook maar iets te doen, heb zitten gillen als een malle, maar ik mocht niks zeggen.
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Lies za 9 apr 2011 - 11:40

VeryCherry schreef:Ja, dat is wel waar, op dat moment was ik te bang om ook maar iets te doen, heb zitten gillen als een malle, maar ik mocht niks zeggen.

Kan ik me voorstellen als je zo onder druk gezet wordt om je mond te houden. Maar misschien kan je is informeren hoe zoiets zit..
Lies
Lies
Prater
Prater

Aantal berichten : 767
Punten : 885

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 10 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: