Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Liefde, relatie & seks biechttopic

+45
Stuiterbal
Auxo
Punk'd
Biechtje
Tiara
Minx
Elliot
Penélope
Rush
Beessie
Toet
Harrison
Printje
Gympie
Arwyn
Nyx
Aimee
schuddebuikje
Exogenesis
June
ellibre
Sam
Novalee
Destino
Burgemeester Irene
Marin
Tabbert
Maple
Artemis
Paper Crown
SoGood
Joan
stella.nova
Carrie
Caro
silly-one
Caresses
xxjojootjexx
Laurientje
Bliss
SuperGrover
Pineco
Anoniem Antwoord
Luce
Burgemeester Julia
49 plaatsers

Pagina 5 van 10 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende

Ga naar beneden

Liefde, relatie & seks biechttopic - Pagina 5 Empty Re: Liefde, relatie & seks biechttopic

Bericht  Punk'd ma 26 aug 2013 - 3:51

Smaakjes bah, wie verzint het ook. Net zag ik er ook een voorbij komen.. Met vanille roomijs smaak Sad

Punk'd
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1502
Punten : 1542
Registratiedatum : 11-01-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Liefde, relatie & seks biechttopic - Pagina 5 Empty Re: Liefde, relatie & seks biechttopic

Bericht  Punk'd ma 26 aug 2013 - 4:08

Iemand hier ervaring met de WeVibe 3? Dat lijkt me echt zo'n geweldig ding!

Maar die prijs! (Haha nu spreek ik mijzelf tegen, net zei ik nog dat het niet uitmaakte).

http://www.ladytoys.nl/speeltjes-om-samen-te-gebruiken/we-vibe-3-turquoise.html

Punk'd
Kletskop
Kletskop

Bericht  Marin ma 26 aug 2013 - 4:14

Whoa dat ding lijkt me wel intens. Mij een beetje too much denk ik.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Bericht  Penélope ma 26 aug 2013 - 4:27

Ja wij hebben die! Sinds wij deze hebben gebruiken we de rest nooit meer! Wij hebben er toen 100 voor betaald is inderdaad wat prijzig maar vind hem dat zeker waard;)
Penélope
Penélope
Prater
Prater

Aantal berichten : 1022
Punten : 1877
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Punk'd ma 26 aug 2013 - 4:36

Ik heb net wat reviews op Internet zitten lezen en die zijn echt geweldig. Ik heb niets negatiefs gevonden. Nu wil ik hem ook!

Dan hoef ik verder dus ook niets meer te kopen haha Laughing

Punk'd
Kletskop
Kletskop

Bericht  Bliss ma 26 aug 2013 - 4:37

Huh, dat ding moet erin en dan ook nog een penis? nerd Volgens mij past dat nooit bij mij hahaha

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Punk'd ma 26 aug 2013 - 4:42

Inderdaad. Gewoon een beetje proppen nerd hahaha

Punk'd
Kletskop
Kletskop

Bericht  Bliss ma 26 aug 2013 - 4:43

lol! Whahahahha

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  SoGood ma 26 aug 2013 - 4:45

Ik denk dat mijn vriend bang is voor de We Vibe.

Mijn vriendinnen vonden het maar mwah.
SoGood
SoGood
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10

Bericht  Sam ma 26 aug 2013 - 4:45

Waar heb je die recensies gelezen? nerd 
Sam
Sam
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2486
Punten : 2565
Registratiedatum : 12-08-12

Bericht  Punk'd ma 26 aug 2013 - 4:53

Via Google 'review we vibe 3' , amazon en bij Viva.

Punk'd
Kletskop
Kletskop

Bericht  Carrie ma 26 aug 2013 - 4:54

Punk'd schreef:
Harrison schreef:In tegenwoordige tijd is het stam+t. Verleden tijd zou het jij probeerde zijn en voltooid deelwoord geprobeerd smile.
Maak het lekker moeilijk met al die tijden hahaha Very Happy 

Ik heb mezelf aangeleerd op grammatica op mijn gevoel te doen. In 90% van de gevallen gaat dat goed, door de klank. Maar helaas had ik hierbij toch een regel nodig. Jammer, want ik ben niet zo van de regeltjes haha.
Gebruik loopt! Heeft mij mij heel erg geholpen. "Hij loopT" dus is het "hij probeert" omdat het niet hij loopD is. Oh is al gezegd zie ik!

Laatst aangepast door Carrie op ma 26 aug 2013 - 4:56; in totaal 1 keer bewerkt
Carrie
Carrie
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 86
Punten : 90
Registratiedatum : 21-08-13

Bericht  Anoniem Antwoord ma 26 aug 2013 - 4:56

Biechtje schreef:Ik lees hier op het forum veel over handwerk en mondwerk.
Maar wat ik me al een tijdje afvraag doet echt iedereen aan mondwerk?
Ik vind mondwerk ontvangen nog wel gaan maar niet geweldig maar mondwerk geven vind ik dus echt niet fijn. Ik vind dat smerig (al vind ik hem natuurlijk niet smerig) maar ik houd er niet van. En omdat ik er niet van geniet kan ik het ook helemaal niet want heb het vaak geprobeerd. Mijn vriend heeft dit geaccepteerd.
Ik heb dit juist andersom. Ik vind het echt geweldig om mijn vriend te verwennen met mondwerk! En ook helemaal niet smerig. Wat ik wel vies vind is sperma :shock: Zover laat ik het nooit komen haha. Maar ik hou er absoluut niet van als hij mij gaat verwennen met de mond, ik vind dat bijna genant, vraag mij niet waarom maar echt fijn? Nee liever niet.

Anoniem Antwoord
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 11
Punten : 11
Registratiedatum : 25-08-13

Bericht  Biechtje ma 26 aug 2013 - 5:01

Ik wil opbiechten dat ik nooit klaar kom als ik seks heb met mijn vriend en ik vind het zo frustrerend! Wij zijn dik 2 jaar samen en ik voel mij echt fijn bij hem en tijdens de seks word ik echt wel opgewonden maar dát moment komt gewoon niet. Vaak heb ik na 20min bijvoorbeeld zoiets 'laat maar'. Ik kom wel op het moment vlak voordat je klaarkomt maar dan zakt het weer af. Als ik het met mijzelf doe kom ik wel klaar. Vaak binnen 10min al dus ik kan het wel maar niet met iemand anders erbij.

Biechtje
Prater
Prater

Aantal berichten : 760
Punten : 764
Registratiedatum : 06-11-12

Bericht  ellibre ma 26 aug 2013 - 5:13

Ik heb ook de WeVibe, echt een geweldig ding, kan hem aan iedereen aanbevelen. Hij is verder vrij dun op het punt waar hij naar binnen gaat, zeg maar, dus als je glijmiddel erbij gebruikt gaat het prima.
ellibre
ellibre
Prater
Prater

Aantal berichten : 926
Punten : 957
Registratiedatum : 25-01-12

Bericht  June ma 26 aug 2013 - 5:17

ellibre schreef:Ik heb ook de WeVibe, echt een geweldig ding, kan hem aan iedereen aanbevelen. Hij is verder vrij dun op het punt waar hij naar binnen gaat, zeg maar, dus als je glijmiddel erbij gebruikt gaat het prima.
Ik heb hem niet, maar een vriendin wel en zij is er heel blij mee.
June
June
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1976
Punten : 2040
Registratiedatum : 04-06-12

Bericht  Rush ma 26 aug 2013 - 5:21

WeVibe testpanel oprichten hier haha. Ik ben wel benieuwd.
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Bericht  Sam ma 26 aug 2013 - 5:25

Maar moet dat ding samen met de piemel erin?!
Sam
Sam
Kletskop
Kletskop

Bericht  Rush ma 26 aug 2013 - 5:27

Sam schreef:Maar moet dat ding samen met de piemel erin?!
Ja zoals op het plaatje.
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Bericht  Gast ma 26 aug 2013 - 5:28

Biechtje schreef:Ik weet niet goed waar te beginnen dus misschien is het wel heel warrig.
wij hebben eigenlijk nooit sex, een keer of 4 per jaar misschien maar (we hebben een vaste relatie en wonen samen)
Nu hebben we laatst een keer een poging gedaan om sex te hebben maar hij kan hem niet stijf houden. Er lang duurt een vrijpartij op deze manier ook niet. Het lukt ook niet op hem opnieuw stijf te krijgen. 
Ik vraag me af wat ik nu moet doen. Ik heb het idee dat mijn partner me niet erg aantrekkelijk vind, hij laat het in elk geval nooit merken. zou het daaraan liggen? Hoe kan ik/kunnen we er nu voor zorgen dat hij wel een stijve blijft houden zodat we ook kunnen genieten van de sex en dat hij ook klaar kan komen. Waar kan het anders nog aan liggen?
Nog een extra vraag, ik pijp nooit, heb het ooit wel geprobeerd maar zou dit nu toch wel vaker willen proberen, hoe geef ik aan dat ik dit alleen wil doen als hij net gedouched heeft? ik vond het de vorige keer echt niet fris ruiken.
Misschien een stomme vraag maar blowt hij veel? Ik had eens een vriendje die dat veel deed en hij kreeg hem ook bijna niet hard en hield hem dan niet hard. Zo vervelend. Ik werd er ook onzeker van, tot ik die link legde. Was er toen ook snel klaar mee. Doucht je vriend nooit 's avonds? Anders zou je eens kunnen aanbieden samen te douchen en vroeg naar bed te gaan.

Verder zou ik eerlijk gezegd wel nog een keer het gesprek aangaan. Desnoods van te voren aangeven dat je graag wilt praten en er een tijd voor kiezen. Dan weet je zeker dat het niet een verkeerd tijdstip is. Geef dan ook aan dat je best dingen wilt proberen als hij daar ook voor open staat. Als je maar zo weinig seks hebt dan wordt het op een gegeven moment ook wel een big deal natuurlijk. Misschien kunnen jullie eens voorzichtig met verwennen proberen. Elkaar uitgebreid masseren bijvoorbeeld. Jij een avond en hij een andere avond (gelijk lekker spreiden). Leg de nadruk niet op seks maar laat het gewoon. Probeer tijd voor elkaar te nemen (door bijvoorbeeld te masseren dus), wie weet wat daar uit voort komt smile.

Gast
Gast

Bericht  Toet ma 26 aug 2013 - 5:35

Marin schreef:Whoa dat ding lijkt me wel intens. Mij een beetje too much denk ik.
Nou voor mij ook! Ik word er bang van haha, dat trek ik echt niet hoor. Maargoed, ik ben sowieso -zonder al te veel in detail te treden- nogal gevoelig zegmaar Wink
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10

Bericht  Sam ma 26 aug 2013 - 5:44

Rush schreef:
Sam schreef:Maar moet dat ding samen met de piemel erin?!
Ja zoals op het plaatje.
Nohh, dat zie ik nu pas Embarassed 
Doet dat niet zeer bij hem?
Sam
Sam
Kletskop
Kletskop

Bericht  Exogenesis ma 26 aug 2013 - 5:45

Oké, ik heb even niks nuttigs toe te voegen en ga zo meteen eerst bij lezen, maar ik vind dit biechttopic nu al top!! thumbup
Exogenesis
Exogenesis
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2823
Punten : 2823
Registratiedatum : 13-11-12

Bericht  Biechtje ma 26 aug 2013 - 5:45

Ik ben 6 jaar met mijn vriend, wonen 4 jaar samen. We hebben geen seks, al 2 jaar niet meer. Ik heb vaginisme. Ook het hand en mondwerk kan ik niet meer van genieten, het is te beladen geworden. Hierdoor zijn we hooguit 5 keer per jaar intiem op die manier.
Toch hebben we er beide vrede mee, ik vind het jammer dat ik geen seks kan hebben, maar het is prima zo.

Therapie en bekkenbodemtgerapie heb ik geprobeerd, maar het werkt gewoon niet.

Biechtje
Prater
Prater

Aantal berichten : 760
Punten : 764
Registratiedatum : 06-11-12

Bericht  Toet ma 26 aug 2013 - 5:52

Knap dat jullie het kunnen accepteren en er vrede mee hebben laatste biechtje. Ik heb zelf ook vaginisme/dyspareunie gehad en ben zó blij dat het inmiddels over is. Het was bij mij gelukkig redelijk eenvoudig te behandelen
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 5 van 10 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: