Tien doden bij schietpartij in Denver
+2
Alex
RYW
6 plaatsers
Pagina 1 van 1
Tien doden bij schietpartij in Denver
AMSTERDAM - Bij de première van de nieuwste Batman-film in de Amerikaanse stad Aurora zijn tien mensen doodgeschoten.
Foto: ANP
Dat meldt persbureau Reuters op basis een lokaal radiostation. In andere media wordt gesproken over 12 doden.
De schoten zijn middernacht gelost bij de Century 16 Movie Theaters Aurora, dat vlakbij Denver ligt. Beide steden liggen in de staat Colorado.
In totaal zouden 13 personen geraakt zijn door kogels, die werden afgevuurd door twee gemaskerde mannen. Ook zouden er traangasgranaten zijn gebruikt.
Foto: ANP
Dat meldt persbureau Reuters op basis een lokaal radiostation. In andere media wordt gesproken over 12 doden.
De schoten zijn middernacht gelost bij de Century 16 Movie Theaters Aurora, dat vlakbij Denver ligt. Beide steden liggen in de staat Colorado.
In totaal zouden 13 personen geraakt zijn door kogels, die werden afgevuurd door twee gemaskerde mannen. Ook zouden er traangasgranaten zijn gebruikt.
Gast- Gast
Re: Tien doden bij schietpartij in Denver
Jezus, wat erg!
RYW- Ratel
- Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Registratiedatum : 18-11-10
Verschrikkelijk ...
Alex- Ratel
- Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11
Poubelle- Ratel
- Aantal berichten : 3390
Punten : 3725
Registratiedatum : 27-04-12
Wat verschrikkelijk!
Shisha- Ratel
- Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
O, van die mensen die zo'n film veel te serieus nemen.
Wat erg!
Wat erg!
Gast- Gast
Bah, wat verschrikkelijk!
Jezzie- Ratel
- Aantal berichten : 3648
Punten : 3865
Registratiedatum : 27-11-10
Gek dat dit soort nieuws me niets doet? Zo ver van me af en 'erg' of 'verschrikkelijk' komt niet in me op. Daarnaast zijn er elke dag zoveel doden, schietpartijen etc. dat ik me afvraag waarom deze tien wél het nieuws halen en een topic krijgen.
Niets tegen dit topic overigens.
Gast- Gast
Nee hoor Smikkell dat is niet raar, maar ik vind het ook niet raar dat mensen wél geschokt zijn.
Gast- Gast
Smikkell schreef:Gek dat dit soort nieuws me niets doet? Zo ver van me af en 'erg' of 'verschrikkelijk' komt niet in me op. Daarnaast zijn er elke dag zoveel doden, schietpartijen etc. dat ik me afvraag waarom deze tien wél het nieuws halen en een topic krijgen.
Er zijn wel vaker doden, maar 10 tegelijk is een killing spree, en dat komt toch minder vaak voor. Verder betreft het bij de meeste schietpartijen afrekeningen, gang-oorlogen, ruzie tussen twee partijen. Hier gingen er gewoon onschuldige mensen naar de bioscoop. Daarbij wijst het gebruik van de wapens die genoemd worden op een goede planning, wat dus betekent dat het een aanslag was.
RYW- Ratel
He getsie! Wat naar!
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10
Het betreft inmiddels 14 doden en 30 tot 40 gewonden, trouwens.
RYW- Ratel
Vreselijk
Maar ik ben ook elke dag weer geschokt om de doden die vallen in landen als Syrië en Afghanistan.
Maar ik ben ook elke dag weer geschokt om de doden die vallen in landen als Syrië en Afghanistan.
Gast- Gast
Smikkell schreef:Gek dat dit soort nieuws me niets doet? Zo ver van me af en 'erg' of 'verschrikkelijk' komt niet in me op. Daarnaast zijn er elke dag zoveel doden, schietpartijen etc. dat ik me afvraag waarom deze tien wél het nieuws halen en een topic krijgen.
Ik heb dit ook wel een beetje, er gebeurt zóveel in de wereld, ook ergere dingen dan dit, maar lang niet alles komt in het nieuws. Kan ook niet natuurlijk, maar ik kan me je reactie wel voorstellen. Neemt niet weg dat ik dit erg vind, net als dat ik al die andere (zinloze) geweldplegingen erg vind.
Gast- Gast
Het eerste wat ik dacht was; waar is Batman nu als je hem nodig heb... slechte mensen bestaan wel, maar de helden helaas niet
Ik vind het heel erg, maar ik schrik er niet meer van moet ik eerlijk zeggen. Dit is niet het eerste voorval, en helaas ook niet de eerste gek. En vast ook niet de laatste...
Gast- Gast
Waarom zijn er mensen zo gek om rond zich heen te schieten? Verschrikkelijk!
Gast- Gast
Soortgelijke onderwerpen
» Tientallen doden bij schietpartij in de VS!
» Aanslag in Luik, doden en gewonden
» Schietpartij in ziekenhuis Alabama.
» Tien vragen.
» Doden en vermisten door ongeval cruiseschip
» Aanslag in Luik, doden en gewonden
» Schietpartij in ziekenhuis Alabama.
» Tien vragen.
» Doden en vermisten door ongeval cruiseschip
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: