Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Schietpartij winkelcentrum Alphen aan den Rijn

+62
Caro
Rovine
Gizmo
Lynn_
Jilke
Arwyn
Susan
Sweety
nina
TNMN
sterremaan
Butterfly78
Tyrael
Monte
Hoochie
Jerry
Angela_1986
Sarah1985
Tania
Kqip
Sjaantje
Inge
nijntje4
mzcharlotte
Bubbelicious
Beachgirl
studiebol
Bliss
Elin
Mamasapje
Qiara
Zininzon
Elsje
Suus
Shisha
Koffieleut
Mermaid
Schaapke
Bolleke
Rumble
May
Parisienne
joyce0606
ExpressoB
Oasis
Lady4
Ilargi
Lejow
Mamsie
Atelier Madame
Xanna
Roxy89
Jeanette
patjuhhh
Zwoesj
TGR
Vanillivi
Laquisia
Tullow
Muppetje
Jordana
Mida4you
66 plaatsers

Pagina 16 van 19 Vorige  1 ... 9 ... 15, 16, 17, 18, 19  Volgende

Ga naar beneden

Schietpartij winkelcentrum Alphen aan den Rijn - Pagina 16 Empty Re: Schietpartij winkelcentrum Alphen aan den Rijn

Bericht  Gast zo 10 apr 2011 - 3:46

TNMN schreef:
Dijn82 schreef:Fox news heeft er ook iets over geschreven:

http://www.foxnews.com/world/2011/04/09/dead-gunman-opens-dutch-shopping-mall/

Ik heb heel hard zitten lachen en me heel hard geërgerd aan de commentaren op dat bericht. Wat zijn sommige mensen toch ontzettend kortzichtig, en dan heb ik het nog niet eens over hun gebrek aan wereldkennis.

Heb net een aantal comments gelezen, ik krijg echt plaatsvervangende schaamte van al dat USA is beter, zonder de USA zou er nu geen Europa zijn geblaat.

Het is wel FOX news hè, daar zitten nogal wat randdebielen :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Schietpartij winkelcentrum Alphen aan den Rijn - Pagina 16 Empty Re: Schietpartij winkelcentrum Alphen aan den Rijn

Bericht  Gast zo 10 apr 2011 - 3:47

Maple schreef:Haha, ik reageer er denk ik hier op het forum extremer op dan in het echt. Mijn man is er wel behoorlijk van de kaart van, daar is even geen fatsoenlijk gesprek mee aan te knopen. Zijn moeder is wel twee bekenden verloren namelijk. Verder grijpt het nieuws me inderdaad wel aan, reden daarvan zie begin dit topic, en vooral het feit dat zoiets verschrikkelijks zo dichtbij gebeurt.

Maar verder denk ik dat ik nu dit forum als uitlaatklep aan het gebruiken ben, misschien tot ietwat op het overdrevene af. Maar ik weet niet, op de één of andere manier helpt dat me wel om in het écht te blijven relativeren, vooral omdat mijn man er zo ontzettend kapot van is. Dan móét ik wel nuchter blijven.

Ik vind het oprecht naar voor je man dat hij er zo door is geraakt en jij daarmee moet 'dealen'. En dat zijn moeder 2 bekenden is verloren.

Maar ik weet niet... Ik vind het voor Nucia veel heftiger. En die reageert anders. Dat staat wel in contrast met hoe jij dingen naar je toe kunt trekken.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Schietpartij winkelcentrum Alphen aan den Rijn - Pagina 16 Empty Re: Schietpartij winkelcentrum Alphen aan den Rijn

Bericht  Gast zo 10 apr 2011 - 3:48

Ja, verschil in persoonlijkheid misschien.

Ik begin een beetje klaar te raken met dit forum.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Schietpartij winkelcentrum Alphen aan den Rijn - Pagina 16 Empty Re: Schietpartij winkelcentrum Alphen aan den Rijn

Bericht  Caro zo 10 apr 2011 - 3:50

Maple schreef:Ja, verschil in persoonlijkheid misschien.

Ik begin een beetje klaar te raken met dit forum.

Kom op maple, jen zegt nu echt niks aanstootgevends!
Caro
Caro
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Schietpartij winkelcentrum Alphen aan den Rijn - Pagina 16 Empty Re: Schietpartij winkelcentrum Alphen aan den Rijn

Bericht  Tyrael zo 10 apr 2011 - 3:55

Dijn82 schreef:
TNMN schreef:
Dijn82 schreef:Fox news heeft er ook iets over geschreven:

http://www.foxnews.com/world/2011/04/09/dead-gunman-opens-dutch-shopping-mall/

Ik heb heel hard zitten lachen en me heel hard geërgerd aan de commentaren op dat bericht. Wat zijn sommige mensen toch ontzettend kortzichtig, en dan heb ik het nog niet eens over hun gebrek aan wereldkennis.

Heb net een aantal comments gelezen, ik krijg echt plaatsvervangende schaamte van al dat USA is beter, zonder de USA zou er nu geen Europa zijn geblaat.

Het is wel FOX news hè, daar zitten nogal wat randdebielen :P

Nou de commentaren op CNN zijn niet van hoger niveau, daar is het net zo erg...
Tyrael
Tyrael
Prater
Prater

Aantal berichten : 513
Punten : 518
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Schietpartij winkelcentrum Alphen aan den Rijn - Pagina 16 Empty Re: Schietpartij winkelcentrum Alphen aan den Rijn

Bericht  Gast zo 10 apr 2011 - 3:57

De vriendin van mijn schoonmoeder was ook in het winkelcentrum en heeft het ook allemaal gezien. Voor haar vind ik het echt verschrikkelijk, gelukkig kan ik mij altijd goed afsluiten van deze dingen.

Ik kan wel begrijpen als het in je eigen plaats gebeurd dat het je ontzettend raakt. Dus is het niet raar dat je er zo mee bezig bent. Iedereen is daar anders in.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Schietpartij winkelcentrum Alphen aan den Rijn - Pagina 16 Empty Re: Schietpartij winkelcentrum Alphen aan den Rijn

Bericht  Susan zo 10 apr 2011 - 3:57

Nee? Jij vindt het wel aardig om in deze situatie te gaan roepen dat Maple dingen naar zich toetrekt? Sorry dat ik het zeg hoor, maar dat vind ik nou ongepast.

Ja, Nucia is er nauwer bij betrokken geweest dan Maple en ja, Maple reageert op dit forum meer en misschien ook wel heftiger dan Nucia, maar so what? We kunnen toch moeilijk kijken naar degene die het meest persoonlijk is geraakt hierdoor en daar allemaal ons reactiepatroon op aanpassen, om maar te voorkomen dat we niet vaker of heftiger reageren dan die persoon? Ik snap werkelijk waar niet wat het bezwaar is en wat Maple in vredesnaam verkeerd doet hier.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Schietpartij winkelcentrum Alphen aan den Rijn - Pagina 16 Empty Re: Schietpartij winkelcentrum Alphen aan den Rijn

Bericht  SuperGrover zo 10 apr 2011 - 4:06

Ik heb geleerd dat trauma's en andere nare dingen niet objectief met elkaar te vergelijken zijn in ernst, dus dat daarom de ernst van een trauma wordt afgelezen aan de reactie hierop.
SuperGrover
SuperGrover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Schietpartij winkelcentrum Alphen aan den Rijn - Pagina 16 Empty Re: Schietpartij winkelcentrum Alphen aan den Rijn

Bericht  Elin zo 10 apr 2011 - 4:13

Tyrael schreef:
Dijn82 schreef:
TNMN schreef:
Dijn82 schreef:Fox news heeft er ook iets over geschreven:

http://www.foxnews.com/world/2011/04/09/dead-gunman-opens-dutch-shopping-mall/

Ik heb heel hard zitten lachen en me heel hard geërgerd aan de commentaren op dat bericht. Wat zijn sommige mensen toch ontzettend kortzichtig, en dan heb ik het nog niet eens over hun gebrek aan wereldkennis.

Heb net een aantal comments gelezen, ik krijg echt plaatsvervangende schaamte van al dat USA is beter, zonder de USA zou er nu geen Europa zijn geblaat.

Het is wel FOX news hè, daar zitten nogal wat randdebielen :P

Nou de commentaren op CNN zijn niet van hoger niveau, daar is het net zo erg...

Jemig, inderdaad zeg. Wat een geneuzel. Ik hoop dat ze zich heel goed voelen! (en ook steeds WOII erbij halen, wat hebben die mensen, die daar iets typen precies gedaan om Europa te bevrijden?)

OT: Maple: ik kan heel goed begrijpen dat het je aantrekt, iedereen reageert nou eenmaal anders op zulke dingen.
Elin
Elin
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 398
Punten : 411
Registratiedatum : 14-02-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Schietpartij winkelcentrum Alphen aan den Rijn - Pagina 16 Empty Re: Schietpartij winkelcentrum Alphen aan den Rijn

Bericht  RYW zo 10 apr 2011 - 4:20

Susan schreef:Nee? Jij vindt het wel aardig om in deze situatie te gaan roepen dat Maple dingen naar zich toetrekt? Sorry dat ik het zeg hoor, maar dat vind ik nou ongepast.

Ja, Nucia is er nauwer bij betrokken geweest dan Maple en ja, Maple reageert op dit forum meer en misschien ook wel heftiger dan Nucia, maar so what? We kunnen toch moeilijk kijken naar degene die het meest persoonlijk is geraakt hierdoor en daar allemaal ons reactiepatroon op aanpassen, om maar te voorkomen dat we niet vaker of heftiger reageren dan die persoon? Ik snap werkelijk waar niet wat het bezwaar is en wat Maple in vredesnaam verkeerd doet hier.

Hier ben ik het mee eens. Ik vind Maple's reactie ook niet raar, zeker niet in het licht van de angst die ze in het begin had. En inderdaad, moet iedereen maar op dezelfde manier reageren?
RYW
RYW
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Schietpartij winkelcentrum Alphen aan den Rijn - Pagina 16 Empty Re: Schietpartij winkelcentrum Alphen aan den Rijn

Bericht  Caro zo 10 apr 2011 - 4:24

Nee hoor smile niet iedereen hoeft hetzelfde te reageren, maar dat zeg ik toch ook niet? Ik bagatelliseer maple's gevoelens toch ook niet? Ik vroeg het me gewoon af, vroeg me af waarom ze het zich zo aantrekt... En dan niet op een boze of aanvallende manier maar op een normale manier. Dus ik heb volgens mij niet zo heel veel verkeerds gezegd. En ik vind ook Jen's post niet zo aanvallend. Blijkbaar interpreteer ik haar post anders dan jullie... Ook dat gebeurt wel eens smile
Caro
Caro
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Schietpartij winkelcentrum Alphen aan den Rijn - Pagina 16 Empty Re: Schietpartij winkelcentrum Alphen aan den Rijn

Bericht  Gast zo 10 apr 2011 - 4:27

Caro schreef:Nee hoor smile niet iedereen hoeft hetzelfde te reageren, maar dat zeg ik toch ook niet? Ik bagatelliseer maple's gevoelens toch ook niet? Ik vroeg het me gewoon af, vroeg me af waarom ze het zich zo aantrekt... En dan niet op een boze of aanvallende manier maar op een normale manier. Dus ik heb volgens mij niet zo heel veel verkeerds gezegd. En ik vind ook Jen's post niet zo aanvallend. Blijkbaar interpreteer ik haar post anders dan jullie... Ook dat gebeurt wel eens smile
Het voelt wel alsof jij en Jen mijn gevoelens bagatelliseren. Ik heb het uitgelegd, en in plaats van daarop te reageren wordt er voor mijn gevoel door jou en Jen nogmaals even extra benadrukt dat ik wel heel erg heftig reageer.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Schietpartij winkelcentrum Alphen aan den Rijn - Pagina 16 Empty Re: Schietpartij winkelcentrum Alphen aan den Rijn

Bericht  RYW zo 10 apr 2011 - 4:27

Caro schreef:Nee hoor smile niet iedereen hoeft hetzelfde te reageren, maar dat zeg ik toch ook niet? Ik bagatelliseer maple's gevoelens toch ook niet? Ik vroeg het me gewoon af, vroeg me af waarom ze het zich zo aantrekt... En dan niet op een boze of aanvallende manier maar op een normale manier. Dus ik heb volgens mij niet zo heel veel verkeerds gezegd. En ik vind ook Jen's post niet zo aanvallend. Blijkbaar interpreteer ik haar post anders dan jullie... Ook dat gebeurt wel eens smile

Ik bedoelde ook meer de woordkeuze van Jen, van 'naar je toe trekken'... dat vind ik niet zo netjes, dat klinkt een beetje alsof Maple zich aanstelt, er bewust voor kiest zichzelf in een drama-rol te plaatsen, aandacht trekt of iets in die geest, en dat vind ik onterecht.
RYW
RYW
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Schietpartij winkelcentrum Alphen aan den Rijn - Pagina 16 Empty Re: Schietpartij winkelcentrum Alphen aan den Rijn

Bericht  Beachgirl zo 10 apr 2011 - 4:27

Er blijkt niemand met dezelfde naam rond te lopen als de dader. Het ging om een faker. Politie is nu naar hem op zoek.

Lekker achterlijk figuur weer die zoiets doet. Mad
Beachgirl
Beachgirl
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2626
Punten : 2789
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Schietpartij winkelcentrum Alphen aan den Rijn - Pagina 16 Empty Re: Schietpartij winkelcentrum Alphen aan den Rijn

Bericht  Susan zo 10 apr 2011 - 4:30

Beachgirl_24 schreef:Er blijkt niemand met dezelfde naam rond te lopen als de dader. Het ging om een faker. Politie is nu naar hem op zoek.

Lekker achterlijk figuur weer die zoiets doet. Mad

Nogal een misplaatste grap, maar er gaat niet echt een dreiging vanuit of zo, vind het wel heel iets anders dan bijvoorbeeld die jongen uit Hoogvliet die ook met een schietpartij ging dreigen.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Schietpartij winkelcentrum Alphen aan den Rijn - Pagina 16 Empty Re: Schietpartij winkelcentrum Alphen aan den Rijn

Bericht  Monte zo 10 apr 2011 - 4:31

Beachgirl_24 schreef:Er blijkt niemand met dezelfde naam rond te lopen als de dader. Het ging om een faker. Politie is nu naar hem op zoek.

Lekker achterlijk figuur weer die zoiets doet. Mad

Waar staat dat dan?
Monte
Monte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4853
Punten : 5410
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Schietpartij winkelcentrum Alphen aan den Rijn - Pagina 16 Empty Re: Schietpartij winkelcentrum Alphen aan den Rijn

Bericht  Beachgirl zo 10 apr 2011 - 4:50

Monte schreef:
Beachgirl_24 schreef:Er blijkt niemand met dezelfde naam rond te lopen als de dader. Het ging om een faker. Politie is nu naar hem op zoek.

Lekker achterlijk figuur weer die zoiets doet. Mad

Waar staat dat dan?

In een tweet van Politie Hollands Midden. Die updaten constant.
Beachgirl
Beachgirl
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2626
Punten : 2789
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Schietpartij winkelcentrum Alphen aan den Rijn - Pagina 16 Empty Re: Schietpartij winkelcentrum Alphen aan den Rijn

Bericht  Gast zo 10 apr 2011 - 4:57

Maple: Zet 2 mensen in dezelfde tramatische situatie, en ze reageren anders. Dat mag, daar ben je mens voor!
Je toont je gevoel, je toont je medeleven, je toont je verdriet en daar ik niks mis mee of overdreven aan. Zo voelt het gewoon voor jou en dat mag.

Een ander kan makkelijker over zoiets heenstappen, dat ligt vaak in iemands karakter. Jij niet, maar dat maakt jou echt niet minder als een ander!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Schietpartij winkelcentrum Alphen aan den Rijn - Pagina 16 Empty Re: Schietpartij winkelcentrum Alphen aan den Rijn

Bericht  Gast zo 10 apr 2011 - 5:24

Bizar dat Maple's emoties nou weer bediscussieerd moeten worden. Vind totaal niet dat zij het zich te veel aantrekt of iets dergelijks. Was dit in mijn ouderlijk dorp of iets dergelijks gebeurd, of hier in de stad, dan was ik ook vreselijk overstuur geweest waarschijnlijk. Zeker wanneer je in twijfel hebt gezeten en je bekenden niet kon bereiken. Komende weken zal in Alphen je echt overal nog wel horen van die kent die en die kent die, iedereen kent wel iemand die er bij betrokken is geweest. Dat is een hele opschudding voor 't dorp, en een vreselijke situatie helaas.

Maple, ik hoop dat je vanavond wat rust krijgt door die wake. Zal vast heel indrukwekkend zijn. Denk dat het wel goed is dat je er heen gaat.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Schietpartij winkelcentrum Alphen aan den Rijn - Pagina 16 Empty Re: Schietpartij winkelcentrum Alphen aan den Rijn

Bericht  Lynn_ zo 10 apr 2011 - 5:29

Mis ik iets? Ik zie niet echt een discussie over de gevoelens van Maple?>
Lynn_
Lynn_
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1985
Punten : 2068
Registratiedatum : 30-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Schietpartij winkelcentrum Alphen aan den Rijn - Pagina 16 Empty Re: Schietpartij winkelcentrum Alphen aan den Rijn

Bericht  Gast zo 10 apr 2011 - 5:31

Paginaatje terug!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Schietpartij winkelcentrum Alphen aan den Rijn - Pagina 16 Empty Re: Schietpartij winkelcentrum Alphen aan den Rijn

Bericht  Lynn_ zo 10 apr 2011 - 5:32

Ahaaa, danku.
Lynn_
Lynn_
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1985
Punten : 2068
Registratiedatum : 30-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Schietpartij winkelcentrum Alphen aan den Rijn - Pagina 16 Empty Re: Schietpartij winkelcentrum Alphen aan den Rijn

Bericht  Gast zo 10 apr 2011 - 5:52

Op nu.nl

Naamgenoot

Er is in Alphen aan den Rijn geen naamgenoot van de dader van de schietpartij. Dat liet de politie zondag weten. De woordvoerder sprak van ''een misselijkmakende actie". De politie is er via de sociale media en internet achter gekomen. ''We gaan die persoon zeker spreken.''

Op een persconferentie had korpschef Jan Stikvoort van korps Hollands Midden eerder gemeld dat er een in Alphen aan den Rijn nog een man met de naam van de dader woonde en dat die veelvuldig werd belaagd. Stikvoort vroeg toen nog die man met rust te laten.


Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Schietpartij winkelcentrum Alphen aan den Rijn - Pagina 16 Empty Re: Schietpartij winkelcentrum Alphen aan den Rijn

Bericht  Gast zo 10 apr 2011 - 6:27

Ik ken Tristan....ik ging vroeger heel veel met 'm om...het was altijd een heel opgewekte, lieve jongen....wat is er mis gegaan vraag je jezelf dan af? Sad Hoe heeft het zo ver kunnen komen, hoe haal je het in je hoofd om dit te doen?.... verschrikkelijk....

Ik schrok van het nieuws....maar ik schrok nog meer toen ik zijn naam hoorde....wat een hell, voor al die slachtoffers, voor zij ouders, en voor betrokkenen Sad bah!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Schietpartij winkelcentrum Alphen aan den Rijn - Pagina 16 Empty Re: Schietpartij winkelcentrum Alphen aan den Rijn

Bericht  Lejow zo 10 apr 2011 - 6:32

FoolishSam schreef:Ik ken Tristan....ik ging vroeger heel veel met 'm om...het was altijd een heel opgewekte, lieve jongen....wat is er mis gegaan vraag je jezelf dan af? Sad Hoe heeft het zo ver kunnen komen, hoe haal je het in je hoofd om dit te doen?.... verschrikkelijk....

Ik schrok van het nieuws....maar ik schrok nog meer toen ik zijn naam hoorde....wat een hell, voor al die slachtoffers, voor zij ouders, en voor betrokkenen Sad bah!

hug
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Schietpartij winkelcentrum Alphen aan den Rijn - Pagina 16 Empty Re: Schietpartij winkelcentrum Alphen aan den Rijn

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 16 van 19 Vorige  1 ... 9 ... 15, 16, 17, 18, 19  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum