Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Schietpartij winkelcentrum Alphen aan den Rijn

+62
Caro
Rovine
Gizmo
Lynn_
Jilke
Arwyn
Susan
Sweety
nina
TNMN
sterremaan
Butterfly78
Tyrael
Monte
Hoochie
Jerry
Angela_1986
Sarah1985
Tania
Kqip
Sjaantje
Inge
nijntje4
mzcharlotte
Bubbelicious
Beachgirl
studiebol
Bliss
Elin
Mamasapje
Qiara
Zininzon
Elsje
Suus
Shisha
Koffieleut
Mermaid
Schaapke
Bolleke
Rumble
May
Parisienne
joyce0606
ExpressoB
Oasis
Lady4
Ilargi
Lejow
Mamsie
Atelier Madame
Xanna
Roxy89
Jeanette
patjuhhh
Zwoesj
TGR
Vanillivi
Laquisia
Tullow
Muppetje
Jordana
Mida4you
66 plaatsers

Pagina 17 van 19 Vorige  1 ... 10 ... 16, 17, 18, 19  Volgende

Ga naar beneden

Schietpartij winkelcentrum Alphen aan den Rijn - Pagina 17 Empty Re: Schietpartij winkelcentrum Alphen aan den Rijn

Bericht  Gast zo 10 apr 2011 - 6:34

Mja het is zo raar, erg onwerkelijk.....weet gewoon niet wat ik moet zeggen Sad al die arme mensen, ach het is zo verschrikkelijk.....

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Schietpartij winkelcentrum Alphen aan den Rijn - Pagina 17 Empty Re: Schietpartij winkelcentrum Alphen aan den Rijn

Bericht  RYW zo 10 apr 2011 - 6:51

Jeetje, wat moet dat raar een verwarrend zijn, FS... hug
RYW
RYW
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Schietpartij winkelcentrum Alphen aan den Rijn - Pagina 17 Empty Re: Schietpartij winkelcentrum Alphen aan den Rijn

Bericht  Qiara zo 10 apr 2011 - 6:54

Wat heftig, FS! Lijkt me heel onwezenlijk hug.
Qiara
Qiara
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4541
Punten : 5088
Registratiedatum : 20-11-10
Woonplaats : Zuid-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Schietpartij winkelcentrum Alphen aan den Rijn - Pagina 17 Empty Re: Schietpartij winkelcentrum Alphen aan den Rijn

Bericht  Lynn_ zo 10 apr 2011 - 7:01

Jeetje, wat heftig! Moet heel moeilijk en raar voor je zijn...
Lynn_
Lynn_
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1985
Punten : 2068
Registratiedatum : 30-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Schietpartij winkelcentrum Alphen aan den Rijn - Pagina 17 Empty Re: Schietpartij winkelcentrum Alphen aan den Rijn

Bericht  Gast zo 10 apr 2011 - 7:01

Ik had m al een tijd niet meer gesproken hoor, maar 5 jaar geleden zagen we elkaar zowat elke dag, dus het is toch best raar...vreemd...en had het ook zeker niet verwacht, ik wist dat hij in de knoop zat met zichzelf (en dit is eigenlijk altijd wel zo geweest) maar dit....nee....dit had ik nooit verwacht...

Maar buiten dat, al had ik 'm niet gekend...hoe in en in triest is het dan dat je zo met jezelf in de knoop zit, zo psychisch niet in orde bent, en zoveel mensen pijn doet op deze manier. Ik kan er niet bij met me hoofd en pff...nou ja ik weet verder niet wat ik moet zeggen hoor Sad

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Schietpartij winkelcentrum Alphen aan den Rijn - Pagina 17 Empty Re: Schietpartij winkelcentrum Alphen aan den Rijn

Bericht  Gast zo 10 apr 2011 - 7:02

Monte schreef:
Beachgirl_24 schreef:Er blijkt niemand met dezelfde naam rond te lopen als de dader. Het ging om een faker. Politie is nu naar hem op zoek.

Lekker achterlijk figuur weer die zoiets doet. Mad

Waar staat dat dan?



Laatst aangepast door FoolishSam op zo 10 apr 2011 - 7:05; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Schietpartij winkelcentrum Alphen aan den Rijn - Pagina 17 Empty Re: Schietpartij winkelcentrum Alphen aan den Rijn

Bericht  Gast zo 10 apr 2011 - 7:03

@FoolishSam; wat lijkt me dat raar als het dan ineens iemand blijkt te zijn die je van vroeger kent.
Jij ook sterkte natuurlijk want ik kan me voorstellen dat je even helemaal verbijsterd bent van zoiets.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Schietpartij winkelcentrum Alphen aan den Rijn - Pagina 17 Empty Re: Schietpartij winkelcentrum Alphen aan den Rijn

Bericht  Tania zo 10 apr 2011 - 7:03

FS sterkte, het lijkt me een heel raar gevoel dat je iemand die zoiets doet kent hug

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Schietpartij winkelcentrum Alphen aan den Rijn - Pagina 17 Empty Re: Schietpartij winkelcentrum Alphen aan den Rijn

Bericht  Rumble zo 10 apr 2011 - 7:04

Maple schreef:Nucia, ga jij vanavond?

Dit las ik op Twitter: De vader wierp zich op zijn ene dochter terwijl hij zag dat zijn andere dochter in het hoofd werd geschoten.

Verschrikkelijk. Ik ga vanavond waarschijnlijk wel naar de wake die nu georganiseerd wordt, hopelijk kan ik het daarna een plekje geven en het wat makkelijker laten rusten.

Maple wij gaan vanavond zeker wel even kijken, vind het wel het minste wat ik kan doen voor de slachtoffers en nabestaanden. Ook om gewoon je verhaal te kunnen delen met mensen die hetzelfde meegemaakt hebben kan misschien wel fijn zijn. Hoe gaat het inmiddels met je man?

Caro, lief dat je naar me vraagt maar met ons gaat het verbazingwekkend goed eigenlijk. Het voelt wel een beetje alsof we door het oog vd naald zijn gekropen en zeker met die kleine in mijn buik gaf dat een heel naar gevoel. Vandaag zijn we lekker buiten een ijsje gaan eten en konden we even onze gedachten verzetten, dat ging allemaal prima gelukkig. Het enige is dat ik nog steeds die mitrailleur en sirenes blijf horen in mijn gedachten maar goed, dat is ergens ook wel logisch.
Rumble
Rumble
Prater
Prater

Aantal berichten : 1438
Punten : 1584
Registratiedatum : 24-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Schietpartij winkelcentrum Alphen aan den Rijn - Pagina 17 Empty Re: Schietpartij winkelcentrum Alphen aan den Rijn

Bericht  Rumble zo 10 apr 2011 - 7:10

Foolish Sam: bah dat lijkt me heel naar om hem daadwerkelijk te kennen. Wat een raar gevoel moet jij gehad hebben toen je hoorde dat hij het was... Sterkte!
Rumble
Rumble
Prater
Prater

Aantal berichten : 1438
Punten : 1584
Registratiedatum : 24-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Schietpartij winkelcentrum Alphen aan den Rijn - Pagina 17 Empty Re: Schietpartij winkelcentrum Alphen aan den Rijn

Bericht  Laquisia zo 10 apr 2011 - 8:27

Foolisch Sam: Wat naar zeg dat je hem kende. Dat lijkt me heel heftig. Heel veel sterkte.

Nucia: Fijn om te horen dat het goed met jou en je man gaat. Het lijkt me echt vreselijk om dit mee te maken.

hug voor jullie beide.
Laquisia
Laquisia
Prater
Prater

Aantal berichten : 1424
Punten : 1531
Registratiedatum : 05-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Schietpartij winkelcentrum Alphen aan den Rijn - Pagina 17 Empty Re: Schietpartij winkelcentrum Alphen aan den Rijn

Bericht  Gast zo 10 apr 2011 - 8:32

http://www.telegraaf.nl/binnenland/9502906/__Tristan_zat_in_inrichting__.html?p=1,1

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Schietpartij winkelcentrum Alphen aan den Rijn - Pagina 17 Empty Re: Schietpartij winkelcentrum Alphen aan den Rijn

Bericht  Gizmo zo 10 apr 2011 - 8:42

Eigenlijk best apart dat iemand die suicidaal is/was en in een inrichting heeft gezeten, een wapenvergunning kan krijgen....
Zal vast los staan van elkaar, maar ik krijg er toch een naar gevoel bij.
Gizmo
Gizmo
Prater
Prater

Aantal berichten : 1151
Punten : 1285
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Schietpartij winkelcentrum Alphen aan den Rijn - Pagina 17 Empty Re: Schietpartij winkelcentrum Alphen aan den Rijn

Bericht  Qiara zo 10 apr 2011 - 8:50

Gizmo schreef:Eigenlijk best apart dat iemand die suicidaal is/was en in een inrichting heeft gezeten, een wapenvergunning kan krijgen....
Zal vast los staan van elkaar, maar ik krijg er toch een naar gevoel bij.

Dit moet niet meer mogelijk zijn. Psychologische / psychiatrische achtergrond moet ook meegewogen worden. Ik hoop dat er nu stappen worden genomen om dit te realiseren!
Qiara
Qiara
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4541
Punten : 5088
Registratiedatum : 20-11-10
Woonplaats : Zuid-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Schietpartij winkelcentrum Alphen aan den Rijn - Pagina 17 Empty Re: Schietpartij winkelcentrum Alphen aan den Rijn

Bericht  Laquisia zo 10 apr 2011 - 8:52

Qiara schreef:
Gizmo schreef:Eigenlijk best apart dat iemand die suicidaal is/was en in een inrichting heeft gezeten, een wapenvergunning kan krijgen....
Zal vast los staan van elkaar, maar ik krijg er toch een naar gevoel bij.

Dit moet niet meer mogelijk zijn. Psychologische / psychiatrische achtergrond moet ook meegewogen worden. Ik hoop dat er nu stappen worden genomen om dit te realiseren!

Mee eens.
Laquisia
Laquisia
Prater
Prater

Aantal berichten : 1424
Punten : 1531
Registratiedatum : 05-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Schietpartij winkelcentrum Alphen aan den Rijn - Pagina 17 Empty Re: Schietpartij winkelcentrum Alphen aan den Rijn

Bericht  Gast zo 10 apr 2011 - 8:54

Gizmo schreef:Eigenlijk best apart dat iemand die suicidaal is/was en in een inrichting heeft gezeten, een wapenvergunning kan krijgen....
Zal vast los staan van elkaar, maar ik krijg er toch een naar gevoel bij.

Hoe triest het ook is, wapenvergunning of niet, er zijn helaas altijd manieren om aan een wapen te komen, ook als je zo'n zieke geest hebt Sad

Nucia, wat vreselijk dat je er midden in zat! Fijn om te lezen dat je vandaag enigszins je zinnen hebt kunnen verzetten.
FoolishSam, ook al heb je die persoon al zo lang niet gesproken, het blijft onwerkelijk en schokkend om zoiets te horen.
hug voor jullie allebei!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Schietpartij winkelcentrum Alphen aan den Rijn - Pagina 17 Empty Re: Schietpartij winkelcentrum Alphen aan den Rijn

Bericht  Gizmo zo 10 apr 2011 - 8:56

Dat is waar Lilium, maar hoe moeilijker maken hoe beter. Ik hoop dus dat daar wat aan gedaan kan worden.
Gizmo
Gizmo
Prater
Prater

Aantal berichten : 1151
Punten : 1285
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Schietpartij winkelcentrum Alphen aan den Rijn - Pagina 17 Empty Re: Schietpartij winkelcentrum Alphen aan den Rijn

Bericht  Gast zo 10 apr 2011 - 9:06

Gizmo schreef:Dat is waar Lilium, maar hoe moeilijker maken hoe beter. Ik hoop dus dat daar wat aan gedaan kan worden.

En daar ben ik het uiteraard helemaal mee eens!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Schietpartij winkelcentrum Alphen aan den Rijn - Pagina 17 Empty Re: Schietpartij winkelcentrum Alphen aan den Rijn

Bericht  Qiara zo 10 apr 2011 - 9:12

Hier is het hem wel heel makkelijk gemaakt, je een aantal jaren voorbeeldig gedragen op een schietvereniging en hoppa, vergunning voor 5 wapens No

Ik vind schietverenigingen eng No
Qiara
Qiara
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4541
Punten : 5088
Registratiedatum : 20-11-10
Woonplaats : Zuid-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Schietpartij winkelcentrum Alphen aan den Rijn - Pagina 17 Empty Re: Schietpartij winkelcentrum Alphen aan den Rijn

Bericht  Gast zo 10 apr 2011 - 9:17

Lilium schreef:
Gizmo schreef:Dat is waar Lilium, maar hoe moeilijker maken hoe beter. Ik hoop dus dat daar wat aan gedaan kan worden.

En daar ben ik het uiteraard helemaal mee eens!

daar zal ook wel wat nader naar gekeken worden.

Heb net voor 't eerst foto gezien van de dader, jeetje, wat een jochie nog.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Schietpartij winkelcentrum Alphen aan den Rijn - Pagina 17 Empty Re: Schietpartij winkelcentrum Alphen aan den Rijn

Bericht  Gast zo 10 apr 2011 - 20:33

Ben gisteren geweest, het was indrukwekkend en toch ook weer heel 'normaal'. Er bekruipt je een vreemd gevoel bij het zien van de Ridderhof, wetende wat daarbinnen zich allemaal afgespeeld heeft, maar tegelijkertijd is het gewoon de Ridderhof. Ben wel blij dat ik erbij geweest ben, 't was ook superdruk.

We zijn gisteren ook nog even bij mijn schoonouders langs geweest, en we snappen nu wel waarom ze heel luchtig reageerden op onze pogingen hen te bereiken: Ze wisten tot vanmorgen niet van de ernst van de situatie. Hebben al die tijd nog geen nieuws gezien, hebben wel de geruchten via via gehoord, maar pas toen mijn schoonmoeder een collega van de winkel aan de telefoon had, drong de ernst tot haar door. Gisteravond op het journaal hebben ze voor het eerst echt de beelden gezien.
Mijn schoonmoeder heeft al wel gehoord dat twee medewerkers uit de Ridderhof de ze heel goed kende, waarschijnlijk zijn overleden. Echt bevestigd gekregen heeft ze het nog niet, maar de vermoedens zijn zo goed als zeker.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Schietpartij winkelcentrum Alphen aan den Rijn - Pagina 17 Empty Re: Schietpartij winkelcentrum Alphen aan den Rijn

Bericht  Gast zo 10 apr 2011 - 22:31

Dodental opgelopen tot negen. Een medewerkster van mijn oude middelbare school (weet nog niet wie en of ik haar ken) en haar man.


Laatst aangepast door Maple op zo 10 apr 2011 - 22:41; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Schietpartij winkelcentrum Alphen aan den Rijn - Pagina 17 Empty Re: Schietpartij winkelcentrum Alphen aan den Rijn

Bericht  Oasis zo 10 apr 2011 - 22:37

Ik ben er echt gewoon stil van, ook van de vele details die nu naar buiten (dat hij bv wel vaker heeft geroepen dat hij zin had meerdere mensen neer te schieten ect).

Maple; hug
Oasis
Oasis
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4392
Punten : 4662
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Schietpartij winkelcentrum Alphen aan den Rijn - Pagina 17 Empty Re: Schietpartij winkelcentrum Alphen aan den Rijn

Bericht  Pien zo 10 apr 2011 - 22:40

Ik vind het verstandig dat je gisteravond bent gegaan Maple, ik denk dat je op die manier het op den duur beter een plekje zal kunnen geven!

Voor iedereen, heel veel sterkte met alles, deze bewuste zaterdag, was zo'n mooie prachtige stralende dag, hij zal helaas nog jarenlang een zwart randje hebben....

Pien
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Schietpartij winkelcentrum Alphen aan den Rijn - Pagina 17 Empty Re: Schietpartij winkelcentrum Alphen aan den Rijn

Bericht  Travelgurly zo 10 apr 2011 - 22:43

pffff 2 zwaar gewonden die in het zuikenhuis lagen zijn nu ook overleden.
wat vreselijk zeg!!!
Travelgurly
Travelgurly
Prater
Prater

Aantal berichten : 1086
Punten : 1299
Registratiedatum : 24-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Schietpartij winkelcentrum Alphen aan den Rijn - Pagina 17 Empty Re: Schietpartij winkelcentrum Alphen aan den Rijn

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 17 van 19 Vorige  1 ... 10 ... 16, 17, 18, 19  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum