Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Langste tijd in relatie zonder seks

+51
Muppetje
Le Chat Noir
Burn
BJA
Joli86
Verona
Yare
Magenta
Phileine
Caresses
luenca
Mamsie
Ilovethe90s
Ellebel
Parel
MacLiberty
Caroow
Linda
Roxi3
SuzieQ
Rouxxxe
Hoochie
Parisienne
Pompoen
Bliss
Paper Crown
blondje1313
Atelier Madame
vlinder-19
Sterrin_
Viva
Tania
RioolSpook
Creabea_28
RYW
Caro
kajaka88
Floor
VeryCherry
SarahKey
bolus26
M-G
Highway
Rose
Rush
_Cyn_
tuttebel
Truttebol
Jade
Shisha
Discordia
55 plaatsers

Pagina 1 van 5 1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Ga naar beneden

Langste tijd in relatie zonder seks Empty Langste tijd in relatie zonder seks

Bericht  Truttebol do 1 nov 2012 - 22:37

Ik weet niet of dit topic er al is geweest, maar kon het met de zoek-functie in ieder geval niet vinden.

Wat ik mij afvroeg (uit nieuwsgierigheid); Wat is voor jou de langste periode zonder seks geweest (tijdens relatie) ?

Ik zit op dit moment op iets van 3 maanden..
Truttebol
Truttebol
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 208
Punten : 239
Registratiedatum : 05-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Langste tijd in relatie zonder seks Empty Re: Langste tijd in relatie zonder seks

Bericht  Discordia do 1 nov 2012 - 22:38

Te lang laughcry

Waarom 3 maanden? en dan met ... erachter.
Discordia
Discordia
Prater
Prater

Aantal berichten : 829
Punten : 944
Registratiedatum : 11-04-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Langste tijd in relatie zonder seks Empty Re: Langste tijd in relatie zonder seks

Bericht  Gast do 1 nov 2012 - 22:39

Ik denk een maand of 2, toen ik een maand in het ziekenhuis lag en daarna een keizersnede kreeg. Dat duurde in totaal wel even. Maar zonder ziekenhuis/bevallingen/andere ziektes veel korter dan dat.



Waarom in vredesnaam 3 maanden?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Langste tijd in relatie zonder seks Empty Re: Langste tijd in relatie zonder seks

Bericht  Gast do 1 nov 2012 - 22:40

Bij mij 4 weken, toen was ik zonder vriend op reis.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Langste tijd in relatie zonder seks Empty Re: Langste tijd in relatie zonder seks

Bericht  Truttebol do 1 nov 2012 - 22:42

O dat '..'was niet bewust gedaan. Misschien onbewust omdat ik het ook wel erg lang vind haha.
We zijn onlangs verhuisd, nieuwe banen en allerlei nieuwe dingen in ons leven. We slapen dan ook beide al als we het bed zien. Maar voor mijn gevoel is dit echt extreem lang. Daarom was ik benieuwd naar jullie 'records' Wink
Truttebol
Truttebol
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 208
Punten : 239
Registratiedatum : 05-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Langste tijd in relatie zonder seks Empty Re: Langste tijd in relatie zonder seks

Bericht  Gast do 1 nov 2012 - 22:43

Maar dan vraag ik me af Truttebol, er is toch wel een moment te bedenken waarop je met elkaar kunt, of in ieder geval wilt, vrijen? Of brengen al die nieuwe dingen soms veel spanningen met zich mee, of heeft dat zijn weerslag op jullie relaite? Ik ben daar benieuwd naar.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Langste tijd in relatie zonder seks Empty Re: Langste tijd in relatie zonder seks

Bericht  Shisha do 1 nov 2012 - 22:44

Iets van 10 dagen ofzo. Het staat nu ook op een wat lager pitje omdat ik erg moe ben en het voelt niet zo fijn.
Shisha
Shisha
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
Woonplaats : Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

Langste tijd in relatie zonder seks Empty Re: Langste tijd in relatie zonder seks

Bericht  Gast do 1 nov 2012 - 22:47

Maar juist als je verhuisd dan moet je het nieuwe huis toch even inneukenwijden?

Ik kan me er niet zoveel bij voorstellen dat je door drukte 3 maanden geen seks hebt eigenlijk. Dat is toch juist een goede manier om even te ontspannen en een beetje contact te maken als je elkaar de hele tijd voorbijrent?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Langste tijd in relatie zonder seks Empty Re: Langste tijd in relatie zonder seks

Bericht  Jade do 1 nov 2012 - 22:48

Nu ik zwanger ben is het drama! Ik geef op het moment veel over, dus dat motiveert me niet echt.

We hebben tussendoor 3 weken geen seks gehad, toen ik op z'n ergst misselijk was. Nu ongeveer 1 keer per week. Ik hoop dat het allemaal snel weer normaal wordt, ik merk dat we het beiden wel nodig hebben.

Jade
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4627
Punten : 4961
Registratiedatum : 15-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Langste tijd in relatie zonder seks Empty Re: Langste tijd in relatie zonder seks

Bericht  Truttebol do 1 nov 2012 - 22:49

Break Of Day schreef:Maar dan vraag ik me af Truttebol, er is toch wel een moment te bedenken waarop je met elkaar kunt, of in ieder geval wilt, vrijen? Of brengen al die nieuwe dingen soms veel spanningen met zich mee, of heeft dat zijn weerslag op jullie relaite? Ik ben daar benieuwd naar.

Ik vind dat een goede vraag. Ik heb dit mezelf ook afgevraagd. Mijn vriend lijkt er op dit moment totaal geen interesse voor te hebben. Hij geeft dan aan dat hij te moe is. Ik heb al aangegeven dat ik me niet voor kan stellen dat je daar 3 maanden te moe voor bent. Maar hij heeft inderdaad schijnbaar moeite gehad met wennen aan de nieuwe situatie kwam er laatst uit. Binnenkort gaan we een weekend weg samen om weer eens echt tijd voor elkaar te hebben. Ik hoop dat we dan weer wat nader tot elkaar zullen komen.

Edit: Overigens is onze relatie verder niet veranderd. We praten nog steeds veel met elkaar en knuffelen enzo. Alleen het seksleven staat even op een lager pitje.


Laatst aangepast door Truttebol op do 1 nov 2012 - 22:51; in totaal 1 keer bewerkt
Truttebol
Truttebol
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 208
Punten : 239
Registratiedatum : 05-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Langste tijd in relatie zonder seks Empty Re: Langste tijd in relatie zonder seks

Bericht  tuttebel do 1 nov 2012 - 22:49

bij ons is het langste 14 dagen geweest. toen wat ik naar amerika toe.
tuttebel
tuttebel
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 345
Punten : 352
Registratiedatum : 03-01-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Langste tijd in relatie zonder seks Empty Re: Langste tijd in relatie zonder seks

Bericht  _Cyn_ do 1 nov 2012 - 22:51

Bij mijn huidige vriend 5 dagen. Ik word er enorm sjagerijnig van, dus hij zorgt wel dat we seks hebben. Haha! Bij mijn ex, nadat we samen gingen wonen, eigenlijk 1x in de 2 maanden ofzo. Daarom wil ik ook altijd denk ik. Ben bang dat dat weer gebeurd. :nopompom:
_Cyn_
_Cyn_
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 475
Punten : 524
Registratiedatum : 28-02-12
Woonplaats : Breda

Terug naar boven Ga naar beneden

Langste tijd in relatie zonder seks Empty Re: Langste tijd in relatie zonder seks

Bericht  Gast do 1 nov 2012 - 22:52

Truttebol schreef:
Break Of Day schreef:Maar dan vraag ik me af Truttebol, er is toch wel een moment te bedenken waarop je met elkaar kunt, of in ieder geval wilt, vrijen? Of brengen al die nieuwe dingen soms veel spanningen met zich mee, of heeft dat zijn weerslag op jullie relaite? Ik ben daar benieuwd naar.

Ik vind dat een goede vraag. Ik heb dit mezelf ook afgevraagd. Mijn vriend lijkt er op dit moment totaal geen interesse voor te hebben. Hij geeft dan aan dat hij te moe is. Ik heb al aangegeven dat ik me niet voor kan stellen dat je daar 3 maanden te moe voor bent. Maar hij heeft inderdaad schijnbaar moeite gehad met wennen aan de nieuwe situatie kwam er laatst uit. Binnenkort gaan we een weekend weg samen om weer eens echt tijd voor elkaar te hebben. Ik hoop dat we dan weer wat nader tot elkaar zullen komen.

Maar als hij onder de douche staat en je springt erbij en je grijpt hem, dan zegt hij 'nou nee schatje, doe maar niet'? Of als hij in bed ligt en jij duikt er in je nake bovenop? Heb je dat geprobeerd? En wordt het zo niet een enorme toestand om weer eens seks te hebben? Wordt zo'n issue dan lijkt me.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Langste tijd in relatie zonder seks Empty Re: Langste tijd in relatie zonder seks

Bericht  Truttebol do 1 nov 2012 - 22:52

Jade schreef:Nu ik zwanger ben is het drama! Ik geef op het moment veel over, dus dat motiveert me niet echt.

We hebben tussendoor 3 weken geen seks gehad, toen ik op z'n ergst misselijk was. Nu ongeveer 1 keer per week. Ik hoop dat het allemaal snel weer normaal wordt, ik merk dat we het beiden wel nodig hebben.

Misschien is het een hele stomme of gênante vraag hoor, maar waar merk jij dit aan?
Truttebol
Truttebol
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 208
Punten : 239
Registratiedatum : 05-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Langste tijd in relatie zonder seks Empty Re: Langste tijd in relatie zonder seks

Bericht  Rush do 1 nov 2012 - 22:53

Een week ongeveer omdat ik in het ziekenhuis lag.
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Langste tijd in relatie zonder seks Empty Re: Langste tijd in relatie zonder seks

Bericht  Truttebol do 1 nov 2012 - 22:56

Eucalypta schreef:
Truttebol schreef:
Break Of Day schreef:Maar dan vraag ik me af Truttebol, er is toch wel een moment te bedenken waarop je met elkaar kunt, of in ieder geval wilt, vrijen? Of brengen al die nieuwe dingen soms veel spanningen met zich mee, of heeft dat zijn weerslag op jullie relaite? Ik ben daar benieuwd naar.

Ik vind dat een goede vraag. Ik heb dit mezelf ook afgevraagd. Mijn vriend lijkt er op dit moment totaal geen interesse voor te hebben. Hij geeft dan aan dat hij te moe is. Ik heb al aangegeven dat ik me niet voor kan stellen dat je daar 3 maanden te moe voor bent. Maar hij heeft inderdaad schijnbaar moeite gehad met wennen aan de nieuwe situatie kwam er laatst uit. Binnenkort gaan we een weekend weg samen om weer eens echt tijd voor elkaar te hebben. Ik hoop dat we dan weer wat nader tot elkaar zullen komen.

Maar als hij onder de douche staat en je springt erbij en je grijpt hem, dan zegt hij 'nou nee schatje, doe maar niet'? Of als hij in bed ligt en jij duikt er in je nake bovenop? Heb je dat geprobeerd? En wordt het zo niet een enorme toestand om weer eens seks te hebben? Wordt zo'n issue dan lijkt me.

Daar ben ik dus ook bang voor, dat het straks een issue wordt. Initiatief nemen heb ik wel geprobeerd, maar misschien moet ik inderdaad iets minder voorzichtig zijn. *trekt kleren uit en bespringt vriendje* haha Wink
Truttebol
Truttebol
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 208
Punten : 239
Registratiedatum : 05-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Langste tijd in relatie zonder seks Empty Re: Langste tijd in relatie zonder seks

Bericht  Rose do 1 nov 2012 - 22:57

Ik denk 2 a 3 weken, lang leve de blaasontsteking pale
Rose
Rose
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1636
Punten : 1896
Registratiedatum : 26-02-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Langste tijd in relatie zonder seks Empty Re: Langste tijd in relatie zonder seks

Bericht  Truttebol do 1 nov 2012 - 22:57

Rose schreef:Ik denk 2 a 3 weken, lang leve de blaasontsteking pale

Ja ik kan me goed voorstellen dat je er dan echt niet aan moet denken!
Truttebol
Truttebol
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 208
Punten : 239
Registratiedatum : 05-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Langste tijd in relatie zonder seks Empty Re: Langste tijd in relatie zonder seks

Bericht  Gast do 1 nov 2012 - 22:58

Maar misschien ben ik raar daarin hoor, maar initatief nemen is toch niet zo'n punt? Of kwam dat altijd van hem uit?

Ik vind het altijd naar als het te lang duurt. Al dat gepraat vind ik niet zo nuttig, als het gaat om relaties, ik ga liever een potje neuken om het plat te zeggen, werkt ook prima. Wijst hij je ook echt af dan? Of nam hij normaal het initatief en doet hij dat niet meer?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Langste tijd in relatie zonder seks Empty Re: Langste tijd in relatie zonder seks

Bericht  tuttebel do 1 nov 2012 - 22:59

als ik jou was zou ik gewoon in je mooiste lingerie gaan klaarliggen. Weet hij meteen wat jij van hem verwacht en hopelijk ben je dan voor hem ook niet te weerstaan.
tuttebel
tuttebel
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 345
Punten : 352
Registratiedatum : 03-01-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Langste tijd in relatie zonder seks Empty Re: Langste tijd in relatie zonder seks

Bericht  Gast do 1 nov 2012 - 23:04

tuttebel schreef:als ik jou was zou ik gewoon in je mooiste lingerie gaan klaarliggen. Weet hij meteen wat jij van hem verwacht en hopelijk ben je dan voor hem ook niet te weerstaan.

Nou, dikke kans dat hij zich gewoon omdraait en gaat slapen dan. Dan moet hij namelijk nóg het initatief nemen. Ik ben toch meer voor de wat directere aanpak.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Langste tijd in relatie zonder seks Empty Re: Langste tijd in relatie zonder seks

Bericht  Highway do 1 nov 2012 - 23:05

Pfoe een paar maanden denk ik, misschien 2 of 3 o.a. Nu met de zwangerschap, ik heb erg weinig zin helaas.
Highway
Highway
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3316
Punten : 3494
Registratiedatum : 17-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Langste tijd in relatie zonder seks Empty Re: Langste tijd in relatie zonder seks

Bericht  Shisha do 1 nov 2012 - 23:05

Gewoon bovenop hem gaan zitten en hem gaan zoenen. Dat werkt eigenlijk altijd wel.
Shisha
Shisha
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
Woonplaats : Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

Langste tijd in relatie zonder seks Empty Re: Langste tijd in relatie zonder seks

Bericht  Rose do 1 nov 2012 - 23:05

Truttebol schreef:
Rose schreef:Ik denk 2 a 3 weken, lang leve de blaasontsteking pale

Ja ik kan me goed voorstellen dat je er dan echt niet aan moet denken!

No Nu moet ik ook eerlijk zeggen dat als ik het heb ook gelijk op zijn ergst heb dus dan heeft m'n vriend ook echt niet de behoefte.
Rose
Rose
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1636
Punten : 1896
Registratiedatum : 26-02-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Langste tijd in relatie zonder seks Empty Re: Langste tijd in relatie zonder seks

Bericht  Truttebol do 1 nov 2012 - 23:09

Eucalypta schreef:Maar misschien ben ik raar daarin hoor, maar initatief nemen is toch niet zo'n punt? Of kwam dat altijd van hem uit?

Ik vind het altijd naar als het te lang duurt. Al dat gepraat vind ik niet zo nuttig, als het gaat om relaties, ik ga liever een potje neuken om het plat te zeggen, werkt ook prima. Wijst hij je ook echt af dan? Of nam hij normaal het initatief en doet hij dat niet meer?

Het initiatief nemen wisselt zich normaal gesproken eigenlijk van nature af. Ik denk dat ik de laatste tijd inderdaad een wat meer afwachtende houding heb gekregen uit angst om afgewezen te worden. Omdat hij immers telkens al zegt moe te zijn. En ik denk dat je gelijk hebt mbt het in bed gaan liggen met nieuw setje dat hij alsnog initiatief moet nemen. Ik denk namelijk dat dit ook meer mijn manier van initiatief nemen is geweest. Tijd dus om er iets aan te doen.
Truttebol
Truttebol
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 208
Punten : 239
Registratiedatum : 05-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Langste tijd in relatie zonder seks Empty Re: Langste tijd in relatie zonder seks

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 5 1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum