Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Schietpartij winkelcentrum Alphen aan den Rijn

+62
Caro
Rovine
Gizmo
Lynn_
Jilke
Arwyn
Susan
Sweety
nina
TNMN
sterremaan
Butterfly78
Tyrael
Monte
Hoochie
Jerry
Angela_1986
Sarah1985
Tania
Kqip
Sjaantje
Inge
nijntje4
mzcharlotte
Bubbelicious
Beachgirl
studiebol
Bliss
Elin
Mamasapje
Qiara
Zininzon
Elsje
Suus
Shisha
Koffieleut
Mermaid
Schaapke
Bolleke
Rumble
May
Parisienne
joyce0606
ExpressoB
Oasis
Lady4
Ilargi
Lejow
Mamsie
Atelier Madame
Xanna
Roxy89
Jeanette
patjuhhh
Zwoesj
TGR
Vanillivi
Laquisia
Tullow
Muppetje
Jordana
Mida4you
66 plaatsers

Pagina 15 van 19 Vorige  1 ... 9 ... 14, 15, 16, 17, 18, 19  Volgende

Ga naar beneden

Schietpartij winkelcentrum Alphen aan den Rijn - Pagina 15 Empty Re: Schietpartij winkelcentrum Alphen aan den Rijn

Bericht  Beachgirl zo 10 apr 2011 - 2:07

kruimelje schreef:Ik denk ook aan de ouders van die jongen. Ik denk dat ze niet eens echt beseffen wat er gisteren gebeurd is, dat is niet in een dag te bevatten. Maar de wetenschap dat jouw kind zoiets aanricht lijkt mij verschrikkelijk.

Helemaal mee eens. Ik denk dat die mensen hun leven ook verwoest is. Iedereen in Alphen weet wie je bent, en weet wat je zoon heeft aangericht.
Beachgirl
Beachgirl
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2626
Punten : 2789
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Schietpartij winkelcentrum Alphen aan den Rijn - Pagina 15 Empty Re: Schietpartij winkelcentrum Alphen aan den Rijn

Bericht  Gast zo 10 apr 2011 - 2:11

Ik zat me gisteren te bedenken, hoe ga je als ouders een begrafenis regelen voor die jongen? Met welk verschrikkelijk dubbel gevoel zal iedereen op die begrafenis zitten? Zúllen er überhaupt wel gasten komen?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Schietpartij winkelcentrum Alphen aan den Rijn - Pagina 15 Empty Re: Schietpartij winkelcentrum Alphen aan den Rijn

Bericht  Beachgirl zo 10 apr 2011 - 2:12

Nu de persconferentie op Ned 2!

Beachgirl
Beachgirl
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2626
Punten : 2789
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Schietpartij winkelcentrum Alphen aan den Rijn - Pagina 15 Empty Re: Schietpartij winkelcentrum Alphen aan den Rijn

Bericht  Gast zo 10 apr 2011 - 2:13

Maple schreef:Ik zat me gisteren te bedenken, hoe ga je als ouders een begrafenis regelen voor die jongen? Met welk verschrikkelijk dubbel gevoel zal iedereen op die begrafenis zitten? Zúllen er überhaupt wel gasten komen?

Tuurlijk komen er mensen. Je gaat toch dan om je steun te betuigen aan de ouders voor het verlies van hun zoon en de hel waar zij doorheen gaan?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Schietpartij winkelcentrum Alphen aan den Rijn - Pagina 15 Empty Re: Schietpartij winkelcentrum Alphen aan den Rijn

Bericht  Rovine zo 10 apr 2011 - 2:15

Het verhaal van de vaders met zijn dochters blijkt (godzijdank) niet waar te zijn? De enige meisjes die gewond zijn geraakt, waren lichtgewond. Maakt het geheel niet minder erg, maar even haalde ik in die zin wel even opgelucht adem. Het lijkt allemaal veel dichterbij te komen door zo'n verhaal.
Rovine
Rovine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Schietpartij winkelcentrum Alphen aan den Rijn - Pagina 15 Empty Re: Schietpartij winkelcentrum Alphen aan den Rijn

Bericht  Beachgirl zo 10 apr 2011 - 2:16

Reva schreef:
Maple schreef:Ik zat me gisteren te bedenken, hoe ga je als ouders een begrafenis regelen voor die jongen? Met welk verschrikkelijk dubbel gevoel zal iedereen op die begrafenis zitten? Zúllen er überhaupt wel gasten komen?

Tuurlijk komen er mensen. Je gaat toch dan om je steun te betuigen aan de ouders voor het verlies van hun zoon en de hel waar zij doorheen gaan?

Idd met een heel dubbel gevoel. Boodheid om wat de dader heeft aangericht, en verdriet om het overlijden van de jongen, en de hele situatie eromheen. (met nog veel meer slachtoffers)
Lijkt me vreselijk moeilijk!
Beachgirl
Beachgirl
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2626
Punten : 2789
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Schietpartij winkelcentrum Alphen aan den Rijn - Pagina 15 Empty Re: Schietpartij winkelcentrum Alphen aan den Rijn

Bericht  Monte zo 10 apr 2011 - 2:17

Maple schreef:Ik zat me gisteren te bedenken, hoe ga je als ouders een begrafenis regelen voor die jongen? Met welk verschrikkelijk dubbel gevoel zal iedereen op die begrafenis zitten? Zúllen er überhaupt wel gasten komen?

Dat lijkt me ook erg pijnlijk als ouders. Je weet dat het je zoon is, maar je weet ook dat hij meerdere mensen heeft vermoord. Zou je dan nog zelf wel willen komen en echt respectvol willen zijn. Ik zou het vreselijk moeilijk vinden.
Monte
Monte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4853
Punten : 5410
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Schietpartij winkelcentrum Alphen aan den Rijn - Pagina 15 Empty Re: Schietpartij winkelcentrum Alphen aan den Rijn

Bericht  Beachgirl zo 10 apr 2011 - 2:23

Ohhh wat erg!! Er is gewoon nog een jongen met dezelfde naam als de dader, in Alphen!!

Die jongen heeft echt geen leven meer nu! :shock:
Beachgirl
Beachgirl
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2626
Punten : 2789
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Schietpartij winkelcentrum Alphen aan den Rijn - Pagina 15 Empty Re: Schietpartij winkelcentrum Alphen aan den Rijn

Bericht  Gast zo 10 apr 2011 - 2:23

Jeej je zal dezelfde naam hebben al hem en ook in Alphen wonen Sad Diie gozer heeft nu geen leven vertelde de politie Sad Hij riep ook op om hem met rust te laten...en dat de dader gewoon dood is en hij niks te maken heeft met hem.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Schietpartij winkelcentrum Alphen aan den Rijn - Pagina 15 Empty Re: Schietpartij winkelcentrum Alphen aan den Rijn

Bericht  Gast zo 10 apr 2011 - 2:24

Beachgirl_24 schreef:Ohhh wat erg!! Er is gewoon nog een jongen met dezelfde naam als de dader, in Alphen!!

Die jongen heeft echt geen leven meer nu! :shock:
Da's echt verschrikkelijk idd.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Schietpartij winkelcentrum Alphen aan den Rijn - Pagina 15 Empty Re: Schietpartij winkelcentrum Alphen aan den Rijn

Bericht  Susan zo 10 apr 2011 - 2:24

Ik denk dat je echt wel gaat als die ouders familie of vrienden van je zijn.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Schietpartij winkelcentrum Alphen aan den Rijn - Pagina 15 Empty Re: Schietpartij winkelcentrum Alphen aan den Rijn

Bericht  Monte zo 10 apr 2011 - 2:24

Theedoosje schreef:Jeej je zal dezelfde naam hebben al hem en ook in Alphen wonen Sad Diie gozer heeft nu geen leven vertelde de politie Sad Hij riep ook op om hem met rust te laten...en dat de dader gewoon dood is en hij niks te maken heeft met hem.

Wat raar, want als de jongen dezelfde naam heeft dan is hij het toch niet? De dader is toch dood, dus snap het niet helemaal.
Monte
Monte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4853
Punten : 5410
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Schietpartij winkelcentrum Alphen aan den Rijn - Pagina 15 Empty Re: Schietpartij winkelcentrum Alphen aan den Rijn

Bericht  Susan zo 10 apr 2011 - 2:25

Maple schreef:
Da's echt verschrikkelijk idd.

Nou inderdaad. Je kunt alleen maar hopen dat de meeste mensen slim genoeg zijn om te bedenken dat hij niet de dader is.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Schietpartij winkelcentrum Alphen aan den Rijn - Pagina 15 Empty Re: Schietpartij winkelcentrum Alphen aan den Rijn

Bericht  Gast zo 10 apr 2011 - 2:27

Monte schreef:
Theedoosje schreef:Jeej je zal dezelfde naam hebben al hem en ook in Alphen wonen Sad Diie gozer heeft nu geen leven vertelde de politie Sad Hij riep ook op om hem met rust te laten...en dat de dader gewoon dood is en hij niks te maken heeft met hem.

Wat raar, want als de jongen dezelfde naam heeft dan is hij het toch niet? De dader is toch dood, dus snap het niet helemaal.
Maar er zijn altijd mensen helaas die het nodig vinden om te doen alsof de dader niet dood is (of die het niet weten), maar die vervolgens wel rare grappen met ene naamgenoot gaan uithalen.

Wel een 'vreemd' gevoel dat het winkelcentrum morgen weer aan de winkeliers wordt teruggegeven. Ik denk dat er weinig winkels daadwerkelijk open zullen zijn morgen of überhaupt open zullen gaan deze week... maar toch.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Schietpartij winkelcentrum Alphen aan den Rijn - Pagina 15 Empty Re: Schietpartij winkelcentrum Alphen aan den Rijn

Bericht  Gast zo 10 apr 2011 - 2:28

Heel verschrikkelijk voor de naamgenoot. Die heeft vast honderden nare berichten op hyves, facebook etc ontvangen (zeker toen de foto nog niet was vrijgegeven).

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Schietpartij winkelcentrum Alphen aan den Rijn - Pagina 15 Empty Re: Schietpartij winkelcentrum Alphen aan den Rijn

Bericht  Rovine zo 10 apr 2011 - 2:29

Ik denk dat vooral (vage) bekenden zijn naam horen en die schietpartij direct associëren met hem. Of mensen die hem niet kennen en zich even uitleven op bijvoorbeeld een facebookprofieltje.
Rovine
Rovine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Schietpartij winkelcentrum Alphen aan den Rijn - Pagina 15 Empty Re: Schietpartij winkelcentrum Alphen aan den Rijn

Bericht  Susan zo 10 apr 2011 - 2:32

Maple schreef:

Wel een 'vreemd' gevoel dat het winkelcentrum morgen weer aan de winkeliers wordt teruggegeven. Ik denk dat er weinig winkels daadwerkelijk open zullen zijn morgen of überhaupt open zullen gaan deze week... maar toch.

Maar ik kan me ook zo voorstellen dat vooral eigenaren van kleinere winkels het zich niet kunnen veroorloven om dagen achter elkaar dicht te zijn. Natuurlijk is het enorm moeilijk en staat je hoofd er totaal niet naar, maar sommige mensen hebben nou eenmaal weinig keuze.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Schietpartij winkelcentrum Alphen aan den Rijn - Pagina 15 Empty Re: Schietpartij winkelcentrum Alphen aan den Rijn

Bericht  Susan zo 10 apr 2011 - 2:33

Nobucta schreef:Ik denk dat vooral (vage) bekenden zijn naam horen en die schietpartij direct associëren met hem. Of mensen die hem niet kennen en zich even uitleven op bijvoorbeeld een facebookprofieltje.

Ja, dat denk ik ook, als ik iemand in Alphen aan den Rijn had gekend en ze hadden zijn naam genoemd op het nieuws dan was ik waarschijnlijk ook wel even geschrokken, maar zodra je er dan achterkomt dat jouw kennis nog leeft en de dader niet meer dan snap je wel dat het iemand anders is.

Als ik die jongen was zou ik Hyves- en Facebookprofielen wel even besloten maken.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Schietpartij winkelcentrum Alphen aan den Rijn - Pagina 15 Empty Re: Schietpartij winkelcentrum Alphen aan den Rijn

Bericht  Gast zo 10 apr 2011 - 3:23

Fox news heeft er ook iets over geschreven:

http://www.foxnews.com/world/2011/04/09/dead-gunman-opens-dutch-shopping-mall/

Ik heb heel hard zitten lachen en me heel hard geërgerd aan de commentaren op dat bericht. Wat zijn sommige mensen toch ontzettend kortzichtig, en dan heb ik het nog niet eens over hun gebrek aan wereldkennis.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Schietpartij winkelcentrum Alphen aan den Rijn - Pagina 15 Empty Re: Schietpartij winkelcentrum Alphen aan den Rijn

Bericht  Gast zo 10 apr 2011 - 3:26

Wat stomtoevallig zeg dat hij een naamgenoot heeft die ook nog in Alphen woont! What are the odds, hij heet ook niet Jan Jansen ofzo.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Schietpartij winkelcentrum Alphen aan den Rijn - Pagina 15 Empty Re: Schietpartij winkelcentrum Alphen aan den Rijn

Bericht  Caro zo 10 apr 2011 - 3:31

Kijk, iedereen vindt dit natuurlijk verschrikkelijk en leeft mee met de families en de mensen die dit van dichtbij hebben meegemaakt. Maar ook die winkeliers moeten door, het hele leven moet door en daar horen open winkels gewoon bij. Het leven gaat gewoon door..

Maple, deze vraag moet je niet verkeerd opvatten maar waarom grijpt jou dit nieuws zo aan? Het valt me op dat je er best wel extreem op reageert. Niet dat dat nietag, je hoeft dit nieuws natuurlijk niet licht op te vatten maar ik heb wel het idee alsof je er extremer op reageert dan anderen...
Caro
Caro
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Schietpartij winkelcentrum Alphen aan den Rijn - Pagina 15 Empty Re: Schietpartij winkelcentrum Alphen aan den Rijn

Bericht  Lynn_ zo 10 apr 2011 - 3:37

Maple kon haar schoonouders niet bereiken die op dat moment in het centrum hadden kunnen zijn. Daarnaast denk ik ook dat het je meer aangrijpt als je alle geluiden van politie, ambulances e.d. hoort.
Lynn_
Lynn_
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1985
Punten : 2068
Registratiedatum : 30-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Schietpartij winkelcentrum Alphen aan den Rijn - Pagina 15 Empty Re: Schietpartij winkelcentrum Alphen aan den Rijn

Bericht  TNMN zo 10 apr 2011 - 3:39

Dijn82 schreef:Fox news heeft er ook iets over geschreven:

http://www.foxnews.com/world/2011/04/09/dead-gunman-opens-dutch-shopping-mall/

Ik heb heel hard zitten lachen en me heel hard geërgerd aan de commentaren op dat bericht. Wat zijn sommige mensen toch ontzettend kortzichtig, en dan heb ik het nog niet eens over hun gebrek aan wereldkennis.

Heb net een aantal comments gelezen, ik krijg echt plaatsvervangende schaamte van al dat USA is beter, zonder de USA zou er nu geen Europa zijn geblaat.
TNMN
TNMN
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1679
Punten : 1866
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Schietpartij winkelcentrum Alphen aan den Rijn - Pagina 15 Empty Re: Schietpartij winkelcentrum Alphen aan den Rijn

Bericht  Gast zo 10 apr 2011 - 3:39

Haha, ik reageer er denk ik hier op het forum extremer op dan in het echt. Mijn man is er wel behoorlijk van de kaart van, daar is even geen fatsoenlijk gesprek mee aan te knopen. Zijn moeder is wel twee bekenden verloren namelijk. Verder grijpt het nieuws me inderdaad wel aan, reden daarvan zie begin dit topic, en vooral het feit dat zoiets verschrikkelijks zo dichtbij gebeurt.

Maar verder denk ik dat ik nu dit forum als uitlaatklep aan het gebruiken ben, misschien tot ietwat op het overdrevene af. Maar ik weet niet, op de één of andere manier helpt dat me wel om in het écht te blijven relativeren, vooral omdat mijn man er zo ontzettend kapot van is. Dan móét ik wel nuchter blijven.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Schietpartij winkelcentrum Alphen aan den Rijn - Pagina 15 Empty Re: Schietpartij winkelcentrum Alphen aan den Rijn

Bericht  Caro zo 10 apr 2011 - 3:44

Ik zou niet weten hoe ik zou reageren en ik snap ook wel dat je bezorgd was om je schoonouders. Lijkt me niet eer dan normaal maar je komt nu op mij over alsof je écht volledig van de kaart bent... Terwijl mijn nuchtere hoofd dan zegt dat je (gelukkig) niet iemand dichtbij je hebt die gewond, dood of er anders bij betrokken was. Maar dat is geen verwijt, ik vroeg het me oprecht af...

Hoe gaat het met Nucia inmiddels?
Caro
Caro
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Schietpartij winkelcentrum Alphen aan den Rijn - Pagina 15 Empty Re: Schietpartij winkelcentrum Alphen aan den Rijn

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 15 van 19 Vorige  1 ... 9 ... 14, 15, 16, 17, 18, 19  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum