Menstruatiepijn maar geen bloed?
3 plaatsers
Pagina 1 van 1
Menstruatiepijn maar geen bloed?
Pfff het is weer zo ver, ik ben ongesteld. Tenminste, dat denk ik, want ik verlies geen bloed. Ik heb nu meer dan een jaar een Mirena en in het begin bloedde ik nog wel, maar nu dus al minstens driekwart jaar al dan niet langer niet meer. Maar toch houd ik elke keer die pijn. Ik voel m'n eisprong beter dan ooit, en ik heb heftigere menstruatie krampen dan ooit.. Maar dan zonder bloedverlies. Hoe kan dat toch?
Eigenlijk zou ik zo graag weer eens bloed verliezen omdat ik dan het gevoel heb weer 'schoon' te zijn.
Iemand anders die ook juist extra pijn heeft, maar geen bloedverlies?
Ik probeer het bij te houden in een app wanneer ik welke klachten heb, om te kijken of er iets van een cyclus in te ontdekken valt, want eigenlijk vind ik dit maar irritant.. Dan ben ik liever twee tot drie dagen ongesteld zoals ik voorheen was.
Eigenlijk zou ik zo graag weer eens bloed verliezen omdat ik dan het gevoel heb weer 'schoon' te zijn.
Iemand anders die ook juist extra pijn heeft, maar geen bloedverlies?
Ik probeer het bij te houden in een app wanneer ik welke klachten heb, om te kijken of er iets van een cyclus in te ontdekken valt, want eigenlijk vind ik dit maar irritant.. Dan ben ik liever twee tot drie dagen ongesteld zoals ik voorheen was.
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Re: Menstruatiepijn maar geen bloed?
Ja hoor kan prima, heb ik ook elke maand. Wat je niet spaart kun je ook niet verliezen haha!
Harrison- Fluisteraar
- Aantal berichten : 269
Punten : 271
Registratiedatum : 05-08-13
Ik heb het nu toevallig ook, heel irritant. Maar heb ook een spiraal, ook alweer ruim een jaar geen bloedverlies gehad.
Weetjewel- Fluisteraar
- Aantal berichten : 134
Punten : 152
Registratiedatum : 25-07-13
Ja ik vind dat zo vaag. Enerzijds fijn dat je weet dat je lichaam 'het nog doet', maar omdat ik nooit meer bloed, denk ik totaal niet meer aan die cyclus. Zou het dan echt zijn op het moment dat je normaal je menstruatie hebt? Of is het toch iets anders?
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Soortgelijke onderwerpen
» Geen overgewicht, maar wel afvallen?
» Muggenbulten, maar ik zie geen mug!
» geen wormpjes, maar wat dan wel?
» geen trouwringen maar ...
» Geen eendagsvliegen, maar wel sentiment
» Muggenbulten, maar ik zie geen mug!
» geen wormpjes, maar wat dan wel?