Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Leidse scholen dicht na dreiging schietpartij

+6
Bolleke
Marin
Nathalie
Rush
Exogenesis
Sea of Trees
10 plaatsers

Ga naar beneden

Leidse scholen dicht na dreiging schietpartij Empty Leidse scholen dicht na dreiging schietpartij

Bericht  Sea of Trees zo 21 apr 2013 - 22:14

Leidse scholen dicht na dreiging schietpartij
De politie heeft zondag een melding gekregen over een mogelijke schietpartij op zeer korte termijn in Leiden. Op last van de politie en de gemeente is besloten alle middelbare en MBO-scholen in de stad maandag gesloten te houden.



Ik vind het echt ontzettend goed dat ze zo snel gehandeld hebben! Veiligheid gaat voor alles.
Sea of Trees
Sea of Trees
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1988
Punten : 1977
Registratiedatum : 02-01-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Leidse scholen dicht na dreiging schietpartij Empty Re: Leidse scholen dicht na dreiging schietpartij

Bericht  Marin zo 21 apr 2013 - 22:15

Oh bah wat eng!

En inderdaad, wel goed adequaat gehandeld. Waarschijnlijk zijn er dan nog mensen die zeggen 'wat overdreven', maar je zal maar weer te laat zijn.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Leidse scholen dicht na dreiging schietpartij Empty Re: Leidse scholen dicht na dreiging schietpartij

Bericht  Exogenesis zo 21 apr 2013 - 22:19

Ik vind ook dat ze juist gehandeld hebben.
Exogenesis
Exogenesis
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2823
Punten : 2823
Registratiedatum : 13-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Leidse scholen dicht na dreiging schietpartij Empty Re: Leidse scholen dicht na dreiging schietpartij

Bericht  Nathalie zo 21 apr 2013 - 22:19

Ik studeer aan de hogeschool in Leiden en mijn school is vandaag gewoon open.
Gelukkig nemen ze de dreiging serieus maar waarom zijn wel de ROC scholen dicht maar de hogescholen niet. In het berichtje met de bedreiging wordt niks verteld over welke school. Dan zou het dus net zo goed op mijn school kunnen gebeuren.
Ik twijfel dus nog of ik zo naar mijn college ga.

Nathalie
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 431
Punten : 577
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Leidse scholen dicht na dreiging schietpartij Empty Re: Leidse scholen dicht na dreiging schietpartij

Bericht  Gast zo 21 apr 2013 - 22:21

Ohh myyy wat enorm eng! Goed hoor dat ze alle scholen gesloten hebben. Hoop dat ze snel achterhalen wie dat van plan was want straks gebeurt het alsnog ergens deze week als de scholen weer open gaan.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Leidse scholen dicht na dreiging schietpartij Empty Re: Leidse scholen dicht na dreiging schietpartij

Bericht  Gast zo 21 apr 2013 - 22:22

Nathalie schreef:Ik studeer aan de hogeschool in Leiden en mijn school is vandaag gewoon open.
Gelukkig nemen ze de dreiging serieus maar waarom zijn wel de ROC scholen dicht maar de hogescholen niet. In het berichtje met de bedreiging wordt niks verteld over welke school. Dan zou het dus net zo goed op mijn school kunnen gebeuren.
Ik twijfel dus nog of ik zo naar mijn college ga.
Misschien hebben ze wel een verdachte en komt die van het ROC ofzo.. Anders is het inderdaad dubieus!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Leidse scholen dicht na dreiging schietpartij Empty Re: Leidse scholen dicht na dreiging schietpartij

Bericht  Nathalie zo 21 apr 2013 - 22:23

Harrison schreef:Ohh myyy wat enorm eng! Goed hoor dat ze alle scholen gesloten hebben. Hoop dat ze snel achterhalen wie dat van plan was want straks gebeurt het alsnog ergens deze week als de scholen weer open gaan.
Tot nu toe heeft zelfs de FBI dat niet kunnen achterhalen. Dat maakt het zo eng, een normaal bericht op internet is zo te achterhalen.

Nathalie
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 431
Punten : 577
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Leidse scholen dicht na dreiging schietpartij Empty Re: Leidse scholen dicht na dreiging schietpartij

Bericht  Nathalie zo 21 apr 2013 - 22:23

Harrison schreef:
Nathalie schreef:Ik studeer aan de hogeschool in Leiden en mijn school is vandaag gewoon open.
Gelukkig nemen ze de dreiging serieus maar waarom zijn wel de ROC scholen dicht maar de hogescholen niet. In het berichtje met de bedreiging wordt niks verteld over welke school. Dan zou het dus net zo goed op mijn school kunnen gebeuren.
Ik twijfel dus nog of ik zo naar mijn college ga.
Misschien hebben ze wel een verdachte en komt die van het ROC ofzo.. Anders is het inderdaad dubieus!
Zou kunnen, ze melden natuurlijk ook niet alles in het nieuws.

Nathalie
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 431
Punten : 577
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Leidse scholen dicht na dreiging schietpartij Empty Re: Leidse scholen dicht na dreiging schietpartij

Bericht  Marin zo 21 apr 2013 - 22:23

Misschien zou ik het zekere voor het onzekere nemen, Nathalie en gewoon niet gaan. Misschien kan je even met de hogeschool bellen en vragen wat hun advies is?
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Leidse scholen dicht na dreiging schietpartij Empty Re: Leidse scholen dicht na dreiging schietpartij

Bericht  Rush zo 21 apr 2013 - 22:24

Nathalie schreef:
Harrison schreef:Ohh myyy wat enorm eng! Goed hoor dat ze alle scholen gesloten hebben. Hoop dat ze snel achterhalen wie dat van plan was want straks gebeurt het alsnog ergens deze week als de scholen weer open gaan.
Tot nu toe heeft zelfs de FBI dat niet kunnen achterhalen. Dat maakt het zo eng, een normaal bericht op internet is zo te achterhalen.
Met een proxy niet zo gemakkelijk.
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Leidse scholen dicht na dreiging schietpartij Empty Re: Leidse scholen dicht na dreiging schietpartij

Bericht  Nathalie zo 21 apr 2013 - 22:26

Marin schreef:Misschien zou ik het zekere voor het onzekere nemen, Nathalie en gewoon niet gaan. Misschien kan je even met de hogeschool bellen en vragen wat hun advies is?
De hogeschool zegt gewoon open te zijn voor alle studenten. Mijn moeder en vriend hebben liever dat ik thuis blijf dus ik ga dat maar gewoon doen. Het is geen verplicht college en er zullen vast nog veel meer thuis blijven.

Nathalie
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 431
Punten : 577
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Leidse scholen dicht na dreiging schietpartij Empty Re: Leidse scholen dicht na dreiging schietpartij

Bericht  Marin zo 21 apr 2013 - 22:27

Nathalie schreef:
Marin schreef:Misschien zou ik het zekere voor het onzekere nemen, Nathalie en gewoon niet gaan. Misschien kan je even met de hogeschool bellen en vragen wat hun advies is?
De hogeschool zegt gewoon open te zijn voor alle studenten. Mijn moeder en vriend hebben liever dat ik thuis blijf dus ik ga dat maar gewoon doen. Het is geen verplicht college en er zullen vast nog veel meer thuis blijven.

Dan zou ik dat lekker doen inderdaad.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Leidse scholen dicht na dreiging schietpartij Empty Re: Leidse scholen dicht na dreiging schietpartij

Bericht  Bolleke zo 21 apr 2013 - 22:38

Ik vond het ook eng toen ik het hoorde, maar ik zou zoiets niet in het nieuws brengen maar (en dan slaat mijn fantasie dus op hol) de leerlingen thuis houden en bij elke school politie zettn en maar wachten tot de schutter komt smile Maar zo simpel zal het vast allemaal niet zijn.
Bolleke
Bolleke
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1962
Punten : 2096
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Leidse scholen dicht na dreiging schietpartij Empty Re: Leidse scholen dicht na dreiging schietpartij

Bericht  Balloon zo 21 apr 2013 - 22:49

Ik zou echt bang zijn dat het later alsnog een keer gaat gebeuren. Bah, wat eng!
Balloon
Balloon
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 421
Punten : 407
Registratiedatum : 15-04-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Leidse scholen dicht na dreiging schietpartij Empty Re: Leidse scholen dicht na dreiging schietpartij

Bericht  Sushi zo 21 apr 2013 - 22:51

Ik woon zelf in Leiden en vind het maar eng.
Wat ik me wel afvraag: de scholen gaan morgen weer open, het kan dan toch zo zijn dat er morgen iets gaat gebeuren?
Sushi
Sushi
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1578
Punten : 1758
Registratiedatum : 10-05-11
Woonplaats : Leiden

Terug naar boven Ga naar beneden

Leidse scholen dicht na dreiging schietpartij Empty Re: Leidse scholen dicht na dreiging schietpartij

Bericht  Slakje zo 21 apr 2013 - 22:52

Beter dan hier. Toen er hier een aanslag zogezegd gepland stond liet men ons gewoon naar school gaan en werden we in het oog gehouden alsof wij misdadigers waren.
Slakje
Slakje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3355
Punten : 3671
Registratiedatum : 10-03-12
Woonplaats : Mechelen

Terug naar boven Ga naar beneden

Leidse scholen dicht na dreiging schietpartij Empty Re: Leidse scholen dicht na dreiging schietpartij

Bericht  Gast zo 21 apr 2013 - 23:19

Vreemd. Als de scholen morgen weer opengaan, dan doet 'ie t gewoon morgen. Als de scholen een week dicht blijven, dan wordt het volgende week... confused

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Leidse scholen dicht na dreiging schietpartij Empty Re: Leidse scholen dicht na dreiging schietpartij

Bericht  Rush zo 21 apr 2013 - 23:20

KimRosenberg85 schreef:Vreemd. Als de scholen morgen weer opengaan, dan doet 'ie t gewoon morgen. Als de scholen een week dicht blijven, dan wordt het volgende week... Leidse scholen dicht na dreiging schietpartij 878948377
Ja dat lijkt mij ook, maar ze hebben nu iemand opgepakt toch? Ben benieuwd!
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Leidse scholen dicht na dreiging schietpartij Empty Re: Leidse scholen dicht na dreiging schietpartij

Bericht  Balloon zo 21 apr 2013 - 23:22

Hopen dat het de goeie is! Griezel.
Balloon
Balloon
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 421
Punten : 407
Registratiedatum : 15-04-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Leidse scholen dicht na dreiging schietpartij Empty Re: Leidse scholen dicht na dreiging schietpartij

Bericht  Gast ma 22 apr 2013 - 6:24

Ik heb zomaar het idee dat die jongen die opgepakt is, nog niet eens zo heel veel ermee te maken had. Hopelijk is hij het wel, maar ik denk dat het voor de politie ook maar gissen is. Die jongen zat voorheen op de British School, en dat is één van de weinige scholen die z'n leerlingen gewoon naar school heeft laten gaan.

Ik ben benieuwd wat ze morgen doen, want wat Kim zegt, schoot me vannacht al door het hoofd, toen ik het las. Vandaag zijn in elk geval ook leerlingen van scholen uit Leiderdorp naar huis gestuurd, dus ze nemen het allemaal wel heel serieus, netjes.

Ik vind het wel een soort spannend, Leiden is hier letterlijk om de hoek. Ik heb daar nog op het ROC gezeten, en een aantal van onze stagiaires zitten er nu, die was vandaag dus ook dicht.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Leidse scholen dicht na dreiging schietpartij Empty Re: Leidse scholen dicht na dreiging schietpartij

Bericht  Paper Crown ma 22 apr 2013 - 9:10

Wat ik zo raar vind aan 't bericht is dat hij 't aankondigt (maar niet zegt wanneer) maar wel: 'it will be on the news tomorrow..' Ik vond dat zó gek!
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Leidse scholen dicht na dreiging schietpartij Empty Re: Leidse scholen dicht na dreiging schietpartij

Bericht  Sushi ma 22 apr 2013 - 9:33

Paper Crown schreef:Wat ik zo raar vind aan 't bericht is dat hij 't aankondigt (maar niet zegt wanneer) maar wel: 'it will be on the news tomorrow..' Ik vond dat zó gek!
In zijn berichtje stond toch dat hij "tomorrow" zijn Nederlands leraar zou neerschieten
Edit:
Leidse scholen dicht na dreiging schietpartij Screenshot
Sushi
Sushi
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1578
Punten : 1758
Registratiedatum : 10-05-11
Woonplaats : Leiden

Terug naar boven Ga naar beneden

Leidse scholen dicht na dreiging schietpartij Empty Re: Leidse scholen dicht na dreiging schietpartij

Bericht  Balloon di 23 apr 2013 - 0:20

De verdachte is weer vrijgelaten ivm gebrek aan bewijs.
Balloon
Balloon
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 421
Punten : 407
Registratiedatum : 15-04-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Leidse scholen dicht na dreiging schietpartij Empty Re: Leidse scholen dicht na dreiging schietpartij

Bericht  Gast di 23 apr 2013 - 0:58

Ik vind het echt een eng verhaal. Ik hoop dat ze er snel achter komen wie het dan wel is.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Leidse scholen dicht na dreiging schietpartij Empty Re: Leidse scholen dicht na dreiging schietpartij

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum