Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Schietpartij winkelcentrum Alphen aan den Rijn

+62
Caro
Rovine
Gizmo
Lynn_
Jilke
Arwyn
Susan
Sweety
nina
TNMN
sterremaan
Butterfly78
Tyrael
Monte
Hoochie
Jerry
Angela_1986
Sarah1985
Tania
Kqip
Sjaantje
Inge
nijntje4
mzcharlotte
Bubbelicious
Beachgirl
studiebol
Bliss
Elin
Mamasapje
Qiara
Zininzon
Elsje
Suus
Shisha
Koffieleut
Mermaid
Schaapke
Bolleke
Rumble
May
Parisienne
joyce0606
ExpressoB
Oasis
Lady4
Ilargi
Lejow
Mamsie
Atelier Madame
Xanna
Roxy89
Jeanette
patjuhhh
Zwoesj
TGR
Vanillivi
Laquisia
Tullow
Muppetje
Jordana
Mida4you
66 plaatsers

Pagina 18 van 19 Vorige  1 ... 10 ... 17, 18, 19  Volgende

Ga naar beneden

Schietpartij winkelcentrum Alphen aan den Rijn - Pagina 18 Empty Re: Schietpartij winkelcentrum Alphen aan den Rijn

Bericht  Gast zo 10 apr 2011 - 22:43

Sterkte voor wie het nodig heeft..

Het leeft hier echt totaal niet moet ik zeggen..

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Schietpartij winkelcentrum Alphen aan den Rijn - Pagina 18 Empty Re: Schietpartij winkelcentrum Alphen aan den Rijn

Bericht  Pien zo 10 apr 2011 - 22:52

_Donnaa schreef:

ik moet heel eerlijk toegeven dat het mij ook minder bezig houdt als 2 jaar terug met het koninginnedag drama in Apeldoorn. Maar goed, dat zegt natuurlijk niks over hoe erg we het vinden voor de mensen die er wel betrokken bij zijn!

Pien
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10

Bericht  Gast zo 10 apr 2011 - 22:54

Dodental toch niet gestegen, maar ze zitten onder de zes dodelijke slachtoffers. Ik haat twitter Neutral

Gast
Gast

Bericht  Pien zo 10 apr 2011 - 22:57

Maple schreef:Dodental toch niet gestegen, maar ze zitten onder de zes dodelijke slachtoffers. Ik haat twitter Neutral
het stond op nu.nl ook verkeerd! waardeloos zoiets.. 7 overledenen is beter als 9 maar nog altijd 6 teveel!!

Pien
Ratel
Ratel

Bericht  Gast zo 10 apr 2011 - 22:58

Ik vind 't zo triest zoiets als dit nodig is, om opeens te gaan twijfelen aan de regels betreffende wapenbezit..

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 10 apr 2011 - 22:59

Pien schreef:
Maple schreef:Dodental toch niet gestegen, maar ze zitten onder de zes dodelijke slachtoffers. Ik haat twitter Neutral
het stond op nu.nl ook verkeerd! waardeloos zoiets.. 7 overledenen is beter als 9 maar nog altijd 6 teveel!!

Hmm, 7 te veel neem ik aan.

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 10 apr 2011 - 23:00

Pien schreef:
_Donnaa schreef:

ik moet heel eerlijk toegeven dat het mij ook minder bezig houdt als 2 jaar terug met het koninginnedag drama in Apeldoorn. Maar goed, dat zegt natuurlijk niks over hoe erg we het vinden voor de mensen die er wel betrokken bij zijn!

Het grijpt mij wel allemaal aan. Ik heb ook zaterdag heel de dag het nieuws op gehad. Het drama in Apeldoorn vond ik ook heftig maar dit ook. En vooral de wetenschap dat al die mensen zo enorm bang moeten zijn geweest !
Maar ook het feit dat dit voorval ook hier had kunnen gebeuren. Dat van Apeldoorn was echt gericht op de koningin. En nu was de daad gericht op wille keurige mensen.
Ik weet niet of ik het zo goed verwoord maar daardoor grijpt het me wel aan.
Ik heb het echt te doen met iedereen die erbij betrokken is geweest maar ook met de omstanders/familie leden enz.

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 10 apr 2011 - 23:00

Minneke schreef:
Pien schreef:

die 7e is de dader zelf.

Gast
Gast

Bericht  Pien zo 10 apr 2011 - 23:01

Minneke schreef:
Pien schreef:

nou ja, ik vind het niet bepaald erg dat iemand met een drang om mensen te vermoorden is overleden...

Pien
Ratel
Ratel

Bericht  Gast zo 10 apr 2011 - 23:01

Apeldoorn heeft mij ook niet echt aangegrepen om eerlijk te zijn..

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 10 apr 2011 - 23:02

Pien schreef:
Minneke schreef:
Pien schreef:

nou ja, ik vind het niet bepaald erg dat iemand met een drang om mensen te vermoorden is overleden...

Maar het is wel erg dat iemand blijkbaar zo ziek is dat hij die drang heeft. In mijn ogen dus 7 doden te veel, dat bedoel ik eigenlijk.

Gast
Gast

Bericht  Pien zo 10 apr 2011 - 23:02

Nonnevot schreef:
Ik weet niet of ik het zo goed verwoord maar daardoor grijpt het me wel aan.
Ik heb het echt te doen met iedereen die erbij betrokken is geweest maar ook met de omstanders/familie leden enz.
oh ja, ik snap heel goed hoe je het bedoeld! ik vind het zeker ook vreselijk voor de mensen die het mee gemaakt hebben, zoals jij het hier "schetst" maakt het het voor mij ook anders, dat dit willekeurige mensen waren en in apeldoorn gericht naar het koningshuis... zo had ik het nog niet eens bekeken!!

Pien
Ratel
Ratel

Bericht  Oasis zo 10 apr 2011 - 23:03

Het grijpt mij meer aan dan Apeldoorn, al vond ik dat ook verschrikkelijk voor die onschuldige mensen (eerlijk gezegd de aanslag op de koningin zelf doet mij wat minder).
En dit nu in Alpen aan de Rijn.. ik ken niemand die daar woont, maar ik vind het echt verschrikkelijk. Gisteren ook de hele dag het nieuws gekeken en ben er nu nog van ondersteboven.
Oasis
Oasis
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4392
Punten : 4662
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast zo 10 apr 2011 - 23:04

Echt he Oasis? Misschien ben ik daar te nuchter voor.. :-)

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 10 apr 2011 - 23:05

_Donnaa schreef:Apeldoorn heeft mij ook niet echt aangegrepen om eerlijk te zijn..

Ja maar jij bent redelijk hard in dat soort dingen.. Bedoel ik niet slecht hoor, maar als we terugdenken aan het dode huisdierentopic vs. kapot gereden Audi's..

Gast
Gast

Bericht  Pien zo 10 apr 2011 - 23:05

Minneke schreef:Maar het is wel erg dat iemand blijkbaar zo ziek is dat hij die drang heeft. In mijn ogen dus 7 doden te veel, dat bedoel ik eigenlijk.
Tuurlijk, daar heb je volkomen gelijk in dat hij zo ziek was... Maar dat neemt niet weg dat hij uiteindelijk zelf hiervoor gekozen heeft. Had hij dat nu niet gedaan, dan had hij uiteindelijk in de gevangenis beland en het daar alsnog gedaan...

Pien
Ratel
Ratel

Bericht  Bolleke zo 10 apr 2011 - 23:05

Oasis schreef:Het grijpt mij meer aan dan Apeldoorn, al vond ik dat ook verschrikkelijk voor die onschuldige mensen (eerlijk gezegd de aanslag op de koningin zelf doet mij wat minder).
En dit nu in Alpen aan de Rijn.. ik ken niemand die daar woont, maar ik vind het echt verschrikkelijk. Gisteren ook de hele dag het nieuws gekeken en ben er nu nog van ondersteboven.

Hier precies zo, al was ik net zo aangelsagen toen het in Apeldoorn gebeurde, dat onschuldige mensen moeten sterven vind ik zo erg.
Bolleke
Bolleke
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1962
Punten : 2096
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast zo 10 apr 2011 - 23:12

Wat ik vooral zo moeilijk te begrijpen vind, is waarom mensen dit in godsnaam doen. Wat voor een dikke kronkel zit er dan in je hoofd? Al die onschuldige mensen, al die verwoeste levens, verschrikkelijk gewoon!

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 10 apr 2011 - 23:15

Trisha schreef:
_Donnaa schreef:Apeldoorn heeft mij ook niet echt aangegrepen om eerlijk te zijn..

Ja maar jij bent redelijk hard in dat soort dingen.. Bedoel ik niet slecht hoor, maar als we terugdenken aan het dode huisdierentopic vs. kapot gereden Audi's..
Ja dat is waar.. :-)

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 10 apr 2011 - 23:16

Lilium schreef:Wat ik vooral zo moeilijk te begrijpen vind, is waarom mensen dit in godsnaam doen. Wat voor een dikke kronkel zit er dan in je hoofd? Al die onschuldige mensen, al die verwoeste levens, verschrikkelijk gewoon!

Ik denk dat wanneer je zo'n daad begaat, je niet meer helemaal logisch en normaal kunt nadenken. Ze denken dan alleen nog maar aan 1 ding dat wat ze voor ogen hebben om te gaan doen.
Het is voor ons als mens die wel normaal en goed kunnen nadenken, niet begrijpelijk. Logisch ook.
Ik kan me ook heel moeilijk voorstellen dat iemand zoiets kan doen. Maar ik kan dus niet in die hoofden kijken.

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 10 apr 2011 - 23:16

_Donnaa schreef:
Trisha schreef:

Ik vind dit heel erg, ik vond Apeldoorn ook schokkend, maar omdat ik persoonlijk meer meeleef met Leaf en doordat dat véél meer in m'n hoofd zit, maak ik me hier 'minder druk om', dan wanneer het 't enige zou zijn dat er aan de hand is..

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 10 apr 2011 - 23:19

Trisha schreef:
_Donnaa schreef:
Trisha schreef:

Ik vind dit heel erg, ik vond Apeldoorn ook schokkend, maar omdat ik persoonlijk meer meeleef met Leaf en doordat dat véél meer in m'n hoofd zit, maak ik me hier 'minder druk om', dan wanneer het 't enige zou zijn dat er aan de hand is..
Zou je je er dan echt veel drukker om maken? Misschien ben ik dan wel heel erg hard hoor, ik weet het niet. Zulke dingen zullen wel vaker voorkomen.. Dicht bij huis, ver van huis.. Tsja, ik weet niet, ik kan me daar echt bijna niet druk om maken..

Gast
Gast

Bericht  sterremaan zo 10 apr 2011 - 23:19

Maple Nucia en Foolish heel erg veel sterkte.
Foollish wat moet dit onwijs moeilijk voor je zijn.. Als je hem in het echt hebt gekend.

Mijn vriendin zat hier Zaterdag bij mij en kwam ook uit Alphen. En was druk in de weer om iedereen te bereiken.
Moeilijk om te zien hoe zij ermee worstelde.
Gelukkig ook niemand van haar bekenden. Maar 9 doden verschrikkelijk.

Ik las net de krant en daarin stond ook helemaal hoe hij gelopen had en zo.

Ik denk dat alle gevallen die voorgevallen zijn de afgelopen jaren. Niet te vergelijken zijn. Dit omdat, Het onmogelijk is. Omdat alle gevallen een ander soort oorzaak hebben gehad. Nu weten we helaas niet waarom T hiertoe in staat was.

Of het nu Apeldoorn is of Alphen. Ik vind het voor alle mensen die erbij betrokken zijn geweest. Heel erg. Ik zelf kom dan weer uit Apeldoorn.
Maar alle gevallen die de laatste jaren zijn voorgevallen. Komen dan in deen flits voorbij. En vooral met de vraag Waarom? Maar helaas krijg je hier in de meeste gevallen geen antwoord op.
Ik vind het met éen woord verschrikkelijk.
En wat die jongen in Rotterdam bezielde geen idee. Wat een ...........
Denk echt dan ben je ziek zeg. Maar ja, mag ik oordelen. Geen idee. Maar ik vind het zelf wel gewoon erg ziek.

Wat ik overigens niet snap is. Dat T 24 jaar en al 5 vergunningen had voor wapens.
Dat, hij al bekend was bij de politie. Graag opschepte over zijn wapens.
Ik denk zelf dat de tweede kamer daar wel eens over mag gaan buigen. Het liefst zou ik de gehele wereld zonder wapens zien. Maar helaas is dit een onmogelijk iets.
Maar zo jong en dan al recht op zoveel wapens.
Vind dat toch wel heel erg. Het veranderd helaas niets meer aan de situatie.
Maar ik denk, dat ze daar toch eens naar moeten gaan kijken. Je kunt nu ook zo makkelijk een wapen krijgen. Jammer, dat ze dat ooit hebben uitgevonden.

Verder wil ik nogmaals Alle mensen die hier uit Alphen komen heel erg veel sterkte wensen.
hug
sterremaan
sterremaan
Prater
Prater

Aantal berichten : 631
Punten : 675

http://www.sterremaan.tk

Bericht  Gast zo 10 apr 2011 - 23:20

Véél drukker niet, maar ik besteed m'n tijd, aandacht en moeite nu liever aan Leaf, dan aan zulk nieuws. Dat gaat nu beetje langs me heen..

Gast
Gast

Bericht  Gizmo zo 10 apr 2011 - 23:25

Trisha schreef:Véél drukker niet, maar ik besteed m'n tijd, aandacht en moeite nu liever aan Leaf, dan aan zulk nieuws. Dat gaat nu beetje langs me heen..

Kan ik me voorstellen Trisha. Het is niet meer dan logisch dan dat datgene wat je het dichtst bij staat, het meeste raakt en dat je daar meer mee bezig bent.
Gizmo
Gizmo
Prater
Prater

Aantal berichten : 1151
Punten : 1285

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 18 van 19 Vorige  1 ... 10 ... 17, 18, 19  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: