Muggenbulten, maar ik zie geen mug!
+3
blondje1313
minoessepoes
silly-one
7 plaatsers
Pagina 1 van 1
Muggenbulten, maar ik zie geen mug!
Heb nou al een aantal behoorlijke grote muggenbulten, maar ik zie nergens muggen.
Dacht dat ze eerder te zien waren met vrij warm weer en dat valt ook wel mee nu.
Vind het echt irrittant, want 1 pols is vrij dik daardoor.
Dacht dat ze eerder te zien waren met vrij warm weer en dat valt ook wel mee nu.
Vind het echt irrittant, want 1 pols is vrij dik daardoor.
Gast- Gast
Re: Muggenbulten, maar ik zie geen mug!
morgen zijn er al zodra de tempratuur boven 15 graden is. Plus ze zitten vooral rondom plaatsen waar water is.
Ik heb ze nog maar één keer gehoord dit jaar en dan gaat er gelijk toco tholin op mijn kussen om ze op afstand te houden ( zit menthol in).
Ik heb ze nog maar één keer gehoord dit jaar en dan gaat er gelijk toco tholin op mijn kussen om ze op afstand te houden ( zit menthol in).
silly-one- Ratel
- Aantal berichten : 3937
Punten : 4097
Registratiedatum : 18-11-10
Ja muggen moet je vaak goed zoeken maar ik vind ze altijd wel. En dat overleven ze nooit.
Gast- Gast
Ze weten zich altijd goed te verstoppen inderdaad. En zodra ik op bed lig dan laten ze zich zien, of eigenlijk horen. Dat stomme gezoem!
Gast- Gast
Ik kijk al plafonds/ lampen/ muren en gordijnen na en vind ze altijd. Anders waai ik ff met een kussen rond en gaan ze door 'de wind' vanzelf wel weer vliegen.
Gast- Gast
Zo irritant inderdaad! Ik zie ze ook nooit maar blijkbara zitten ze er wel, als ik ze zie dan overleven ze het inderdaad niet!
Ik smeer altijd prikweg van VSM op de muggenbulten dat helpt wel tegen de jeuk, misschien een tip voor je als je al niet zo iets bedacht hebt.
Ik smeer altijd prikweg van VSM op de muggenbulten dat helpt wel tegen de jeuk, misschien een tip voor je als je al niet zo iets bedacht hebt.
minoessepoes- Ratel
- Aantal berichten : 3814
Punten : 3868
Registratiedatum : 17-11-10
Vannacht ook weer wakker gelegen van de muggen, de bulten vind ik niet zo erg, bij mij zijn ze na een kwartier weer weg, maar dat irritante gezoem!
(Mijn man heeft trouwens wel last van de muggen, krijgt ontzettend dikke bulten ervan die na een paar dagen pas weg zijn...)
(Mijn man heeft trouwens wel last van de muggen, krijgt ontzettend dikke bulten ervan die na een paar dagen pas weg zijn...)
blondje1313- Kletskop
- Aantal berichten : 2484
Punten : 2628
Registratiedatum : 30-11-10
Zusje schreef:Ja muggen moet je vaak goed zoeken maar ik vind ze altijd wel. En dat overleven ze nooit.
Hahaha, hier ook.
Springend op mijn bed, wapperend met gordijnen...
Maar vinden zal ik ze! Ik ga niet eerder slapen.
Gast- Gast
Leuk is dat he die muggen
Ik heb nu overal horren voor de ramen, dat scheelt een hoop!
Ik heb altijd het idee dat zodra het licht aan is, zie je ze niet. En als het licht weer uit is komen ze tevoorschijn om mij te pesten...
Maar ik ga echt niet slapen voordat ik 'm gevonden heb!
Ik heb nu overal horren voor de ramen, dat scheelt een hoop!
Ik heb altijd het idee dat zodra het licht aan is, zie je ze niet. En als het licht weer uit is komen ze tevoorschijn om mij te pesten...
Maar ik ga echt niet slapen voordat ik 'm gevonden heb!
Lies- Prater
- Aantal berichten : 767
Punten : 885
Ik heb nog muggenbulten van de vakantie die enorm jeuken en groot/dik zijn!
(zaterdag zijn we terug gekomen)
Ik blijf bezig met anti jeuk spul.
(zaterdag zijn we terug gekomen)
Ik blijf bezig met anti jeuk spul.
Gast- Gast
silly-one schreef:morgen zijn er al zodra de tempratuur boven 15 graden is. Plus ze zitten vooral rondom plaatsen waar water is.
Wij hebben hier veel sloten dus dat klopt dan wel.
Ik kan niet de kamer checken voordat ik ga pitten, want dan moet het grote licht aan en word mijn man wakker, ook zo lullig.
Gast- Gast
Wij hebben altijd een ventilator aan. En we vinden het geluid prettig (filtert de geluiden van buiten weg) en de muggen houden er niet van. Nog geen muggenbult gehad dit jaar!
Caro- Ratel
- Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Hebben wij ook,maar die is alleen aan als het echt benauwd is en dat valt nu mee dus is die uit.
Vroeger als kind werd ik lek geprikt en nu had ik er nooit echt last van ook niet op vakantie tot nu toe dan.
Vroeger als kind werd ik lek geprikt en nu had ik er nooit echt last van ook niet op vakantie tot nu toe dan.
Gast- Gast
Ik hoor en zie ze ook niet en toch zitten mijn benen onder de muggebulten.
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10
Mijn vriend wordt altijd geprikt.
Tullow- Kletskop
- Aantal berichten : 2518
Punten : 2617
Registratiedatum : 23-12-10
Soortgelijke onderwerpen
» geen wormpjes, maar wat dan wel?