Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

n.a.v. Alphen, heb jij wel eens wat gezien/gehoord?

+44
Poisongirl
Fiwen
Plien84
Jelin
Bolleke
Caresses
Mida4you
RYW
Sterre
Laquisia
Blond
juffie001
Mermaid
SuperGrover
TGR
Pien
Arwyn
Jeanette
Tania
Starla
yes1984
Caroow
TNMN
Lejow
Tyrael
Aziraphale
Zininzon
M@niek
Shisha
Nathalie
Lies
Lady4
Caramba
Jerry
Zwerver
Jilke
Elin
Inge
Parisienne
girli
mzcharlotte
Mamasapje
Beachgirl
VeryCherry
48 plaatsers

Pagina 7 van 10 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende

Ga naar beneden

n.a.v. Alphen, heb jij wel eens wat gezien/gehoord? - Pagina 7 Empty Re: n.a.v. Alphen, heb jij wel eens wat gezien/gehoord?

Bericht  Nathalie zo 10 apr 2011 - 0:11

Arden schreef:Maar als VC en haar ex er toen als enige bijwaren, dan weet die ex toch ook dat als er een tip komt, anoniem of niet, dat zij haar mond opengedaan móet hebben? Of ze het nou zelf heeft aangegeven bij de politie of niet, hij weet dat zij erachter moet zitten. En als zo iemand een serieuze bedreiging voor je vormde toen, een gevaar voor je leven en je hebt een kind wat je moet beschermen kan ik me voorstellen dat je ervoor kiest om geen aangifte te doen. Dit is wel Nederland, het is niet dat die man nu voor jaren de bak indraait en zo iemand kan dan best nog wraak willen nemen op VC.

Wat een reacties, het was niet mijn bedoeling een "rel" naar VC te veroorzaken.

Alleen hoe bang kan ze nog zijn voor haar ex als ze dit op een openbaar forum zet, iedereen kan nu een melding bij de politie maken.

Nathalie
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 431
Punten : 577
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

n.a.v. Alphen, heb jij wel eens wat gezien/gehoord? - Pagina 7 Empty Re: n.a.v. Alphen, heb jij wel eens wat gezien/gehoord?

Bericht  girli zo 10 apr 2011 - 0:11

Zo gemakkelijk is anoniem melden niet. Als zij de enige was die in de auto zat met de dader, weet hij gelijk dat zij het was. Ook als VC het aan een vriend(in) vertelt zou hebben, heeft ze gepraat. Misschien wist de dader toen niet dat ze zwanger was, maar acht jaar later, wie weet van wie hij gehoord heeft dat ze een zoontje heeft. En idd, hij komt ook weer vrij, wat houdt hem tegen om daarna wraak te nemen?
girli
girli
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4192
Punten : 4619
Registratiedatum : 13-01-11

Bericht  Gast zo 10 apr 2011 - 0:11

Storm schreef:
Giacomo schreef:
Ik oordeel niet te hard, maar ik vind wél dat haar vriend veroordeelt moet worden voor het wegnemen van andermans leven.
Oh, dat sowieso, maar ik vind wel dat de discussie een beetje in de richting gaat van een VC-klopjacht...dat vind ik niet nodig, ze zal zelf ook wel heel goed beseffen dat het fout is wat ze heeft gedaan.

Nou, ik doe niet mee aan een VC klopjacht hoor smile

Gast
Gast

Bericht  TNMN zo 10 apr 2011 - 0:12

Eens met Arden.
TNMN
TNMN
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1679
Punten : 1866

Bericht  Gast zo 10 apr 2011 - 0:12

Giacomo schreef:
Storm schreef:
Giacomo schreef:
Ik oordeel niet te hard, maar ik vind wél dat haar vriend veroordeelt moet worden voor het wegnemen van andermans leven.
Oh, dat sowieso, maar ik vind wel dat de discussie een beetje in de richting gaat van een VC-klopjacht...dat vind ik niet nodig, ze zal zelf ook wel heel goed beseffen dat het fout is wat ze heeft gedaan.

Nou, ik doe niet mee aan een VC klopjacht hoor smile
Ik had het ook niet over jou hoor, maar over andere forummers die, naar mijn idee, wel erg hard oordelen over wat ze toen heeft gedaan. Haar ex is sowieso strafbaar, maar ik begrijp het wel als ze toendertijd niks heeft gezegd tegen de politie uit angst voor haar eigen veiligheid.

Laatst aangepast door Storm op zo 10 apr 2011 - 0:13; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 10 apr 2011 - 0:12

girli schreef:Zo gemakkelijk is anoniem melden niet. Als zij de enige was die in de auto zat met de dader, weet hij gelijk dat zij het was. Ook als VC het aan een vriend(in) vertelt zou hebben, heeft ze gepraat. Misschien wist de dader toen niet dat ze zwanger was, maar acht jaar later, wie weet van wie hij gehoord heeft dat ze een zoontje heeft. En idd, hij komt ook weer vrij, wat houdt hem tegen om daarna wraak te nemen?

Maar ze zet het ook op een openbaar forum?

Gast
Gast

Bericht  Lejow zo 10 apr 2011 - 0:13

Nathalie schreef:
Arden schreef:Maar als VC en haar ex er toen als enige bijwaren, dan weet die ex toch ook dat als er een tip komt, anoniem of niet, dat zij haar mond opengedaan móet hebben? Of ze het nou zelf heeft aangegeven bij de politie of niet, hij weet dat zij erachter moet zitten. En als zo iemand een serieuze bedreiging voor je vormde toen, een gevaar voor je leven en je hebt een kind wat je moet beschermen kan ik me voorstellen dat je ervoor kiest om geen aangifte te doen. Dit is wel Nederland, het is niet dat die man nu voor jaren de bak indraait en zo iemand kan dan best nog wraak willen nemen op VC.

Wat een reacties, het was niet mijn bedoeling een "rel" naar VC te veroorzaken.

Alleen hoe bang kan ze nog zijn voor haar ex als ze dit op een openbaar forum zet, iedereen kan nu een melding bij de politie maken.

Ja eens en daarbij heeft ze een zeer opvallend uiterlijk, dus is ze er ook zo uit te pikken..
Ze is niet echt anoniem hier.
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659

Bericht  SuperGrover zo 10 apr 2011 - 0:14

Giacomo schreef:
SuperGrover schreef:
Giacomo schreef:
Dat vind ik ook. Er is geloof ik ook niemand die vind dat die ex-vriend geen gevangenisstraf verdient. Maar niet alles is het waard, tegen elke prijs. Die paar maanden cel voor die ex, weegt dat op tegen een leven lang angst om slachtoffer van wraak te worden? Ik kan me voorstellen dat dat het niet is. Waarmee ik net zo goed ook niet zeg dat ik hetzelfde had gedaan.

Je weet niet of zij nog contact met die jongen heeft?
Ik snap denk ik niet zo goed wat je bedoelt. Bedoel je dit als serieuze vraag, of ik dat weet? Nou dan is het antwoord nee. Of bedoel je dit als "wat weet jij er nou van????" Dan is het antwoord, dat ik van deze specifieke situatie net zoveel weet als jullie, maar dat ik me kan voorstellen dat die angst je behoorlijk in de greep houdt. Of bedoel je: "Aangezien je die informatie over contact met die ex niet hebt, is dit een kansloze reactie".
SuperGrover
SuperGrover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Gast zo 10 apr 2011 - 0:16

Haha nee, het is een vraag die ik in zijn algemeenheid stel. Omdat iedereen hier stelt dat hij een levensgevaarlijke klootzak is. Maar als ze dit zo makkelijk op een forum gooit, hoeveel contact zal ze dan nog hebben met die jongen en daarnaast: hoe gevaarlijk is het dan echt?

Gast
Gast

Bericht  Jeanette zo 10 apr 2011 - 0:16

SuperGrover schreef:Arden, jij weet het goed te verwoorden.
+1
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Lejow zo 10 apr 2011 - 0:18

Giacomo schreef:Haha nee, het is een vraag die ik in zijn algemeenheid stel. Omdat iedereen hier stelt dat hij een levensgevaarlijke klootzak is. Maar als ze dit zo makkelijk op een forum gooit, hoeveel contact zal ze dan nog hebben met die jongen en daarnaast: hoe gevaarlijk is het dan echt?

+1
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659

Bericht  girli zo 10 apr 2011 - 0:19

Giacomo schreef:
girli schreef:Zo gemakkelijk is anoniem melden niet. Als zij de enige was die in de auto zat met de dader, weet hij gelijk dat zij het was. Ook als VC het aan een vriend(in) vertelt zou hebben, heeft ze gepraat. Misschien wist de dader toen niet dat ze zwanger was, maar acht jaar later, wie weet van wie hij gehoord heeft dat ze een zoontje heeft. En idd, hij komt ook weer vrij, wat houdt hem tegen om daarna wraak te nemen?
Maar ze zet het ook op een openbaar forum?
Dit is ook zo, misschien niet de beste optie geweest. Ik vraag me wel af, kun je het 'anoniem' posten van een bericht op een forum ook vergelijken met een misdaad melden bij de politie? Een bricht posten heeft in theorie geen gevolgen, een misdaad melden heeft alle gevolgen.
girli
girli
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4192
Punten : 4619
Registratiedatum : 13-01-11

Bericht  Gast zo 10 apr 2011 - 0:19

Maar goed, ik ben er van overtuigd dat VC een goede verklaring heeft waarom ze niet naar de politie is gestapt...ze is geen debiel ofzo, en ze zit er zelf ook nog behoorlijk mee in haar maag.

Gast
Gast

Bericht  Caroow zo 10 apr 2011 - 0:20

Is het niet een beetje raar deze discussie zonder VC te voeren? Ik vind het sowieso nogal raar dat zoveel mensen beter weten wat ze zouden hebben gedaan, zonder de hele situatie te kennen. Wil je echt heel graag je mening kwijt, zeg het dan tegen VC, en niet op deze manier.
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  SuperGrover zo 10 apr 2011 - 0:21

Giacomo schreef:Haha nee, het is een vraag die ik in zijn algemeenheid stel. Omdat iedereen hier stelt dat hij een levensgevaarlijke klootzak is. Maar als ze dit zo makkelijk op een forum gooit, hoeveel contact zal ze dan nog hebben met die jongen en daarnaast: hoe gevaarlijk is het dan echt?
Oh op zo'n manier. Het is moeilijk, zonder intonatie Wink

Dat iedereen stelt dat hij een levensgevaarlijke klootzak is, komt door de opmerkingen van VC dat ze geen zoontje zou hebben als hij van zn zwangerschap zou weten, dat hij haar uit de auto wilde smijten en ze uit angst geen aangifte heeft gedaan. Of dat waar is, ja geen idee, ik ken zowel VC als haar ex niet. Maar in de situatie die VC beschrijft, kan ik me wel voorstellen dat ze geen aangifte heeft gedaan. Das alles. En over dat contact, ik denk dat geen contact misschien nog wel enger is. De angst dat hij ineens plotseling kan komen, gatsie, dat klinkt als een thriller die ik niet zou durven zien.

Over dat ze het op een internetforum gooit, tja daar zei ik ook al over dat ik dat niet bepaald handig van haar vindt. Dat vind ik zelfs behoorlijk onbegrijplijk. Ik denk dat we het daar ook over eens zijn.
SuperGrover
SuperGrover
Ratel
Ratel

Bericht  SuperGrover zo 10 apr 2011 - 0:22

Caroow schreef:Is het niet een beetje raar deze discussie zonder VC te voeren? Ik vind het sowieso nogal raar dat zoveel mensen beter weten wat ze zouden hebben gedaan, zonder de hele situatie te kennen. Wil je echt heel graag je mening kwijt, zeg het dan tegen VC, en niet op deze manier.
Nou ja, hier ben ik het dan ook weer niet helemaal eens. Als je zoiets op een internetforum zet, dan is het te verwachten dat je daar reacties op krijgt. Als ze dat niet had gewild, had ze het beter voor zich kunnen houden.
SuperGrover
SuperGrover
Ratel
Ratel

Bericht  Aziraphale zo 10 apr 2011 - 0:23

Dolores, wat kun jij denigrerend typen. Op een roze bank met een Blond-kopje, jaja.
Waar ik (en meer mensen als ik dat zo lees) over val is dat ze dit klakkeloos op een heel erg openbaar, googlebaar forum neerknalt. Ik vind dat echt niet kunnen en zat dat met verbazing te lezen.
Ik snap de redenen waarom ze het stil heeft gehouden. Wil niet zeggen dat iedereen dit zo zou doen in een dergelijke situatie, daar weet jij niets van. Je weet helemaal niet wat meiden hier hebben meegemaakt, daar kun jij niet over oordelen. Net zo min als dat wij niet kunnen oordelen over VC. Zit dan niet zo stoer te doen over roze banken, meisjes en Blond-mokjes.
Aziraphale
Aziraphale
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4221
Punten : 4456
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Gast zo 10 apr 2011 - 0:25

Aziraphale schreef:Dolores, wat kun jij denigrerend typen. Op een roze bank met een Blond-kopje, jaja.
Waar ik (en meer mensen als ik dat zo lees) over val is dat ze dit klakkeloos op een heel erg openbaar, googlebaar forum neerknalt. Ik vind dat echt niet kunnen en zat dat met verbazing te lezen.
Ik snap de redenen waarom ze het stil heeft gehouden.
Wil niet zeggen dat iedereen dit zo zou doen in een dergelijke situatie, daar weet jij niets van. Je weet helemaal niet wat meiden hier hebben meegemaakt, daar kun jij niet over oordelen. Net zo min als dat wij niet kunnen oordelen over VC. Zit dan niet zo stoer te doen over roze banken, meisjes en Blond-mokjes.

Dat bedoelde ik dus ook in mijn post, wilde VC niet aanvallen op het feit dat ze toen haar mond heeft gehouden.

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 10 apr 2011 - 0:27

Heel erg eens met Aziraphale.

Gast
Gast

Bericht  Pien zo 10 apr 2011 - 0:29

ook heel erg eens met Aziraphale.

Pien
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10

Bericht  Gast zo 10 apr 2011 - 0:30

Aziraphale schreef:Dolores, wat kun jij denigrerend typen. Op een roze bank met een Blond-kopje, jaja.
Ik snap de redenen waarom ze het stil heeft gehouden. Wil niet zeggen dat iedereen dit zo zou doen in een dergelijke situatie, daar weet jij niets van. Je weet helemaal niet wat meiden hier hebben meegemaakt, daar kun jij niet over oordelen. Net zo min als dat wij niet kunnen oordelen over VC. Zit dan niet zo stoer te doen over roze banken, meisjes en Blond-mokjes.

Nou, dat bedoelde ik dus ook.

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 10 apr 2011 - 0:37

WTF gebeurd hier allemaal op deze mooie dag? :shock:

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 10 apr 2011 - 0:43

Ik zit hier echt met open mond de reacties te lezen! :shock:

Verder heb ik helaas genoeg gezien en meegemaakt, van steekpartijen tot schietpartijen met doden, noem het maar op. Maar goed dat hoort nu eenmaal bij mijn werk. En nee, stoer is het zeer zeker niet.

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 10 apr 2011 - 0:47

Ah, ik zie nu waar dit om draait.

Sorry, maar ik snap VC wel. Ik kom niet uit een gewelddadige relatie en heb er ook geen, maar ik snap heel goed waarom ze bang was en dat nog steeds is, en om die reden geen aangifte doet. Zelfs al kan dat anoniem. Als haar ex wordt opgepakt zal het echt wel snel duidelijk voor hem zijn dat zij degene was die de aangifte/melding deed...

Ja, ik snap haar angst heel goed. Maar ik snap de mensen die zeggen dat ze alsnog melding moet maken ook.

Maar om nou zo heftig te reageren met zijn allen? Kom op hey.

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 10 apr 2011 - 0:50

In 2005 zijn mijn ex en ik beschoten in de Doelesteeg in Leeuwarden.. Ze zagen hem voor iemand anders aan laughcry

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 7 van 10 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: