Geen overgewicht, maar wel afvallen?
+22
Novalee
Geluk
Lynn_
Inge
Lieke128
Phileine
NoorA
Blond
loura
Zora
Jilke
TGR
Arcade
Caresses
Shisha
Gizmo
SuperGrover
Arwyn
mzcharlotte
Jeanette
Minx
Kqip
26 plaatsers
Pagina 9 van 9
Pagina 9 van 9 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9
Re: Geen overgewicht, maar wel afvallen?
Tea-Leaf schreef:Noa schreef:We zijn het wel eens hoor. Ik eet ook best eens een tosti.Theedoosje schreef:een tosti met kaas is gewoon niet erg om een keer te eten. Je moet dit niet elke dag doen nee.
Maar goed wij hebben een andere mening hier over en worden het toch nooit eens
Daarom succes en ik hoop dat je je doel bereikt. En dit bedoel ik serieus
Een tosti met kaas is net zo gezond of ongezond als een gewone boterham met kaas, of ben ik nou gek? Het enige verschil is toch dat de kaas smelt en het brood geroosterd wordt?
Ja idd, er is geen verschil. (alleen is een tosti véél lekkerder naar mijn mening )
Gast- Gast
Noa schreef:Tea-Leaf schreef:Noa schreef:We zijn het wel eens hoor. Ik eet ook best eens een tosti.Theedoosje schreef:een tosti met kaas is gewoon niet erg om een keer te eten. Je moet dit niet elke dag doen nee.
Een tosti met kaas is net zo gezond of ongezond als een gewone boterham met kaas, of ben ik nou gek? Het enige verschil is toch dat de kaas smelt en het brood geroosterd wordt?
Ja idd, er is geen verschil. (alleen is een tosti véél lekkerder naar mijn mening )
Helemaal waar!
Gast- Gast
Noa schreef:Tea-Leaf schreef:Noa schreef:We zijn het wel eens hoor. Ik eet ook best eens een tosti.Theedoosje schreef:een tosti met kaas is gewoon niet erg om een keer te eten. Je moet dit niet elke dag doen nee.
Ik meen een keer gelezen te hebben dat een tosti ongezonder is dan een boterham met kaas. Iets met vetten in de kaas en verzadigde en onverzadigde vetten. Vandaar mijn reactie aangezien er eerst niet over tosti's werd gesproken. Dan vind ik het overdreven ja om boterhammen ongezond te noemen. Ook nog aangezien er eerst niet gerept werd over last van maag krijgen enzo. Lijkt wel alsof dat er allemaal later bijgehaald werd om het maar goed te praten.
Gizmo- Prater
- Aantal berichten : 1151
Punten : 1285
Registratiedatum : 18-11-10
Gizmo schreef:Noa schreef:Tea-Leaf schreef:Noa schreef:We zijn het wel eens hoor. Ik eet ook best eens een tosti.Theedoosje schreef:een tosti met kaas is gewoon niet erg om een keer te eten. Je moet dit niet elke dag doen nee.
Ik meen een keer gelezen te hebben dat een tosti ongezonder is dan een boterham met kaas. Iets met vetten in de kaas en verzadigde en onverzadigde vetten. Vandaar mijn reactie aangezien er eerst niet over tosti's werd gesproken. Dan vind ik het overdreven ja om boterhammen ongezond te noemen. Ook nog aangezien er eerst niet gerept werd over last van maag krijgen enzo. Lijkt wel alsof dat er allemaal later bijgehaald werd om het maar goed te praten.
Het is écht niet zo, maar ik dacht het zelf ook altijd en heb t ook wel eens gelezen, over die tosti's.
Brood is sowieso niet ongezond, behalve als je er een bepaalde allergie o.i.d. voor hebt lijkt me. En teveel brood is ook niet goed haha.
Gast- Gast
Gelukt!
Ben in 3 weken tijd 3 kilo afgevallen door veel te sporten en gezonde dingen te eten en minder te snoepen en ben nu helemaal blij met mijn 54 kilootjes. Vorige week op vakantie geweest naar de zon en voelde me helemaal op mijn gemak in bikini
Toch blij dat het gelukt is en ik nu weer helemaal strak in mijn vel zit, voelt toch echt een stuk beter
Ben in 3 weken tijd 3 kilo afgevallen door veel te sporten en gezonde dingen te eten en minder te snoepen en ben nu helemaal blij met mijn 54 kilootjes. Vorige week op vakantie geweest naar de zon en voelde me helemaal op mijn gemak in bikini
Toch blij dat het gelukt is en ik nu weer helemaal strak in mijn vel zit, voelt toch echt een stuk beter
Gast- Gast
Ik vind 55 kg voor iemand van 1.70 vrij normaal eigenlijk....ik ben zelf ook 1.70 en weeg 55 kg en ik ben echt niet te dun ofzo.
Edit: Ik zie net dat je al op vakantie geweest bent enz beetje late reactie van mij.
Edit: Ik zie net dat je al op vakantie geweest bent enz beetje late reactie van mij.
marjoleinnn- Fluisteraar
- Aantal berichten : 450
Punten : 523
Registratiedatum : 17-11-10
Is ook helemaal niet te dun, zelf zie ik er ook totaal niet sprieterig uit ofzo, ik vind het persoonlijk wel mooi zo.marjoleinnn schreef:Ik vind 55 kg voor iemand van 1.70 vrij normaal eigenlijk....ik ben zelf ook 1.70 en weeg 55 kg en ik ben echt niet te dun ofzo.
Gast- Gast
Pagina 9 van 9 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9
Soortgelijke onderwerpen
» Ik blijf maar afvallen
» Hond moet afvallen maar hoe?
» Muggenbulten, maar ik zie geen mug!
» Menstruatiepijn maar geen bloed?
» geen trouwringen maar ...
» Hond moet afvallen maar hoe?
» Muggenbulten, maar ik zie geen mug!
» Menstruatiepijn maar geen bloed?
» geen trouwringen maar ...