Tientallen doden bij schietpartij in de VS!
+10
Printje
blondje1313
Lady Starstruck
Marin
Jeanette
Ella
Zora
Exogenesis
Inge
Caribbeanlover
14 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Tientallen doden bij schietpartij in de VS!
http://www.nu.nl/buitenland/2983090/tientallen-doden-bij-schietpartij-basisschool-vs.html
Weet niet of er al een topic over was, zo ja, dan kan deze weg.
Weet niet of er al een topic over was, zo ja, dan kan deze weg.
Caribbeanlover- Ratel
- Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11
Re: Tientallen doden bij schietpartij in de VS!
Reva schreef:Thanks voor het journaal.
Huh?
Caribbeanlover- Ratel
Volgens mij was er nog geen topic over.
Ik vind het wederom verschrikkelijk.
Ik vind het wederom verschrikkelijk.
Gast- Gast
Heel erg idd. Ik zou daar echt never nooit willen wonen. Iedereen kan een geweer kopen, te ziek voor woorden gewoon!
Caribbeanlover- Ratel
Niet iedereen en niet in alle staten. Er zijn alleen staten waarbij het normaal is. Maar ook al zijn ze in Nederland niet vrij te verkrijgen, via, via, via, kan ik in Nederland ook een wapen bemachtigen.
Gast- Gast
Daar gaat het wel ff wat makkelijker he, dat bewijzen gebeurtenissen zoals deze wel weer!
Caribbeanlover- Ratel
Caribbeanlover schreef:Daar gaat het wel ff wat makkelijker he, dat bewijzen gebeurtenissen zoals deze wel weer!
Gaat het niet heel erg makkelijk hoor. Maar daarvoor hebben ze realiteitsprogramma's. En is geen discussie waardig.
Gast- Gast
Wel makkelijker dan hier, zoals ik al zei.
Caribbeanlover- Ratel
Caribbeanlover schreef:Wel makkelijker dan hier, zoals ik al zei.
Wat je wilt, kun je krijgen. Dan maakt het niet uit of je in Amerika of in Nederland woont.
Wij geven nog wel eens af op Amerikanen, omdat een wapen krijgen zo ongelofelijk makkelijk is. Maar sinds ik, vast en zeker, jouw favoriete zender kijk, E! Entertainment, heb ik geleerd dat het daar ook zo makkelijk nog niet gaat.
Hier in Nederland weet altijd wel iemand die 'iets' verkoopt. Daar in Amerika is het misschien maar goed dat pistolen geregistreerd worden.
Gast- Gast
Dan nog is het wel erger daar. Zulke dingen zoals nu weer gebeuren daar 10x vaker dan hier he. Nou ik ga pitten, nog 4 min. jarig zijn en morgen weer werken!
Caribbeanlover- Ratel
Verschrikkelijk dit...
Inge- Ratel
- Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Registratiedatum : 18-11-10
Caribbeanlover schreef:Daar gaat het wel ff wat makkelijker he, dat bewijzen gebeurtenissen zoals deze wel weer!
Wij hebben hier helaas ook dergelijke gebeurtenissen.
Maar ik vind het verschrikkelijk.
Gast- Gast
Kippenvel....
Exogenesis- Kletskop
- Aantal berichten : 2823
Punten : 2823
Registratiedatum : 13-11-12
Afschuwelijk nieuws. Obama ook in tranen op de persconferentie...
Ik ben het er wel mee eens dat ze in Amerika wel eens mogen kijken of dat wapenbeleid niet nog strenger kan. Feit blijft dat dit soort dingen weinig tot niet in Europa gebeurt, en daar wel. Kan een verschil in mensen an sich zijn, maar daar mag je dan misschien ook op in spelen en het beleid aanpassen.
Echt vreselijk nieuws
Ik ben het er wel mee eens dat ze in Amerika wel eens mogen kijken of dat wapenbeleid niet nog strenger kan. Feit blijft dat dit soort dingen weinig tot niet in Europa gebeurt, en daar wel. Kan een verschil in mensen an sich zijn, maar daar mag je dan misschien ook op in spelen en het beleid aanpassen.
Echt vreselijk nieuws
Zora- Ratel
- Aantal berichten : 4087
Punten : 4289
Vreselijk zeg
Ella- Ratel
- Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Oh dat zeker. Ik kan alleen niet zo goed ertegen dat de VS door CBL als een verschrikkelijk land wordt neergezet waar ze veel te soepele regels hebben. Deels heeft ze natuurlijk gelijk, maar de VS is niet alleen maar negatief. Deels dankzij landen als de VS is Nederland ook zo goed ontwikkeld zoals het nu is, dus zo'n verschrikkelijk land is het echt niet. We hebben heel veel te danken aan de VS.Zora schreef:Afschuwelijk nieuws. Obama ook in tranen op de persconferentie...
Echt vreselijk nieuws
En rotte appels heb je overal. In steden als Rotterdam en Amsterdam wordt ook wekelijks geschoten. Misschien op kleinere schaal, maar dat geeft wel aan dat, als je echt zou willen, je hier in Nederland zo een wapen zou kunnen kopen, in het zwarte circuit. En daarnaast hebben we natuurlijk ook het Ridderhofdrama, waar het deels de schuld is van autoriteiten dat zo'n jongen dergelijke wapens in bezit had, wat hij nooit zou mogen hebben.
Maargoed, wat er daar gebeurd is, is en blijft verschrikkelijk. Volgens mij was er vorige week ook al een mall shooting.
Gast- Gast
Is ook wel zo hoor Lennox, ik had alleen geen zin om in dit topic die discussie over de VS als land an sich aan te gaan
Zora- Ratel
- Aantal berichten : 4087
Punten : 4289
Echt verschrikkelijk!!
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10
Ik kan hier echt verdrietig om worden, verschrikkelijk
Gast- Gast
Die wapenwet veranderen in Amerika gaat nooit gebeuren. Het staat in het tweede amendement van de grondwet en er is meer dan tweederde van t senaat aan goedkeuring nodig plus alle 50 staten die t goedkeuren om het te veranderen. Dream on..
Dat t een bizarre wet is voor ons Europeanen is vrij logisch, maar het zit daar zo verankerd in de cultuur en historie.
Elke keer dat zo'n drama gebeurd komen deze vragen weer naar boven maar veranderen gaat nooit werken.
Dat t een bizarre wet is voor ons Europeanen is vrij logisch, maar het zit daar zo verankerd in de cultuur en historie.
Elke keer dat zo'n drama gebeurd komen deze vragen weer naar boven maar veranderen gaat nooit werken.
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Ik moet eerlijk zijn dat ik gisteren ook er over zat te schelden over die wapenwet in de USA. Ik vind het echt moeilijk voor te stellen dat er bijvoorbeeld in Nederland ieder gezin een wapen in huis zou hebben. Maar het is zo wat Marin zegt zoiets zal nooit veranderen in Amerika. Ik vind het vreselijk triest dat dit is gebeurd.
Lady Starstruck- Ratel
- Aantal berichten : 3855
Punten : 3944
Registratiedatum : 20-03-11
Wow, dat bericht over de jonge juf die al haar leerlingen in kasten en dergelijke heeft verstopt en vervolgens toen de schutter in haar klas kwam heeft gezegd dat de kinderen naar gym waren Zelf wel vermoord, maar haar hele klas leeft nog door haar
Gast- Gast
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Tien doden bij schietpartij in Denver
» Leidse scholen dicht na dreiging schietpartij
» Aanslag in Luik, doden en gewonden
» Schietpartij in ziekenhuis Alabama.
» Doden en vermisten door ongeval cruiseschip
» Leidse scholen dicht na dreiging schietpartij
» Aanslag in Luik, doden en gewonden
» Schietpartij in ziekenhuis Alabama.
» Doden en vermisten door ongeval cruiseschip