Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Schietpartij winkelcentrum Alphen aan den Rijn

+62
Caro
Rovine
Gizmo
Lynn_
Jilke
Arwyn
Susan
Sweety
nina
TNMN
sterremaan
Butterfly78
Tyrael
Monte
Hoochie
Jerry
Angela_1986
Sarah1985
Tania
Kqip
Sjaantje
Inge
nijntje4
mzcharlotte
Bubbelicious
Beachgirl
studiebol
Bliss
Elin
Mamasapje
Qiara
Zininzon
Elsje
Suus
Shisha
Koffieleut
Mermaid
Schaapke
Bolleke
Rumble
May
Parisienne
joyce0606
ExpressoB
Oasis
Lady4
Ilargi
Lejow
Mamsie
Atelier Madame
Xanna
Roxy89
Jeanette
patjuhhh
Zwoesj
TGR
Vanillivi
Laquisia
Tullow
Muppetje
Jordana
Mida4you
66 plaatsers

Pagina 19 van 19 Vorige  1 ... 11 ... 17, 18, 19

Ga naar beneden

Schietpartij winkelcentrum Alphen aan den Rijn - Pagina 19 Empty Re: Schietpartij winkelcentrum Alphen aan den Rijn

Bericht  Gast zo 10 apr 2011 - 23:27

Alleen nog even de laatste pagina gelezen en wat Trisha zegt begrijp ik ook wel. Mijn vader was met de ambu afgevoerd naar het ziekenhuis met het verhaal dat hij een herseninfarct had. Die hele ramp in Japan is aan me voorbij gegaan. Je hoort hier en daar dan wat, dat het heel erg is en dan ga je kijken maar schrik je niet meer zo omdat je al wist dat het erg zou zijn. Dat is denk ik anders als dat je echt zelf die confrontatie hebt.

Zo was ik zaterdag de hele dag op een vrijgezellenfeestje en keek echt heel toevallig in de avond even naar het nieuws. Dat doe ik echt nooit! Ik zag het van Alphen en schrok me helemaal rot want ik heb daar familie waarvan mijn oom in november al overleden is, mijn vaders liefste broertje. Met mijn vader gaat het ook slecht, dit wilde ik er niet ook nog eens bij. Ik heb gelijk mijn moeder gebeld maar gelukkig was er van mijn familie niemand bij betrokken.

Mijn neefje wilde wel daar bier gaan kopen (hij woont er heel erg dichtbij), in dat winkelcentrum maar besloot toch naar een andere te gaan omdat hij het bier daar makkelijker in kon laden in zijn auto ofzo. Ik ben daar heel dankbaar om, mijn neefje is nogal een opvallende verschijning. Ik was echt gelijk zo bang toen ik het las maar ik heb het niet zo meegekregen als mijn moeder merkte ik al want zij heeft de hele dag voor de TV gezeten en de angst moeten voelen toen zowel mijn tante als neefje in de eerste instantie niet de telefoon opnamen...

Laatst aangepast door Zusje van Bert op zo 10 apr 2011 - 23:33; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Schietpartij winkelcentrum Alphen aan den Rijn - Pagina 19 Empty Re: Schietpartij winkelcentrum Alphen aan den Rijn

Bericht  Susan zo 10 apr 2011 - 23:31

Ik vind het ook niet meer dan begrijpelijk dat wat dichtbij staat je ook meer raakt en meer bezighoudt, ik denk dat iedereen dat wel heeft.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Rumble ma 11 apr 2011 - 0:00

Maple schreef:Ben gisteren geweest, het was indrukwekkend en toch ook weer heel 'normaal'. Er bekruipt je een vreemd gevoel bij het zien van de Ridderhof, wetende wat daarbinnen zich allemaal afgespeeld heeft, maar tegelijkertijd is het gewoon de Ridderhof. Ben wel blij dat ik erbij geweest ben, 't was ook superdruk.

We zijn gisteren ook nog even bij mijn schoonouders langs geweest, en we snappen nu wel waarom ze heel luchtig reageerden op onze pogingen hen te bereiken: Ze wisten tot vanmorgen niet van de ernst van de situatie. Hebben al die tijd nog geen nieuws gezien, hebben wel de geruchten via via gehoord, maar pas toen mijn schoonmoeder een collega van de winkel aan de telefoon had, drong de ernst tot haar door. Gisteravond op het journaal hebben ze voor het eerst echt de beelden gezien.
Mijn schoonmoeder heeft al wel gehoord dat twee medewerkers uit de Ridderhof de ze heel goed kende, waarschijnlijk zijn overleden. Echt bevestigd gekregen heeft ze het nog niet, maar de vermoedens zijn zo goed als zeker.

Mooi om te zien hoe de saamhorigheid dan ineens terugkomt he. Het was inderdaad heel druk, ben wel 'blij' dat we even geweest zijn. Wij hadden helaas geen kaarsje mee maar wel mooi om al die kaarsjes bij elkaar te zien, ook op die rand zeg maar. Wij stonden wel helemaal achteraan dus ik kon niet alles horen wat Rutte en Eenhoorn hebben gezegd maar heb het later nog even op tv teruggekeken.

Toen we naar huis liepen hadden we zo'n onwerkelijk gevoel, had jij dat niet?

En oja: er kwamen later nog 2 brandweerauto's aan met loeiende sirenes; ik schrok daar echt heel erg van! Ik dacht; het zal toch niet?? Maar ze reden door, dus het was niet voor de Ridderhof.
Rumble
Rumble
Prater
Prater

Aantal berichten : 1438
Punten : 1584
Registratiedatum : 24-11-10

Bericht  Gast ma 11 apr 2011 - 0:29

Ohja, toen die brandweer kwam, stonden wij net bij de kruising. Ze moesten naar jouw straat. Wij schrokken ook ontzettend!

Oh, en ik had een stuk of 5 waxinelichtjes mee, dus je had er zo eentje van me kunnen krijgen, haha. Wij stonden ergens halverwege. Vlak voor het pompstation stond een vaste camera op een hoogje opgesteld, weet niet of je dat gezien hebt? Aan de linkerkant, ter hoogte van die camera stonden wij. Heb Rutte nog op twee meter afstand langs zien lopen toen hij na de toespraak het publiek in ging. Ik ergerde me ontzettend aan die hele stoet camera's en fotografen vóór en achter hem, en vind het maar knap dat hij met dat hele circus om hem hene ook nog oprecht medeleven kan betuigen. Stonden twee meisjes van ene jaar of 13 voor me te gillen: 'Ohhhh jaaa, daar is ie!! Kijk, kijk!' Net of ze Justin Bieber zagen lopen Neutral

Met mij gaat het verder wel. Met mijn man gaat het niet zo goed, die trekt zich dit alles echt heel erg aan.

Gast
Gast

Bericht  Susan ma 11 apr 2011 - 0:39

Op zich is het toch wel logisch dat er camera's bij komen? De rest van Nederland leeft ook mee, óók met die herdenkingsdienst, maar niet iedereen kan even op en neer naar Alphen aan den Rijn. Zo kan toch iedereen er een beetje aan deelnemen.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast ma 11 apr 2011 - 1:55

...

Laatst aangepast door Tesita op ma 6 jun 2011 - 3:05; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 11 apr 2011 - 2:40

Susan schreef:Op zich is het toch wel logisch dat er camera's bij komen? De rest van Nederland leeft ook mee, óók met die herdenkingsdienst, maar niet iedereen kan even op en neer naar Alphen aan den Rijn. Zo kan toch iedereen er een beetje aan deelnemen.
dàt er camera's bij komen, dat snap ik wel. Mar dit was echt twee cameramannen en drie fotografen vóór Rutte, en nog drie fotografen erachter en zo gingen ze als een treintje de menigte langs, en al die camera's maar op Rutte gericht. En dan heb je vervolgens ook nog een aantal fotografen die hysterisch om de bende heenrennen. Ik snap het wel, maar het zag er wat vreemd uit.

Gast
Gast

Bericht  Gast do 14 apr 2011 - 19:54

Ik denk niet dat wij als gewone burgers die camera beelden van binnen ooit te zien krijgen he?!

Gast
Gast

Bericht  Atelier Madame do 14 apr 2011 - 19:55

_Donnaa schreef:Ik denk niet dat wij als gewone burgers die camera beelden van binnen ooit te zien krijgen he?!
Vanochtend in de Metro of op Nu (ff vergeten) stond een stukje dat die dader heel gericht heeft geschoten wat uit de beelden blijkt.. en dat hij heel rustig door het winkelcentrum liep, zich bewust van zijn actie zoals het leek. Maar ook dat de beelden wss nooit naar buiten zullen komen.
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Bericht  Gast do 14 apr 2011 - 19:58

Atelier Madame schreef:
_Donnaa schreef:Ik denk niet dat wij als gewone burgers die camera beelden van binnen ooit te zien krijgen he?!
Vanochtend in de Metro of op Nu (ff vergeten) stond een stukje dat die dader heel gericht heeft geschoten wat uit de beelden blijkt.. en dat hij heel rustig door het winkelcentrum liep, zich bewust van zijn actie zoals het leek. Maar ook dat de beelden wss nooit naar buiten zullen komen.
Daarom, dat heb ik ook gelezen.. Ik wil die beelden ook zien, maar dat zal wel nooit gebeuren, helaas..

Gast
Gast

Bericht  Atelier Madame do 14 apr 2011 - 20:01

_Donnaa schreef:
Atelier Madame schreef:
Daarom, dat heb ik ook gelezen.. Ik wil die beelden ook zien, maar dat zal wel nooit gebeuren, helaas..
ik hoef die beelden echt niet te zien, zou het echt belachelijk vinden als die beelden naar buiten komen. Denk niet dat als mijn vader, moeder, vriend oid neergeschoten zou worden ik graag dat op de nationale tv uitgezonden zou zien.
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Bericht  Gast do 14 apr 2011 - 20:05

De politie commissaris zei dat hij niet van plan was ze ooit naar buiten te brengen. Maar ik las bijvoorbeeld over de schietpartij op een school in Rio de Janeiro en daar stonden gewoon beelden bij (foto's, dat wel, geen filmpje dat ik zag) Waarom gebeurt dat daar wel en in Nederland niet? Strengere wetgeving oid?

Gast
Gast

Bericht  Gast do 14 apr 2011 - 20:08

Fauve schreef:De politie commissaris zei dat hij niet van plan was ze ooit naar buiten te brengen. Maar ik las bijvoorbeeld over de schietpartij op een school in Rio de Janeiro en daar stonden gewoon beelden bij (foto's, dat wel, geen filmpje dat ik zag) Waarom gebeurt dat daar wel en in Nederland niet? Strengere wetgeving oid?
Daar zijn ook filmpjes van, dat je die kinderen weg ziet rennen door de school heen..

Gast
Gast

Bericht  Gast do 14 apr 2011 - 20:09

Dat dacht ik al wel ja.

Gast
Gast

Bericht  Gast do 14 apr 2011 - 20:17

Atelier Madame schreef:
_Donnaa schreef:
Atelier Madame schreef:
ik hoef die beelden echt niet te zien, zou het echt belachelijk vinden als die beelden naar buiten komen. Denk niet dat als mijn vader, moeder, vriend oid neergeschoten zou worden ik graag dat op de nationale tv uitgezonden zou zien.
Zou je het dan zelf wel willen zien?

Gast
Gast

Bericht  Atelier Madame do 14 apr 2011 - 20:26

_Donnaa schreef:
Atelier Madame schreef:
_Donnaa schreef:
Atelier Madame schreef:
Zou je het dan zelf wel willen zien?
Dan misschien wel, om te kijken wat er met mijn geliefde gebeurd is.. een stuk verwerken. maar ik zie niet wat het toevoegd voor de rest van het volk als die de beelden te zien krijgen..
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Bericht  Gast vr 15 apr 2011 - 0:21

Ik vind het een beetje sensatiebelust om die beelden daadwerkelijk te willen zien. Ik kan me zo in m'n hoofd ook wel het één en ander voorstellen hoe het allemaal gegaan is.

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 19 van 19 Vorige  1 ... 11 ... 17, 18, 19

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: