Liefde, relatie & seks biechttopic
+45
Stuiterbal
Auxo
Punk'd
Biechtje
Tiara
Minx
Elliot
Penélope
Rush
Beessie
Toet
Harrison
Printje
Gympie
Arwyn
Nyx
Aimee
schuddebuikje
Exogenesis
June
ellibre
Sam
Novalee
Destino
Burgemeester Irene
Marin
Tabbert
Maple
Artemis
Paper Crown
SoGood
Joan
stella.nova
Carrie
Caro
silly-one
Caresses
xxjojootjexx
Laurientje
Bliss
SuperGrover
Pineco
Anoniem Antwoord
Luce
Burgemeester Julia
49 plaatsers
Pagina 4 van 10
Pagina 4 van 10 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10
Re: Liefde, relatie & seks biechttopic
IreneElliot schreef:Oh maar zo bedoelde ik het ook niet hoor Julia! Ik zette schrok al expres tussen aanhalingstekens omdat ik wel wist dat het kon, maar toch even dacht toen ik het las: Oh ja, dat was ook zo!
Burgemeester Julia- Fluisteraar
- Aantal berichten : 354
Punten : 356
Registratiedatum : 02-11-12
Woops! Irene inderdaad!Burgemeester Julia schreef:IreneElliot schreef:Oh maar zo bedoelde ik het ook niet hoor Julia! Ik zette schrok al expres tussen aanhalingstekens omdat ik wel wist dat het kon, maar toch even dacht toen ik het las: Oh ja, dat was ook zo!
Elliot- Ratel
- Aantal berichten : 4451
Punten : 4945
Registratiedatum : 19-07-12
Weg
Laatst aangepast door Biechtje op zo 1 sep 2013 - 1:37; in totaal 1 keer bewerkt
Biechtje- Prater
- Aantal berichten : 760
Punten : 764
Registratiedatum : 06-11-12
Ja, jeetje... Dat wordt een ban hoor...Elliot schreef:Woops! Irene inderdaad!Burgemeester Julia schreef:IreneElliot schreef:Oh maar zo bedoelde ik het ook niet hoor Julia! Ik zette schrok al expres tussen aanhalingstekens omdat ik wel wist dat het kon, maar toch even dacht toen ik het las: Oh ja, dat was ook zo!
Burgemeester Irene- Fluisteraar
- Aantal berichten : 397
Punten : 411
Registratiedatum : 02-11-12
.
Laatst aangepast door Destino op zo 1 sep 2013 - 4:58; in totaal 2 keer bewerkt
Destino- Prater
- Aantal berichten : 575
Punten : 585
Registratiedatum : 04-07-13
Als het echt puur en alleen aan jouw concentratie ligt dan zou ik inderdaad proberen je te focussen op 1 ding (en dan zou ik iets leuks seksgerelateerds kiezen, dat is wel zo gezellig ipv je boodschappenlijst ;-)). Klaarkomen is een rare combinatie tussen vertrouwen, ontspanning en concentratie (niet alleen mentaal maar ook fysiek). Ik kan me best voorstellen dat iets wat eigenlijk zo prive is, lastig is met iemand er bij.
Maar is het niet zo dat wat je vriend doet ook niet helemaal hetzelfde gevoel geeft als wat je bereikt onder de douche? Ik zeg maar wat hoor! Misschien kunnen jullie samen op zoek gaan naar wat hetzelfde gevoel geeft .
Maar is het niet zo dat wat je vriend doet ook niet helemaal hetzelfde gevoel geeft als wat je bereikt onder de douche? Ik zeg maar wat hoor! Misschien kunnen jullie samen op zoek gaan naar wat hetzelfde gevoel geeft .
Harrison- Fluisteraar
- Aantal berichten : 269
Punten : 271
Registratiedatum : 05-08-13
Waarom koop je niet een goedkope van een tientje oid ipv direct een hele dure. Eentje met leuke kleurtjes! Dan is ie ook niet zo eng (mocht je dat al vinden).Biechtje schreef:Ik kan niet klaarkomen, ook niet met mezelf. Het is niet dat ik nog nooit klaargekomen ben, het is een paar keer wel gelukt (alleen), maar dit is al lang geleden. Ik weet niet wat ik toen deed waardoor het ineens wel lukte. Met mezelf kom ik soms wel dichtbij, maar dan gebeurt het niet. En als het net niet lukt is de zin wel gelijk weg. Sowieso verdwijnt mijn zin heel vaak als ik het doe. Met fantasie kan ik wel opgewonden worden, maar als ik mezelf aanraak is dat zo weer weg. Seks vind ik heel fijn maar daarbij kom ik niet eens in de buurt van een orgasme. Ik overweeg nu om een vibrator aan te schaffen, maar ik ben bang dat dat ook niet werkt dat daarbij ook mijn opwinding verdwijnt. Dus heeft iemand tips en trucs voor mij?
Caro- Ratel
- Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Registratiedatum : 18-11-10
Met een speeltje lukt het ook niet. Wel als ik het alleen doe, niet als hij het doet. Het is echt die persoonlijke stap denk ik. Licht uit vind ik een hele goede suggestie, misschien dat dat het wat makkelijker maakt als het echt donker is. Die ga ik proberen!Destino schreef:Biechtje hierboven, ligt het niet aan de handelingen dat het niet lukt?
Anders zou je bijvoorbeeld een speeltje of iets kunnen overwegen? Of misschien het ligt uit, dan is hij er wel, maar kan hij je niet zien. Misschien dat dat makkelijker voor je is?
Biechtje- Prater
@ Biechtje met klaarkom 'problemen'
Kun je die ene/enkele gedachte niet veranderen? Zodat het misschien vaker kan lukken? Dat je dat eerst prive/zelf probeerd (waar je vriend niet bij is) en wie weet heb je dan wat meer 'speling' in gedachte tijdens de seks als je dat probeerd.
Als ik tijdens seks bijvoorbeeld ga denken aan iets wat ik morgen moet doen, of iets waarover ik op dat moment pieker dan lukt het mij ook echt niet. Ik probeer dan gewoon aan sexy dingen te denken en dan gaat het zo de goede kant op. Ik vind dat er ook niets mis is met een lekkere sex gedachte tijdens de daadwerkelijke sex haha
Kun je die ene/enkele gedachte niet veranderen? Zodat het misschien vaker kan lukken? Dat je dat eerst prive/zelf probeerd (waar je vriend niet bij is) en wie weet heb je dan wat meer 'speling' in gedachte tijdens de seks als je dat probeerd.
Als ik tijdens seks bijvoorbeeld ga denken aan iets wat ik morgen moet doen, of iets waarover ik op dat moment pieker dan lukt het mij ook echt niet. Ik probeer dan gewoon aan sexy dingen te denken en dan gaat het zo de goede kant op. Ik vind dat er ook niets mis is met een lekkere sex gedachte tijdens de daadwerkelijke sex haha
Punk'd- Kletskop
- Aantal berichten : 1502
Punten : 1542
Registratiedatum : 11-01-13
Of is probeert nou met een t.. Ik weet het ineens echt niet meer
Punk'd- Kletskop
.
Laatst aangepast door Destino op zo 1 sep 2013 - 4:57; in totaal 1 keer bewerkt
Destino- Prater
Ik vind dit een lastig onderwerp, puur omdat het vele raakvlakken heeft voor mij persoonlijk en nu pas, nadat we 1,5 jaar uit elkaar zijn kan ik daadwerkelijk inzien wat de lange termijn gevolgen waren hiervan. Je geeft later in dit topic ook aan dat hij redelijk preuts is en al snel schrikt van dingen.Biechtje schreef:Ik weet niet goed waar te beginnen dus misschien is het wel heel warrig.
wij hebben eigenlijk nooit sex, een keer of 4 per jaar misschien maar (we hebben een vaste relatie en wonen samen)
Nu hebben we laatst een keer een poging gedaan om sex te hebben maar hij kan hem niet stijf houden. Er lang duurt een vrijpartij op deze manier ook niet. Het lukt ook niet op hem opnieuw stijf te krijgen.
Ik vraag me af wat ik nu moet doen. Ik heb het idee dat mijn partner me niet erg aantrekkelijk vind, hij laat het in elk geval nooit merken. zou het daaraan liggen? Hoe kan ik/kunnen we er nu voor zorgen dat hij wel een stijve blijft houden zodat we ook kunnen genieten van de sex en dat hij ook klaar kan komen. Waar kan het anders nog aan liggen?
Nog een extra vraag, ik pijp nooit, heb het ooit wel geprobeerd maar zou dit nu toch wel vaker willen proberen, hoe geef ik aan dat ik dit alleen wil doen als hij net gedouched heeft? ik vond het de vorige keer echt niet fris ruiken.
Wat zou je op de lange termijn voor jullie willen? Heb je uberhaupt wel eens gesprekken hierover? Mijn ex sloeg dan dicht en dan bleef ik weer sip, teleurgesteld, beschaamd achter. Maar ik weet niet hoe dit bij jou zit.
Wil je met hem oud worden ondanks dit punt? Mensen verander je niet 1-2-3.. en is het altijd zo geweest of pas van de laatste tijd?
Caro- Ratel
met een t!Punk'd schreef:Of is probeert nou met een t.. Ik weet het ineens echt niet meer
Caro- Ratel
Oh haha, ik ging twijfelen omdat ik dacht 'probeerde is met een d, dan zal het wel probeerd zijn..' Niet dus
Punk'd- Kletskop
In tegenwoordige tijd is het stam+t. Verleden tijd zou het jij probeerde zijn en voltooid deelwoord geprobeerd .
Harrison- Fluisteraar
Maak het lekker moeilijk met al die tijden hahahaHarrison schreef:In tegenwoordige tijd is het stam+t. Verleden tijd zou het jij probeerde zijn en voltooid deelwoord geprobeerd .
Ik heb mezelf aangeleerd op grammatica op mijn gevoel te doen. In 90% van de gevallen gaat dat goed, door de klank. Maar helaas had ik hierbij toch een regel nodig. Jammer, want ik ben niet zo van de regeltjes haha.
Punk'd- Kletskop
WEg
Laatst aangepast door Biechtje op zo 1 sep 2013 - 1:38; in totaal 1 keer bewerkt
Biechtje- Prater
-
Laatst aangepast door Destino op zo 1 sep 2013 - 4:56; in totaal 2 keer bewerkt
Destino- Prater
Maar zit je niet teveel in je hoofd? Ik herken het wel van eerder. Het lukte toen wel om klaar te komen tijdens seks met mijn vriend maar niet vaak. Ik probeerde dan aan opwindende dingen te denken om er inderdaad voor te zorgen dat mijn gedachten niet alle kanten op dwaalden. Soms hielp dat maar het nadeel is dat je dan erg in je hoofd blijft zitten terwijl klaarkomen toch voor een heel groot deel een lichamelijke reactie is. Inmiddels helpt het dus veel beter om me juist te focussen op het gevoel, dus echt op bepaalde lichaamsdelen, in plaats van in mijn hoofd te blijven zitten. En dit helpt veel beter.Biechtje schreef:Harrison en Punk'd, dank jullie wel! Het gaat trouwens niet om dat ik aan boodschappenlijsten denk hoor! Ik probeer juist m'n gedachten op 1 punt te houden zodat ik daar niet aan ga denken, geen boodschappenlijstjes of warrige gedachten. Haha hopelijk snappen jullie me.
Dit is ook wel heel gênant en persoonlijk, dit weet zelfs mijn vriend niet van me, waar ik dan precies m'n gedachten op richt. Dat ga ik ook hier maar niet vertellen, maar het is gewoon een neutrale gedachte juist om te zorgen dat ik niet zo dwaal met m'n gedachten.. Jullie denken misschien dat ik gewoon aan seks moet denken, dat dat helpt maar dat vergroot dus alleen maar de druk, dan wil ik het te graag wat natuurlijk averechts werkt. Dit werkt voor mij. Nu nog een manier vinden om mijn vriend hierin te integreren zodat het ook bij hem lukt. Licht uit vind ik dus een goede optie. Dank jullie wel.
Als ik je biecht uit m'n post moet halen moet je het maar zeggen hoor, maar zo is het duidelijk dat ik op jou reageer
Novalee- Kletskop
- Aantal berichten : 2405
Punten : 2611
Registratiedatum : 17-11-10
Dat vind ik inderdaad ook wel een goede tip Novalee!
Even een 'biecht' onder mijn eigen naam haha. Ik wil eens wat nieuws proberen op speeltjes gebied. Nu heb ik al wat zitten zoeken maar ik krijg eigenlijk nergens het 'wauw' gevoel bij. Ik wil wel vertellen wat ik op het moment heb maar weet niet of iemand daar op zit te wachten haha, maar spectaculair is het allemaal niet.
Hier nog iemand een leuke tip ofzo?
En dan nog een vraag, massageolie uit een kaars, is dat wat? En heeft iemand een goede tip voor een merk glijmiddel? Dat spul wat wij nu hebben smaakt vies, stinkt en droogt best snel weer op.
Even een 'biecht' onder mijn eigen naam haha. Ik wil eens wat nieuws proberen op speeltjes gebied. Nu heb ik al wat zitten zoeken maar ik krijg eigenlijk nergens het 'wauw' gevoel bij. Ik wil wel vertellen wat ik op het moment heb maar weet niet of iemand daar op zit te wachten haha, maar spectaculair is het allemaal niet.
Hier nog iemand een leuke tip ofzo?
En dan nog een vraag, massageolie uit een kaars, is dat wat? En heeft iemand een goede tip voor een merk glijmiddel? Dat spul wat wij nu hebben smaakt vies, stinkt en droogt best snel weer op.
Punk'd- Kletskop
Ik vond die massagekaarsen best een tegenvaller. Het gaat best wel korrelen als je lang masseert, maar het is wel leuk! En ze ruiken heel lekker haha! Verder ben ik wel te spreken over het glijmiddel van Glide. Best duur maar je doet er wel lang mee (tenminste wij want we gebruiken het alleen bij speciale gelegenheden ) en heel neutraal.
Harrison- Fluisteraar
Ik vond er eerlijk gezegd niet zoveel aan. Minder heet dan ik dacht, niet heet genoeg om het spannend te vinden zeg maar, en qua massage olie kan je beter gewone massage olie gebruiken dan.Punk'd schreef:
En dan nog een vraag, massageolie uit een kaars, is dat wat?
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Hmm okee die kaarsen worden het dan sowieso niet.
Glide klinkt goed! Duur maakt niet uit in de slaapkamer hahaha
Glide klinkt goed! Duur maakt niet uit in de slaapkamer hahaha
Punk'd- Kletskop
Weg
Laatst aangepast door Biechtje op zo 1 sep 2013 - 1:38; in totaal 1 keer bewerkt
Biechtje- Prater
Punk'd schreef:***
Het is deze. Zie nu dat het best meevalt hoe duur hij is! Dan was een andere duur, en die was niet eens fijn . We kregen toen ook een hele zak met testers mee en dingen met een smaakje zijn allemaal altijd zo gooor haha.
Harrison- Fluisteraar
Pagina 4 van 10 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10
Soortgelijke onderwerpen
» Seks zonder liefde, mogelijk?
» Anoniem : hoe vaak seks in je relatie?
» Langste tijd in relatie zonder seks
» 'hoe vaak' seks/elkaar verwennen in een relatie
» De hoeveelste relatie is je huidige relatie?
» Anoniem : hoe vaak seks in je relatie?
» Langste tijd in relatie zonder seks
» 'hoe vaak' seks/elkaar verwennen in een relatie
» De hoeveelste relatie is je huidige relatie?
Pagina 4 van 10
Permissies van dit forum: