Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Schietpartij winkelcentrum Alphen aan den Rijn

+62
Caro
Rovine
Gizmo
Lynn_
Jilke
Arwyn
Susan
Sweety
nina
TNMN
sterremaan
Butterfly78
Tyrael
Monte
Hoochie
Jerry
Angela_1986
Sarah1985
Tania
Kqip
Sjaantje
Inge
nijntje4
mzcharlotte
Bubbelicious
Beachgirl
studiebol
Bliss
Elin
Mamasapje
Qiara
Zininzon
Elsje
Suus
Shisha
Koffieleut
Mermaid
Schaapke
Bolleke
Rumble
May
Parisienne
joyce0606
ExpressoB
Oasis
Lady4
Ilargi
Lejow
Mamsie
Atelier Madame
Xanna
Roxy89
Jeanette
patjuhhh
Zwoesj
TGR
Vanillivi
Laquisia
Tullow
Muppetje
Jordana
Mida4you
66 plaatsers

Pagina 9 van 19 Vorige  1 ... 6 ... 8, 9, 10 ... 14 ... 19  Volgende

Ga naar beneden

Schietpartij winkelcentrum Alphen aan den Rijn - Pagina 9 Empty Re: Schietpartij winkelcentrum Alphen aan den Rijn

Bericht  Mamasapje za 9 apr 2011 - 4:28

Giacomo schreef:Ik lees op twitter dat de eigenaresse van de winkel Square is overleden. Klinkt dat bekend?

Op tv werd net vermeld dat 2 mensen in de kruidvat die een kind bij zich hadden ook zijn neergeschoten, zij zijn overleden. Kindje ongedeerd door iemand van een wolwinkel naar binnengetrokken en rolluiken dicht gedaan. Brr... Dat kind is waarsch dus ook minimaal 1 van zijn/haar ouders kwijt door zo'n gek.
Mamasapje
Mamasapje
Prater
Prater

Aantal berichten : 502
Punten : 661
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Schietpartij winkelcentrum Alphen aan den Rijn - Pagina 9 Empty Re: Schietpartij winkelcentrum Alphen aan den Rijn

Bericht  Gast za 9 apr 2011 - 4:29

Wat fijn, Pariseinne!

Ik vond het echt heel naar om net te horen dat een winkelmedewerkster nog net een kindje naar binnen trok voordat het rolluik sloot en de ouder(s) van het kindje waarmee hij/zij liep wel zijn neergeschoten Sad

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Schietpartij winkelcentrum Alphen aan den Rijn - Pagina 9 Empty Re: Schietpartij winkelcentrum Alphen aan den Rijn

Bericht  Gast za 9 apr 2011 - 4:29

Ik las op twitter (weet dus niet of t waar is) dat de dader de zoon is van een eigenaresse van een mode zaak in het winkelcentrum. Hij heeft zijn eigen moeder neergeschoten.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Schietpartij winkelcentrum Alphen aan den Rijn - Pagina 9 Empty Re: Schietpartij winkelcentrum Alphen aan den Rijn

Bericht  Qiara za 9 apr 2011 - 4:31

Odilia schreef:Ik las op twitter (weet dus niet of t waar is) dat de dader de zoon is van een eigenaresse van een mode zaak in het winkelcentrum. Hij heeft zijn eigen moeder neergeschoten.

Ik hoop dat dit niet waar is. :affraid:
Qiara
Qiara
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4541
Punten : 5088
Registratiedatum : 20-11-10
Woonplaats : Zuid-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Schietpartij winkelcentrum Alphen aan den Rijn - Pagina 9 Empty Re: Schietpartij winkelcentrum Alphen aan den Rijn

Bericht  Laquisia za 9 apr 2011 - 4:32

Reva schreef:

Ik vond het echt heel naar om net te horen dat een winkelmedewerkster nog net een kindje naar binnen trok voordat het rolluik sloot en de ouder(s) van het kindje waarmee hij/zij liep wel zijn neergeschoten Sad

Op dat moment ben ik in huilen uitgebarsten

Wat is dit verschrikkelijk.
Laquisia
Laquisia
Prater
Prater

Aantal berichten : 1424
Punten : 1531
Registratiedatum : 05-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Schietpartij winkelcentrum Alphen aan den Rijn - Pagina 9 Empty Re: Schietpartij winkelcentrum Alphen aan den Rijn

Bericht  Gast za 9 apr 2011 - 4:34

Wow dat maakt het verhaal weer wat anders..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Schietpartij winkelcentrum Alphen aan den Rijn - Pagina 9 Empty Re: Schietpartij winkelcentrum Alphen aan den Rijn

Bericht  Bolleke za 9 apr 2011 - 4:35

Bah wat vind ik het erg. Heb de tranen in mijn ogen, je zult er maar nietsvermoedend lopen met je kind. Ik vraag mij af waarom het mogelijk is om aan minutie te komen voor zulk soort wapens.
Bolleke
Bolleke
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1962
Punten : 2096
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Schietpartij winkelcentrum Alphen aan den Rijn - Pagina 9 Empty Re: Schietpartij winkelcentrum Alphen aan den Rijn

Bericht  Gast za 9 apr 2011 - 4:36

Mamasapje schreef:
Reva schreef:
Mamasapje schreef:
Dijn82 schreef:Die foto van die man op de grond had van mij ook echt niet gehoeven Sad

De reactie van de maker van de foto ook niet . De man op de foto bewoog niet dus hij heeft er niet eens naar gekeken.. Dus even fotootje schieten voor de publiciteit en die man laten liggen zonder maar even te kijken of je niet iets voor hem kan betekenen...

Nu worden 3 andere winkelcentra ook ontruimd in Alphen...

Ja, hij was volgens mij ook er niet helemaal bij met zn hoofd tijdens het gesprek. Klonk heel afwezig en hij zei toch ook letterlijk dat hij zocht naar de pers-auto ofzoiets?

Klopt, hij zocht de sateliet-auto om de rest van zijn geschoten beelden af te leveren. Dus die man maakt alleen maar is daar alleen om foto's te maken want hij kwam ook pas aan na de gebeurtenissen.

@ Dijn: laatste persconferentie net werd vermeld dat nog 3 winkelcentra zouden worden ontruimd. Welke het zijn wordt niet vermeld omdat er dan nog maar 1 is die open blijft.

Ja en waarom ze dat doen, zeggen ze ook niet. Alleen dat ze geen aanwijzingen hebben dat er iets staat te gebeuren, maar dat ze dit uit voorzorg doen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Schietpartij winkelcentrum Alphen aan den Rijn - Pagina 9 Empty Re: Schietpartij winkelcentrum Alphen aan den Rijn

Bericht  Gast za 9 apr 2011 - 4:38

ze denken dat er bommen zijn gelegd (bron wederom twitter, oftewel niet zeker of t waar is)

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Schietpartij winkelcentrum Alphen aan den Rijn - Pagina 9 Empty Re: Schietpartij winkelcentrum Alphen aan den Rijn

Bericht  Qiara za 9 apr 2011 - 4:40

Dijn82 schreef:
Ja en waarom ze dat doen, zeggen ze ook niet. Alleen dat ze geen aanwijzingen hebben dat er iets staat te gebeuren, maar dat ze dit uit voorzorg doen.

Ze doen het volgens mij uit angst voor eventuele geplante explosieven. Ergens is daar een aanwijzing voor gevonden. Misschien in de auto of de woning van de dader of een eventueel briefje...
Qiara
Qiara
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4541
Punten : 5088
Registratiedatum : 20-11-10
Woonplaats : Zuid-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Schietpartij winkelcentrum Alphen aan den Rijn - Pagina 9 Empty Re: Schietpartij winkelcentrum Alphen aan den Rijn

Bericht  Gast za 9 apr 2011 - 4:44

vermoedelijk hebben ze alleen winkelcentrum de Altas open gelaten, dat ligt echt helemaal uit de buurt van die andere centra.
Maar mijn hemel, wat een verschrikkelijk drama.. Ik ben in Alphen opgegroeid, kwam vroeger váák bij de winkelcentrum. Als ik het dus "goed" begrepen heb, heeft die kerel rondgelopen in de Ridderhof, van de Appie, naar de C1000 naar de kruidvat en de modewinkel. Allejezus, dat is ongeveer het hele winkelcentrum, maar echt 3 compleet andere richtingen!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Schietpartij winkelcentrum Alphen aan den Rijn - Pagina 9 Empty Re: Schietpartij winkelcentrum Alphen aan den Rijn

Bericht  Elin za 9 apr 2011 - 4:52

Wat een verschrikkelijk nieuws zeg. Ben er gewoon helemaal naar van Sad.
Elin
Elin
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 398
Punten : 411
Registratiedatum : 14-02-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Schietpartij winkelcentrum Alphen aan den Rijn - Pagina 9 Empty Re: Schietpartij winkelcentrum Alphen aan den Rijn

Bericht  Bliss za 9 apr 2011 - 5:01

Idd vreselijk! Zat net te lezen op nu.nl en kreeg er kippenvel van. Bah!

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Schietpartij winkelcentrum Alphen aan den Rijn - Pagina 9 Empty Re: Schietpartij winkelcentrum Alphen aan den Rijn

Bericht  studiebol za 9 apr 2011 - 5:05

Wat een vreselijke gebeurtenis zeg... ik ben er helemaal stil van..
En dan lees ik het verhaal van Maple en Nucia hier ik zat gewoon ff met mijn tranen in mijn ogen..

ik zie nu ook pas voor het eerst beelden op TV en dat vind ik ook maar.. oa ook die foto van die man naast de auto, heel naar dat je zo je man/vader/geliefde moet zien.

En dat verhaal van dat kindje dat nog een winkel in is getrokken.. Kippenvel...
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Schietpartij winkelcentrum Alphen aan den Rijn - Pagina 9 Empty Re: Schietpartij winkelcentrum Alphen aan den Rijn

Bericht  Gast za 9 apr 2011 - 5:27

De man die vanmiddag in Alphen aan den Rijn een bloedbad aanrichtte, zou de 25-jarige Tristan van der Vlis uit Alphen zijn.


Dit lees ik net.
http://www.telegraaf.nl/binnenland/9498183/__Identiteit_dader_bekend__.html

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Schietpartij winkelcentrum Alphen aan den Rijn - Pagina 9 Empty Re: Schietpartij winkelcentrum Alphen aan den Rijn

Bericht  Gast za 9 apr 2011 - 5:36

Mamasapje schreef:Klopt, hij zocht de sateliet-auto om de rest van zijn geschoten beelden af te leveren. Dus die man maakt alleen maar is daar alleen om foto's te maken want hij kwam ook pas aan na de gebeurtenissen.
Even voor de duidelijkheid: die mensen bestaan en zijn daar ook redelijk goed in. Ik ken ook iemand, die als 'hobby' de radio van brandweer en politie volgt en overal achteraan rijdt en op de plaats foto's mag maken. Vaak sturen ze die dan ook door naar media. Ik weet van deze jongen dat hij zijn 'werk' heel integer doet en als verder alle omstanders helpen, terwijl hij de foto's maakt, vind ik dat er niets aan de hand is. Deze mensen hebben we ook nodig, toch?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Schietpartij winkelcentrum Alphen aan den Rijn - Pagina 9 Empty Re: Schietpartij winkelcentrum Alphen aan den Rijn

Bericht  Beachgirl za 9 apr 2011 - 5:37

Vreselijk! Kom net terug van mijn werk ivm de schietpartij (moest extra werken)... we hebben meerdere slachtoffers binnen gehad!

Ben er nog steeds stil van!
Beachgirl
Beachgirl
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2626
Punten : 2789
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Schietpartij winkelcentrum Alphen aan den Rijn - Pagina 9 Empty Re: Schietpartij winkelcentrum Alphen aan den Rijn

Bericht  Gast za 9 apr 2011 - 5:38

Gloria schreef:
Mamasapje schreef:Klopt, hij zocht de sateliet-auto om de rest van zijn geschoten beelden af te leveren. Dus die man maakt alleen maar is daar alleen om foto's te maken want hij kwam ook pas aan na de gebeurtenissen.
Even voor de duidelijkheid: die mensen bestaan en zijn daar ook redelijk goed in. Ik ken ook iemand, die als 'hobby' de radio van brandweer en politie volgt en overal achteraan rijdt en op de plaats foto's mag maken. Vaak sturen ze die dan ook door naar media. Ik weet van deze jongen dat hij zijn 'werk' heel integer doet en als verder alle omstanders helpen, terwijl hij de foto's maakt, vind ik dat er niets aan de hand is. Deze mensen hebben we ook nodig, toch?

Ze zijn wel nodig. Maar deze man zei letterlijk zelf heel nonchalant ja hij bewoog niet dus ik vond het verder niet nodig om te kijken. Ik vind dat wel nodig. Prima dat je plaatjes schiet, maar als er nog niemand bij is, dan vind ik niet dat je je foto kunt schieten en door kunt lopen daarna. Wie weet had hij die man nog wel kunnen helpen of bij hem kunnen zijn tijdens het sterven.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Schietpartij winkelcentrum Alphen aan den Rijn - Pagina 9 Empty Re: Schietpartij winkelcentrum Alphen aan den Rijn

Bericht  Gast za 9 apr 2011 - 5:38

Zucht...komt de telegraaf weer hoor, vol met onbevestigde dingen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Schietpartij winkelcentrum Alphen aan den Rijn - Pagina 9 Empty Re: Schietpartij winkelcentrum Alphen aan den Rijn

Bericht  Bubbelicious za 9 apr 2011 - 5:41

Storm schreef:Zucht...komt de telegraaf weer hoor, vol met onbevestigde dingen.
Ik vind het nog bizarder dat iemand een facebookprofiel aanmaakt onder zijn naam:
https://www.facebook.com/profile.php?id=100002231485476#!/profile.php?id=100002231485476&sk=wall

ze hebben hem al verwijderd inmiddels. Iemand anders had een profiel aangemaakt onder zijn naam zodat je je 'gevoelens' kwijt kon


Laatst aangepast door Bubbelicious op za 9 apr 2011 - 5:45; in totaal 1 keer bewerkt
Bubbelicious
Bubbelicious
Prater
Prater

Aantal berichten : 638
Punten : 766
Registratiedatum : 17-11-10
Woonplaats : Den Haag

Terug naar boven Ga naar beneden

Schietpartij winkelcentrum Alphen aan den Rijn - Pagina 9 Empty Re: Schietpartij winkelcentrum Alphen aan den Rijn

Bericht  Gast za 9 apr 2011 - 5:44

De FB pagina is verwijderd volgens mij, kom er niet meer op.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Schietpartij winkelcentrum Alphen aan den Rijn - Pagina 9 Empty Re: Schietpartij winkelcentrum Alphen aan den Rijn

Bericht  Gast za 9 apr 2011 - 5:44

Reva schreef:Ze zijn wel nodig. Maar deze man zei letterlijk zelf heel nonchalant ja hij bewoog niet dus ik vond het verder niet nodig om te kijken. Ik vind dat wel nodig. Prima dat je plaatjes schiet, maar als er nog niemand bij is, dan vind ik niet dat je je foto kunt schieten en door kunt lopen daarna. Wie weet had hij die man nog wel kunnen helpen of bij hem kunnen zijn tijdens het sterven.
O, ja, ik heb het fragment niet gehoord. Ben het uiteraard met je eens.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Schietpartij winkelcentrum Alphen aan den Rijn - Pagina 9 Empty Re: Schietpartij winkelcentrum Alphen aan den Rijn

Bericht  Gast za 9 apr 2011 - 5:47

Het blijft de telegraaf inderdaad, zou lullig zijn als dit niet de naam van de dader is.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Schietpartij winkelcentrum Alphen aan den Rijn - Pagina 9 Empty Re: Schietpartij winkelcentrum Alphen aan den Rijn

Bericht  Gast za 9 apr 2011 - 5:51

Dijn82 schreef:Het blijft de telegraaf inderdaad, zou lullig zijn als dit niet de naam van de dader is.
Zo, als dat het geval is is het schandalig!!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Schietpartij winkelcentrum Alphen aan den Rijn - Pagina 9 Empty Re: Schietpartij winkelcentrum Alphen aan den Rijn

Bericht  Gast za 9 apr 2011 - 5:51

Dijn82 schreef:Het blijft de telegraaf inderdaad, zou lullig zijn als dit niet de naam van de dader is.
Nou inderdaad, er staat groot boven 'identeit schutter bekend' en in het artikel staat dat het nog niet bevestigd is door politie. Schijtkrant.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Schietpartij winkelcentrum Alphen aan den Rijn - Pagina 9 Empty Re: Schietpartij winkelcentrum Alphen aan den Rijn

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 9 van 19 Vorige  1 ... 6 ... 8, 9, 10 ... 14 ... 19  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum