Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Tien doden bij schietpartij in Denver

+2
Alex
RYW
6 plaatsers

Ga naar beneden

Tien doden bij schietpartij in Denver Empty Tien doden bij schietpartij in Denver

Bericht  Gast do 19 jul 2012 - 21:37

AMSTERDAM - Bij de première van de nieuwste Batman-film in de Amerikaanse stad Aurora zijn tien mensen doodgeschoten.

Foto: ANP
Dat meldt persbureau Reuters op basis een lokaal radiostation. In andere media wordt gesproken over 12 doden.

De schoten zijn middernacht gelost bij de Century 16 Movie Theaters Aurora, dat vlakbij Denver ligt. Beide steden liggen in de staat Colorado.

In totaal zouden 13 personen geraakt zijn door kogels, die werden afgevuurd door twee gemaskerde mannen. Ook zouden er traangasgranaten zijn gebruikt.

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Tien doden bij schietpartij in Denver Empty Re: Tien doden bij schietpartij in Denver

Bericht  RYW do 19 jul 2012 - 21:38

Jezus, wat erg!
RYW
RYW
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Registratiedatum : 18-11-10

Tien doden bij schietpartij in Denver Empty Re: Tien doden bij schietpartij in Denver

Bericht  Alex do 19 jul 2012 - 21:39

Verschrikkelijk ...
Alex
Alex
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11

Bericht  Poubelle do 19 jul 2012 - 21:49

Wat erg!
Poubelle
Poubelle
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3390
Punten : 3725
Registratiedatum : 27-04-12

Bericht  Shisha do 19 jul 2012 - 21:51

Wat verschrikkelijk!
Shisha
Shisha
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10

Bericht  Gast do 19 jul 2012 - 21:58

O, van die mensen die zo'n film veel te serieus nemen.

Wat erg!

Gast
Gast

Bericht  Jezzie do 19 jul 2012 - 22:00

Bah, wat verschrikkelijk!
Jezzie
Jezzie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3648
Punten : 3865
Registratiedatum : 27-11-10

Bericht  Gast do 19 jul 2012 - 22:16

Gek dat dit soort nieuws me niets doet? Zo ver van me af en 'erg' of 'verschrikkelijk' komt niet in me op. Daarnaast zijn er elke dag zoveel doden, schietpartijen etc. dat ik me afvraag waarom deze tien wél het nieuws halen en een topic krijgen.

Niets tegen dit topic overigens.

Gast
Gast

Bericht  Gast do 19 jul 2012 - 22:31

Omdat het nogal bizar is..?

Gast
Gast

Bericht  Gast do 19 jul 2012 - 22:32

Nee hoor Smikkell dat is niet raar, maar ik vind het ook niet raar dat mensen wél geschokt zijn.

Gast
Gast

Bericht  RYW do 19 jul 2012 - 22:35

Smikkell schreef:Gek dat dit soort nieuws me niets doet? Zo ver van me af en 'erg' of 'verschrikkelijk' komt niet in me op. Daarnaast zijn er elke dag zoveel doden, schietpartijen etc. dat ik me afvraag waarom deze tien wél het nieuws halen en een topic krijgen.

Er zijn wel vaker doden, maar 10 tegelijk is een killing spree, en dat komt toch minder vaak voor. Verder betreft het bij de meeste schietpartijen afrekeningen, gang-oorlogen, ruzie tussen twee partijen. Hier gingen er gewoon onschuldige mensen naar de bioscoop. Daarbij wijst het gebruik van de wapens die genoemd worden op een goede planning, wat dus betekent dat het een aanslag was.
RYW
RYW
Ratel
Ratel

Bericht  Jeanette do 19 jul 2012 - 22:35

He getsie! Wat naar!
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  RYW do 19 jul 2012 - 22:38

Het betreft inmiddels 14 doden en 30 tot 40 gewonden, trouwens.
RYW
RYW
Ratel
Ratel

Bericht  Gast vr 20 jul 2012 - 1:29

Vreselijk pale

Maar ik ben ook elke dag weer geschokt om de doden die vallen in landen als Syrië en Afghanistan.

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 20 jul 2012 - 5:06

Smikkell schreef:Gek dat dit soort nieuws me niets doet? Zo ver van me af en 'erg' of 'verschrikkelijk' komt niet in me op. Daarnaast zijn er elke dag zoveel doden, schietpartijen etc. dat ik me afvraag waarom deze tien wél het nieuws halen en een topic krijgen.

Ik heb dit ook wel een beetje, er gebeurt zóveel in de wereld, ook ergere dingen dan dit, maar lang niet alles komt in het nieuws. Kan ook niet natuurlijk, maar ik kan me je reactie wel voorstellen. Neemt niet weg dat ik dit erg vind, net als dat ik al die andere (zinloze) geweldplegingen erg vind.

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 20 jul 2012 - 5:32

Het eerste wat ik dacht was; waar is Batman nu als je hem nodig heb... slechte mensen bestaan wel, maar de helden helaas niet Sad

Ik vind het heel erg, maar ik schrik er niet meer van moet ik eerlijk zeggen. Dit is niet het eerste voorval, en helaas ook niet de eerste gek. En vast ook niet de laatste...

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 20 jul 2012 - 5:35

Waarom zijn er mensen zo gek om rond zich heen te schieten? Verschrikkelijk!

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: