Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Liefde, relatie & seks biechttopic

+45
Stuiterbal
Auxo
Punk'd
Biechtje
Tiara
Minx
Elliot
Penélope
Rush
Beessie
Toet
Harrison
Printje
Gympie
Arwyn
Nyx
Aimee
schuddebuikje
Exogenesis
June
ellibre
Sam
Novalee
Destino
Burgemeester Irene
Marin
Tabbert
Maple
Artemis
Paper Crown
SoGood
Joan
stella.nova
Carrie
Caro
silly-one
Caresses
xxjojootjexx
Laurientje
Bliss
SuperGrover
Pineco
Anoniem Antwoord
Luce
Burgemeester Julia
49 plaatsers

Pagina 6 van 10 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende

Ga naar beneden

Liefde, relatie & seks biechttopic - Pagina 6 Empty Re: Liefde, relatie & seks biechttopic

Bericht  Luce ma 26 aug 2013 - 6:18

Ik heb het ook gehad en therapie enz gericht op mijn lichaam heeft hier ook weinig geholpen. Ik ben eraf gekomen doordat ik in therapie ging voor mijn psychische toestand die verder helemaal niks met sex of mijn lichaam te maken had. Bleek dat ik blokkeerde door iets anders. 

Wellicht kom je er ooit af Biechtje, ik ben er toen echt binnen 3 maanden ineens af gekomen. Ken je www.vaginismeforum.nl al? Ik heb daar echt onwijs veel steun aan gehad.
Luce
Luce
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2676
Punten : 2670
Registratiedatum : 16-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Liefde, relatie & seks biechttopic - Pagina 6 Empty Re: Liefde, relatie & seks biechttopic

Bericht  Luce ma 26 aug 2013 - 6:19

Ik vraag me trouwens af of je er vrede mee hebt als je erover biecht..?
Luce
Luce
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2676
Punten : 2670
Registratiedatum : 16-11-12

Bericht  Auxo ma 26 aug 2013 - 6:44

Biechtje schreef:Ik weet niet goed waar te beginnen dus misschien is het wel heel warrig.
wij hebben eigenlijk nooit sex, een keer of 4 per jaar misschien maar (we hebben een vaste relatie en wonen samen)
Nu hebben we laatst een keer een poging gedaan om sex te hebben maar hij kan hem niet stijf houden. Er lang duurt een vrijpartij op deze manier ook niet. Het lukt ook niet op hem opnieuw stijf te krijgen. 
Ik vraag me af wat ik nu moet doen. Ik heb het idee dat mijn partner me niet erg aantrekkelijk vind, hij laat het in elk geval nooit merken. zou het daaraan liggen? Hoe kan ik/kunnen we er nu voor zorgen dat hij wel een stijve blijft houden zodat we ook kunnen genieten van de sex en dat hij ook klaar kan komen. Waar kan het anders nog aan liggen?
Nog een extra vraag, ik pijp nooit, heb het ooit wel geprobeerd maar zou dit nu toch wel vaker willen proberen, hoe geef ik aan dat ik dit alleen wil doen als hij net gedouched heeft? ik vond het de vorige keer echt niet fris ruiken.
Ik quote even dit bericht, zodat je weet over welk biechtje het gaat. Maar ik vind het best 'schokkend' om te lezen dat jullie helemaál niet praten. Dat jullie niet intiem zijn, vindt hij dit net zo erg als dat jij dat vindt? Of vertelt hij dat ook niet?

Verder zou ik gewoon zo nu en dan een poging doen om intiem te zijn. Neem het initiatief. Stap een keer gewoon bij hem onder de douche, was hem en kijk wat daaruit komt. Of kruip lekker dicht tegen hem aan als jullie in bed liggen, streel en kus hem wat en kijk hoe hij daarop reageert. Ik weet niet of je dit wel eens geprobeerd hebt, maar je hoeft hem echt niet eens te bespringen om hem te verleiden.
Auxo
Auxo
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3459
Punten : 3541
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Laurientje ma 26 aug 2013 - 7:21

Penélope schreef:Ja wij hebben die! Sinds wij deze hebben gebruiken we de rest nooit meer! Wij hebben er toen 100 voor betaald is inderdaad wat prijzig maar vind hem dat zeker waard;)
Blijft dat dan wel goed zitten dan? Ook als je steeds wisselt van standjes, hoe doe je dat dan?
Laurientje
Laurientje
Prater
Prater

Aantal berichten : 870
Punten : 926
Registratiedatum : 20-03-13

Bericht  ellibre ma 26 aug 2013 - 7:25

Hij is niet bij alle standjes even prettig vind ik, het lekkerst is van achteren of als ik op m'n rug lig. Ik moet hem in het begin altijd even goed doen, zodat hij aan de buiten kan "er tussen zit", dat stimuleert het meest. Wij smeren hem altijd helemaal in met glijmiddel, dat is het prettigst. Zonder is het een beetje stroef en kan het pijn doen. Verder is ie zo gemaakt dat hij zichzelf goed op z'n plek houdt en anders heb je hem makkelijk weer op het juiste plekje. Hij glijdt in elk geval niet weg of eruit.
ellibre
ellibre
Prater
Prater

Aantal berichten : 926
Punten : 957
Registratiedatum : 25-01-12

Bericht  Laurientje ma 26 aug 2013 - 7:29

ellibre schreef:Hij is niet bij alle standjes even prettig vind ik, het lekkerst is van achteren of als ik op m'n rug lig. Ik moet hem in het begin altijd even goed doen, zodat hij aan de buiten kan "er tussen zit", dat stimuleert het meest. Wij smeren hem altijd helemaal in met glijmiddel, dat is het prettigst. Zonder is het een beetje stroef en kan het pijn doen. Verder is ie zo gemaakt dat hij zichzelf goed op z'n plek houdt en anders heb je hem makkelijk weer op het juiste plekje. Hij glijdt in elk geval niet weg of eruit.
Bedankt voor je antwoord, beetje gekke vraag maar blijft ie ook goed zitten als het er een beetje harder aan toe gaat?
Laurientje
Laurientje
Prater
Prater

Bericht  ellibre ma 26 aug 2013 - 7:29

Ik heb de WeVibe trouwens online gekocht bij Christine le Duc, je kunt daarvoor vaak op dagaanbieding.net een tegoedbon van 50 euro kopen voor 19 euro, dat scheelt toch behoorlijk.
ellibre
ellibre
Prater
Prater

Bericht  ellibre ma 26 aug 2013 - 7:31

Laurientje schreef:
ellibre schreef:Hij is niet bij alle standjes even prettig vind ik, het lekkerst is van achteren of als ik op m'n rug lig. Ik moet hem in het begin altijd even goed doen, zodat hij aan de buiten kan "er tussen zit", dat stimuleert het meest. Wij smeren hem altijd helemaal in met glijmiddel, dat is het prettigst. Zonder is het een beetje stroef en kan het pijn doen. Verder is ie zo gemaakt dat hij zichzelf goed op z'n plek houdt en anders heb je hem makkelijk weer op het juiste plekje. Hij glijdt in elk geval niet weg of eruit.
Bedankt voor je antwoord, beetje gekke vraag maar blijft ie ook goed zitten als het er een beetje harder aan toe gaat?
Ja bij mij wel, soms beweegt ie een heel klein beetje mee op en neer maar dat is juist wel lekker. Ik heb nooit het gevoel dat ie weg glijdt of zo.
ellibre
ellibre
Prater
Prater

Bericht  Marin ma 26 aug 2013 - 7:33

Ik ben wel door dat ding gefascineerd haha. Dank jullie. Is het niet way too much stimulatie tegelijkertijd? En de man voelt dat dus ook? Vinden jullie kerels het dus ook lekker?
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Bericht  Laurientje ma 26 aug 2013 - 7:34

ellibre schreef:
Laurientje schreef:
Ja bij mij wel, soms beweegt ie een heel klein beetje mee op en neer maar dat is juist wel lekker. Ik heb nooit het gevoel dat ie weg glijdt of zo.
Okey! Thnx! Haha Wink
Laurientje
Laurientje
Prater
Prater

Bericht  ellibre ma 26 aug 2013 - 7:36

Marin schreef:Ik ben wel door dat ding gefascineerd haha. Dank jullie. Is het niet way too much stimulatie tegelijkertijd? En de man voelt dat dus ook? Vinden jullie kerels het dus ook lekker?
Mijn vriend vindt hem helemaal geweldig omdat het bij mij voller is en dus strakker voelt, en hij voelt de trillingen ook heel goed. Ik merk ook dat hij sneller en veel heftiger klaarkomt erdoor.
ellibre
ellibre
Prater
Prater

Bericht  Biechtje ma 26 aug 2013 - 7:38

@ iemand, nee hij blowt niet (rookt niet, drinkt niet). 

Eerst kon ik het wat gemakkelijker van me af zetten maar ik krijg er toch steeds meer moeite mee. Niet dat ik perse de sex mis maar wel de aandacht voor elkaar.

Laatst aangepast door Biechtje op ma 26 aug 2013 - 7:46; in totaal 1 keer bewerkt

Biechtje
Prater
Prater

Aantal berichten : 760
Punten : 764
Registratiedatum : 06-11-12

Bericht  schuddebuikje ma 26 aug 2013 - 7:41

Punk'd schreef:Iemand hier ervaring met de WeVibe 3? Dat lijkt me echt zo'n geweldig ding!

Maar die prijs! (Haha nu spreek ik mijzelf tegen, net zei ik nog dat het niet uitmaakte).

http://www.ladytoys.nl/speeltjes-om-samen-te-gebruiken/we-vibe-3-turquoise.html
Ik heb even gegoogled en de WeVibe3 gevonden voor 100 euro
schuddebuikje
schuddebuikje
Prater
Prater

Aantal berichten : 780
Punten : 880
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Biechtje ma 26 aug 2013 - 7:41

@ caro, Ondanks dit punt wil ik wel oud met hem worden, ik wil alleen voor mijn gevoel wel alles geprobeerd hebben om het beter te maken, niet dat hij perse moet veranderen maar dat we wel samen er wat meer tijd/energie in stoppen. 

Het is niet altijd zo geweest. Preutser dan mij wel maar niet altijd zo weinig sex en aandacht als nu (= de afgelopen 2 jaar)

Laatst aangepast door Biechtje op ma 26 aug 2013 - 7:46; in totaal 2 keer bewerkt

Biechtje
Prater
Prater

Bericht  schuddebuikje ma 26 aug 2013 - 7:44

schuddebuikje schreef:
Punk'd schreef:Iemand hier ervaring met de WeVibe 3? Dat lijkt me echt zo'n geweldig ding!

Maar die prijs! (Haha nu spreek ik mijzelf tegen, net zei ik nog dat het niet uitmaakte).

https://secure.no-ice.nl/winkelmand en hier voor 90 euro
schuddebuikje
schuddebuikje
Prater
Prater

Aantal berichten : 780
Punten : 880
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  ellibre ma 26 aug 2013 - 7:44

schuddebuikje schreef:

Je kan ook de WeVibe 2 kopen, grootste verschil is geloof ik dat ie geen afstandsbediening heeft. Die heb ik in elk geval, ik zag hem net voor 69,95.
ellibre
ellibre
Prater
Prater

Bericht  Biechtje ma 26 aug 2013 - 7:45

@auxo, Ik weet dat het schokkend is. Ik heb geen idee of hij dat net zo erg vindt. Hij praat er niet over, ik krijg er niet echt een antwoord op. Ik voel me in elk geval vreselijk afgewezen. Ik ben al onzeker over mijn uiterlijk (licht uitgedrukt) en dan werken al die afwijzingen om intiem te zijn niet echt mee. 

Ik zal proberen kleinere stappen te nemen, niet dat ik hem telkens besprong ofzo maar ik weet nu na 2 jaar afwijzingen ook niet meer hoe te beginnen.

Biechtje
Prater
Prater

Bericht  Tiara ma 26 aug 2013 - 7:47

ellibre schreef:Ik heb de WeVibe trouwens online gekocht bij Christine le Duc, je kunt daarvoor vaak op dagaanbieding.net een tegoedbon van 50 euro kopen voor 19 euro, dat scheelt toch behoorlijk.

Bij de groupon heb je een pabo bon nu zag ik. Dan is die 79 euro en gratis levering.
Tiara
Tiara
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1519
Punten : 1643

Bericht  Penélope ma 26 aug 2013 - 7:54

ellibre schreef:
schuddebuikje schreef:

Je kan ook de WeVibe 2 kopen, grootste verschil is geloof ik dat ie geen afstandsbediening heeft. Die heb ik in elk geval, ik zag hem net voor 69,95.
Ik heb ook de 2 en inderdaad het verschil is alleen de afstandsbediening! Ik heb hem inmiddels al 2 jaar!
Penélope
Penélope
Prater
Prater

Aantal berichten : 1022
Punten : 1877
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Auxo ma 26 aug 2013 - 7:56

Biechtje schreef:@auxo, Ik weet dat het schokkend is. Ik heb geen idee of hij dat net zo erg vindt. Hij praat er niet over, ik krijg er niet echt een antwoord op. Ik voel me in elk geval vreselijk afgewezen. Ik ben al onzeker over mijn uiterlijk (licht uitgedrukt) en dan werken al die afwijzingen om intiem te zijn niet echt mee. 

Ik zal proberen kleinere stappen te nemen, niet dat ik hem telkens besprong ofzo maar ik weet nu na 2 jaar afwijzingen ook niet meer hoe te beginnen.
Ga in bed lekker tegen hem aan liggen, sla je arm om hem heen en kijk hoe hij daar op reageert. Of als jullie samen op de bank zitten lekker tegen hem aankruipen. Zijn maar kleine dingen maar misschien is het een stap. Geloof heel goed dat het je onzeker maakt hoor, en vanaf de zijlijn is het misschien makkelijk praten, dat snap ik ook. Sterkte in ieder geval.
Auxo
Auxo
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3459
Punten : 3541

Bericht  Biechtje ma 26 aug 2013 - 7:57

Auxo en anderen, 
bedankt voor jullie reacties en adviezen.

Biechtje
Prater
Prater

Bericht  Aimee ma 26 aug 2013 - 7:57

Het word binnenkort vast heel rustig 's avonds op het forum, als iedereen aan dat ding gaat Wink
Aimee
Aimee
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3218
Punten : 3630
Registratiedatum : 05-12-10

Bericht  Nyx ma 26 aug 2013 - 7:59

Aimee schreef:Het word binnenkort vast heel rustig 's avonds op het forum, als iedereen aan dat ding gaat Wink
Dat doen ze maar in hun eigen tijd. :P
Nyx
Nyx
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2438
Punten : 2572
Registratiedatum : 24-01-13

Bericht  Marin ma 26 aug 2013 - 8:07

Nyx schreef:
Aimee schreef:Het word binnenkort vast heel rustig 's avonds op het forum, als iedereen aan dat ding gaat Wink
Dat doen ze maar in hun eigen tijd. :P
Niet als er een test panel komt! ;-)
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Bericht  Biechtje ma 26 aug 2013 - 8:07

Ik heb sinds een tijdje een erg lieve vriend, alleen, ik kom er steeds meer achter dat we bijna niks gemeenschappelijks delen. We werken beiden fulltime en zien elkaar ook weinig. Soms vraag ik me af of zo'n relatie gaat werken. Hoe is dat bij jullie, hebben jullie veel dezelfde interesses?

Biechtje
Prater
Prater

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 6 van 10 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: