Liefde, relatie & seks biechttopic
+45
Stuiterbal
Auxo
Punk'd
Biechtje
Tiara
Minx
Elliot
Penélope
Rush
Beessie
Toet
Harrison
Printje
Gympie
Arwyn
Nyx
Aimee
schuddebuikje
Exogenesis
June
ellibre
Sam
Novalee
Destino
Burgemeester Irene
Marin
Tabbert
Maple
Artemis
Paper Crown
SoGood
Joan
stella.nova
Carrie
Caro
silly-one
Caresses
xxjojootjexx
Laurientje
Bliss
SuperGrover
Pineco
Anoniem Antwoord
Luce
Burgemeester Julia
49 plaatsers
Pagina 8 van 10
Pagina 8 van 10 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10
Re: Liefde, relatie & seks biechttopic
Ik snap echt niet wat je vervelend vindt aan het lezen wat voor speeltjes mensen gebruiken. Maar goed, misschien kan ik gewoon veel hebben, ik kan iemand nog gewoon normaal aankijken, ook al weet ik details over hun seksleven. Ik snap de big fuss er niet zo om heen.
Biechtje met zwak: Ik snap je helemaal, maar ik denk echt dat het niet verstandig is om hier mee verder te gaan. Hij kiest uiteindelijk toch voor zijn verloofde, en als hij zulke dingen doet tijdens zijn verloving, is het überhaupt al niet de beste man om iets mee te beginnen. Kap dit contact af, het leidt tot niets, behalve opgelaaide gevoelens en misschien verdriet bij jou. En het is ook niet fair tegenover zijn verloofde. Het is erg lastig, zo'n zwak, en zeker omdat hij je ook ontmaagd heeft. Dat is (in mijn beleving althans) toch best iets groots. Maar het lijkt me des te meer redenen om hier niet helemaal in verzand te raken.
Biechtje met zwak: Ik snap je helemaal, maar ik denk echt dat het niet verstandig is om hier mee verder te gaan. Hij kiest uiteindelijk toch voor zijn verloofde, en als hij zulke dingen doet tijdens zijn verloving, is het überhaupt al niet de beste man om iets mee te beginnen. Kap dit contact af, het leidt tot niets, behalve opgelaaide gevoelens en misschien verdriet bij jou. En het is ook niet fair tegenover zijn verloofde. Het is erg lastig, zo'n zwak, en zeker omdat hij je ook ontmaagd heeft. Dat is (in mijn beleving althans) toch best iets groots. Maar het lijkt me des te meer redenen om hier niet helemaal in verzand te raken.
SuperGrover- Ratel
- Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10
Dat verschilt per persoon lijkt me. Want dat hoeft namelijk helemaal niet zo te zijn.Anoniem Antwoord schreef:Ik kan spuitend klaarkomen als mijn vriend mij likt en met zn vingers naar binnengaat. Door het orgasme op te bouwen (dus bij bijna klaarkomen weer rustiger aandoen, orgasme uitstellen) en de gspot te stimuleren. Dat is echt de plek waar je/hij moet zijn. Door het uitstellen schijnt er dus ergens vocht opgebouwd/geproduceerd te worden waardoor je spuitend klaar kan komen uiteindelijk. Maar hoe het precies zit weet ik zelf ook niet. Uitstellen en gspot stimulatie zijn hier iig de sleutelwoorden.Nyx schreef:Eigenlijk heb ik geen biecht, maar wel al een hele tijd een vraag. Nu dit topic er is heb ik het idee dat ik eindelijk de vraag kan stellen....
Zijn er mensen die spuitend klaar komen en zo ja, hoe?
Het orgasme zelf is overigens echt heel intens, heeft een langere aanloop en houdt ook wel langer aan dan een normaal orgasme. Dat is iig mijn ervaring!
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Is er iets gebeurd waardoor je zo geblokkeerd bent geraakt, omdat je zegt dat het iets van de laatste tijd is? Wat voor nare gedachtes heb je? Ik zou als ik jou was even geen penetratie meer hebben, door je angst en spanning krijg je pijn en bloed, maar pijn en bloed houden vervolgens de angst, spanning en nare gedachtes weer in stand. Begin rustig, met normale aanrakingen, en later seksuele aanrakingen. Kun je hierover praten met je vriend? Ik kan me voorstellen dat je schuldgevoel ook niet echt meewerkt.Biechtje schreef:Ik biecht op dat ik jaloers ben op mensen die zo vrij met sex om kunnen gaan. Ik zou willen dat ik er van zou kunnen genieten zonder schaamte, onzekerheid en pijn. Het is niet altijd zo geweest, maar de laatste maanden (jaren) blokkeer ik gewoon, soms kan ik niet eens een aanraking verdragen (zoals een aai over mijn buik bijv.) Dan krimp ik ineen en denk ik ga weg! Blijf van me af! Ik heb hele nare gedachten bij sex en voel me ook gebruikt wanneer ik sex heb. Door mijn blokkades heb ik vaak pijn tijdens de sex en soms ook bloed, dit helpt ook niet echt. Anderzijds kan ik juist ook wel weer zin in sex hebben maar durf hier niks mee te doen. Ook het schuldgevoel naar mijn vriend toe is heel vervelend. Ik ben momenteel in therapie én heb sindskort haptotherapie, een soort fysio met aanrakingen. Die man vroeg al meteen of ik moeite had met aanrakingen en ontspannen, ja dus. Ik wil dit zo graag oplossen, maar vind het ook doodeng. Ik heb liever dat het gewoon van de een op andere dag opgelost is. Ik hoef geen sexbeest te zijn en zal altijd nog enigzins preuts blijven, maar ik zou het zo graag als 'normaal' en 'oké' willen zien.
Als je wil dat ik de quote verwijder, moet je het zeggen.
SuperGrover- Ratel
- Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Dooddoener, maar; niet meer dit topic lezen danElliot schreef:Ik biecht op dat ik heb gepleit voor dit biechttopic, maar er nu stiekem alweer een beetje spijt van heb. Noem me maar preuts, maar ik hoef écht niet te weten wat jullie voor speeltjes gebruiken.
Biechtje met zwak voor een man, als ik heel eerlijk ben had ik hem niet eens een felicitatie gestuurd. Je hebt een verleden met hem, dat klopt, maar je spreekt hem nu al jaren niet meer. Ik denk dat je het jezelf nu alleen maar moeilijker hebt gemaakt omdat hij ingehaakt is en jullie nu weer contact hebben, en hij duidelijk weer met je aan het flirten is. Ik denk dat je zo'n man beter kwijt dan rijk kan zijn.
Auxo- Ratel
- Aantal berichten : 3459
Punten : 3541
Registratiedatum : 18-11-10
-
Laatst aangepast door Biechtje op wo 28 aug 2013 - 9:47; in totaal 1 keer bewerkt
Biechtje- Prater
- Aantal berichten : 760
Punten : 764
Registratiedatum : 06-11-12
-
Laatst aangepast door Biechtje op wo 28 aug 2013 - 9:47; in totaal 1 keer bewerkt
Biechtje- Prater
Ik begrijp wel dat je het niet verwacht had dat het zo zou lopen, dat zou best raar zijn als je dat wel had verwacht, haha! En aan de ene kant snap ik heel goed dat je hem een berichtje hebt gestuurd maar aan de andere kant ook weer niet. Je sprak hem toch al een tijdje niet? Ik zou het denk ik niet gedaan hebben omdat er een grote kans zou zijn dat ik dan toch weer verdrietig zou worden. Dat zou dan om verschillende redenen kunnen zijn; dat hij niet antwoordt, dat hij stom antwoordt, dat ik me er toch weer teveel mee bezig zou gaan houden etc.
Maar goed dat is nu gebeurd, dus niks meer aan te doen .
Ik weet niet hoe jullie gesprek geëindigd is maar ik zou zijn nummer verwijderen en hem verwijderen van fb. Zo word je straks alleen maar gekwetst en kost het je allemaal negatieve energie. Dat is zonde! Het is tijd voor jou, voor aandacht aan jezelf en je verdient beter dan een ei dat bijna gaat trouwen en uit het niks whatsappseks met je heeft. Echt!
Maar goed dat is nu gebeurd, dus niks meer aan te doen .
Ik weet niet hoe jullie gesprek geëindigd is maar ik zou zijn nummer verwijderen en hem verwijderen van fb. Zo word je straks alleen maar gekwetst en kost het je allemaal negatieve energie. Dat is zonde! Het is tijd voor jou, voor aandacht aan jezelf en je verdient beter dan een ei dat bijna gaat trouwen en uit het niks whatsappseks met je heeft. Echt!
Harrison- Fluisteraar
- Aantal berichten : 269
Punten : 271
Registratiedatum : 05-08-13
Ik snap eerlijk gezegd ook niet dat je het zo ver hebt laten komen. Zwak of niet.. Een felicitatie berichtje snap ik nog (dat had ik in jouw situatie ook gedaan) maar er zit nog héél veel tijd tussen een felicitatie op FB en 'whatsappseks'. Maargoed, dat zul je zelf ook al wel hebben bedacht en het is natuurlijk makkelijk praten vanaf de zijlijn.
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
-
Laatst aangepast door Biechtje op wo 28 aug 2013 - 9:48; in totaal 1 keer bewerkt
Biechtje- Prater
Ik heb ook een we vibe (Denk de 1e want hij is al 2 jaar oud!) Heb hem toen van toenmalige scharrel gekregen en op zich een fijn ding,(vooral in combi met hem, hij was niet zo groot geschapen!) alleen verschuift ie best snel! In mn huidige relatie moet ik er niet aan denken om hem te gebruiken omdat vriend lief niet heel klein is zeg maar! Dan gebruik ik liever een losse vibo r bij!
Beessie- Fluisteraar
- Aantal berichten : 191
Punten : 212
Registratiedatum : 24-03-12
Door de post van Beessie vraag ik me ineens iets af! Als je in je relatie speeltjes gebruikt, blijf je die dan gebruiken als de relatie over is en je hebt een nieuwe partner? Is dat normaal of is dat gek?
Elliot- Ratel
- Aantal berichten : 4451
Punten : 4945
Registratiedatum : 19-07-12
Dat vind ik echt ranzig. Nieuwe relatie, nieuwe gezamenlijke speeltjes, lijkt mij.Elliot schreef:Door de post van Beessie vraag ik me ineens iets af! Als je in je relatie speeltjes gebruikt, blijf je die dan gebruiken als de relatie over is en je hebt een nieuwe partner? Is dat normaal of is dat gek?
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Ik heb de speeltjes die ik met mijn ex had weg gegooit! Bah moet er niet aan denken om dit weer met mijn nieuwe partner te gebruiken:silent:
Penélope- Prater
- Aantal berichten : 1022
Punten : 1877
Ja, lijkt mij ook hoor! Maar ik vroeg me ineens af of dat aan mijn 'smetvrees' ligt (ik vind heel veel dingen vies, en ook heel snel, vandaar). Ik heb zelf nog nooit speeltjes gebruikt in een relatie, dus geen eigen ervaring in deze.Rush schreef:Dat vind ik echt ranzig. Nieuwe relatie, nieuwe gezamenlijke speeltjes, lijkt mij.Elliot schreef:Door de post van Beessie vraag ik me ineens iets af! Als je in je relatie speeltjes gebruikt, blijf je die dan gebruiken als de relatie over is en je hebt een nieuwe partner? Is dat normaal of is dat gek?
Elliot- Ratel
- Aantal berichten : 4451
Punten : 4945
Registratiedatum : 19-07-12
Mag toch hopen dat mijn ex ze heeft weg gegooid....
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Punk'd schreef:Oh laat maar. Die bon wordt berekend op de orginele adviesprijs.
Huh hoe weet je dat? Die bon is ook geldig op aanbiedingen, dus dat zou moeten kunnen.
Ze bedoelen gewoon algemene adviesprijzen, in dat stukje van meer info.
Tiara- Kletskop
- Aantal berichten : 1519
Punten : 1643
Zelfde biechtje ja.Iemand schreef:Zelfde Biechtje toch? Ik zou bovenstaande in een gesprek met hem duidelijk maken. Dat hij zijn gevoelens of wat dan ook niet uit kan leggen is 1 ding maar ik zou toch wel duidelijk willen maken hoe dat voor mij dan voelt. Als hij ook graag oud met jou wil worden dan zou hem dat toch wel iets kunnen schelen? Bespreek wat het met je doet en wat je zou willen. Geef aan dat je (neem ik aan) niet verwacht dat jullie ineens happy 4 keer per week het huis door seksen maar inderdaad aandacht voor elkaar, massages, samen in bad, of gewoon lekker een avondje samen tutten (genoeg mannen genieten van een maskertje!) etc. Verzin samen nog meer dingen, desnoods op een vaste tijd in de week en probeer weer samen te genieten. Hopelijk volgt er vanzelf dan meer.Biechtje schreef:@ iemand, nee hij blowt niet (rookt niet, drinkt niet).
Eerst kon ik het wat gemakkelijker van me af zetten maar ik krijg er toch steeds meer moeite mee. Niet dat ik perse de sex mis maar wel de aandacht voor elkaar.
Biechtje
@auxo, Ik weet dat het schokkend is. Ik heb geen idee of hij dat net zo erg vindt. Hij praat er niet over, ik krijg er niet echt een antwoord op. Ik voel me in elk geval vreselijk afgewezen. Ik ben al onzeker over mijn uiterlijk (licht uitgedrukt) en dan werken al die afwijzingen om intiem te zijn niet echt mee.
Ik zal proberen kleinere stappen te nemen, niet dat ik hem telkens besprong ofzo maar ik weet nu na 2 jaar afwijzingen ook niet meer hoe te beginnen.
Ik denk ook wel dat het hem iets kan schelen maar hij schaamt zich denk ik. Ik ga een afspraak inplannen zodat we wel degelijk tijd hebben op dat moment om het te bespreken. Ik voel me echt enorm rot hierdoor. Ik hoef inderdaad niet ineens 4x per week door het huis te seksen maar wat meer aandacht en intimiteit is wel gewenst.
Bedankt voor je adviezen!
Biechtje- Prater
Ja het staat er nogal vreemd. In de linker kolom staat geldig op aanbiedingen en in de rechter kolom staat korting op de adviesprijs.Tiara schreef:Huh hoe weet je dat? Die bon is ook geldig op aanbiedingen, dus dat zou moeten kunnen.Punk'd schreef:Oh laat maar. Die bon wordt berekend op de orginele adviesprijs.
Ik heb hem toch maar gekocht en dan kijk ik wel of het lukt. Krijg de bon alleen pas als de aanbieding is afgelopen. Rare bedoeling haha.
Punk'd- Kletskop
- Aantal berichten : 1502
Punten : 1542
Registratiedatum : 11-01-13
Nee dat geloof ik ook wel. Denk je hij gaat trouwen, is toch een hele stap en zal dus wel volwassener zijn geworden, niet dus..Biechtje schreef:Had ik idd beter niet kunnen doen. Maar ik had nóóit verwacht dat het zo zou lopen, echt niet. Dacht echt dat ie veranderd was, ik keek heel soms wel eens op zn FB en zag allemaal huisje-boompje-beestjefoto's enzo, dus ik dacht dat ie eindelijk volwassen en serieus was geworden.Auxo schreef:
Biechtje met zwak voor een man, als ik heel eerlijk ben had ik hem niet eens een felicitatie gestuurd. Je hebt een verleden met hem, dat klopt, maar je spreekt hem nu al jaren niet meer. Ik denk dat je het jezelf nu alleen maar moeilijker hebt gemaakt omdat hij ingehaakt is en jullie nu weer contact hebben, en hij duidelijk weer met je aan het flirten is. Ik denk dat je zo'n man beter kwijt dan rijk kan zijn.
Auxo- Ratel
- Aantal berichten : 3459
Punten : 3541
Haha ja is altijd bij groupon als de deal voorbij is :-)Punk'd schreef:Ja het staat er nogal vreemd. In de linker kolom staat geldig op aanbiedingen en in de rechter kolom staat korting op de adviesprijs.Tiara schreef:Huh hoe weet je dat? Die bon is ook geldig op aanbiedingen, dus dat zou moeten kunnen.Punk'd schreef:Oh laat maar. Die bon wordt berekend op de orginele adviesprijs.
Ik heb hem toch maar gekocht en dan kijk ik wel of het lukt. Krijg de bon alleen pas als de aanbieding is afgelopen. Rare bedoeling haha.
Tiara- Kletskop
- Aantal berichten : 1519
Punten : 1643
Ieuw nee, alles nieuw.Elliot schreef:Ja, lijkt mij ook hoor! Maar ik vroeg me ineens af of dat aan mijn 'smetvrees' ligt (ik vind heel veel dingen vies, en ook heel snel, vandaar). Ik heb zelf nog nooit speeltjes gebruikt in een relatie, dus geen eigen ervaring in deze.Rush schreef:Dat vind ik echt ranzig. Nieuwe relatie, nieuwe gezamenlijke speeltjes, lijkt mij.Elliot schreef:Door de post van Beessie vraag ik me ineens iets af! Als je in je relatie speeltjes gebruikt, blijf je die dan gebruiken als de relatie over is en je hebt een nieuwe partner? Is dat normaal of is dat gek?
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Dit topic loopt als een tiet
Stuiterbal- Kletskop
- Aantal berichten : 2942
Punten : 3259
Registratiedatum : 14-12-11
Idd, ik vind het nu al een ware verrijking van mijn forumbestaan.Stuiterbal schreef:Dit topic loopt als een tiet
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10
Ik heb ook iets op te biechten,
Ik heb sinds kort een nieuwe vriend, echt superleuk allemaal. Er is alleen 1 ding wat mij behoorlijk angst aanjaagt en dat is zijn carrière. Hij heeft namelijk een aanbod liggen om te solliciteren bij een groot en bekend bedrijf en de kans dat hij daar binnenkomt als hij het wil is vrij groot. Nu zou je zeggen super en gelijk aanpakken alleen is het wel aan de andere kant van de wereld. En vind het zo raar om daar nu al over na te moeten denken. Beiden weten we ook niet zo goed wat we er mee aan moeten.
Moet zeggen lucht wel ff op om dit van me af te typen.
Ik heb sinds kort een nieuwe vriend, echt superleuk allemaal. Er is alleen 1 ding wat mij behoorlijk angst aanjaagt en dat is zijn carrière. Hij heeft namelijk een aanbod liggen om te solliciteren bij een groot en bekend bedrijf en de kans dat hij daar binnenkomt als hij het wil is vrij groot. Nu zou je zeggen super en gelijk aanpakken alleen is het wel aan de andere kant van de wereld. En vind het zo raar om daar nu al over na te moeten denken. Beiden weten we ook niet zo goed wat we er mee aan moeten.
Moet zeggen lucht wel ff op om dit van me af te typen.
Biechtje- Prater
Wat lastig zeg! Maar ja, je kunt hem niet tegenhouden. Ik zou mijn angsten uitspreken naar hem toe en de beslissing aan hem overlaten. Je kunt dan altijd nog kijken wat je doet. Daar kun je op dit moment nog weinig mee.
Exogenesis- Kletskop
- Aantal berichten : 2823
Punten : 2823
Registratiedatum : 13-11-12
Pagina 8 van 10 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10
Soortgelijke onderwerpen
» Seks zonder liefde, mogelijk?
» Anoniem : hoe vaak seks in je relatie?
» Langste tijd in relatie zonder seks
» 'hoe vaak' seks/elkaar verwennen in een relatie
» De hoeveelste relatie is je huidige relatie?
» Anoniem : hoe vaak seks in je relatie?
» Langste tijd in relatie zonder seks
» 'hoe vaak' seks/elkaar verwennen in een relatie
» De hoeveelste relatie is je huidige relatie?
Pagina 8 van 10
Permissies van dit forum: